پارس ناز پورتال

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته 

طالع بینی خود را در زمینه عشق و احساس می توانید در زیر بخوانید تا بدانید در این هفته از نظر عشقی چه چیزی در انتظار شما است. طالع بینی هفتگی عشق پیشگویی های ستاره شناسی را در رابطه با مسائل و روابط رمانتیک تمام نشانه های بروج فلکی در طول هفته ارائه می دهد.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

فروردین

اوایل هفته بیشتر تمرکز شما روی مسائل مالی است اما آخر هفته بهترین زمان برای یک عشق شیرین است. سیاره ونوس حاکم بخش روابط و دوستی، نپتون سیاره عشق بلاشرط را در بر می گیرد. بنابراین تمایل پیدا می کنید که ارتباط معنوی بین خود و معشوقتان را تقویت کنید.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

اردیبهشت

ماه کامل در روز دوشنبه شما را کاملا در موقعیت احساسی قرار می دهد. شاید برایتان کمی سخت باشد که احساسات عمیق درونی تان را با معشوق در میان بگذارید. این مسئله چه خوب چه بد باعث می شود نقص های رابطه شما برملا شود و زین پس سعی می کنید مسائلی که باعث ایجاد نا امنی در رابطه تان شده است را از بین ببرید. در نتیجه روابط محکم تر می شود.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

خرداد

در طول این هفته بحث ها و مشاجرات بر رابطه شما سایه افکنده اند. از طرفی تمام مسائل حتی پرمخاطره ترین مسائل را با همسرتان در میان می گذارید. یکی از مشکلاتی که ایجاد می شود سوء تفاهم هایی است که بین هر دو شما ایجاد می شود. هر دو تصور می کنید دیگری سعی می کند اطلاعات اشتباه بدهد یا دروغ بگوید. بنابراین تا جایی که می توانید باید هنگام بحث و گفتگو صادق و رو راست باشید.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفتهتیر

صمیمیتی که در رابطه شما ایجاد شده است باعث شده همه چیز را آسان بگیرید اما این به این معنی نیست که همه مشکلات را نادیده بگیرید. اما هر چه رابطه تان محکم تر باشد مشکلات سریع تر حل می شوند. عشق به حدی در رابطه شما عمیق شده که به نظر می رسد هیچ گونه مشکلی بین شما رخ ندهد. بنابراین این روزها از گسترده شدن افق فکری و روحی بین خود و محبوب لذت خواهید برد.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

مرداد

اواسط هفته منتظر یک گفتگوی مهیج بین خود و همسرتان باشید که در این گفتگو جملاتی بسیار محبت آمیز به کار می برید و حتی از شوخی کردن و دست انداختن یکدیگر هم لذت می برید. اگر وارد یک رابطه عاطفی شده اید اواخر این هفته همه چیز به خوبی و خوشی سپری می شود و منتظر اتفاقات خوب باشید.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

شهریور

زیاد به دیدگاه خانواده تان درباره فردی که قرار است با او ازدواج کنید توجه نکنید. زیرا دیدگاه شان باعث می شود تصور کنید او دارد چیزی را از شما مخفی می کند. به آن ها یادآور شوید که اگر نظر خوبی برای گفتن ندارند بهتر است چیزی به زبان نیاورند. هیچ کم و کاستی بین شما وجود ندارد. مهم نیست دیگران چه فکری می کنند مهم این است که فرد مورد نظرتان را پیدا کرده اید.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفتهمهر

این هفته برجسته ترین مسئله در زندگی شما مسئله دارایی های مشترک است. ممکن است همه چیز درست و کامل باشد اما باید دقت کافی روی این مسئله داشته باشید. شاید همسرتان بیش از اندازه زیر بار قرض رفته باشد و برای حل مشکل نیاز باشد از دارایی های مشترک استفاده کنید. تمام این ها بستگی به مدیریت شما را روی مسائل مالی دارد.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

آبان

با وجود ماه کامل در بخش دوستی و مشارکت بدون شک روی مسائل قلبی و احساسی متمرکز می شوید. به نظر می رسد این روزها شانس به شما رو کرده و فرصتی برای عمیق تر شدن رابطه بین شما و محبوب ایجاد شده است. رضایت کامل احساسی در رابطه شما وجود دارد و در روز شنبه گفتگویی رمانتیک و عاشقانه خواهید داشت که تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی خواهد شد.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

آذر

بحثی در رابطه با مخارج خانه خواهید داشت. یکی از شما ممکن است دقت کافی در هزینه ها نداشته باشد و حتی این را قبول هم نکند. این بی دقتی ممکن است یک تغییر دکور در خانه یا قرض دادن مقدار زیادی پول به یکی از آشنایان باشد. مشکل هر چه که هست باید صادق باشید تا بتوانید به یکدیگر اعتماد کنید.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

دی

این هفته با وجود ماه کامل دربخش عشق جدولتان زندگی شما بر محور عشق می گردد و بیش از اندازه احساساتی خواهید شد. احساس درونی تان را به بهترین نحو ممکن ابراز می کنید و لحظات خوشی را در کنار هم می گذرانید. با هم به سفر می روید و از خوردن غذا در رستوران ۴ ستاره لذت می برید. حتی ممکن است تصمیم به بچه دار شدن بگیرید.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

بهمن

محبوبتان به شما کمک می کند تا استعدادهای تان را کشف کنید و در این راه از حمایت های روحی و معنوی دریغ نمی کند. حضور او باعث می شود بتوانید در این مسیر به خوبی پیش بروید. سرانجام توانائی های تان را در حضور جمع ثابت می کنید و او نیز همچنان پشتیبان تان است.

طالع و بخت عاشقانه شما در این هفته

اسفند

این هفته منتظر بهترین ها در مسائل احساسی باشید.همسرتان به شما کمک می کند تا به یکی از مهم ترین آرزوهای تان برسید. اخیرا با یک دوست اجتماعی چند قرار ملاقات داشته اید که این روزها متوجه می شوید که هر دوی شما به یکدیگر علاقمند شده اید.