پارس ناز پورتال

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفته

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفته

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفته 

طالع بینی عاشقانه و عاطفی شما را در هفت روز آینده در زیر پیش بینی می‌کنیم، می‌توانید بخوانید و از رویدادهای احساسی خودتان با خبر شوید. این هفته کهکشان چه اتفاقاتی را در زندگی شما رقم زده هست؟ طالع بینی عشق پارس ناز شما را از اتفاقاتی که در نتیجه حرکات ستارگان در طول هفته در پیش رو دارید مطلع می‌کند.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفتهفروردین
به این هفته به چشم یک فرصت طلایی نگاه کنید. ماه نو وارد بخش ارتباط ها در علامت شما می‌شود و تکلیف ارتباط اي که در آن هستید را روشن می‌کند. بنابراین تصمیم میگیرید به یکدیگر متعهد شوید و زندگی مشترک خوبی را با هم شروع کنید. از طرفی اورانوس سیاره آزادی در برابر ماه نو قرار می‌گیرد

 

و این احساس را در شما ایجاد میکند که تعهد ممکن هست به شما احساس امنیت ندهد. بنابراین به این فکر می افتید که باید فضای کافی برای تنها بودن هم در زندگی ایجاد کنید. کوشش کنید در این دوراهی تعادل ایجاد کنید.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفتهاردیبهشت
زندگی عاشقانه شما به سمت و سوی فکری معنوی پیش می‌رود. عطارد وارد بخش ارتباط در علامت شما شده و تا اواسط ماه آینده در جای خود باقی می‌ماند. برخورد عطارد با مشتری به شما این فرصت را میدهد که به ذهنیت مشابهی برسید و این برترین فرصت برای گرفتن تصمیم هاي مهم هست.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفتهخرداد
اخیرا با کسی آشنا شده اید یا در چند هفته آینده قرار هست با کسی آشنا شوید. این شخص ذهن و قلب شما را به خودش مشغول کرده هست. علیرغم علاقه زیادی که به هم دارید در طالع این هفته شما درگیری دیده می‌شود. درگیری بر سر اینکه باید همه ي وقتتان را با هم بگذرانید.

 

شما زندگی اجتماعی خوبی دارید و از تجربیاتی که با رفقا متنوع خود دارید لذت میبرید. اما این موضوع برای پرطرفدار قابل درک نیست که تا چه اندازه این تجربیات برایتان مهم هست. این موضوع را باید برای او توضیح بدهید.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفتهتیر
مسائلی که این هفته شما را درگیر خود کرده سخن گفتن، فکر کردن و تصمیم گیری درمورد عشق هست. و این چندان عجیب نیست چون عطارد وارد بخش عشق حقیقی علامت شما شده هست. ارتباطی که بین مشتری و عطارد ایجاد میشود شما را ترغیب میکند که احساستان را به شخصی که علاقه زیادی به او دارید بیان کنید. اگر هم تنها هستید اکنون برترین زمان برای آشنایی هست. اگر هم متاهل هستید همین روزهاست که تصمیم به بچه دار شدن بگیرید.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفتهمرداد
صحبتی گسترده و خوش بینانه با همسرتان در ارتباط با خانواده خواهید داشت. در ارتباط اي که هستید کمی جدی تر میشوید و اکثر درمورد اصل و نصب و درمورد خاطرات و بحران هاي دوران کودکی تان گفتگو میکنید. این گفتگوها ارتباط شما را قوی تر و آمادگی شما برای شروع یک زندگی مشترک را اکثر میکند.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفتهشهریور
همسرتان اکثر از درآمدی که دارید ولخرجی میکند و این اصلا خوشایند شما نیست. بنابراین ممکن هست بحث جدی درمورد مسائل مالی و عادت هاي هزینه کردن با هم داشته باشید و این اختلاف مالی همسرتان عشق و علاقه بین شما را کم رنگ تر میکند. دشوار اینجاست که شما تلاش زیادی برای پول درآوردن میکنید اما همسرتان با ولخرجی ها احترامی برای تلاش هاي شما قائل نیست. فقط با گفتگو کردن میتوانید این دشوار را برطرف کنید.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفتهمهر
اکنون زمان ماه گرفتگی سالانه در علامت شما رسیده هست و مسیر زندگی شما در طول سال آینده را تعیین می‌کند. این موضوع به زندگی عاشقانه شما هم مرتبط میشود. ماه نو در برابر اورانوس سیاره آزادی که اکنون در بخش ارتباط علامت شماست قرار می‌گیرد. بنابراین بیش از هر بار دیگری تحت پشتیبانی هاي پرطرفدار قرار می‌گیرید.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفتهآبان
سیاره مشتری هفته قبل وارد علامت شما شده هست و به نظر می‌رسد قرار هست به تحقق آرزوهای شما کمک کند. با حضور عطارد هم می‌توانید خواسته هایتان از کهکشان را تعیین کنید چون میدانید کهکشان انها را محقق می سازد. پس اگر مجرد هستید خصوصیت هاي فردی که میخواهید را بنویسید اگر هم متاهل هستید ترقی هایي که می‌خواهید در ارتباط داشته باشید را بنویسید و درمورد انها با همسرتان گفتگو کنید.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفته

آذر
شرایط زندگی اجتماعی شما کمی پرطرفدار را ناامید و نگران کرده هست. درست هست که او دلش می‌خواهد در جامعه باشید اما احساس می‌کند این شرایط کمی شما را از خودش دور کرده هست. وی را تشویق کنید که در کنار زندگی مشترک سرگرمی هاي دیگری هم داشته باشد. تغییراتی که در زندگی عاشقانه

 

شما رخ داده باعث شده وقت بیشتری با دوستانتان بگذرانید. احتمالا همسرتان خواسته هست که کمی وی را به حال خودش بگذارید. این خواسته وی را توهین به حساب نیاورید بلکه فرصتی بشمارید برای کارهایی که تا کنون وقتی برای انجام دادنشان نداشتید.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفته

دی
اکنون برترین زمان برای به اشتراک گذاشتن رویاها و آرزوهایتان با یک دوست خودمانی هست. وقتی انها را با یک دوست درمیان می‌گذارید نیازهایتان برای خودتان هم واضح و روشن میشود. از طرفی او ممکن هست فردی را به شما معرفی کند که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. او تنها رفاقت هست که برترین ها را برای شما می‌خواهد.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفته

بهمن
قدرت دانش و اطلاعات شغلی همسرتان را حداقل نگیرید. در واقع او می‌تواند به شما در اساس شغلی که همین اکنون دارید کمک زیادی بکند و اگر قرار هست تصمیم جدیدی در اساس کاری بگیرید او می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. همسر شما برترین مشاور شغلی شماست.

طالع بینی جالب عاشقانه و احساسی این هفته

اسفند
این روزها موضوع بحث هاي شما در ارتباط ارتباط معنوی هست که با هم دارید و این بحث ها علت علاقه شما و با هم بودنتان را به شما تذکر می‌کند. شما نمیتوانید با کسی باشید که مشوقتان نباشد و شما را تشویق به ترک منطقه امن و تجربیات اخیر نکند. پس باید بگویم که خیلی خوش شانس هستید چون همسرتان همان شخصی هست که ناامیدتان نمیکند و انگیزه و خودباوری شما را تقویت می‌کند.