پارس ناز پورتال

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

طالع بینی شهریور ماهی ها 

در اینبخش طالع بینی شهریور ماهی ها را مرور میکنیم. متولدین شهریورماه بـه احساساتی بودن شان مشهور اند و همانطور کـه سمبل این ماه «فرشته» می‌باشد، انها عمدتا دارای قلب و نیت پاکی می باشند. امروز طالع بینی مردان و زنان متولد ماه شهریور «چینی، هندی، طالع خورشیدی» و همچنین خصوصیات اخلاقی آن ها را بررسی خواهیم کرد. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

طالع بینی چینی متولدین شهریور

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

یکی از انواع طالع بینی هاي شهریور ماهی‌ ها، طالع بینی چینی اسـت، البته بطور کل این طالع بینی بـه سال تولد شخص بستگی دارد. شـما میتوانید در طالع‌ بینی چینی سال تولد، سمبل یا حیوان ماه تولدتان را پیدا کنید و بعد ببینید این سمبل در ماه تولد شـما چگونه اسـت.

 

موش

او یک موش آزمایشگاهی اسـت کـه سرانجام راه خودرا در پیخ و خم‌هاي زندگی پیدا می کند.

 

گاو

او یک گاو پا کوتاه اسـت کـه بهتر اسـت بکار کشاورزی مشغول شود.

 

ببر

ببر شهریوری ببری منطقی و اهل عمل اسـت کـه هر چـه را بخواهد بـه دست می‌آورد.

 

گربه «خرگوش»

گربه شهریوری خیلی عاقل اسـت و بـه خوبی از عهده کارها برمی‌آید.

 

اژدها

اژدهای شهریوری یک اژدهای دقیق اسـت. او انقدر خوب اسـت کـه وجودش را باور نمی کند.

 

مار

او یک مار زنگی اسـت کـه بـه خوبی میداند چگونه وارد بازی شود و آن رابه نفع خودش پیش ببرد.

 

اسب

بیشتر بـه یابو میماند تا اسب. اصلا نمیشود بـه اسب شهریوری اعتماد کرد اگر چـه او واقعا کاری و واقع‌بین اسـت.

 

بز

او یک بز شکمو اسـت و مدام در حال نشخوار کردن اسـت.

 

میمون

او میمون دست‌آموزی اسـت کـه کمتر بـه خودش زحمت فکر کردن میدهد.

 

خروس

خروس شهریوری یک خروس روستایی اسـت.

 

سگ

سگ شهریوری اصلا دنبال ماجراجویی نیست و بـه اهداف خطرناک کاری ندارد.

 

خوک

متاسفانه او در سراسر زندگی‌اش بی‌پول اسـت.

 


 

طالع بینی خورشیدی متولدین شهریور

اگر کسی بـه مردان متولد شهریور ابراز عشق کند آن‌ها بیش از این کـه خوشحال شوند می ترسند! ابراز احساسات اساسا در آن‌ها تاثیری ندارد خصوصا اگر با عشوه‌گری و جذابیت‌هاي جنسی همراه باشد. در عوض خودشان در فریب دادن زن‌ها بسیار بامهارت هستند. زنانی کـه شکست عشقی خورده‌اند اکثرا با یک مرد شهریوری دچار چنین تجربه‌اي شدند.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

این مردها از همان‌هایي هستند کـه وقتی شکست عشقی میخورند خودشان را در کارشان غرق میکنند و از اجتماع کناره میگیرند. آن‌ها پس از شکست عشقی سعی میکنند محتاطانه‌تر با این مسائل برخورد کنند. برای این کـه بتوانید توجه یک مرد شهریوری را جلب کنید باید زن فعالی باشید کـه از دانش و سیاست‌هاي زنانه‌اش استفاده می کند. زنی کـه صداقت را سرلوحه کارش قرار می دهد چون زندگی این مرد بر پایه صداقت اسـت.

 

مردان متولد شهریوری بـه نسبت مردان دیگر آسان‌تر میتوانند زندگی مجردی داشته باشند و عین خیال‌شان نباشد. یعنی بـه اسانی وضع خودرا می پذیرند و می گویند کـه این تقدیر آن‌هاست. حوصله تغییر آنرا هم ندارند! همین کـه مردان شهریوری نسبت بـه زن‌ها بی‌اعتنا هستند، جذابیت بیشتری برای آن‌ها بـه ارمغان می‌آورد.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

البته زنان نباید فراموش کنند کـه همین بی‌اعتنایی عاقبت دل آن‌ها را خواهد شکست و مرد شهریوری بـه اسانی خودش را تبرئه می کند چون بسیار هم انتقادی و ایرادگیر اسـت. این کـه این مردها بـه سختی مجذوب زنی می شوند باعث می شود کـه وقتی عاشق زنی شدند و تشکیل زندگی دادند یک زندگی بدون شکست و موفق داشته باشند. آن‌ها انتخاب‌شان رابا وسواس انجام می دهند.

 

پس اگر با یک مرد شهریوری وارد رابطه عاشقانه شدید بدانید کـه راه درازی تا پیشنهاد ازدواج دارید. در عوض وقتی تصمیم خودرا برای ازدواج با شـما گرفت خیال‌تان آسان باشد کـه او قاطع اسـت. اگر چـه عشق او یک عشق آتشین نیست، اما تداوم دارد و تا سالیان سال کانون خانواده مرد شهریوری را گرم نگه خواهد داشت.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

مردان متولد شهریور بسیار با شرم و حیا هستند. آن‌ها اگر عاشق شوند یک عشق پاک رابه طرف مقابل‌شان عرضه می کنند و طبق معمول هم سعی می کنند کـه خودشان را بی‌تفاوت نشان بدهند تا کسی متوجه نشود کـه عاشق شده‌اند. اگر چـه تلاش‌شان بی‌فایده اسـت. شخصیت مردان متولد شهریوری بـه گونه‌اي اسـت کـه بسیار منظم هستند، اما گاهی هم نظم‌شان را کنار میگذارند.

 

مردان شهریوری صبر و تحمل زیادی در عشق دارند. آن‌ها اگر کسی را مناسب خودشان تشخیص بدهند تا سالیان سال بـه پایش مینشینند و از هیچ فداکاری‌اي دراین مسیر دریغ نمی کنند. آن‌ها در تحمل دردهای جسمی و روحی هم سرآمد هستند بـه شرط آنکه حمایت شـما را احساس کنند. این مردان نسبت بـه همسر خود بسیار باملاحظه هستند، هرگز حسادت همسران خودرا تحریک نمی کنند.

 

مرد متولد شهریور اصلا مرد حسودی نیست و همسرش را در برخورد با مردان غریبه آزاد میگذارد. البته این بـه معنای بی‌غیرتی او نیست. چون اگر کوچک‌ترین اشتباهی از همسرش ببیند خیلی قاطعانه برخورد میکنند. چون خودش هم انسان بسیار وفاداری اسـت. البته اگر ببیند کـه همسرش دیگر آن زن سابق کـه مورد علاقه‌اش بود نیست سعی میکند وقتش رابا این زن اتلاف نکند.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

برای او مهار احساسات و خاطرات اصلا کار سختی نیست. مردان متولد شهریور بسیار بـه هوای نفس‌ خود مسلط هستند. آن‌ها کافی اسـت کـه تصمیمی بگیرند، هیچ چیز دیگر جلودارشان نیست. چون در تمام عمرشان دنبال کمال هستند ودر این مسیر حداکثر دقت و وسواس رابه خرج می دهند. همسر یک مرد شهریوری باید فکر کار خارج از خانه را از سرش بیرون کند.

 

این مرد نمیتواند بی‌توجهی همسرش بـه خودش، فرزندانش و امور خانه را تحمل کند. او یک همسر همیشه تمیز و مرتب میـــخواهد و از مدهای عجیب و غریبی کـه نظر دیگران را جلب می کند بیزار اسـت. بچه‌دار شدن هیچوقت از اولویت‌هاي زندگی یک مرد متولد شهریور نیست. چون او بـه خوبی با مسئولیت‌هایي کـه با بچه‌دار شدن بـه زندگی‌اش سرازیر می شود آشنایی دارد.

 

برای همین اسـت کـه مردان شهریوری خانواده‌هاي کوچکی تشکیل می دهند و تعداد فرزندان‌شان از ۲ تا بیشتر نمیشود. در عوض وقتی کـه او بچه‌دار شد مسئول‌ترین پدر روی زمین میشود. او از یاد دادن چیزهای مختلف بـه فرزندانش لذت میبرد و سعی دراین دارد کـه آن‌ها را مستقل و با اعتماد بـه نفس تربیت کند. برای او مهم اسـت کـه فرزندانش در امور هنری هم صاحب نظر باشند.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

مردان شهریوری هیچ ابایی ندارند از این کـه در کارهای منزل بـه همسرشان کمک کنند. چون دوست دارند کارهای خانه‌شان زود و آسان انجام شود. گوش دادن بـه موسیقی و مطالعه از سرگرمی‌هاي یک مرد شهریوری اسـت پس فرزندانش هم با عشق بـه کتاب و موسیقی بزرگ می شوند. یک مرد شهریوری هرگز بچه‌اش را لوس نمیکند. او بسیار بـه رعایت انضباط از سمت فرزندش اهمیت میدهد.

 

فرزندان پدران شهریوری ممکن اسـت احساس کمبود محبت کنند چون پدرشان در ابراز احساسات پدرانه هم هم‌چون احساسات عاشقانه ناتوان اسـت. مردان متولد شهریور دوست دارند کـه همسرشان بـه شدت مراقب سلامت‌شان باشد و بـه آن‌ها اهمیت بدهد. در عوض آن‌ها هم اگر همسرشان بیمار شد دلسوزانه از همسرشان مراقبت می کنند.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

شـما هیچوقت نمی توانید از این مردان انتقاد کنید. چون آن‌ها اعتقاد دارند کـه انتقاد کردن فقط برای آن‌هاست! وقتی کـه مردان شهریوری زبان بـه انتقاد می‌گشایند فقط صبر پیشه کنید و بگذارید خودشان را خالی کنند. آن‌ها بزودی همان مرد دوست‌ داشتنی و مهربان قبلی میشوند.

 

طالع خورشیدی زن متولد شهریور

زنان شهریوری زنانی احساساتی، مهربان، وفادار بـه همسر و خانواده و بی‌ریا بـه شمار می آیند. آن‌ها پرشور و رک و راست هستند، ذاتا شرم و حیای بسیاری دارند و بر تمام حربه‌هاي زنانه تسلط دارند. ولی واقعا اهل هر چیزی باشند، اهل غل و غش نیستند. این زنان از قانون‌شکنی بیزار هستند و این بیزاری از قانون‌شکنی در مورد عشق هم صدق میکند. البته عشقی کـه حقیقی باشد!

 

می توان گفت کـه آن‌ها کاملا از ریاکاری و دغل‌بازی در عشق کينه دارند. بنابر این با این کـه از بهم زدن کانون خانواده خود بیزار هستند، اما نمی توانند چنین عشقی را تحمل کنند. یک زن شهریوری با جان و دل در اختیار آن عشقی اسـت کـه حقیقی می داند. او هم اهل عمل اسـت هم بسیار احساساتی اسـت و عشقش آن قدر گرم و خالصانه اسـت کـه حسادت همه ی را برمی‌انگیزاند.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

البته درست مثل مرد شهریور او عجله‌اي برای ابراز احساس ندارد. پس برای این کـه احساسش را بروز دهد باید صبر بسیار کرد. شخصیت زنان شهریوری آن گونه اسـت کـه سمت کمال می روند و خودشان را هم کامل می دانند. عصبانیت این زن‌ها طبق معمول جنجالی نیست، اما اگر احساس کنند کـه مورد اذيت قرار گرفته‌اند دیگر اوضاع فرق میکند. یک زن شهریوری همیشه در جر و بحث‌ها برنده خواهد بود.

 

در مقابل خیلی هم سخت بـه گناهان خود اقرار می کند. پس باید سعی کنید اشتباهاتش را خیلی ملایم بـه او گوشزد کنید تا احساس مورد انتقاد واقع شدن نداشته باشد. در حقیقت میتوان گفت کـه او اصلا تحمل مورد انتقاد واقع شدن را ندارد. در عوض خودش بـه موقع از خودش انتقاد میکند. چون از خودش انتظار عملکرد صد در صدی دارد.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

شـما میتوانید در تنظیم بودجه منزل از یک زن شهریوری کمک بگیرید یا کاملا این مساله رابه او بسپارید چون دراین زمینه بسیار کارآمد عمل میکند. درست مثل مردان متولد شهریور، زنان شهریوری هم نمیتوانند کارهای بچه‌گانه یا فانتزی را تحمل کنند. پس در پوشیدن لباس حواس‌تان را جمع کنید. شـما باید خوشتیپ باشید ودر عین حال توجه همه ی را هم جلب نکنید.

 

زنان متولد شهریور بسیار مراقب سلامت خود هستند و برای حفظ آن در هیچ چیزی زیاده‌روی نمیکنند و سعی می کنند راه تعادل در پیش بگیرند. برای ابراز احساس یا هرکار دیگری بهتر اسـت بگذارید اول زن شهریوری پیش قدم شود و بعد خودتان محتاطانه با او پیش بروید چون در غیر این صورت راه بـه جایی نمی برید. زن شهریوری از طرفداران پر و پا قرص تئاتر اسـت. خصوصا اگر این تئاتر احساسی هم باشد.

 

او بدون انتقاد کردن نمی تواند زندگی کند. دلیلش هم اذيت و اذیت دیگران نیست بلکه این اسـت کـه او بـه دنبال کمال هر چیز و هر کس اسـت. زنان شهریوری از این کـه با مشکلات همسرشان درگیر شوند و آنرا حل و فصل کنند لذت بسیار می برند. آن‌ها عزم و اراده بی‌نظیری در برطرف کردن افکار ناراحت‌کننده دارند. زن متولد شهریور وسواس ناخوشایندی دارد. البته از صفات خوبش می توان مهربانی و بخشندگی‌اش را نام برد.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

برای او اصلا زرق و برق مهم نیست و می شود گفت کـه بیشتر بـه دنبال حقیقت و اصالت اسـت. البته بـه سر و لباسش هم میرسد و همیشه مرتب و تمیز اسـت. ریز بینی این زن باعث می شود کـه کوچک‌ ترین چیزها هم از نظرش پنهان نمانند. در فضای خانواده‌اش هم احساس مسئولیت زیادی دارد. بهمین خاطر دیگر اعضای خانواده بـه او وابستگی شدیدی دارند و بدون او نمیتوانند زندگی کنند.

 

زن شهریوری می تواند در هر زمینه‌اي سخنان منطقی و جالبی بگوید. فرزندان یک زن متولد شهریور کاملا منضبط بار می آیند. او نهایتا دو بچه بدنیا می‌آورد ودر تربیت این دو نهایت دقت و وسواس رابه خرج می دهد. این کـه او چگونه با فرزندانش رفتار کند تابع رفتار شوهرش با او اسـت پس اگر همسری داشته باشد کـه عاشق و قدرشناس باشد تمام وجودش را در اختیار فرزندانش میگذارد.

 

خانه‌داری او حرف ندارد. او در آشپزی و تزیین خانه عالی اسـت. بنابر این همه ی اعضای خانواده دوست دارند همواره در منزل و پیش او بـه سر ببرند. اگر در ذهن‌تان ایده‌اي دارید کـه جرات عملی کردنش را ندارید آنرا حتماً با یک زن متولد شهریور در میانش بگذارید تا ببینید چگونه شـما را تحریک بـه انجام کار می کند. او بسیار دلسوز اسـت و همین باعث شده یک پرستار عالی باشد.

 


 

طالع‌ بینی هندی متولدین شهریور

یک مرد متولد شهریور مردی اسـت کـه نمی تواند بـه زندگی نگاهی شاعرانه و احساسی داشته باشد. او بسیار عمل‌گرا و مادی اسـت و توانایی زیادی در انجام کارهای اجرایی دارد. میتوان گفت کـه مرد شهریوری کاملا کمال‌گراست و بهمین خاطر مجذوب کسانی می شود کـه اراده بسیاری دارند و موقر هستند.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

پس در مجموع اگر بخواهید کاری رابه کسی بسپارید و از انجام آن کار خیال‌تان آسان باشد، مرد شهریوری گزینه مناسبی اسـت. او در زمینه سلامتی‌ و مسائلی کـه بـه آن مربوط اسـت «مثل نظافت و بهداشت، تغذیه و…» بسیار ایرادگیر و دقیق اسـت. در مورد شغل و انتخاب همسر هم همین طور! یعنی تا شخصی کـه میـــخواهد را پیدا نکند ازدواج نمی کند.

 

در عوض وقتی شخص مورد نظر خودرا پیدا کرد بسیار پیگیر و ثابت قدم برای رسیدن بـه ایده‌آلش تلاش میکند. چهره مردان شهریوری بسیار دلنشین اسـت. آن‌ها طبق معمول پوستی لطیف، صاف و بدون لک دارند و بیشتر اوقات سبزه‌رو هستند. انها اغلب چشمانی قهوه‌اي و براق و اندامی بلند و لاغر دارند. تیپ و ظاهرشان هم همواره آراسته و خوب اسـت.

 

برای آن‌ها ظاهرشان اهمیت بسیاری دارد ولی چندان تابع مد نیستند و دوست دارند بیشتر پوششی سنتی یا کلاسیک داشته باشند. پس می توان حدس زد کـه همواره چقدر از درآمدشان را صرف ظاهرشان میکنند! سیاره این مرد متولد شهریور مریخ اسـت و تحت تاثیر همین سیاره، او بیشتر پیرو عقل اسـت. استفاده از عقل و منطق بـه او احساس آرامش خاصی میدهد.

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

کوشش مرد شهریوری مثال‌زدنی اسـت. او برای رسیدن بـه اهدافش از هیچ چیز فروگذاری نمیکند، اما گاهی اوضاع آن طور کـه او میـــخواهد پیش نمی رود و بجای پیشرفت باید تاوان جاه‌طلبی‌هایش را بدهد. مردان شهریوری اصلا نمیتوانند پدر خوب و خودمانی‌اي باشند چون در ابراز احساسات‌شان بـه فرزندشان دچار مشکل هستند. آن‌ها فقط روی قانون‌مندی و انضباط فرزندشان تاکید دارند.

 

طالع بینی هندی زن متولد شهریور

زنان متولد شهریور هم بسیار کمال‌گرا هستند. البته آن‌ها خودشان را کامل می دانند. در همین راستا سعی می کنند کامل و بی عیب و نقص بنظر برسند. مثلاً خیلی وقت‌شناس هستند، آرام و موقر رفتار میکنند و ظاهری همواره مرتب دارند. البته خیلی اهل آرایش نیستند چون دوست دارند طبیعی بنظر برسند. اگرهم بخواهند آرایش کنند تمام سعی خودرا میکنند کـه از مواد طبیعی استفاده کنند.

 

با این حال آن‌ها اصلا اهل خودستایی نیستند و اگر کسی ازآن‌ها تعریف کند خجالت‌زده میشوند. آن‌ها با این کـه حساس و تیزهوش هستند نمی توانند سخنرانان خوبی در مجلس باشند. زن شهریوری در شناسایی دروغ یا چاپلوسی بسیار تیزهوش اسـت. او از بی‌ادبی و گستاخی بسیار ناراحت می شود. بنابر این باید رفتار محترمانه‌اي با او داشت. 

طالع بینی شهریور ماهی ها | طالع مرد و زن متولد شهریور

این زن‌ها میانه چندانی با مردان نامرتب و بی‌نظم ندارند. همچنین نمی توانند کسانی کـه از ایشان انتقاد میکنند را هم تحمل کنند. در عوض خودشان بـه اسانی خودشان را مورد انتقاد قرار میدهند. مادری کردن زنان شهریوری عالی اسـت. تمام تلاش آن‌ها بر این اسـت کـه فرزندانی باهوش داشته باشند. البته باید این نکته رابه آن‌ها یادآوری کرد کـه فرزندان‌شان نیاز بـه عشق و محبت هم دارند.

 

زن متولد شهریور زن خودداری اسـت و اینطور نیست کـه یک مرتبه منفجر شود. بلکه سعی میکند آرام و با وقار رفتار کند و با نگاه پرسشگر خود همه ی چیز را زیر نظر دارد. این زن در فضای کار یک نیروی قابل اعتماد اسـت. در حقیقت شـما بعنوان همسر یک زن شهریوری باید بـه او اجازه کار کردن بدهید چون بسیار فمینیست اسـت و برایش مهم اسـت کـه بعنوان یک شخص باهوش کـه استقلال مالی دارد، پذیرفته شود.

 


 

طالع ازدواج شهریور با سایر ماه ها

در آخر نیز طالع بینی ازدواج متولدین ماه شهریور با سایر ماه ها را مرور خواهیم کرد.

 

شهریور با فروردین:

«بد » یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری دلير و جاه طلب.

 

شهریور با اردیبهشت:

« خوب » صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت.

 

شهریور با خرداد:

«متوسط » یکی عاطفی و عاشق پیشهدیگری با نظم و برنامه مشخص.

 

شهریور با تیر:

« بسیار خوب » در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان.

 

شهریور با مرداد:

« متوسط » نسبتا لجباز و خودرای شاید با مشکل مواجه شوند.

 

شهریور با شهریور:

« بسیار خوب » هردو صمیمی و صادق و با محبت می باشند.

 

شهریور با مهر:

« خوب » مشورت پذیر با منطق ودر برطرف کردن مشکلات توانا.

 

شهریور با آبان:

« متوسط » دلير و بی پروا . سرشار از انرژی و بلند پرواز.

 

شهریور با آذر:

« بد » تنوع طلب خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند.

 

شهریور با دی:

« خوب » یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت.

 

شهریور با بهمن:

« متوسط » چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.

 

شهریور با اسفند:

«خوب » بسیار با صبر و حوصله هستند کـه باعث تفاهم در زندگی می شود.