پارس ناز پورتال

طالع بینی عاشقانه سال 96 – 2017

طالع بینی عاشقانه سال 96 – 2017

طالع بینی عاشقانه سال 96 – 2017

طالع بینی عاشقانه و احساسی شما در این هفته را آماده نموده ایم تا بدانید از نظر عشقی چه اتفاقاتی در این هفته در انتظار شماست. این هفته نیز با طالع بینی هفتگی عشق بدونیم از پیامدهایی که سیارات در زندگی عاشقانه شما دارند مطلع شوید و هر انچه زندگی تان در روزهای آینده در پیش رو دارد را از طریق ستاره ها مشاهده نمایید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017

فروردین

بازگشت سیاره ونوس به برج حمل شادی را برای شما به ارمغان آورده هست. این سیاره تا اواسط ماه قبل در نشانه شما حضور داشت اما از آن زمان به بعد عقب نشینی کرده و زندگی عاشقانه شما را با مشکلات مواجه ساخته هست. در طی چند هفته قبل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اید تا بتوانید جایگاه خودتان را در ارتباط اي که در آن هستید

 

مشخص کنید. اما خوشبختانه تمام این‌ها قبل و از این هفته از برترین اتفاقاتی که ونوس برایتان به ارمغان می آوردی لذت می‌برید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017اردیبهشت

آماده هستید تا خودتان و حتی مسیرتان را در ارتباط تغییر دهید. یک ماه نو در نشانه شما دیده می‌شود. در نتیجه در طول دو هفته آینده یا با یک فرد جدید آشنا می‌شوید یا در ارتباط اي که هستید پیشرفت خواهید کرد. برای رسیدن به پیشرفت تلاش زیادی میکنید و محبوب تان در این راه حمایتتان میکند. روز جمعه ونوس وارد دوازدهمین منزل اسرار شما می‌شود و باعث می‌شود خلوت بیشتری با هم داشته باشید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017خرداد

اگر مجرد هستید کلید عشق اکنون در زندگی اجتماعی شماست. همۀ دعوت ها را بپذیرید تا بتوانید با فرد جدیدی که انتظارش را دارید آشنا شوید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017تیر

همسرتان به شما کمک می‌کند در حوزه حرفه اي پیشرفت کنید. او شما را با فردی که در اساس حرفه شما تخصص دارد آشنا میکند. اتفاق مهم دیگری که در طالع این هفته شما رخ میدهد این هست که تصمیم می‌گیرید با هم حرفه جدیدی را آغاز کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017مرداد

با ایجاد ارتباط روحانی با محبوب ارتباط صمیمانه و نزدیک تری را با هم برقرار می‌کنید. او شما را در درس هاي دانشگاه یا کلاسی که ثبت نام کرده اید کمک می‌کند. حتی ممکن هست در کلاسی که شرکت کرده اید ثبت نام کند تا بتواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. اگر مجرد هستید با فرد جدیدی در کلاسی که شرکت کرده اید آشنا خواهید شد.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017شهریور

در مسائل مالی پیشرفت خواهید کرد. خبر خوبی درمورد پیشرفت و ارتقاء شغلی محبوب می‌شنوید. سرمایه گذاری که مدت ها قبل با هم کرده بودید و به کلی از آن ناامید شده بودید دوباره احیا میشود. در کل این روزها لحظاتی پر از پیشرفت و موفقیت خواهید داشت. همین طور روزهای خوبی برای برقراری ارتباط و صمیمیت عمیق تر هست. آرزوها و خواسته هاي تان را به او بگویید مطمئن باشید از اینکار هیچوقت پشیمان نخواهید شد.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017مهر

آماده پیشرفت هایي جدی در ارتباط تان باشید که تمام کهکشان نیز آماده کمک به شما در این راه میباشند. ونوس وارد بخش روابط دوستی طالع تان میشود و تا اواسط ماه آینده در جای خود باقی می‌ماند. اکنون زمانش رسیده که به ثمره تمام تلاش هاي تان برسید و عشق را در گوشه و کنار زندگی تان احساس کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017آبان

با فردی که تا کنون سعی داشتید وی را نادیده بگیرید وارد ارتباط می‌شوید و هیچوقت از اینکار خود پشیمان نخواهید شد. اگر الان در یک ارتباط هستید ماه نو در بخش روابط جدول طالع تان فرصت هاي قابل توجهی را برای هر دوی شما به ارمغان می آورد و باعث می‌شود امنیت بیشتری را در ارتباط احساس کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017آذر

عشق در زندگی شما جریان دارد. ونوس وارد بخش رمانتیک طالع تان میشود. او تا اواسط ماه آینده سر جای خود باقی می‌ماند و درس هاي زیادی در باب عشق به شما می آموزد.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017دی

زندگی عاشقانه قوی تری را این ماه تجربه خواهید کرد. ماه نو در برج ثور بخش رمانتیک طالع شما را نیز روشن کرده هست. در نتیجه اگر مجرد هستید در طول دو هفته آینده با فرد ایده آلی آشنا می‌شوید و آمادگی لازم برای ایجاد یک ارتباط عاشقانه را دارید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017بهمن

ارتباط بین شما و محبوب پیشرفت هاي چشمگیری را به خود خواهد دید. سعی کنید درمورد مسئله مهمی که مدت هاست ذهن تان را مشغول کرده توافق کنید چون این تصمیم در هر دوی شما تاثیراتی خواهد داشت و در نهایت پیشرفت ها را به چشم خواهید دید. مسئله اي که مدت ها بود در آن به بن بست رسیده بودید خیلی ناگهانی برایتان بی اهمیت می‌شود و یا خیلی راحت با آن به سازش میرسید.

طالع بینی عاشقانه سال 96 - 2017اسفند

این هفته مسائل مالی برایتان کم رنگ میشود و باعث می‌شود دیدگاه تان به خیلی مسائل از جمله زندگی عاشقانه تغییر کند. شکی نیست که اکثر درگیری ها در روابط به علت مسائل مالی هست. در طول چند ماه جدید هر دو احساس میکردید موجوداتی از دو سیاره متفاوت هستید اما خوشبختانه این مسائل تدریجی از بین میروند و جای خود را به سازش و تفاهم می‌دهند.