پارس ناز پورتال

ضررهای شروع کردن مجدد یک رابطه تمام شده

ضررهای شروع کردن مجدد یک رابطه تمام شده

ضررهای شروع کردن مجدد یک رابطه تمام شده 

وقتی دو نفر یک رابطه را تمام میکنند به فکر شروع مجدد ارتباط میباشند که بدترین کار ممکن هست و در اصل فایده اي نخواهد داشت. اگر ارتباط عاطفی شما دچار دشوار شده هست و از عشق زندگی تان جدا شده اید, حتماً می‌دانید که این رخداد چه تجربه سختی بوده هست.

 

در این شرایط شما با چالش هاي زیادی روبه رو هستید. از یک طرف باید درد دل تان را تسکین دهید, از سوی دیگر مدام در این فکر هستید که آیا تصمیم درستی را گرفته اید یا خیر, بخصوص اگر خودتان برای اینکار پیش قدم شده باشید. این سوالات مدام در ذهن تان آشکار می‌شود که آیا باید به خود ما زمان بیشتری می دادیم؟ آیا اکنون که از او جدا شده ام, شرایط بهتری دارم؟ یا آیا باید به ارتباط ام بازگردم؟

 

برای آن دسته از کسانی که هنوز در این تردید به سر میبرند, خبرهای خوبی داریم. شما می‌توانید این شانس را بار دیگر به خود و شریک زندگی تان دهید اما قبل از آن باید مواردی را در نظر بگیرید. شما باید با دقت به نوع ارتباط, قبل اي که رخداد افتاده و آینده اي که در انتظارتان هست,

 

تشخیص دهید که آیا دادن یک شانس دیگر به شریک زندگی تان کاری منطقی هست یا خیر. در این مقاله مواردی که باید قبل از این تصمیم بدان دقت کنید و جواب دهید را برایتان آورده ایم.

 

علت جدایی شما چه بود؟

چرا شما از هم حدا شده اید؟ دشوار بین تان تا چه حدی جدی بود؟ جدایی دلایل زیادی دارد که برخی از آن ها را به سادگی میتوان فراموش کرد اما برخی دیگر را هرگز. اگر علت جدایی شما موضوعاتی کم اهمیت و ناچیز بود, پس شاد باشید زیرا هنوز هم برای بازگشت فرصت دارید. اما دلایلی میباشند

 

که هیچوقت فراموش نمی‌شوند مثل خیانت. پس اول از همه ي علت جدایی تان را بیابید, اگر جدی نبود, فراموشش کنید و به ارتباط تان فرصتی مجدد دهید.

 

جدایی شما چقدر طول کشید؟
همان طور که شما هم میدانید, زمان حلال شمار زیادی از دشواری های هست. اگر چه هنگام جدایی احساس میکنید که جهان به پایان رسیده اما پس از جدایی, هر چه زمان می گذرد, دشواری های تان هم کم رنگ تر میشود و شما احساس می‌کنید که بار دیگر دلتنگ او شده اید. بنابراین هر چه زمان جدایی شما اکثر باشد, احتمال بازگشت تان کمتر هست. بنابراین نگذارید که گذر زمان منطق را از شما بگیرد و شما را مجبور به تصمیمی اشتباه کند.

 

آیا شما از طریق پیامک از هم جدا شده اید؟ یا اینکه مقابل هم نشستید و پس از سخن گفتن به این نتیجه رسیدید که به درد هم نمیخورید؟ احتمالاً هم ارتباط شما با فحش و بی احترامی به پایان رسید. یکی دیگر از مواردی که قبل از بازگشت به عشق قبل تان باید در نظر بگیرید, نوع رفتاری هست که هنگام جدایی با هم داشته اید. هر چه رفتار شما دوستانه تر بوده باشد, شانس بیشتری برای بازگشت به او خواهید داشت.

 

رفتار شما پس از جدایی چطور بوده هست؟
رفتاری که شما پس از تمام کردن ارتباط از خودتان نشان میدهید نیز در تصمیم گیری شما بسیار کارساز هست. بعنوان مثال اگر شما یا عشق قبل تان پس از جدایی وارد یک ارتباط دیگر شده باشید, شانس بازگشت را به دست کم رسانده اید. یا برعکس اگر پس از پایان ارتباط احساس پشیمانی کردید و از احساسات شما ذره اي کم نشد, می‌توانید به بازگشت مجدد تان فکر کنید.

 

گودی ارتباط تان چقدر بوده هست؟
آیا تا اکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که شما در طول ارتباط چقدر بر زندگی یکدیگر تاثیر داشته اید؟ یا اینکه گودی ارتباط تان چقدر بوده هست؟ اگر ارتباط اي عمیق و تاثیرگذار داشته اید, شانس شما هم برای بازگشت اکثر هست. بعنوان مثال وجود فرزند نیز از عواملی هست که میتواند احتمال بازگشت شما را شدت بخشد.

 

احساسات تان چقدر هست؟
آیا هنوز هم با مشاهده طرف مقابل تان دل تان می لرزد؟ آیا هنوز هم دوست دارید که وی را در آغوش بگیرید؟ اگر هنوز هم احساسات شما مثل قبل و آتش عشق تان شعله هست, پس هنوز هم شانس با شماست.

 

آیا می‌توانید یکدیگر را ببخشید؟
برای ادامه یک ارتباط, گذشت واجب هست اما آیا شما میتوانید اشتباهات طرف مقابل تان را نادیده بگیرید و چون قبل به ارتباط تان ادامه دهید؟

 

قبل از شروع مجدد يک ارتباط پایان یافته, بخوانید
بازگشت به ارتباط اي که خراب شده کار ساده اي نیست, حتی اگر شما فردی بوده اید که به این ارتباط خاتمه دادید. رویدادها زیادی میان شما رخ داده که موجب دلگیری هر دویتان شده هست, انقدر که مجبور شده اید احساسات تان را کنار گذاشته و به ارتباط تان خاتمه دهید. گذر زمان ممکن هست که شما را دلتنگ کند

 

طوری که دشواری های و رفتارهای بد طرف مقابل تان را فراموش کنید اما نگذارید این رخداد بیافتد. قبل از بازگشت به ارتباط, مفید رفتارهای طرف مقابل تان را به یاد آورید. آیا آن ها ارزش بخشش دارند؟ آیا شما می‌توانید آن ها را از یاد ببرید؟