پارس ناز پورتال

ضرب و شتم و هفت تیر کشی روی پسر شهید لاجوردی + عکس

ضرب و شتم و هفت تیر کشی روی پسر شهید لاجوردی + عکس

ضرب و شتم و هفت تیر کشی روی پسر شهید لاجوردی ؟

 

سید احسان لاجوردی فرزند شهید اسدالله لاجوردی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: امروز ساعت 15:30 داشتم از نیاوران وارد سه راه یاسر می شدم. یک خودرو «بی ام و» با پلاک «ایران ١١ – ٣٨٦ م ٥١» که قصد داشت صف ماشین های پشت چراغ قرمز را رد کند به سمت چپ جدول های وسط خیابان آمد و با ماشین من تصادف کرد.

 

از ماشین پیاده شدم و جلویش را گرفتم تا فرار نکند و به پلیس زنگ زدم. راننده خودرو که دختری نیمه چادری بود هم تماسی گرفت و منتظر ایستاد.بعد از دو سه دقیقه ای که آرام تر شدم قصد کردم بی خیال شوم و بروم که آن خانم به یکی از عابران گفت این آقا شیاد است و چون ماشین من مدل بالاست قصد اخاذی دارد و … عصبانیت فروخفته بازگشت.

 

شمارش دقایق به ٣ و ٤ نرسیده بود که آقایی آمد و بی سیم و کلتش را به رخ کشید و صد البته بدون بی احترامی خواست که کنار بروم و …عرض کردم قصد داشتم بروم که ایشان توهین کردند.

ضرب و شتم و هفت تیر کشی روی پسر شهید لاجوردی + عکس

به زبان صد البته خوش کلتش را کشید، خشاب بر زمین افتاد و بعد از برداشتن خشاب آنرا بر شقیقه گذاشت و با مهربانی کامل با پاهای مبارک نوازشی بر شکم وساق پا و …بی ام و رفت و جناب محافظ که فکر کنم او را ج. صدا می کردند مشت و لگد زنان به طرف یک خودرو پژو رفت.فریاد زد اگر به سمت این ماشین بیایی شلیک می کنم.

 

سرنشین عقبِ پژو خانمی بود چهره آشنا.چهره ای داشت بسیار شبیه خانم «ع. م» همسر «ا. ه. ر»البته فقط خیلی شبیه !پلیس تماس گرفت. پاسخ دادم قضیه به خوبی و خوشی پایان یافت و جان من و زن و بچه ام مقدم است بر هر چیز.

 

اگر از احوال من بپرسید ملالی نیست جز اندکی درد استخوان و اندکی دلخوری. دلخوری از پاره شدن تی شرتی نو که تازه هدیه گرفته بودم.وی در ادامه در کامنتی نوشت:خانومم اومد کلید ماشین رو از من بگیره و ماشین رو جابجا کنه، بدون هیچ صحبتی، حتی یک کلمه.دختره شیشه رو کشیده پایین به خانومم میگه چرا شما اینقدر وحشی هستین !

 

 

منبع : تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

 

زندان رفتن فوتبالیست لیگ برتر به خاطر کتک زدن نامزدش + عکس

 

کتک خوردن پلیس از این خانم عصبانی (عکس)

 

کتک زدن خانم سیاستمدار سوژه همگان شد (عکس)