پارس ناز پورتال

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی 

آخرین عکس های بازیگران و چهره هاي سرشناس خارجی و هالیوودی در هفته اي که گذشت را برای شما علاقمندان به هالیوود به نمایش گذاشته ایم. 

 

«کیتی پری» با این قیافه ها و آرایش ها و کارهایی که میکند خیلی از هوادارانش را شاکی کرده چون آن ها وی را به تقلیدی ضعیف از «مایلی سایرس» و «لیدی گاگا»متهم میکنند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی

مجله «پیپل» با این تصویر که عمده اخیر هم نیست، تولد پنجاه و چهار سالگی «جانی دپ» را به او تبریک گفت.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیاین تصویر «آرمی همر» در کنار همسر و فرزندانش که در افتتاحیه «اتومبیل ها 3» گرفته شده، بی نظیر نیست؟!

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«آن هثوی» و «امیلی بلانت» در حال رفتن به جشن عروسی دوست مشترکشان «جسیکا چستین» در ایتالیا.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«جی جی حدید» در حال تبلیغ کلکسیون عینکی که برای «ووگ» طراحی کرده هست.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«آدریانا لیما» در کنار «ایزابل گولار» و «آنا بئاتریز باروس» دیگر مدلهای مطرح برزیلی پیش از یک سفر هواپیمایی برای حضور در یک فشن شو.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیبالاخره از طریق «گوئینث پالترو» پیروز شدیم «کمرون دیاز» راکه از زمان انتخابات تا به حال فعالیت خود در اینستاگرام را به طور کلی قطع کرده هست ببینیم.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«جو جوناس» در دنیای جادوگرهای هالیوود.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«کیت مارا» در حال ادا بازی در کنار جاش هورویتز خبرنگار شبکه ام تی وی.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«مت بومر» را با ته ریش اکثر می پسندید یا بدون ته ریش؟

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیتوانستید این آقای اسب سوار غیب شده زیر این کلاه سیاه پشمالو را بشناسید؟ ایشان «شاهزاده ویلیام» میباشند، در تمرین رژه اي که به مناسبت تولد ملکه برگزار خواهد شد.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«نیکول کیدمن» در فینال مسابقات تنیس آزاد مردان در فرانسه.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«مایلی سایرس» با یک دسته گل بسیار زیبا هوادارنش را به دیدار در واشنگتن دعوت کرد.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«لوپیتا نیونگو» پیش از برگزاری مراسم جایزه تونی برای دوستانش از جمله «کوری هاوکینز» که نامزد دریافت جایزه برترین هنرپیشه مرد در یک نمایش شده بود آرزوی موفقیت کرد.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«تام هاردی» این هفته با نامه اي که پس از مرگ سگش برای او نوشت اشک خیلی ها را درآورد.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«تیلور لاتنر» و «کریستن استورات» به یاد دوران بازی در فیلم «سپیده دم» در کنار یکدیگر، هر چند که کریستن هم اکنون با کریستن آن روزها خیلی فرق دارد.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«جان سینا» وسط برنامه زنده هم دست از ورزش کردن برنداشته و به علت کمبود امکانات مجبور به بهره گیری از «جیمی فلون» بعنوان وزنه شده هست.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«دیوید بکهام» همراه با مدلهای جوانی که در شوی کلکسیون بهار و تابستان برند «کنت اند کرون» که دیوید آن را طراحی کرده بود روی صحنه رفتند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«لیلی کالینز» و «پنه لوپه کروز»، یکی در بحبوحه جوانی و دیگری با جذابیت بی نظیر ي زنان در میانسالی، در کنار هم در تبلیغات «لانکوم» حاضر شدند

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«نایل هوران» روی جلد هفتاد و ششمین شماره مجله «نوشن».

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیاین هم از خانم «میراندا کر» که هفته قبل با بنیانگذار و مدیر عامل اسنپ چت ازدواج کرد در پشت صحنه فشن شوی «موسکینو».

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی

«ریس ویترسپون» جلوی دوربین مجله «ادیت».

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیاین هم یک تصویر دیگر از «ریس ویترسپون» در کنار «شایلین وودلی»، «نیکول کیدمن»، «زوئی کراویتز» و «لارا دم»، همکارانش در سریال «دروغ هاي کوچک بزرگ» که به مناسبت روز ملی برترین دوست به اشتراک گذاشته بود.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«سلنا گومز» در کنار هواداران کوچولویش.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«کارلی کلاس» در حال خوردن تورتیلای مکزیکی در تگزاس.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«کلوئی مورتس» همراه با «ساشا بلین» در مراسم جایزه انجمن طراحان مد ایالات امریکا.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«اشلی بنسون» همراه با طوطی هاي جذاب و رنگی رنگی در یکی از تبلیغات برند «استلا مک کارتنی» که از حامیان پر و پا قرص حیوانات هست.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«السا هوسک» مدل سوئدی زیباروی «ویکتوریاز سیکرت» که از سال 2011 جزء مدلهای این برند بوده و از 2015 به دسته ي فرشته هاي ویکتوریاز سیکرت پیوسته هست

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی

«جوآن اسمالز» و «پریانکا چوپرا» در کنار«مایکل کورس» که از چهره هاي مطرح این روزهای دنیای مد هست در مراسم جایزه انجمن طراحان مد کشور آمریکا

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«جان لجند» و «کریسی تیجن» قصد دارند دختر کوچولوی دوست داشتنی‌شان را از حالا با ورزش مأنوس کنند و وی را از همین حالا به تماشای مسابقات بیسبال و میان زمین بازی برده اند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«هیو جکمن» زیر این عکسش نوشته بود چه دنیایی، چه زندگی اي! مفید حق هم دارد!

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجییکی از تصویر هاي «زک افرون» برای شماره این ماه مجله جی کیوی کشور مکزیک

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیخوردن قهوه با فنجان برای «جنسن اکلس» کفایت نمی‌کند و ایشان باید برای سر حال آمدن در ابتدای روز کلا قوری قهوه را سر بکشند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«جنیفر لوپز» که با فارغ شدن از بازی در سریال «سایه هاي آبی» و پایان یافتن فصل دوم این سریال توانسته با خیال راحت به سراغ مجموعه در دست اقدامش برود که ظاهرا قرار هست «نیکی جم» هم در آن با او همکاری کند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی

«رابرت داونی جونیور» این هفته هم با «تام هولاند» هنرپیشه اخیر نقش «مرد عنکبوتی» همراه بود.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«راک» روی جلد مجله «امی».

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«کریس رونالدو» و پسرش با مدل مو هاي نمونه، برای اینکه قضاوت کنیم فوتبالشان هم شبیه هم هست یا خیر چند سالی باید صبر کنیم.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیجناب «نیمار» در حال استراحت بین خوش گذرانی هایش در وگاس.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«کیم ته یون» در کنار بر و بچه هاي تیمش در تور کنسرت آسیایی «Persona»؛ ته یون، نخستین دختر عضو گروه هاي کی پاپ دختران هست که خارج از کره تور انفرادی برگزار میکند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«جی چانگ ووک» با این عکسی که اکثر حس صبح زود را به بیننده میدهد به هوادارانش شب بخیر گفت.
مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیاز آنجایی که ما به سلیقه همۀ احترام می‌گذاریم در مورد مدل موی «هنری» سکوت اختیار می‌کنیم.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«سوهیون» در پشت صحنه سریال «دزد مفید، دزد بد» که تا کنون یازده قسمت از آن اکران شده هست.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیمانند اینکه قرار هست «بائه سوزی» موهایش را حسابی کوتاه کند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«سی ال» با حضور خود در کنسرت «جی دراگون» هوادارانش را شگفت زده کرد. «اي یو» هم از دیگر مهمانان افتخاری این کنسرت بود.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«سلمان خان» در حال گریه و زاری.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«شاهرخ خان» در کنار «امتیاز علی» کارگردان فیلم جدیدی که این ستاره بالیوودی دارد در آن بازی میکند به نام «Jab Harry Met Sejal».

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«سوناکشی سینها» در مقابل دوربین مجله «ال» هند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«آیشواریا رای» با لباسی برازنده در مراسم افتتاحیه یک فیلم.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«وارون دهاوان» شاید همه ي وقت خیلی خوش تیپ باشد، اما با این لباسش انگار تازه شستن ماشینش را تمام کرده هست.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«شرادها کاپور» با چشمانی زیبا و نافذ روی پوستر فیلم «هاسینا پارکار» که همراه با برادرش «سیدهانت کاپور» در آن ایفای نقش میکند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«فاهریه اوجن» هفته قبل سی و یک ساله شد و هوادارانش هم حسابی به این مناسبت تحویلش گرفتند.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجیشاید «هولیا آوشار» از سال هاي بحبوحه زیبابی اش که در کنار «ابراهیم تاتلیسس» ستاره محبوب فیلمهای ترکی بود فاصله گرفته باشد، اما هنوز هم از زنان زیبای ترکیه محسوب می‌شود.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«مریم اوزرلی» و بزرگترین نعمت زندگی اش.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«مورات بوز» در آینه.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی«مروه بول اوئور» با این دسته گل زیبا به هوادارانش گفت از اینکه آرام پیش بروید نترسید، از این بترسید که از حرکت باز بمانید.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجییک عدد «بوراک دنیز» کمی بداخلاق و بی حوصله که معلوم نیست چرا از تابش خورشید از میان پنجره به روی پوستش لذت نمی‌برد.

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی

تصویر بازیگران خارجی،تصویر بازیگران هالیوودی،تصویر هاي بازیگران،جدید ترین تصویر هاي بازیگران خارجی،ستاره هاي هالیوود

مروری بر صفحات اینستاگرام بازیگران خارجی