پارس ناز پورتال

طالع بینی عاشقانه آخر سال

طالع بینی عاشقانه آخر سال

طالع بینی عاشقانه آخر سال

طالع بینی عاشقانه و احساسی ما طی هفت روز آینده را بر طبق ماه های سال برای شما آماده کرده ایم که می توانید در زیر آن ها بخوانید. چگونه کیهان بر زندگی عاشقانه شما تاثیر می گذارد؟ طالع بینی عشق به شما نشان می دهد که چگونه از عشق لذت ببرید و یک رابطه رمانتیک مداوم ایجاد کنید. طالع عشق خود را در اینجا بخوانید.

 

فروردین

طالع بینی عاشقانه آخر سال

گرفتاری کوچکی در زندگی تان ایجاد می شود که اگر مراقب نباشید منجر به خسارات زیادی می شود. اکنون آمادگی لازم برای تغییر هم در حرفه و هم در رابطه تان دارید اما حق آزرده ساختن و رنجاندن اطرافیان تان را ندارید. اگر در کارتان مشکلی ایجاد شده ممکن است کمی نسبت به همسرتان پرخاشگر شوید اما باید مراقب باشید کاری نکنید که پشیمانی به بار بیاورد.

 

اردیبهشت

طالع بینی عاشقانه آخر سال

در زندگی تان کمی هرج و مرج ایجاد شده اما خوشبختانه این آشفتگی تاثیری در رابطه شما نخواهد داشت و با وجود تمام این مشکلات چیزی از صمیمیت و عشق بین شما کم نمی کند. در واقع همنشینی و هم صحبتی با محبوب در این آشفتگی به شما آرامش می دهد.

 

خرداد

طالع بینی عاشقانه آخر سال

پس از ماه گرفتگی در بالاترین نقطه نشانه شما تصمیم می گیرید تغییراتی در حرفه خود ایجاد کنید و برای این کار نیاز به کسب مدرک دارید. شاید این کار برای شما کمی دلهره آور باشد اما همسر یا محبوب تان شما را در این راه همراهی می کند و به یادتان می آورد که این موقعیت روزی آرزوی تان بوده است. شما از حمایت او برخوردار شده اید و همین باعث می شود هیچ چیزی برایتان دسترس ناپذیر نباشد.

 

تیر

طالع بینی عاشقانه آخر سال

احساس می کنید بزرگ ترین مانع برای رسیدن به اهداف شغلی همسر یا شریک تان است و این را در بحث هایی که دارید به زبان می آورید. اگرواقعا چنین احساسی دارید کمی به خودتان بیایید و از خودتان بپرسید واقعا چه اتفاقی افتاده است. سرزنش کردن ها و پشیمانی ها تنها رابطه و زندگی تان را به خطر می اندازد.

 

مرداد

طالع بینی عاشقانه آخر سال

عطارد تا هفته آینده در بخش روابط عاشقانه شما باقی می ماند و به چندین سیاره متصل می شود. در این مدت رابطه ای گرم و صمیمی خواهید داشت. ظاهرا قرار است با همفکری همدیگر تصمیمی حیاتی بگیرید و در این لحظات سرنوشت ساز از این که می توانید به یکدیگر تکیه کنید حس خوشایندی خواهید داشت.

 

شهریور

طالع بینی عاشقانه آخر سال

اخیرا با فردی آشنا شده اید. دوست دارید چیزهای زیادی درباره او بدانید اما او هنوز آرامش لازم برای این کار را ندارد. به افکار و آرزوهای محبوب احترام بگذارید و کمی صبور باشید او اکنون آمادگی لازم برای به اشتراک گذاشتن همه چیز با شما ندارد.

 

مهر

طالع بینی عاشقانه آخر سال

این هفته رنجش و ناپایداری مهم ترین بخش زندگی عاشقانه شما را تشکیل می دهد. مریخ در بخش روابط طالع تان در حال حرکت است و همه چیز را بین شما و محبوب بر هم می زند. مریخ با اورانوس و پلوتو در یک سمت و سو تمایل دارد و منجر به طغیان و رفتاری می شود که بعدها پشیمانی به بار می آورد.

 

اگر به هر دلیلی احساس کردید عصبانی هستید لحظه ای سکوت کنید و نفس عمیق بکشید و قبل از این که کنترل رفتارتان از دست تان خارج شود آن موقعیت را ترک کنید.

 

آبان

طالع بینی عاشقانه آخر سال

اگر مجرد هستید و امیدوارید که نیمه گمشده تان را پیدا می کنید این هفته شانس به شما رو می کند. در بخش عشق واقعی شما کسوف رخ داده است و این پدیده منجر می شود شما با فردی آشنا شوید که عشق زندگی تان خواهد بود. این فرد یک انسان معنوی و هنری است، و به حل مشکلات دیگران توجه زیادی می کند.

 

آذر

طالع بینی عاشقانه آخر سال

درست است که این هفته زندگی عاشقانه آرامی دارید اما توجهی که می خواهید نمی بینید. به نظر می رسد کمی دچار بی ثباتی شده اید و این باعث می شود از زندگی رمانتیک خود نا امید شده و رفتاری که دور از شخصیت خود مرتکب شوید. شاید رفتارتان در آن لحظه هیجان انگیز باشد اما باید بدایند که هر رفتاری عواقبی دارد. همیشه قبل از انجام کاری عواقب آن را بسنجید.

 

دی

طالع بینی عاشقانه آخر سال

این هفته پیشرفت خوبی در رابطه با همسر یا محبوبتان دارید. اگر در فکر یک قرارداد مهم هستید اکنون زمانش رسیده است. برای رسیدن به یک رویای مشترک تلاش می کنید و در این راه به یکدیگر ایمان دارید.

 

بهمن

طالع بینی عاشقانه آخر سال

در این سطح ۵ ستاره از مهارت های ارتباطی بی نظیری که دارید نهایت استفاده را ببرید. عطارد تا هفته آینده در نشانه شما باقی می ماند و از روز دوشنبه تا پنجشنبه به چندین سیاره دیگر متصل می شود. این روزها مهیج تر از همیشه به نظر می رسید. اگر مجرد هستید از این حالت برای اولین قرار ملاقاتی که دارید استفاده کنید.

 

اسفند

طالع بینی عاشقانه آخر سال

سیاره عطارد در روز شنبه وارد برج حوت می شود و تا دو هفته دیگر همانجا باقی می ماند و باعث می شود بتوانید با محبوبتان شفاف باشید و احساس تان را بیان کنید. روز یکشنبه در نشانه شما کسوف ایجاد می شود و این نشانه ای برای یک شروع تازه و تلاش برای رسیدن به هدف است. البته این هدف ممکن است یک مسئله احساسی باشد.