پارس ناز پورتال

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

اگر می‌خواهید از رويدادها عاشقانه خود در هفت روز آینده خبردار شوید بشما پیشنهاد می‌کنیم که فال و طالع زیر را مشاهده نمایید. 

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شمافروردین
عشق: اورانوس سیاره انرژی وارد نشانه شما شده است و ممکن است شما را ترغیب کند که در مسئله عشق و رابطه بدون فکر کاری انجام دهید. پس بسیار مراقب باشید.

 

کار: هفته اي خسته کننده خواهید داشت و ممکن است صبرتان را از دست بدهید. باید کارها را خوب برنامه ریزی کنید و کمی هم صبور باشید. نادیده گرفته می‌شوید و احساس تنهایی می‌کنید. کارها کمی سخت شده و همکارها بشما کمک نمی‌کنند. ممکن است به خاطر سختی کار آرامشتان را از دست بدهید.

 

سلامت: این هفته ممکن است دچار یک سرماخوردگی ساده یا سرفه شوید. پس مراقب باشید زیاد به خودتان سرما ندهید.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

اردیبهشت
عشق: این هفته ابراز احساسات برای شما به اسانی پوست کندن میوه است. حضور ماه کامل در نشانه شما باعث می‌شود نسبت به احساسی که به فرد خاصی دارید مطمئن شوید. اکنون برترین دوران برای ابراز احساسات با محبوب است پس از تمامی لحظاتی که ستارگان برایتان رقم زده اند لذت ببرید.

 

کار: برای رسیدن به چیزهای دلخواهتان باید کمی بیشتر تلاش کنید. در انجام کارها کمی بیشتر به جزئیات توجه کنید. این هفته مخارج کمی زیاد می‌شود. در سفر پول زیادی را از دست می‌دهید پس باید در خرج کردن پول ها کمی بیشتر مراقب باشید.

 

سلامت: ممکن است با مشکلات گوارشی روبه‌رو شوید ودر کنار آن سرماخوردگی و سرفه نیز مشکل را مضاعف میکند.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

خرداد
عشق: این هفته در زندگی اجتماعی شما شور و هیجان خاصی وجوددارد و اگر در رابطه هستید شما و محبوب از طرف یکی از دوستانتان سورپرایز می‌شوید. این سورپرایز می‌تواند یک هدیه باشد و یا آشنا کردنتان با فردی که شما رابه هدف می‌رساند. اگر مجرد هستید یکی از دوستانتان شما رابا فردی آشنا میکند.

 

کار: احساس می‌کنید به سختی می‌توانید با کارتان کنار بیایید و به علت فشار زیاد کاری دچار چندین اشتباه میشوید. در کار با سختی روبه‌رو میشوید و برای این‌که کارها راحت شود باید با برنامه ریزی پیش بروید. نمیتوانید از پول خود به درستی استفاده کنید، همین طور پول ها را از دست میدهید و این شما را نگران کرده است. پول کم است اما مخارج زیاد و این شما را نگران می‌کند.

 

سلامت: انرژی کمتری در خودتان احساس می‌کنید و ممکن است در شانه ها احساس درد کنید.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

تیر
عشق: اگر در رابطه هستید محبوب تان می‌خواهد حرف اول را بزند و معتقد است که عشق یعنی ضعف. اما نگران نباشید عشق بین شما این مشکلات را سرانجام برطرف خواهد کرد.

 

کار:به علت تشویش هاي ذهنی که دارید کارهای تان کمی به تعویق می افتند. به علت غفلت و سهل انگاری بخشی از دارایی هایتان را از دست میدهید. باید خوش بین و بشاش باشید. با هزینه هاي ناخواسته زیادی روبه‌رو می‌شوید و دلیلش هم تعهداتی است که نمی‌توانید نادیده بگیرید.

 

سلامت: در پاها و کمر احساس درد می‌کنید و دلیلش هم تنش ها و نگرانی هاي اخیر است.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

مرداد
عشق: این هفته در رابطه با مسائل عاشقانه بسیار امیدوار خواهید بود. و یک تغییر انرژی در طالع تان صمیمیت و پیوند بین شما را عمقدار تر می‌کند. محبوب تان شما رابا یک فلسفه یا موضوعی جدید آشنا می‌کند که ذهنت ان را بازتر می‌کند. گفتگوهایی که بین شما می گذرد باعث می‌شود به معجزه عشق بیشتر اعتقاد پیدا کنید. در رابطه بودن با فردی که شما رابه پیشرفت میرساند از لازمه هاي زندگی هر فردی است. پس قدرش را بدانید.

 

کار: روی موقعیت هاي پیش آمده کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید تا از این هفته برترین نتایج را بگیرید. این هفته در موقعیتی قرار میگیرید که باید قبل از موعد مقرر کار را تحویل دهید. با اینکار اعتماد کارفرما رابه دست می آورید و او بشما سربلندي خواهد کرد.

 

سلامت: این هفته برترین حالات سلامتی را خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

شهریور
عشق: ونوس سیاره عشق و تعادل در پنجمین منزل عشق و لذت در حرکت است و مهلت تجربه کردن عالی ترین لذت ها را در مسائل عاشقانه بشما می‌دهد. اگر مجرد هستید با فرد جدیدی آشنا می‌شوید. درست است که همه ی انسانها کامل نیستند اما این شخص ارزش آشنایی را دارد. اگر در رابطه هستید محبوب کاری میکند که احساس کنید بهشت در دستان شماست.

 

کار: این هفته اعتماد به نفس بالایی دارید و به اهدافتان میرسید. در کارتان برترین بازدهی را خواهید داشت. شور و هیجان شما باعث میشود کارها رابه هنگام تمام کنید. ساده بگویم از کارتان لذت میبرید.

 

سلامت: سالم و تندرست و مثبت

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

مهر
عشق: این هفته زندگی عاشقانه آرامی نخواهید داشت. اورانوس سیاره آشفتگی وارد بخش روابط طالع شما شده و پیشرفت چشمگیری در رابطه شما ایجاد می‌کند. شاید هم یک کج خلقی غیرمنتظره از محبوب رخداد بیفتد. اگر کاری انجام داد که زیاد با شخصیتش سازگار نیست زود واکنش نشان ندهید کمی از او فاصله بگیرید و اجازه دهید همه ی چیز به حالت عادی بازگردد. می‌دانید که این رفتار ارتباطی به رابطه شما ندارد. این باور باعث می‌شود بهتر بتوانید حالات را هدایت کنید.

 

کار: نیاز دارید که به کارتان تکیه کنید، کارها را التیام بدهید و برای رسیدن به نتیجه بهتر کمی حسابگر باشید. با گفتن حرف هاي مثبت و با افکار مثبت ذهن تان را تحت بازرسی قرار دهید تا به رضایت بیشتری از کار برسید. احساس میکنید کارفرما مهارت هاي شما را نمیبیند. باید پول ها را عاقلانه تر و با برنامه ریزی خرج کنید.

 

سلامت: در پاها کمی احساس درد می‌کنید اما با ورزش و تمرین میتوانید آنرا برطرف کنید.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

آبان
عشق: بین شما و محبوب رابطه اي رمانتیک برقرار است. لحظات خوبی رابا هم می گذرانید و دنیای رمانتیک پر آرامشی را بدون هیچ نوع استرس و نگرانی درکنار هم هم می گذرانید.

 

کار: باید در چند هفته آینده با برنامه ریزی پیش بروید تا دچار ناامیدی نشوید. صبورتر باشید و هوشمندانه عمل کنید. این هفته از گرفتن تصمیم هاي مهم خودداری کنید. همکارانتان ممکن است شما را حمایت نکنند.

 

سلامت: ذهنت ان کمی درگیر است و این در سلامت شما نیز تاثیر میگذارد. بهمین علت در شانه ها و کمر درد احساس می‌کنید.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

آذر
عشق: پیچیدگی هاي زندگی عاشقانه تان پیچیده تر میشود. اورانوس سیاره حوادث ناگهانی وارد نشانه شما شده و پیچیدگی هاي دنیای رمانتیک شما را تکمیل میکند و ممکن است با چندین انتخاب روبه‌رو شوید. حداقلش این است که با زندگی خسته کننده اي روبه‌رو نیستید.

 

کار: باور داشته باشید که در طولانی مدت پیشرفت میکنید و روزی موفقیت در منزل شما را می‌زند. در کارتان به نتایج خوبی می‌رسید. مهلت برای ذخیره کردن پول دارید و هدفتان بیشتر کردن پس اندازتان است.

 

سلامت: حالات سلامتی عالی و ذهن فعالی خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

دی
عشق: از رابطه خود لذت می‌برید و ماه کامل نقطه اوجی در زندگی عاشقانه شما بوجود می آورد. انرژی احساسی قابل توجهی در زندگی شما در جریان است. سعی نکنید احساسات تان را بازرسی کنید. احساس همان چیزی است که از اعماق قلبتان بیرون می‌زند.

 

کار: این اعتماد به نفس را دارید که حتی سخت ترین کارها را راحت کنید زیرا از نیروهای الهی بهره مند هستید. در روابط همکارانتان انعطاف پذیر هستید. از طریق وام پول بیشتری پس انداز میکنید و نیازهای تان را برآورده خواهید کرد.

 

سلامت: هیچ مشکلی از نظر سلامتی ندارید و احساس آرامش خواهید کرد.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

بهمن
عشق: زندگی عاشقانه تان را کمی محرمانه نگه دارید. وقتی تمام جزئیات روابطتان رابا دوستان، خانواده ودر شبکه هاي اجتماعی به اشتراک میگذارید ممکن است در رابطه کمی دچار مشکل شوید. اگر مجرد هستید احساسی که فردی نسبت بشما داشته برملا می‌شود.

 

کار: از احساسات منفی دوری کنید. کارهای تان را برنامه ریزی کنید. باید صبر بیشتری به خرج دهید. نگرانی ها را کنار بگذارید تا بتوانید به کارها رسیدگی کنید. حالات درآمد آنچنان دلخواه نیست بنابر این در خرج کردن پول ها کمی بیشتر احتیاط می‌کنید.

 

سلامت: زندگی را راحت بگیرید تا از نظر سلامت دچار مشکل خاصی نشوید.

طالع بینی عاشقانه و فال سلامت شما

اسفند
عشق: شما نیز درست مانند متولد بهمن باید کمی درمورد مسائل رابطه اي و عاشقانه تان تودار باشید و سعی نکنید تمام جزئیات روابط تان را برای همه ی تعریف کنید چون در رابطه و صمیمیت دچار مشکل خواهید شد.

 

کار: ممکن است با فشارهای کاری سختی روبه‌رو شوید. پولتان را مدیریت کنید زیرا هزینه هاي غیر ضروری سر راهتان قرار میگیرد و باید هزینه ها را بازرسی کنید.

 

سلامت: تمرین هاي مدیتیشن برای شما مفید خواهد بود.