پارس ناز پورتال

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدید

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدید

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدید

طالع و فال احساسی و عاشقانه شما در هفت روز آینده را در ادامه آورده ایم تا بدانید در روزهای آتی چه در انتظار شما خواهد بود. طالع بینی هفتگی عشق شما را از پیامدهایی که سیارات در زندگی عاشقانه تان دارند با خبر می‌کند و این امکان را میدهد اتفاقات و رویدادهای آینده را از طریق ستارگان مشاهده نمایید.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدید

فروردین

این هفته از صمیمیت و رضایت احساسی در ارتباط تان برخوردار خواهید بود درست مانند اینکه چیزی در درون شما جرقه زده و شما را آماده یک زندگی عاشقانه و آرام کرده هست.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیداردیبهشت

این هفته برای شما زمان پیشرفت در روابط تان هست. ماه کامل در طالع شما باعث می‌شود پیمانی که با هم بسته اید را مستحکم کنید. هر دو احساس می‌کنید نیرویی در درونتان وجود دارد که میتوانید با تکیه بر آن یک زندگی و ارتباط مستحکم و پایدار داشته باشید.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیدخرداد

این هفته کارهایی که انجام میدهید برای رئیس تان کمی گیج کننده هست اما همسرتان شما را تحسین میکند. سیاره مریخ و نپتون در بالاترین قسمت جدول طالع شما در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و منجر به اختلاف نظرهایی در اساس مسائل شغلی و حرفه اي شما می‌شود. روز جمعه در بخش روابط عاشقانه طالع تان مریخ در برترین زاویه نسبت

 

به مشتری «سیاره پیشرفت و کامیابی» قرار میگیرد. هر چه محبوب میگوید انجام دهید غیرممکن هست که بخواهد شما را به جهت نادرستی هدایت کند.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیدتیر

این هفته، هفته رمانتیکی برای شماست. ماه کامل در بخش عشق حقیقی جدول شما قرار گرفته و به قلبتان کمک میکند تا تکامل حقیقی را تجربه کند. اگر مدتی هست که با فردی در مرحله آشنایی هستید به او علاقمند می‌شوید و عشق حقیقی را تجربه میکنید.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیدمرداد

این هفته شما و همسرتان فرصت خوبی برای رسیدگی به مسائل خانوادگی دارید. این مسائل لزوما منفی نیستند اما باعث می‌شوند مسائلی که در انها آسیب پذیر هستید را رها کنید. آن چه مهم هست این هست که میتوانید با تکیه به یکدیگر همراه هم باشید.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیدشهریور

سیاره حاکم بر طالع شما سیاره عطارد هست و به لطف این سیاره به جایگاه محکمی در ارتباط تان می‌رسید. به علاوه ماه کامل در بخش پیام هاي عاشقانه جدول شما به شما این قدرت را می‌دهد که راحت تر بتوانید درمورد مسائلی که مدت ها بود به زبان نمی آوردید با همسرتان صحبت کنید. در نتیجه برترین موقعیت را در روابط عاشقانه تان خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیدمهر

اگر در ارتباط ما مسائل مالی و فرصت هاي شغلی نگران هستید بهتر هست با همسرتان در این ارتباط صحبت کرده و از او راه حل بخواهید. او به شما کمک میکند که مدرک و یا مجوز لازم برای حرفه تان را بدست بیاورید. همسرتان با راهنمایی هایش به خاطرتان می آورد که چقدر با ارزش و پر انرژی هستید.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیدآبان

ماه کامل در نشانه شما باعث میشود آمادگی لازم برای ابراز احساس در ارتباط تان داشته باشید و آن احساسی که مدت ها بود پنهان می‌کردید بروز دهید. به آن اعتماد کنید زیرا به زندگی عاشقانه شخصی تان کمک خواهد کرد.  مراقب مسائل مالی مشترک تان با محبوب باشید. ممکن هست کمی ولخرجی کنید یا تصمیم نادرستی در ارتباط با پولی که دارید بگیرید.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیدآذر

مریخ در بخش روابط عاشقانه شما در حال حرکت هست و به ارتباط شما فرصتی برای پیشرفت می‌دهد. این هفته مریخ با کمی انرژی منفی در مقابل نپتون در بخش خانواده طالعتان قرار میگیرد و باعث می‌شود احساس کنید همسرتان نمی‌تواند به خوبی مسائل خانوادگی را مدیریت کند. اما خوشبختانه مریخ در روز جمعه در یک زاویه حمایتی نسبت به مشتری قرار می‌گیرد و باعث میشود از اهداف و رویاهای یکدیگر حمایت کنید.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیددی

این هفته آرامش و تسلی دلیل را در بین دوستان تان جستجو میکنید و با یکی از دوستان قابل اعتمادتان درمورد مسائل زناشویی خود صحبت می‌کنید و از او کمک می‌خواهید. برای  رفع مشکل و آسیب روحی که دیده اید در کلاس هاي درمان گروهی شرکت میکنید.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیدبهمن

مریخ در بخش روابط عاشقانه شما پرسه میزند و به زندگی عاشقانه شما گرما می بخشد. این هفته کمی آشفتگی به زندگی شما وارد شده بنابراین باید بدانید که چگونه مسائل را به جهت درستی هدایت کنید. مریخ در مقابل نپتون قرار میگیرد و باعث میشود نتوانید در مسائل مالی و احساسی قضاوت درستی داشته باشید.

 

اما خوشبختانه در روز جمعه مریخ در زاویه مناسبی نسبت به مشتری قرار می‌گیرد و ارتباط معنوی لذت بخشی را با محبوب تجربه خواهید کرد.

طالع بینی عاشقانه دونفره -سری جدیداسفند

این هفته برای یک سفر لذت بخش با محبوب برنامه ریزی میکنید و به یک سفر رویایی میروید. یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در طالع شما پیش بینی شده دستیابی به یک پیشرفت بسیار غیر منتظره هست.