پارس ناز پورتال

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

طالع بینی اسفند ماهی ها + عکس پروفایل اسفند ماهی

 

در اینبخش و بـه مناسبت فرارسیدن ماه اسفند، طالع بینی اسفند ماهی ها رابه همراه عکس پروفایل متولدین ماه اسفند را مرور میکنیم. سمبل ماه اسفند ماهی اسـت، متولیدن این ماه بـه سازگاری و مهربانی خود شهرت دارند. آن ها طبق معمول کینه اي و حسود نیستند اما اگر پا روی دم آن ها بگذارید هم بـه خوبی از خود دفاع می کنند، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید. تقدیم بـه تمام اسفندی هاي مهربان.

 

طالع بینی متولدین اسفند ماه

اسفند یا برج حوت نمادش دو ماهی اسـت کـه در جهت مخالف یک دیگر هستند. سمبل ماه اسفند، ماهی اسـت. «دو ماهی کـه در دو جهت مختلف شنا میکنند.» در مسیحیت این دو ماهی در اصل تنش‌هاي درونی انسان را نشان می دهند. اسفندماهی‌ها در مقایسه با متولدین ماه‌هاي دیگر خیلی اهل تظاهر نیستند. آن‌ها صاحب سرشتی ملایم بوده و سعی میکنند معتدل و خوشایند باشند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

 

 

از دیگر ویژگی‌هاي آن‌ها می توان سخاوتمندی، دلسوزی، همدردی، مهربانی، صمیمیت و خوش قلبی را نام برد. زمانی کـه عزیزانشان با مشکلی مواجه میشوند، بیشترین ملاحظه و همدردی را نشان میدهند. متولدین اسفند بـه حق مورد پسند همه ی قرار می گیرند و دلیلش هم این اسـت کـه ذاتا سلطه‌پذیر، فرمانبردار، سر بـه راه، باعاطفه، آسان گیر، بردبار و پرتحمل هستند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

آن‌ ها در مقابل شخصیت‌هاي قوی تر از خودشان بـه هیچ عنوان حالت تهدیدآمیز یا مبارزه طلب بخود نمیگیرند. در واقع می توان گفت آن‌ها هر شخصی را همانگونه کـه هست، می‌پذیرند، با هر شرایطی سازگار می شوند و صبورانه در برابر مشکلات بـه انتظار مینشینند تا بطور شهودی بهترین راه حل را پیدا کنند. این اسفندی‌هاي خوش‌قلب از مشکلات دیگران بیشتر ناراحت میشوند تا از مشکلات خودشان.

 

عیوب و نقطه ضعف‌هاي یک اسفندی بیش از آنکه شرورانه باشد، آزارنده اسـت. او می تواند بیش از حد موشکاف، نکته‌سنج، نازک‌نارنجی، آسیب‌پذیر و احساساتی باشد. او گاهی در تجارت غیر قابل اعتماد، بی‌فایده، بی‌احتیاط، بی‌خیال، بی‌دقت و ناتوان اسـت. دوستانش ممکن اسـت از حالت تزلزل و عدم اعتماد بـه نفس او بـه تنگ آمده و دوستی‌شان رابا او بـه هم بزنند، چون گاهی بـه‌شدت بدعنق، آتشین مزاج و تندخو میشود.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

تصاویر متولد اسفند ماهی که باشی

 

هم چنین گهگاهی متهم بـه بی‌ثباتی، ناپایداری، غیبت، شایعه‌پراکنی، ساده‌لوحی و زود‌باوری و بی‌ملاحظگی می شود. او بـه لحاظ فکری و عملی، گاهی اوقات دورو می شود ودر تصمیم گیری راجع بـه مسایل مهم دو‌دل و غیر‌قاطع اسـت. یک متولد اسفند بیشتر از روی غریزه زندگی میکند تا عاقلانه و منطقی. او تا حدی بلندپرواز اسـت، در عین حال کـه از اراده ضعیفی برخوردار اسـت.

 

او از دلیل و برهان آوردن در استدلالات بـه شدت درمانده میشود، تمرکز حواس چندانی ندارد، فاقد قدرت تصمیم گیری اسـت و اگر چـه مایل اسـت بـه عهد و پیمانش وفادار باشد، ولی خیلی آسان از مسیر رسیدن بـه اهداف و مقاصدش منحرف میشود.متولدین اسفند همیشه در جستجوی کاری خاص هستند کـه بتوانند واقعاً خودشان را در آن پیدا کنند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

عکس پروفایل من یه اسفند ماهی ام

 

اسفندماهی‌ها زمانی موفق هستند کـه بـه تنهایی کار کنند و یا این‌کـه کسی بر آن‌ها ریاست کند. چون اصلا رییس‌هاي خوبی نیستند و همیشه نگران اداره یک بخش هستند، بنابر این نمی توانند زیر بار تعهدات و مسئولیت‌هاي سنگین بروند و مدام از این میترسند کـه در بحران‌ها شکست بخورند. مشاغل مناسب برای آن‌ها منشی‌گری، دفترداری یا کتابداری اسـت.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

عکس پروفایل اسفند ماه + عکس نوشته متولدین اسفند ماه

 

بخاطر حس دلسوزی و همدردی‌شان میتوانند در کارهای خیریه، تدارک غذا برای جشن‌ها، پرستاری یا دامپزشکی هم موفق شوند. فضانوردی هم روح بی‌قرار آن‌ها را میتواند بسیار آرام کند، چون آن‌ها سفر بـه مکان‌هاي دوردست، قدیمی، خالی از سکنه و عجیب‌وغریب و نامتعارف را دوست دارند. حتی ملوانی یا جهان گردی هم می تواند شغل مناسبی برای آن‌ها باشد.

 

جالب اسـت بدانید تعداد زیادی از مهندسان معمار و وکلای دعاوی متولد اسفند هستند. هنگامیکه آن‌ها خلاقیت و استعداد تقلیدشان رابا هم ترکیب می کنند و وارد احساسات درونی دیگران می شوند، می توانند رضایت خاطر و خشنودی‌شان را روی صحنه نمایش بیابند. از طرفی دیگر ویژگی‌ها و خصوصیات معنوی‌شان می تواند آن‌ها رابه سمت کارهای مذهبی، احضار روح و حالت‌هاي‌صوفیانه و عارفانه سوق دهد.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

عکس پروفایل متولدین اسفند ماه عکس نوشته و طرح جذاب

 

آن‌ها هم چنین رستوران‌دارهای خوبی از کار درمی‌آیند. گفته میشود کـه کارآگاهان موفقی هم میشوند، چون خیلی اسانی خودشان رابه جای جنایتکار می گذراند و فکر و ذهنش را میخوانند. درمجموع می توان گفت بخاطر تنوع مهارت‌ها، سرزندگی بیش از حد و ناتوانی در تمرکز حواس روی هیچ پروژه‌اي، آن‌ها اغلب بطور خودجوش بیش از یک حرفه را دنبال می کنند.

 

اسفندماهی‌ها از نظم و ترتیب خوششان نمی آید و از زندگی یکنواخت و اصول و قواعد رویگردان هستند. آن‌ها تمایل دارند بر علیه آداب و رسوم طغیان کنند، ولی متاسفانه انرژی مبارزه در مقابل افراد قوی تر از خودرا ندارند. متولدین اسفند افرادی همه ی‌فن‌رقیب و شهودی هستند. ذهن آن‌ها سرعت انتقال خوبی دارد و چشمان‌شان بسیار تیز اسـت. آن‌ها شنونده‌هاي خوبی هم هستند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

عکس جدید برای پروفایل اسفند ماه

 

این صفات دست بـه دست هم داده تا قدرت ابتکار و خلاقیت چشمگیری را در زمینه ادبیات، هنر و موسیقی برای ایشان ایجاد نماید. متأسفانه متولدین اسفند گاهی بـه اسانی گول میخورند و ازدواج‌هاي نسنجیده و عجولانه میکنند. با این حال بـه شدت وفادار و عاشق خانواده هستند و بـه همسران‌شان تا آخر عمر وفادار میمانند. اگر چـه از آنجایی کـه شدیدا رؤیایی هستند نمی‌ توانند خانه‌اي آراسته و منظم داشته‌باشند.

 

متولدین ماه اسفند دوست دارند کـه در عالم رویا غرق شوند و از همه ی کناره‌گیری کنند، چون فقط آن جاست کـه میتوانند از نظر فکری و ذهنی خشنود شوند. ولی بطور اجتناب ناپذیری نیز بـه دنبال کسب شهرت و ثروت هستند. بیماری‌هاي متولدین ماه اسفند بیشتر میتواند کم خونی، کورک، بیماری‌هاي پوستی، انواع زخم‌ها، التهاب پلک چشم‌ها، نقرس، ورم، عادت ماهانه دردناک و ناراحتی‌هاي پا باشد.

 


 

طالع بینی چینی اسفند ماهی ها

مردان متولد اسفند: این مردان بـه هیچ عنوان متعصب نیستند و هرگز بـه قضاوت نمینشیند. آن‌ها تا زمانی کـه شخصاً بـه صحت مطلبی پی نبرده باشند نظریه‌اي ابراز نمی‌دارند. یک مرد اسفندی خیلی بـه ندرت ممکن اسـت بـه کسی اتهامی وارد کند ودر مقابل بـه میزان وسیع اغماض و گذشت از خودش نشان می دهد و هرگز این فکر در سرش پیدا نمی شود کـه ممکن اسـت از این صفات وی سوءاستفاده شود.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

متن های خاص تصویری برای متولدین اسفند

 

زنان متولد اسفند: ناراحت‌ترین مرد‌ها هم در جوار یک زن اسفندی احساس آرامش می کند. او همانند آبی اسـت کـه بر روی آتش ریخته می شود. پس از چند دقیقه گفت و گو با این زن، مرد آشکارا درک میکند کـه بعلت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نخواهد گرفت. ازآن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد کـه شکست‌هاي مرد زندگی‌اش بعلت ندانم‌کاری‌هاي دیگران اسـت.

 


 

طالع‌ بینی هندی متولدین اسفند ماه

مرد متولد ماه اسفند بـه هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل یا مثبت کامل اسـت. او در ازدواج هم همین طور اسـت یعنی درصورت ازدواج هیچ حد وسطی برای شـما وجود ندارد. یا آینده بسیار درخشانی خواهید داشت یا کاملا با او احساس بدبختی کامل میکنید. برای ازدواج با یک مرد متولد اسفند باید از او زیاد انتقاد نکنید، از کم‌کاری و خونسردی‌اش ناراحت نشوید و حتماً هفته‌اي چند بار بـه او بگویید کـه دوستش دارید.

 

برای ازدواج با یک مرد متولد اسفند پیش از آنکه تصمیم‌تان را بگیرید، بهتر اسـت مطمئن شوید کـه او قادر بـه درک و بهره‌برداری از موقعیت‌هاي مناسب زندگی‌اش هست یا نه؟ اگر بود، می توانید از آینده خوبتان مطمئن باشید؛ و اگرهم نبود اصلا قیدش را بزنید! اگر یک مرد اسفندی تا سن ۲۵ الی ۳۰ سالگی نتوانست بار زندگی‌اش را ببندد، بعید بنظر می رسد کـه بتواند ازآن سن بـه بعد هم کاری کند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

عکس مخصوص متولدین اسفند

 

بـه هرحال اگر آن قدر عاشقش هستید کـه حاضر هستید همه ی کمبودهایش را تحمل کنید با او ازدواج کنید، اما از الان بدانید کـه طی زندگی زناشویی ناچار خواهید بود بار وی را هم بـه دوش بکشید. مرد متولد اسفند اصلا آدم ضعیف‌النفسی نیست. ولی گاهی چشمک‌هاي یک ستاره آن قدر نظرش رابه خود جلب میکند کـه متوجه طلوع خورشید نمیشود. البته این نکته در مورد تمامی متولدین این برج صدق نمی کند.

 

باوجود حس عدم قاطعیت کـه در اکثر اسفندماهی‌ها بـه چشم می خورد، در آوردن نان و تأمین زندگی یک امر الزامی اسـت و وقتی آن‌ها دراین راه قدم می گذراند، قدرت درک بسیارشان کـه ناشی از تأثیر سیاره نپتون اسـت، همراه با هوش سرشاری کـه بطور طبیعی درشان نهفته این امکان رابه وجود می‌آورد کـه یک شبه ره صد ساله طی کنند و بـه شهرت و مقام و حتی ثروت سرشار برسند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

عکس اسفند ماهی ام

 

مردان اسفندی هر کمر و کسری کـه داشته باشند از نظر امور عشقی بی‌نظیر هستند. عشق و احساسات جزیی از وجود این مردان اسـت. مردان اسفندماهی موفق میتوانند بـه اسانی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشوند. آن‌ها مردانی هستند کـه زنان هرگز نمی توانند توقع بیشتری از ایشان داشته باشند و یک چنین حالتی برای هر زنی ایده‌آل اسـت.

 

آن‌ها دوست دارند بر خلاف جریان آب شنا کنند ودر هر مرحله از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت تقدیم همسر و فرزندان‌شان میکنند. از معایب مردان اسفندی این اسـت کـه گاهی حرف‌هایي نسنجیده می زنند. البته بـه احتمال زیاد این حالت‌شان نشات گرفته از سادگی و خوش‌قلبی‌شان اسـت. او منظور خودرا در قالب نخستین کلمات و جملاتی کـه بـه خاطرش می رسد بیان میکند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

عکس نوشته اسفند ماهی

 

اگر بـه هنگام تولد این شخص عطارد هم در برج صوت بوده باشد، او تبدیل بـه یک آدم حراف و خوش‌صحبتی می شود. در غیر این صورت در سخن گفتن بسیار متین و موقر خواهد بودو سعی می کند کـه بکار کسی کار نداشته باشد، در حالیکه دوستان و آشنایان مرتبا مسائل و مشکلات خودرا با او در بین می گذراند و از وی نظر خواهی می کنند. چون او ذاتا یک شنونده بی‌نظیر اسـت.

 

اگر چـه خودش خسته می شود از این‌کـه مدام از دغدغه‌هاي دیگران بشنود. مرد متولد اسفند سرگرمی‌هاي عجیبی برای خود پیدا میکند. او ممکن اسـت بـه یوگا، نجوم، کشف قوانین حاکم بر اعداد و اموری از این قبیل علاقمند باشد و علتش هم این اسـت کـه مانند متولدین آبان بـه کشف اسرار طبیعت تمایل زیادی دارد و اتفاقا پرداختن بـه یک چنین اموری برای او بسیار هم خوب اسـت.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

خصوصیات مرد اسفند ماه

 

مرد متولد اسفند دروغگوی زبر دستی اسـت، او میتواند چنان دروغ بگوید کـه هرگز متوجه آن نشوید. گاهی نیز بدون دلیل حقیقت را کتمان میکند، برای خرید سیگار از منزل خارج می شود، ولی بشما می گوید کـه میـــخواهد روزنامه خریداری کند. مشابه این حالت در متولدین خرداد و تیر دیده می شود، این افراد ظاهراً از مشاهده این‌کـه دیگران نمی توانند از کار ایشان سر در بیاوزند، احساس رضایت خاطر میکنند.

 

البته ممکن اسـت در بسیاری مواقع شـما متوجه دروغ‌هاي او بشوید. بـه صلاح‌تان اسـت کـه نشان دهید بـه او خاطرجمعی زیادی دارید و خودتان رابه آن راه بزنید! این مرد‌ها اصلا حسود نیستند. فرزندان یک مرد اسفندی وی را یک پدر شاد می دانند، چون بطور مرتب آن‌ها رابه قایق‌سواری، شنا، دوچرخه‌سواری و دیگر کار‌هایي از این قبیل میبرد و حتی اگر هوا بد باشد، تمام روز تعطیل را پا بـه پای ایشان قایم‌موشک بازی می کند.

 

طالع بینی هندی زنان متولد اسفند

سمبل برج اسفند ماهی اسـت. محل زندگی ماهی هم دریاست. دریا مرکز نرمش، رموز شگفت‌انگیز، اسرار جالب و زیبایی هاست و یک مرد میتواند کاملا شیفته این زیبایی اسرارآمیز وجود یک زن شود. چـه زنی بهتر از زن متولد اسفند! دختری کـه در ماه اسفند متولد شده اسـت جذابیت جزئی از وجودش اسـت و این نکته بسیار مشخص اسـت. البته او نقاط ضعفی هم دارد.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

خصوصیات دختر اسفند ماهی

 

انچه کـه در بدو امر نظر شـما رابه سوی خود جلب خواهد کرد، ظرافت و حالت زنانه غیر قابل انکار اوست. حالا هر چقدر هم رفتار و کردارش گزنده باشد. زن متولد اسفند بعنوان یک زن، از بسیاری جهات بی‌نظیر اسـت. او اصلا قصد ندارد بر مرد زندگی‌اش حکومت کند بلکه حاضر اسـت با بردباری بی نظیرش خودخواهی‌هاي یک مرد را تحمل کند فقط بـه شرط این‌کـه بداند بطور کامل مورد حمایت این مرد قرار دارد.

 

این حمایت مخصوصا از سنین میانسالی بـه بعد برای او اهمیت می‌یا‌بد و او با تمام وجود می خواهد بداند کـه موانع و مشکلاتی کـه بر سر راهش قرار می گیرند، یکی پس از دیگری بـه وسیله مرد محبوبش از میان برداشته میشوند. البته یک زن اسفندی پس از ازدواج ممکن اسـت کمی غرغرو شود، این غر زدن‌ها گاهی حالت کنایه هم پیدا می کنند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

عکس پروفایل اسفند ماهی

 

در حالی‌کـه شـما هرگز نمی توانید از خود عکس العملی نشان بدهید، زیرا جذابیت زن متولد اسفند حربه‌اي نیست کـه یک مرد بتواند در مقابل آن مقاومت کند. یک زن اسفندی می تواند در هر مخمصه‌اي با یک مانور سریع و ظریف خودرا نجات دهد. این خاصیت ماهی اسـت! او خیلی بیشتر از زنان دیگر حساس اسـت.

 

اگر او رفتار شـما بیش از حد تند و خشن باشد، نظام دلپذیری راکه طبیعت در نهاد وی بـه ودیعه گذاشته اسـت، بـه هم خواهد زد و آن وقت تبدیل بـه موجودی بی هدف و پوچ می شود. مادران و پدران هم باید مراقب این حساسیت باشند، و اگر دختری دارند کـه در دوازدهمین ماه سال متولد شده اسـت، نباید کاری کنند کـه این دو ماهی موجود درصورت فلکی او از هم جدا شوند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

طالع ازدواج اسفند ماهی

 

چون در غیر این صورت او بزودی تبدیل بـه موجودی تنها و سرگشته می شود کـه بدون هیچ نوع هدف و منظوری در اقیانوس بزرگ زندگی بـه شنا خواهد پرداخت تا آن نیمه دیگر صورت فلکی‌اش راکه از او جدا شده پیدا کند. خوشبختانه تعداد زیادی از دختران متولد اسفند دارای نیروی فکری لازم برای پیشگیري از جدا شدن این دو ماهی هستند.

 

یک نکته دیگر در مورد این دو ماهی در دو جهت قرار داشتن‌شان اسـت کـه موجب پیدایش خصوصیات ذاتی دیگری نیز در زنان اسفندی میشود و هم آن این اسـت کـه شـما درنظر اول هرگز نمی توانید متوجه هدفی کـه این زن در پی آن اسـت، بشوید. او لحظه‌اي بـه این سو می‌لغزد و لحظه‌اي بعد ظریفانه در جهت عکس آن بـه حرکت در می آید.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

پسر اسفند ماه + دختر اسفند ماه

 

برای صید او تنها راه این اسـت کـه بدانید محل اقامت او کدام یک از ده تا رودخانه‌اي اسـت کـه بـه دریا می‌ریزد. صیادان خوب میدانند کـه هر ماهی رودخانه‌اي برای خودش دارد. زن متولد اسفند بسیار باریک‌بین و دقیق اسـت. البته شاید واژه ناقلا هم برای او مناسب باشد، چون تعداد زیادی از کسانی کـه بـه دام دختران متولد اسفند افتاده‌اند، اصلا نمیتوانند بگویند چطور این واقعه رخ داده اسـت.

 

از طرفی دیگر در بین زنان، زنان اسفندی کمتر پیش می آید کـه مجرد بمانند یا درصورت ازدواج طلاق بگیرند. این زن بـه شدت رویایی اسـت. روابطی کـه این زن با دیگران برقرار میکند در نوع خودش منحصر بـه فرد اسـت. از زن همسایه گرفته تا رفتگری کـه ظرف آشغال را میبرد، بقال سر کوچه، نفتی، بچه‌هاي محل، قصاب، و حتی صاحبخانه‌اي کـه هرماه برای گرفتن کرایه مراجعه میکند، با او درود و علیک بسیار دوستانه‌اي دارند.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

طالع بینی اسفند ماهی

 

او عملا انسانی اسـت کـه هیچ کس خودرا دشمن وی نمیداند. زن متولد اسفند مادری اسـت کـه از صمیم قلب بـه فرزندانش عشق می‌ورزد، اما هرگز بـه ایشان اجازه نمیدهد بـه گوشه خاصی کـه متعلق بـه همسرش اسـت قدم بگذارند و بخش بزرگی از قلب او ازآن همسرش اسـت. او طبق معمول فرقی بین بچه هایش نمی گذارد، اما بـه آن بچه‌اي کـه قدری زشت‌تر، ظعیف‌تر و شکننده‌ تر اسـت، کمی بیشتر رسیدگی می کند.

 

او بی شک بهترین مادر دنیا اسـت، چون هیچ کس بـه اندازه او دلیل خجالت‌هاي پسر کوچولو و درد عظیم عشق‌هاي زودگذر دختر نوجوان خودرا درک نمی کند. او حاضر اسـت همه ی چیز زندگی‌اش را فدای فرزندانش کند و مخصوصا تلاش می کند مانع محرومیت کشیدن ایشان از چیز‌هایي بشود کـه خود در دوران کودکی ازآن‌ها محروم بوده اسـت.

طالع بینی متولدین اسفند ماه + عکس پروفایل اسفند ماه با متن های خاص

طالع بینی متولدین ماه اسفند + عکس پروفایل ماه اسفند با متن هاي خاص

 

گذشت و چشم‌پوشی او در مقابل فرزندانش ممکن اسـت قدری بیش از حد لزوم باشد. انضباط رابه سختی میتواند در بین آن‌ها برقرار کند و این یک نقطه ضغف اسـت، چون موجب بدبار آمدن کودکان میشود. شاید باور نکنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام میگیرد. سیاره نپتون لحظه‌اي چشم از او بر نمی‌دارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل می گردد و راه و چاه رابه وی نشان می دهد!