پارس ناز پورتال

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی 

امروز نگاهی خواهیم داشت به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی که در بین مردم طرفدارهای میلیونی دارد و محبوب هستند. جز سرمربی تیم ملی ایران و چند استثنای دیگر که حضور و فعالیت در شبکه هاي اجتماعی دیگر را ترجیح می‌دهند، تقریباً تمام بازیکنان فوتبال ایران در اینستاگرام فعالیت دارند؛ بازیکنانی که طبق معمول جنس و مدل پست هاي بیشترشان شباهت زیادی به هم دارد و خبری از روایت زندگی خصوصی- که برای هواداران جذابتر است- در هیچ کدام شان نیست.

 

باوجود دوری ستاره هاي فوتبال ایراناز نمایش زندگی خصوصی دراین شبکه اجتماعی، اما کافی است به پست هاي آنها سرک بکشید و تا در اکانت شان تفحص کنید تا به علایق و خصوصیات رفتاری و اجتماعی آنها پی ببرید. ما هم به بهانه دربی هشتاد و پنجم تهران، بجای گپ و گفت ها و کل کل هاي متداول سراغ اینستاگرام بازیکنان سرخابی رفتیم.

 

لای پست هایشان چرخ زدیم و متمایز ترین اکانت هاي سرخابی ها را دست چین کردیم و لیستی از ترین هاي اینستاگرامی سرخابی برایتان رو کردیم.

 

مهدی طارمی

تعداد فالوئر: 1.8M

لایک خورترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

مهدی طارمی تا اطلاع ثانوی پرفالوئرترین ستاره فوتبال بین سرخابی هاست. مهمترین حریف مهدی طارمی که حدود 1.8 میلیون فالوئر دارد، محسن مسلمان است که اینروزها اکانت اینستاگرامش را دی اکتیو کرده و قابل معرض نیست. در اردوی حریف هم مهدی رحمتی با 750 هزار همراهی کننده فاصله زیادی با مهاجم بوشهری دارد.

 

جنس پست هاي مهدی طارمی وابستگی عجیبی به حس و حال درونی اش دارد اما هر از گاهی تمام پست هاي با نیش و کنایه اش را پاک می‌کند و برای همین همین حالا بیشتر از 14 پست ندارد. متوسط لایک هایي که مهدی طارمی برای هر پست می‌خورد، حدود 150 هزار لایک است. یعنی مهدی طارمی هر قدر روی سکوها بابت خراب کردن موقعیت فحش میخورد، در اینستاگرام لایک میخورد و جزء بچه مشهور ها به حساب می‌آید.

 

مهدی رحمتی

تعداد فالوئر: 785K

فیلسوف ترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

تقریباً تم ثابت تمام پست هاي بازیکنان سرخابی در اینستاگرام محدود میشود به چند دسته بندی مشخص؛ عکس تمرینات؛ مسابقه و حال و هوای بعد از برد و باخت. اما مهدی رحمتی دو خصوصیت نسبت به دیگر فوتبالیست ها دارد؛ اول این‌که علاقه عجیبی به نوشتن جملات حکیمانه دارد و طبق معمول شرح تصاویر فلسفی می‌نویسد؛ مبانی مورد علاقه مهدی رحمتی غیبت، دروغ و قضاوت نکردن دیگران است.

 

«ما موجودات خاکی نیستیم که به بهشت میرویم، ما موجودات بهشتی هستیم که از خاک سر برآورده ایم» و «اگر آغاز به قضاوت کردن مردم کنید، وقتی برای دوست داشتن آنها نخواهیدداشت»، بخشی از جملات قصار گلر استقلال هستند که به خاطر وضع ظاهری این روزهایش به «صورت مجروح» مشهور شده.

 

تفاوت دوم مهدی رحمتی گذاشتن پست هاي تبلیغاتی در اینستاگرام و معرفی مکمل و هر چیز دیگری است که بتوان ازآن پول درآورد.

 

محسن مسلمان

تعداد فالوئر: 1.3M

سرکش ترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

محسن مسلمان، رکورددار اکتیو دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرامش است و همین هفته برای چندمین بار تمام پست هایش را پاک کرد. مهندس سرکش پرسپولیس، بارها با استفاده از اکانت اینستاگرامش برای دیگران خط و نشان کشیده یا بیانیه نویسی توسط بازیکنان پرسپولیس را رهبری کرده است.

 

رهبر آخرین سرکش گری بازیکنان پرسپولیس که در پستی مشترک به حالات مالی باشگاه اعتراض کرده بودند، هم کسی نبود جز محسن مسلمان. هماهنگ کننده پست هاي مشترک بازیکنان پرسپولیس که طبق معمول حالتی اعتراض گونه هم دارند، همیشه بازی ساز پرسپولیس است که اینروزها رابطه خوبی با برانکو و باشگاه ندارد. حاشیه سازی ها که فعلاً مهندس را از ترکیب اصلی دور کرده و به خاطر همین هم ترجیح داده تا اطلاع ثانوی اکانت اینستاگرامش را ببندد.

 

جابر انصاری

تعداد فالوئر: 20.6K

بی معنی ترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

آمارها می‌گویند اپلیکیشن اینستاگرام حدود 700 میلیون عضو دارد و روزانه حدود چهار میلیارد لایک در آن جا به جا میشود اما جابر انصاری اهمیتی به این زخارف دنیوی نداده و با این‌که اکانت اینستاگرامش حدود 20 هزار فالوئر دارد، اما تا لحظه تنظیم این گزارش، هیچ پستی برای دنبال کننده هایش نگذاشته و معلوم نیست آن 20 هزار نفر چه چیزی را دنبال می‌کنند.

 

مهاجم همیشه مصدوم آبی ها جبران این سوت و کوری در اینستاگرام را در تلگرام کرده و کانال فعالی به اسم خودش دارد که اخبار مراحل بهبودی مصدومیت همسترینگ و تصاویر خودش از تمرینات و مسابقات، به همراه چند جمله قصار در قالب صبح بخیر و شب بخیر همراه با سبد گل در آن منتشر میشود.

 

آیدین رضایی

تعداد فالوئر: 1900

تنهاترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

بازیکن اهل آمل پرسپولیسی ها، چند ماه پیش با قراردادی دو ساله به پرسپولیس آمد و یکی از سهمیه هاي زیر 23 سال تیم برانکو به حساب می‌آید. با این‌که آیدین رضایی چند دوره آقای گلی لیگ استان مازندران، لیگ نونهالان و لیگ جوانان را در کارنامه اش دارد

 

اما هنوز یکی از ناشناخته هاي سرخ پوشان است و می‌توان لقب خلوت ترین اکانت اینستاگرام را بین تمام بازیکنان سرخابی متعلق به آیدین رضایی دانست؛ باورتان می‌شود یکی از بازیکنان پرسپولیس که هر هفته در مسابقات لیگ برتر روی نیمکت این تیم مینشیند، تنها 1901 فالوئر داشته باشد؛ آن هم در حالیکه نه توسط هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس فالو شده و نه خود دنبال کننده هیچ بازیکنی از قرمزهاست.

 

ارشیا بابازاده

تعداد فالوئر: 20500

فعال ترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

ارشیا بابازاده، گلر سوم استقلال، هر قدر در به میدان رفتن ناموفق عمل کرده وحتی یک د قیقه هم برای آبی ها بازی نکرده است اما تا دل تان بخواهد عوض اش را در اینستاگرام درآورده و بیشترین پست هاي اینستاگرامی بین سرخابی ها به پسر حمید بابازاده تعلق دارد. بالای 90 درصد

 

پست هاي ارشیا بابازاده، عکس هاي او در تمرینات استقلال است که با قد و بالای کشیده در فاصله اي نزدیک به مهدی رحمتی توی دوربین قرار گرفته و همین ثابت میکند رابطه خیلی خوبی با مهدی رحمتی دارد. عجیب ترین پست ارشیا بابازاده هم به عکسی کنار هرم اینکاها در کشور مکزیک بر میگردد که شبیه یکی از لوکیشن هاي فیلم «آپو کالیپتو»ست.

 

حسین ماهینی

تعداد فالوئر: 1.1M

لوتی ترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

یکی از فعال ترین بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام است که تقریباً هفته اي دو بار پست میگذارد و با اختلافی ناچیز لقب فعال ترین سرخابی حاضر در اینستاگرام رابه ارشیا بابازاده، گلر سوم استقلال باخته است. حسین ماهینی بی شک لقب پیگیرترین بازیکن را بین سرخابی ها

 

دارای اینستاگرام دارد. بین سلبریتی ها خیلی باب است که برای حفظ کلاس و پرستیژ، تعداد کسانی که دنبال می‌کنند، باید پایین باشد؛ مثلاً علی دایی بعنوان محبوب ترین ورزشکار ایرانی حاضر در اینستاگرام، فقط 10 نفر را فالو کرده است. اما حسین ماهینی با دنبال کردن 372 نفر، خاکی ترین و لوتی ترین سلبریتی اینستاگرام به حساب می اید و کلی از رفقای زمان قدیم و همشهری هاي بوشهری گمنامش را هم دنبال میکند؛ رفقایی که بیشترشان بچه هاي محله جلالی بوشهر هستند.

 

وینفرد شفر

تعداد فالوئر: 170K

خصوصی ترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

روزی که شایعات وینفرد شفر را سرمربی آینده استقلال معرفی کردند، مرد آلمانی زیر 10 هزار دنبال کننده داشت. مشخص بود جاماییکایی ها و تایلندی ها که شفر سرمربی شان بوده، چندان علاقه اي به اینستاگرام ندارد اما شفر از روزی که سرمربی استقلال شد ودر عکسی عجیب در فضای مجازی نشانی اکانت اینستاگرامش را برای هواداران استقلال روی کاغذ نوشت، اوضاعش متمایز شد و حدود 100 هزار فالوئر پیداکرد.

 

اگر 10 پست آخر شفر را بگذارید کنار که بیشتر حول استقلال می‌گردد، او قطعا متمایز ترین مرد سرخابی در اینستاگرام است. وینفرد شفر برخلاف بیشتر بازیکنان فوتبال که عکس هایشان محدود به حوزه فوتبال است، از جزییات زندگی و علاقه مندی هایش عکس گرفته ودر اینستاگرام گذاشته؛ از نیسی اسب مورد علاقه اش در کشور آلمان تا اسپاگتی همسرش که بنظر او برترین غذای دنیاست.

 

محسن ربیع خواه

تعداد فالوئر: 200K

سوت و کورترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

فعالیت محسن ربیع خواه در پرسپولیس و اینستاگرام شباهت عجیبی به هم دارد و کار انجام شده توسط هافبک دفاعی پرسپولیس در هردو عرصه تقریباً صفر است. همان قدر که حضور محسن ربیع خواه در داخل زمین مفید نیست- نه اهل تکل زدن است، نه توپ گرفتن و پاس مطلوب دادن- در اینستاگرام

 

هم حضور کمرنگی دارد و تنها شش پست دارد که دو تای انها هم پست هاي مشترکی است که تمام بازیکنان پرسپولیس گذاشته اند و مشخص است ربیع خواه اختیاری در گذاشتن شان نداشته.تفاوت بازیکن بد پرسپولیس بودن و بازیکن خوب بودن در باشگاهی دیگر داخل اینستاگرام، در اکانت محسن ربیع خواه پیداست؛ جاییکه هافبک سرخ ها با اثرگذاری صفر 150 هزار دنبال کننده دارد اما فرهاد ربیع خواه، با پیشینه لژیونر شدن، تنها 1500 دنبال کننده!

 

محمد انصاری

تعداد فالوئر: 482K

مذهبی ترین

نگاهی به صفحات اینستاگرام بازیکنان سرخابی

در همین یک سال و نیمی که از حضورش در پرسپولیس می گذرد کلی تغییر کرده است. محمد انصاری دیگر آن بازیکن ناشناخته و تستی نیست که یک روز رفت سر تمرین تیم برانکو و با تست دادن لباس پرسپولیس را پوشید. محمد انصاری اینروزها 452 هزار فالوئر در اینستاگرام دارد که تعداد زیادی

 

از این شماره از بچه مذهبی هاي این شبکه هستند. محمد انصاری در حالی تنها 26 پست اینستاگرام گذاشته که بالای 50 درصد انها در دسته پست هاي مذهبی قرار میگیرد. محمد انصاری گاهی هم رويدادها پشت صحنه و داخل رختکن را در اینستاگرامش روایت میکند که کاربرد جالب و مخصوصاً اي از اینستاگرام به حساب می‌آید. مثل حکايت تذکر محسن ربیع خواه به انصاری که برای فالوئرهایش تعریف کرده است.