پارس ناز پورتال

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشق

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشق

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشق

طالع بینی عاشقانه و احساسی این هفته را برای شما قرار داده ایم تا بدانید در یک هفته مانده به ولنتاین چه اتفاقات احساسی در انتظار شماست. ستاره های آسمان هر روز در حال تغییر و جا به جایی هستند. مکان سیارات را کشف کنید تا تاثیرشان را در طالع و دنیای اطراف خود ببینید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقفروردین

مریخ در نشانه شما در حال حرکت است و به شما کمک می کند به تمام نیازهای جسمی خود پاسخ بدهید. این جمعه علاوه بر مریخ، ونوس نیز وارد نشانه شما شده و پاسخگوی نیازهای عاطفی و احساسی تان خواهد بود.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقاردیبهشت

شما و محبوب حد و مرزی برای حریم خصوصی تان تعیین می کنید. شاید احساس کنید که نیاز است روابط تان را بهتر کنید و این کار در صورتی میسر است که همه چیز را نادیده بگیرید. اگر مجرد هستید تصور می کنید نمی توانید به فردی که دوستش دارید نزدیک شوید و این باعث ناامیدی شما می شود. به جای ناامیدی و ناراحتی بهتر است وارد عمل شود.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقخرداد

این هفته شما و محبوب وقت زیادی را با دوستانتان می گذرانید. بنابراین بهترین روزها برای مهمانی و دورهمی های دوستانه را از دست ندهید.از طرفی از حمایت ها و تشویق های محبوب برای رسیدن به اهداف و رویاهای تان برخوردار خواهید شد. اگر مجرد هستید از یکی از دوستان تان برای آشنایی با فردی که در نظر دارید کمک بگیرید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقتیر

این هفته بهترین روزها برای صحبت کردن در رابطه با آینده حرفه ای تان با محبوب است. اکنون که تصمیم گرفته اید به اهداف تان برسید حمایت محبوب نقشی کلیدی در این رابطه دارد. این هفته او نقش بسیار مهمی در حرفه شما ایفا می کند. تا جایی که ممکن است شما را به فردی آشنا کند که می تواند در این زمینه راهنمایی تان کند.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقمرداد

با ورود ونوس به نهمین خانه ماجراجویی جدول طالع شما با همسرتان برنامه سفر می ریزید. هر دو تصمیم می گیرید به منطقه ای سفر کنید که آرزویش را داشتید. این سفر با سفرهای راحت تنبل ها کمی فرق دارد بنابراین برای سفر به این مرز و بوم باید کمی ورزش کنید.اگر مجرد هستید همه حواستان را به فردی که اخیرا ملاقات کرده اید متمرکز کنید. این فرد از دنیایی متفاوت است و ممکن است دین و فرهنگ تان هم یکی نباشد.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقشهریور

هنگامی که ونوس وارد خانه هشتم جدول منابع مشترک طالع شما می شود روی اهداف مالی مشترک با همسرتان تمرکز می کنید. اگر فرصت دیدار با یک مشاور مالی را دارید هرگز این فرصت طلایی را از دست ندهید. ممکن است یک سرمایه گذاری باعث شود هر دوی شما در طولانی مدت سود ببرید. البته پیشرفت یکی از شما در مسائل مالی به نفع هردو خواهد بود.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقمهر

این هفته عشق و رابطه به همان روال پیش می رود که انتظار دارید. روز جمعه ونوس وارد بخش روابط عاشقانه شما می شود و تا اواسط اسفند ماه همانجا باقی می ماند. در نتیجه شما و محبوب وارد مرحله بسیار خاصی از هماهنگی و حمایت ها می شوید و بیش از پیش قدردان یکدیگر خواهید بود. اگر مجرد هستید و با فردی در حال آشنایی هستید اکنون زمان تعهد فرا رسیده است.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقآبان

اگر مجرد هستید با فردی وارد یک رابطه رمانتیک می شوید که ممکن است این مسئله در محیط کار اتفاق بیفتد. وقتی ونوس سیاره عشق وارد ششمین خانه کار و سلامت جدول شما می شود در هر مکانی که هستید انتظار عشق را داشته باشید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقآذر

پیکان خدای عشق آماده نشانه گیری است! این هفته انتظار یک عشق واقعی و رمانتیک را داشته باشید. ونوس وارد پنجمین خانه عشق و سرگرمی طالع شما می شود و تا اواسط اسفند ماه در جای خود باقی می ماند. اگر مجرد هستید اکنون بهترین زمان برای ملاقات با فردی جدید و ایده آل است. می توانید روی عشق و احساسات تان حساب کنید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقدی

اگر در فکر این هستید که هر چه زودتر با محبوب در یک خانه مشترک زندگی مشترک را آغاز کنید بهتر است این کار را این هفته درست زمانی که ونوس وارد چهارمین خانه زندگی خانگی جدول تان می شود عملی کنید. از این مرحله زندگی لذت می برید و با هم در رابطه با موقعیت مکانی خانه به تفاهم می رسید. اگر اخیرا با کسی ملاقات کرده اید او را با خانواده آشنا کنید. ممکن است اقوام و آشنایان هم او را به جمع خود دعوت کنند.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقبهمن

این جمعه ونوس سیاره عشق وارد بخش پیام های عاشقانه تان می شود. در نتیجه صحبت کردن و تصمیم گیری با محبوب لذت بخش تر از همیشه خواهد بود. زندگی عاشقانه تان جای بیشتری در ذهن شما اشغال کرده و به نوعی آن را در اولویت قرار داده اید. اگر مجرد هستید یکی از اعضای خانواده فردی را به شما معرفی می کند که معتقد است مناسب شماست. آن را نادیده نگیرید.

طالع بینی عاشقانه و احساسی برای زوج های عاشقاسفند

در مسائل مالی پیشرفت می کنید در نتیجه با فشار کمتری در رابطه مواجه می شوید. خبری در رابطه با پیشرفت مالی به شما می رسد. در رابطه با آن با همسرتان صحبت کنید. ممکن است او هم با شما وارد بیزنس شود.