پارس ناز پورتال

طالع بینی و شخصیت شناسی خانم های متولد اسفند ماه‎

طالع بینی و شخصیت شناسی خانم های متولد اسفند ماه‎

طالع بینی و شخصیت شناسی خانم های متولد اسفند ماه‎

روابطی که این زن با دیگران برقرار می‌کند, بی شک در نوع خود منحصر به فرد است. از زن همسایه گرفته تا رفتگری که ظرف آشغال را می‌برد, بقال سر کوچه, نفتی, بچه هاي محل, قصاب, روزنامه اي, و حتی صاحبخانه که هرماه برای گرفتن کرایه مراجعه می‌کند,‌با او درود و علیک بسیار دوستانه اي دارند. او عملا موجودی است که هیچ کس خودرا دشمن وی نمیداند.

 

در مورد شخصیت این زن می‌توان گفت او هیجگاه شوهر و بچه هاي خودرا فراموش نمی‌کند و چنانچه امور مالی خانواده به او واگذار گردد آخر کار که نگاه می‌کنید, میبینید که با پولی که برای خرج خانه در اختیار وی گذاشته شده است, همه ی کارها را انجام داده است, در حالی‌که شما حتی تصور آنرا هم نمی کرده‌اید.

 

سیاره این زن نپتون و مرکب او باد صبا است, و دختر متولد اسفند سوار بر این مرکب هر لحظه به سویی رکاب کش است. او به گونه اي تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شکسته میشود, مثل سیل اشک می ریزد و چنان نگاه ستمدیده و سرزنش آمیزی بشما می اندازد که گویی خرگوشی رابه هنگام شیر دادن به بچه هایش کشته اید.

 

دختر متولد اسفند گاهی اوقات دستخوش این توهم می‌گردد که دراین دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می‌باشد, در اثر یک چنین توهمی ناامیدی سراسر وجود او را در بر میگیرد و وظیفه شما خواهد بود

 

که به وی بفهمانید ذکاوت شگفت انگيز اي که طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد, حربه هاي قاطعی می باشند که در معرض او هستند و میتواند با اتکاء به انها گلیم خود رابه مراتب آسان تر از دیگران از آب بیرون بکشد.

 

مشکل ترین درسی که این دختر باید در زندگی فرا بگیرد, فائق آمدن بر دودلی ها و خجول بودن است. اگر ترس به اعماق وجود او رخنه کند,‌ تمام روابط او رابا دنیای خارج قطع می سازد و آن وقت این خطر او را تهدید می‌کند که تمام عمر تنها بماند. همیشه ازآن هراسناک است که مورد تعدی و تجاوز دیگران قرار بگیرد و این خود میتواند سخت سبب ناراحتی اش بشود .

 

این جا و آنجا, دختر متولد اسفند طبیعت آسیب پذیر خویش را زیر سرپوش یک شخصیت متکی بخود مخفی می سازد و این میرساند که سخت از بی پناهی دراین جهان هراسناک است و سخت از بی پناهی دراین جهان هراسناک و پیوسته ازآن بیم دارد که اگر اسرار قلب رئوف خودرا صادقانه جلوی کسی بازگو کند, مثل گرگ آنرا هم بدرد, و شاید بهمین علت هم باشد که تعداد زیادی از زنان شاعر متولد این ماه سرایندگان اشعاری هستند که دقیق ترین نکات عشقی در آنها بیان شده است.

 

برای ایشان تنها کسانی که می‌توانند مکنونات قلبی خودرا بدون ترس و واهمه باز کنند, قلم و کاغذ است. حتی دلير ترین دختران متولد اسفند نیز در دوستی با جنس مخالف از یک دودلی و ترس عظیم رنج میبرند. این یک قدم به جلو آمدن ها یک قدم به عقب رفتن ها به کلی سبب سردرگمی و گیجی پسران اطراف او نیز می‌گردد و روابط آنها بیش از پیش مغشوش میشود.

 

زن متولد اسفند از صمیم قلب به کودکان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه نمی‌دهد به گوشه ناب شما قدم بگذارند. بخش بزرگی از قلب او ازآن شما است و هیچ کس را یارای دخول به آن نیست. او فرقی بین بچه هاي خود نمیگذارد اما به آنکه قدری زشت تر, ظعیف تر و شکننده تر است, اندکی بیشتر می‌رسد.

 

مادر متولد اسفند بی شک برترین مادر جهان است, چون هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت هاي پسر کوچولو و درد عظیم عشق هاي زودگذر دخترنوجوان خودرا درک نمی‌کند. او حاضر است همه ی چیز زندگی خویش را فدای کودکان خود کند و مخصوصا سعی بر آن دارد که مانع محرومیت کشیدن ایشان از چیزهایی بشود که خود در زمان کودکی از آنها محروم بوده است. گذشت و چشم پوشی او ممکن است قدری بیش از حد لزوم باشد.

 

انضباط رابه سختی میتواند مرعی بدارد و این نقطه ضغفی است که گاهی اوقات تا حد بی توجهی پیش می‌رود و سبب بدبار آوردن کودکان می‌گردد. طبیعی است که دریک چنین مواردی این وظیفه پدر است که نظم شدیدتری نسبت به کودکان خود به هنگام اجرا بگذارد. زن متولد اسفند ترجیح می‌دهد که شما نان آور خانواده باشید و او زن خانه باقی بماند.

 

بکار شما کاری نخواهد داشت و به وی مربوط نیست که از کجا پول در می آورید, و اگر از نظر مالی با مشکلی روبه‌رو شدید, فقط وقتی به کمک شما خواهد آمد که واقعا به بن بست رسیده باشید. سر به هوایی او در خرج و دخل خانه را چندان جدی نگیرید زیرا همان طور که گفته شد. تا آخر ماه کسری نخواهد آورد.

 

شاید باور نکنید, اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام میگیرد. سیاره نپتون لحظه اي چشم از او بر نمی دارد و هر وقت لازم باشد, با قدرت وارد عمل می‌گردد و راه و چاه رابه وی نشان میدهد. هرگز روز تولد او, سالگرد ازدواج و یا محلی راکه از وی خواستگاری کرده‌اید, فراموش نکنید, زیرا او خیلی بیش از هم جنسان خود زن است و احساساتی و پایبند به خصوصیات ناب خود می‌باشد.