پارس ناز پورتال

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفته

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفته

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفته 

اگر می‌خواهید بدانید که در هفته پیش رو چه رویدادها احساسی و رمانتیکی در انتظار شماست می‌توانید طالع بینی امروز ما را دنبال نمایید. اگه کنجکاوید از اتفاقاتی که قراره این هفته توی زندگیتون بیفته آگاه بشید با طالع بینی هفتگی عشق بدونیم همراه باشید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهفروردین
ماه کامل در علامت شما به شما کمک می‌کند که در مسیر زندگی تان خصوصی تان اقدام یا حرکتی بکنید. تاثیری که ماه کامل روی شما می‌گذارد این هست که قدرتی که دارید به خاطرتان بیاورد. در همین زمان باید حواستان به همسرتان هم باشد. ایده ها و افکار همسرتان را نادیده میگیرید چون فکر میکنید به تنهایی انجام دادن کارها برایتان آسان تر هست. همین تعهد به خودتان هست که باعث شده تمام مسئولیت هاي زندگی را به گردن خودتان بیندازید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهاردیبهشت
در ارتباط با مسائل عاشقانه برگ برنده در دستان شماست چون این هفته ونوس و مریخ دو ستاره عشق کیهانی در طالع شما در حرکت میباشند. آنها سیاره پلوتون را هم به جمع خود دعوت می‌کنند و هر ابهامی که در ارتباط دارید برطرف می‌شود. اگر اخیرا با شخصی آشنا میشوید کمی به آن امیدوار باشید

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهخرداد
برترین کاری که می‌توانید برای زندگی عاشقانه تان انجام دهید این هست که این هفته را به پرطرفدار اختصاص دهید. مطمئن باشید هر دو از صمیمیت و گرمای زندگی پر عشقتان لذت خواهید برد. این هفته بیرون رفتن و وقت گذراندن با رفقا را کنار بگذارید و در عوض اوقات فراغت را با همسرتان در منزل بمانید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهتیر
این هفته گفتگوهایی با همسرتان دارید که به ترقی ارتباط کمک می‌کند. گرچه ایجاد صمیمیت اکثر در ارتباط شما چندان هم سخت نیست چون همسرتان هم همین را می‌خواهد. هر دو میخواهید صدمه پذیری هاي همدیگر را کشف کرده و دیگر نسبت به هم رفتار بد و زبان بد نداشته باشید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفته

مرداد
آیا میدانید چه چیزی در مسائل احساسی به شما کمک می‌کند؟ اینکه تعریف هاي همسرتان را نسبت به استعدادها و توانایی هایي که دارید بشنوید. همسر شما مشوق شماست و در فرصت هاي شعلی اخیر از شما پشتیبانی می‌کند. او هرگز از اینکه وقتی برای شما ندارد ناله و شکایت نمیکند. وقتی پرطرفدار باعث می‌شود به خودتان سربلندی کنید پس خیلی خوشبخت هستید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفته

شهریور
ونوس و مریخ با هم در علامت شما میباشند و شور و اشتیاق زیادی را در شما ایجاد می‌کنند. با ملحق شدن سیاره پلوتون به ونوس و مریخ شما در نقطه بحبوحه ارتباط عاطفی قرار میگیرید بطوری که ممکن هست برخی از مسائل و کارهای هرروز را هم فراموش کنید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهمهر
نقطه بحبوحه ارتباط شما نیز در پیش روست. ارتباط اي احساسی که اکثر قلب در آن حکمرانی میکند نه عقل. اواسط هفته تصمیم می‌گیرید که در جهت یک تصمیم عقلانی حرکت کنید اما همسرتان به احساسی که نسبت به این موضوع دارد اکثر دقت می‌کند نه به عقل. آیا میتوانید با او هم عقیده باشید؟ ممکن هست کمی به دردسر بیفتید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهآبان
برترین راه برای رسیدن به چیزی که میخواهید این هست که خواسته هاي تان را با رفقا تان در بین بگذارید. رفقا تان را یک جا جمع کنید و اجازه دهید به شما بگویند که آیا فردی که با او در حال آشنایی هستید مناسب شما هست؟ یا به کسی که اعتماد کامل دارید اجازه دهید درمورد او پژوهش کند.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهآذر
نسبت به فردی که اخیرا با او آشنا می‌شوید علاقه شدیدی پیدا کرده‌اید. ماه کامل از این ارتباط یک ارتباط حقیقی می سازد. هر دو به این توافق می‌رسید که در ارتباط جنگ و درگیری را کنار بگذارید. حس خوبی نسبت به همۀ چیز دارید. حتی وقتی دوستانتان به شما هشدار می‌دهند که تصمیم هاي عاقلانه بگیرید باز هم اهمیتی نمی‌دهید و به حرف دل می‌روید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهدی
افق فکری تان را ترویج دهید و تجربیات جدیدی را با پرطرفدار کسب کنید. ماجراجویی ها را بپذیرید چون به نوعی غذای ذهن و جسم و روحتان هست. پس به هر فرصتی که زندگی پیش روی شما و پرطرفدار قرار میدهد پاسخ مثبت بدهید. اگر مجرد هستید مراقب فردی که این نزدیکیها وارد زندگی تان میشود باشید. او از یک فرهنگ کاملا و یا مذهب متفاوت هست که شما را به خود جذب کرده هست.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهبهمن
صمیمیت در ارتباط شما عمیق تر می‌شود و این فرصت را پیدا می‌کنید که خیلی از ناگفته ها را به هم بگویید. کاری که هرگز قبلا انجام نداده بودید. اگر روزهای سختی را می گذرانید و به مشاوره می‌روید در یکی از جلسات به ترقی غیرمنتظره اي می‌رسید. امکان درمان حقیقی وجود دارد و ارتباط اي که دیگر امیدی به آن نداشتید مجدد بازسازی میشود. خبرهای مالی خوبی در پیش رو دارید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفتهاسفند
ونوس و مریخ سیاره هاي عشق در بخش روابط طالع شما به رقص افتاده اند و خیلی خوشگل به پلوتون سیاره تحول می پیوندند. بنابراین ارتباط اي دوست داشتنی و عمیق را برای شما ممکن می سازند. همسرتان شدیدا شما را تحت پشتیبانی خود قرار داده هست و به شما در رسیدن به اهداف و آرزوهای تان کمک می‌کند.