پارس ناز پورتال

صمیمیت بیشتر زوجین با رفتن به ماه عسل دوم

صمیمیت بیشتر زوجین با رفتن به ماه عسل دوم

صمیمیت اکثر زوجین با رفتن به ماه عسل دوم 

اگر حس می کنید زندگی شما کمی با قبل فرق کرده و با همسر خود دچار سردی و مشکل هستید میتوانید به ماه عسل دوم خود بروید. زندگی زناشویی بالا و پایین هاي زیادی دارد و چالش هاي متعددی در این مسیر از زندگی برای هر زوجینی بوجود می‌آید.شاید برترین راه برای بهبود ارتباط رفتن به دومین ماه عسل باشد.

 

رفتن به ماه عسل دوم می‌تواند یک فرصت فوق العاده باشد تا بتوانید صمیمیت،مهربانی و احساس ارتباط نخست را برگردانید و زندگی تان را ترمیم کنید.ممکن هست به نظرتان برسد در این نقطه از زندگی‌تان رفتن دوباره به ماه‌ عسل ایده‌ي مسخره‌اي باشد. هر دو شما کار میکنید، بچه و مسئولیت‌هاي زیادی دارید که اینکار را برایتان غیرممکن می کند.

 

اما فقط به این علت که ماه‌ عسل دوم به نظرتان دور از دسترس می رسد به این معنی نیست که ارزش سرمایه‌گذاری و تلاش کردن را ندارد.در زیر به ۱۲ دلیلی اشاره میکنیم که نشان می دهند رفتن به ماه‌ عسل دوم تفاوت شگرفی در ازدواجتان ایجاد خواهد کرد.

 

۱. عشق را در زندگی‌تان تقویت کنید.

اگر زندگی زناشویی‌تان دچار چالش شده هست، رفتن به ماه‌عسل دوم شاید مناسب‌ترین راه چاره باشد. وقتی نیروهایخیلی وقت‌ها لازم هست که از کار، بچه‌ها و برنامه‌ها و مسئولیت‌هاي بلندبالای هرروز‌تان فرار کنید. ماه‌عسل دوم موقعیتی بینظیر برای استراحت و تمدید انرژی استبیرونی را از زندگی‌تان جدا کنید، خواهید توانست فقط روی ارتباط‌تان تمرکز کنید. این یک فرصت برای بازسازی صمیمیت هم احساسی و هم فیزیکی در ازدواجتان هست.

 

۲. بزرگسال باشید.

وقتی فقط به همراه همسرتان به مسافرت می روید، خواهید توانست بدون در نظر گرفتن نیازهای مربوط به بچه‌ها دقیقاً کارها و تفریحاتی را انجام دهید که خودتان میخواهید و مجبور نباشید بخاطر حضور بچه‌ها از خیلی از آن ها صرفنظر کنید.

 

۳. به همسرتان اولویت بدهید.

خیلی مهم هست که همسرتان بداند مهم‌ترین فرد در زندگی شما هست. این که وقتی را فقط با او به تنهایی کنار بگذارید یعنی برای او و ازدواجتان ارزش قائلید.

 

۴. روابطتان با دیگران را ارتقا دهید.

یک ماه‌عسل دوم نه تنها برای شما و همسرتان فایده دارد، بلکه دیگران هم از آن سود خواهند برد. درست مانند خطوط هوایی که به مسافران پیشنهاد میکنند اول ماسک اکسیژن خودشان را بگذارند تا بتوانند به اطرافیانشان هم کمک کنند، اگر بخواهید ارتباط‌اي مثبت با بچه‌ها و سایر اعضای خانواده‌تان داشته باشید، باید اول اطمینان یابید که ارتباط اصلی‌تان سالم و درست هست.

 

۵. به خودتان استراحت بدهید.
خیلی وقت‌ها لازم هست که از کار، بچه‌ها و برنامه‌ها و مسئولیت‌هاي بلندبالای هرروز‌تان فرار کنید. ماه‌عسل دوم موقعیتی بینظیر برای استراحت و تمدید انرژی هست.

 

۶. تنها باشید.

بااینکه فرزندتان یاد گرفته هست که در زمان‌هایي مزاحم شما دو نفر نباشد و اگر بخواهد وارد اتاقتان شود حتماً قبلش در می زند ولی وقتی بچه‌دار باشید پیدا کردن زمانی که هر دو با هم تنها باشید کمی سخت هست. ماه‌ عسل دوم این فرصت را در اختیارتان قرار میدهد که از داشتن این حریم شخصی به شدت لذت ببرید.

 

۷. همدیگر را بشناسید.

شما ازدواج کرده‌اید، پس حتماً همدیگر را می‌شناسید. ولی زمان قبل هست و هم اکنون آدم‌هاي متفاوتی شده‌اید. یک ماه‌ عسل دوم به هر دو شما کمک میکند خودهای جدیدتان را بشناسید. اصلاً تصور کنید برای نخستین بار با هم ملاقات کرده‌اید و هر سوالی که دوست داشتید از هم بپرسید.

 

۸. درباره موضوعات مهم حرف بزنید.

مکالمات روزمره شما احتمالاً پر از مسائلی هست که فقط اهمیت کوتاه‌مدت دارند. وقتی خودتان را از فشارهای هرروز زندگی بیرون بکشید، این فرصت را خواهید داشت که مکالماتی ارزشمند و عمیق برای تقویت ارتباط‌تان با هم داشته باشید.

 

۹. جبران ماه‌عسل اول را بکنید.

شاید نخستین ماه‌عسلتان تمام انتظاراتتان را برآورده نکرده باشد. شاید بعد از هزینه‌هاي گزاف مراسم عروسی، پول کافی برای یک مسافرت درست‌حسابی را نداشته‌اید یا شاید در طول سفر دچار مسمومیت خوراکی شدید و مجبور شدید بقیه زمانشما ازدواج کرده‌اید، پس حتماً همدیگر را می‌شناسید. ولی زمان قبل هست و هم اکنون آدم‌هاي متفاوتی شده‌اید. یک ماه‌ عسل دوم به هر دو شما کمک میکند خودهای جدیدتان را بشناسید

 

مسافرت را فقط استراحت کنید. هر چه که بوده، اگر نخستین ماه‌عسلتان چیزی نبود که آرزویش را داشتید، یک شانس دوباره به آن بدهید.

 

۱۰. خاطرات ماه عسل اول را زنده کنید.

از طرف دیگر، شاید نخستین ماه‌عسلتان همه ي چیزی بوده که آرزویش را داشته‌اید. در این صورت علت لازم برای این که خاطرات آن را دوباره زنده کنید دارید.

 

۱۱. مشاهده نمایید تا کجا با هم پیش آمده‌اید.

 به گزارش پارس ناز ماه عسل دوم فرصتی مفرح هست تا بفهمید از ماه‌عسل قبلی تاکنون تا چه اندازه پیش آمده‌اید. هم اکنون پیرتر و عاقل‌تر شده‌اید و ارتباط‌تان هم پیرتر و عاقلانه‌تر شده هست.

 

۱۲. دوباره عاشق شوید.

از همه ي مهمتر این که، ماه‌عسل دوم فرصتی برای دوباره عاشق شدن هست. بعد از این که همۀ این دلایل را برای رفتن دوباره به ماه‌ عسل خواندید، احتمالاً خودتان و همسرتان راکه با آرامش کنار هم هستید تجسم میکنید. اگر تصور میکنید قادر به پرداخت هزینه‌هاي یک ماه‌ عسل دیگر را ندارید، از سایت‌هایي بهره گیری کنید که گاهی نرخ‌هاي ویژه برای مقاصد تفریحی خاص ارائه میکنند.