پارس ناز پورتال

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

مجموعه : مدل لباس جدید
طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید 

طراحان لباس مشهور و همچنین زبر دستی در دنیا وجود دارند که ستاره های هالیوود به سراغ آن ها رفته اند.آن ها می شناسیم. کارول کالگین از هالیوود ریپورتر، لیستی از استالیست های پرنفوذی را جمع آوری نموده که به ستاره های هالیوودی از جمله بری لارسون برنده جایزه اسکار، لباس می پوشانند و با سلیقه بی نقص خود این ستاره ها را برای فرش قرمز و مراسم مهم آماده می کنند.

 

کسی نمی تواند بگوید که هالیوود همان هالیوود قدیم است، زیرا تا همین چند وقت پیش، کسی نام بازیگرانی مانند بری لارسون، آلیسیا ویکاندر، سیرشا رونان، دیزی ریدلی و رامی مالک را نمی دانست، ولی حالا این بازیگران جزو مشهورترین و مستعدترین بازیگران دنیا هستند و شاید علت شهرت ناگهانی آنها،

 

نامزدی ها و بُردهای جوایز مختلف و ظاهر شدن در فیلم های بیشتر و بیشتر و مهمان شدن در برنامه های تلویزیونی و تاک شو ها باشد. با این حال، مسیر آنها از صفر تا سلبریتی شدن، مسیری انفرادی نیست.در هر قدم از این مسیر، یک استایلیست در کنار هر سلبریتی وجود دارد که به او در انتخاب لباس و اکسسوار و غیره کمک می کند. بری لارسون،

 

می گوید: «من چیز زیادی در مورد دنیای فشن نمی دونستم، به همین دلیل به نظرم خوبه که یه نفر به آدم کمک کنه تا بفهمه تو دنیای مُد چه خبره.» استایلیست لارسون، کریستینا اِرلیک (رتبه دوم لیست هالیوود ریپورتر) است که پس از مشهور شدن او با بازی در فیلم “اتاق”شروع به کار با او کرد.

 

به عقیده کارشناسان این حوزه، «پشت هر لباس و ظاهری یک استراتژی وجود دارد. در این صنعت درک بسیار مهم است. با جفت و جور کردن افراد درست در کنار هم در این محیط رسانه ای همیشه باز، استایلیست ها می تواند نظر عموم مردم را عوض کنند و فرصت هایی را برای مشتریان خود جذب کرده و به آنها کمک کنند تا خودشان را به بهترین وجه در دید مردم و کسانی که برایشان مهم هستند، نشان دهند.»

 

لیدی گاگا را در نظر بگیرید. وی در فرش قرمز مراسم اسکار امسال، بازیگر شماره یک در لیستی بازیگرانی بود که بیشترین توئیت درباره آنها زده شده است و شاید دلیل آن تا حدودی بخاطر استایلیستش، برندون مکسول (شماره 13)باشد که حالا تبدیل به طراح مُد شده است. یا برای مثال ایمی شومر، بازیگر فیلم های کمدی را در نظر بگیرید،

 

که انتخاب های کلاسیک او بیشتر و بیشتر شده اند و دلیل آن بیشتر به خاطر لیسا اوانز (شماره 25) باشد که از طراح لباس تبدیل به استایلیست شومر شده است.در مراسم اسکاری که گذشت، فقط 19 میلیون حساب کاربری در اینستاگرام، درباره شب مراسم اسکار، 64 میلیون پست گذاشتند

 

و این تعداد فقط در مورد یک شب و البته بزرگترین شب هالیوود است که فشن و اهالی هالیوود در کنار هم قرار می گیرند. مکسول، استایلیست لیدی گاگامی گوید: «وقتی بچه بودم همیشه رویام این بود که یکی از طرح هام رو روی فرش قرمز ببینم و واقعاً باورم نمی شه که حالا این رویا به حقیقت پیوسته.»

 

کیت یانگ (Kate Young)

مشتریان: سیه‌نا میلر، سلنا گومز، مارگو رابی، ناتالی پورتمن

 

چرا او استایلیست مهمی است: یانگ بیش از افراد دیگر این لیست در فصل فرش قرمز از جشنواره فیلم کن بگیرید تا مراسم اسکار، به بازیگران مهم لباس پوشانده است. در حالی که او با بازیگرانی همچون ناتالی پورتمن 34 ساله و میشل ویلیامز 35 ساله کار می کند که هر دو همیشه کاملاً باکلاس و شیک به نظر می رسند،

 

امسال یانگ مشتریان مهم دیگری نیز داشته که بعضی از آنها قبلاً روی فرش قرمز رفته بودند و بعضی دیگر کاملاً تازه کار بودند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

کیت یانگ که آخرین بار در سال 2012، استایلیست شماره 1 هالیوود ریپورتر بوده، داکوتا جانسون، بازیگر 26 ساله نوپای هالیوودی، را نیز حالا تبدیل به ستاره ای با استایل جسورانه نموده (هیچکس بهتر از جانسون لباس های طراحی شده توسط برند گوچی را نپوشیده) و سلنا گومز خواننده 23 ساله را نیز تبدیل به ستاره ای جذاب و شیک کرده است.

 

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: پیراهن پرادایی که وی برای مراسم اکران فیلم “عشای ربانی سیاه” (Black Mass) در ونیز برای داکوتا جانسون انتخاب کرده بود، مینیمالیسم دهه نودی خالص بود. یانگ که دانش آموخته دانشگاه آکسفورد است، برای کیت بلانشت 46 ساله و مارگو رابی 25 ساله در مراسم اسکار امسال،

 

پیراهن های طلایی رنگ بسیار زیبایی از برند تام فورد انتخاب کرده بود. وی برای ناتالی پورتمن و ریچل وایس 46 ساله لباس شب های متعددی ست کرده و همچنین سیه‌نا میلر را برای 5 فرش قرمز مهم در جشنواره فیلم کن آماده کرده است.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

لباس برنده: لباس شب زرق و برق دار کلوین کلاین برای سلنا گومز برای مراسم گرمی که عکس این لباس شب در اینستاگرام گومز بیش از 2.5 میلیون لایک گرفت.

 

کریستینا اِرلیک (Cristina Ehrlich)

مشتریان: بری لارسون، پنه‌لوپه کروز، تینا فی، گوگو امباتا را، اوزو آدوبا

 

چرا او استایلیست مهمی است: ارلیک که به توانایی اش برای تبدیل ستاره های تازه کار به ستاره های حرفه ای شهرت دارد، بری لارسون 26 ساله، ستاره برنده اسکار فیلم “اتاق” را تبدیل به هنرپیشه محبوب فصل جوایز، کرد و از برندهایی مانند شنل، سلین و جیسون وو بهره گرفت. کریستینا در این مورد می گوید: «هنوز لباس ها و تیپ های زیادی هست که می خواهیم اونارو امتحان کنیم و تازه گرم شدیم.»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: لارسون و ارلیک هر دو معتقدند که گلدن گلوب یک “لحظه خاص” است. بری لارسون با پیراهن زیبایی از کلوین کلاین، جوایز ویژه ای دریافت کرد و در مورد پیراهنش در این مراسم که توسط 16 دوزنده در استودیوی نیویورک کلوین کلاین دوخته شده بود،

 

می گوید: «این اولین باری بود که سر یهپیراهن گریه کردم.» ارلیک در مورد لباس لارسون می گوید: «من لباسی می خواستم که حس بسیار تمیز و ساده ای بده.» لارسون به شوخی ادامه می دهد: «به همین دلیل پر زرق و برق ترین و بازترین پیراهنی که تابحال پوشیدم رو انتخاب کردیم!» یکی دیگر از انتخاب های منحصر بفرد این هنرپیشه اهل کالیفرنیا،

 

لباس شب آبی یخی از برند آتلیه ورساچه برای مراسم SAG بود که به نظر ارلیک نماد زیبایی مدرن، جوانی، جذابیت و استایل بود (لباس شبی که فقط 2 ساعت قبل از مراسم بر تن لارسون پرو شد).

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

لباس برنده: لارسون تصویری از خودش با پیراهن مخمل صورتی با کفش های کانورس در حال خوردن برگر بعد از مراسم اسکار در اینستاگرامش گذاشت که بیش از 100 هزار لایک خورد.

 

الیزابت استوارت (Elizabeth Stewart)

مشتریان: کیت بلانشت، جولیا رابرتز، جسیکا چستین، ساندرا بولاک، وایولا دیویس

 

چرا او استایلیست مهمی است: استوارت سلاح نه چندان مخفی بلانشت است و همیشه تضمین می کند که این بازیگر نماد استایل و خوش پوشی، تعیین کننده ترندها و مد روز باشد و بهترین لباس ها و پیراهن هایی که در فشن شوها می بینیم را برای او انتخاب می کند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: بلانشت در فرش قرمز مراسم بفتا، پیراهنی پَر دوزی شده از الکساندر مک‌کوئین پوشید که باعث شد وی یکی از خوش پوش ترین های آن مراسم شود. در مراسم کن سال گذشته نیز وی پیراهنی با طرحی انتزاعی از ژیل دیکان پوشید.

 

لباس موردعلاقه خود استوارت، پیراهن مشکی کوتاهی از یاسین آئوادی بود که بلانشت در اکران فیلم “کارول” پوشید و بخشی از آن شبیه به خالکوبی هایی پیچیده بود.یکی از ریسک دار ترین لباس هایی که وی به یک ستاره پوشانده است، به ربل ویلسون، بازیگر فیلم های کمدی مربوط می شود.

 

وی در این مورد می گوید: «فقط ربل ویلسون بود که از من درخواست کرد برای مراسم VMAپیراهنی با بال های فرشته و یونیفرم پلیس به او بپوشانم که وقتی پاره می شود، زیرش تیشرتی باشد که رویش نوشته باشد: “لعنت بر پلیس…”»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

لباس برنده: این استایلیست ساکن سانتا مونیکا که دو فرزند از همسر تهیه کننده اش راب براگین دارد، ویدئویی از الماس های گرانقیمت تیفانی بلانشت و لباس او قبل از مراسم اسکار منتشر کرد که در صفحه اینستاگرامش یکی از پر لایک ترین پست ها بود.

 

الیزابت سالتزمن (Elizabeth Saltzman)

مشتریان: سیرشا رونان، گوئینث پالترو، اوما ثورمن

 

چرا او استایلیست مهمی است: سالتزمن علاقه خاصی به ترندهای پر زرق و برق دارد (برای مثال پیراهن شنل مانند تام فوردی که پالترو در سال 2012 پوشیده بود یا پیراهن طرحدار ترکیبی رونان در پالم اسپرینگز) و هرگز فقط به یک تیپ اکتفا نمی کند. وی ستاره 21 ساله فیلم “بروکلین” یعنی سیرشا رونان را از الهه ای یونانی در مراسم گلدن گلوب تبدیل به جواهر سبز کلوین کلاین در مراسم اسکار کرد.

 

گوئینث پالتروی 43 ساله نیز که از مشتریان قدیمی اوست در مراسمی پیراهن کوتاه والتینوی بسیار زیبایی به انتخاب سالتزمن پوشیده بود و سالتزمن درباره او اینچنین می گوید: «گوئینث ستاره ای است که در حوزه فشن ریسک پذیر است و از چیزی نمی ترسد.»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: در ماه اکتبر بود که از کلوین کلاین با این استایلیست تماس گرفته شد و پیشنهاد شد که پیراهن بازیگر نامزد اسکار فیلم “بروکلین” بطور سفارشی از سوی این برند برایش آماده شود.

 

سالتزمن که ادیتور سابق مجله ونیتی فیر است می گوید: «ما گزینه های فراوانی داشتیم، ولی فرانسیسکو کوستا، طراح اصلی کلوین کلاین، می دونست چی می خوایم. چون سیرشا برنامه کاری شلوغی داشت، مجبور شدیم نیمه شب قبل از مراسم اسکار پیراهنش رو پرو کنیم.

 

وقتی سیرشا پیراهن زمردی رنگ رو پوشید، همه اونایی که تو اتاق بودن مبهوت شده بودن، مامانش، خاله ش، استایلیست موهاش و … و همه دهنا باز مونده بود.» رونان در مورد تجربه فرش قرمز در این مراسم می گوید: «همه چیز این حسو بهم می داد که من هنوز خودمم، ولی قطعاً از دایره آرامشم خارج شده بودم.»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

ویکتوریا سکریر (Victoria Sekrier)

مشتری: آلیسیا ویکاندر

 

چرا او استایلیست مهمی است: ویکاندر، ستاره 27 ساله سوئدی تقریباً در همه مراسم و رویدادهایی که شرکت کرده پیراهنی از لوئی ویتون به تن داشته و هر بار نیز با تیپی باوقار در دنیای پر زرق و برق فشن، بینندگان را حیرت زده نموده است.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: سکریر درباره لباس شب چرم مشکی کار شده لوئی ویتونی که ویکاندر در مراسم بفتا پوشیده بود، می گوید: «یادم نمیاد تابحال کسی رو دیده باشم که با پیراهن چرم روی فرش قرمز اینقدر شیک و قدرتمند به نظر برسه.»

 

سکریر پیراهن دیگری از لوئی ویتون برای ویکاندر جهت حضور در مراسم SAG انتخاب کرده بود که طرح چهل تکه پولک دوزی شده داشت که استایلیست های دیگر از جمله سالتزمن این تیپ ویکاندر را تحسین کرده بودند.لباس برنده: یکی از اولین مهمانانی که در شب مراسم اسکار روی فرش قرمز رسید، آلیسیا ویکاندر، بازیگر فیلم “دختر دانمارکی”

 

بود که پیراهن زرد کار شده لوئی ویتون وی آن شب سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی برایش در اینترنت تصاویری ساخته شد که او را با بل از انیمیشن “دیو و دلبر” دیزنی مقایسه کرده بود. استایلیست لندنی ویکاندر که خود برای برندهایی مانند پرادا، الکساندر مک‌کوئین و میومیو مدلینگ انجام داده و بعدها با آنا سوئی،

 

طراح مد، نیز همکاری کرده درباره این تصاویر به شوخی می گوید: «با هر لباسی می خوایم اینترنتو بترکونیم.» سکریر که در سال 2014 برای ویکاندر کارش را آغاز کرد، یکی از این تصاویر بامزه از ویکاندر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

ایلاریا اوربیناتی (Ilaria Urbinati)

مشتریان: شیلین وودلی، بردلی کوپر، رایان رینولدز، کریس اوانز

 

چرا او استایلیست مهمی است: خوش پوش ترین آقایان هالیوودی – و البته ستاره های شبکه های اجتماعی از جمله نینا دوبرو 27 ساله و شیلین وودلی 24 ساله – شماره موبایل اوربیناتی را در میان شماره اضطراری دفترچه تلفن‌شان دارند، زیرا می دانند که این خانم می تواند تاکسیدوهای خوش دوخت و حتی کت و شلوارهای راه راه، چهارخانه و خال خالی را برای آنها ست کند.

 

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: بردلی کوپر 41 ساله برای اکران فیلم “سوخته” در نیویورک، کت و شلواری سه تکه از دولچه و گابانا با پیراهن خال خالی و کراوات طرحدار پوشیده بود که همه آنها به زعم اوربیناتی «از یک خانواده از رنگ ها بودن. مردم عاشقش شده بودن و وقتی این قضیه در مورد تیپ یک آقا اتفاق می افته، خیلی رضایتبخش تره».

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

یکی دیگر از تیپ هایی که اوربیناتی آماده کرده و بسیار منحصر بفرد بوده، پیراهن شامپاینی-صورتی دانا کارانی بود که لیزی کاپلان 33 ساله برای Met Ball پوشید و اپلیکه ها و مرواریدهای شاخه مانند طلایی داشت. اوربیناتی که با طراح این لباس همکاری تنگاتنگی دارد در مورد آن می گوید: «ما می خواستیم تم چینی رو پیاده کنیم

 

بدون اینکه زیاده روی کرده باشیم. این یکی از آخرین پیراهن هایی هستش که دانا کاران قبل از بازنشستگی طراحی کرده و به همین دلیل ارزش عاطفی هم داره.»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

مشتری جدید: قبل از آنکه اوربیناتی با ستاره سریال “آقای رُبات”، رامی مالک 34 ساله، آشنا شود، این سریال درام را تماشا می کرده و به همسر عکاسش اریک ری دیویدسون می گفته: «این پسر باید مدل دیور بشه.» بنابراین اولین کت و شلواری که این استایلیست به محض شروع کارش برای رامی مالک انتخاب کرد،

 

کت و شلواری از دیور در ماه ژانویه بود. اوربیناتی خود اعتراف می کند به اینکه حالا دیگر همه منتقد لباس های فرش قرمز شده اند و می گوید: «در مورد آقایان حساسیت کمتره. ولی خانم ها بیشتر مورد حمله و هجمه منتقدین فشن قرار می گیرن. شاید دلیلش بیشتر این باشه که مردم نمی دونن در مورد لباس آقایان باید چه انتقادی بکنن.»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

لزلی فِرمار (Leslie Fremar)

مشتریان: ریس ویثراسپون، شارلیز ترون، جولیان مور، جنیفر کانلی

 

چرا او استایلیست مهمی است: زیرا او اهمیت تأثیرگذاری را فهمیده است و این را می توان در لباس هایی از دیور که شارلیز ترون بازیگر زیبای 40 ساله در مراسم اسکار می پوشد به خوبی مشاهده نمود.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: برای اکران نخست فیلم “مکس دیوانه: جاده خشم” در جشنواره کن، جولیان مور 55 ساله با پیراهنی که به طور سفارشی توسط ژیوانشی دوخته شده بود حیرت همگان را جلب کرد، در حالیکه شارلیز ترون با پیراهنی به رنگ زرد قناری از دیور با دنباله بلند، ورودی به یاد ماندنی در این جشنواره داشت.

 

راب زانگاردی و ماریل هان (Rob Zangardi and Mariel Haenn)

مشتریان: جنیفر لوپز، گوئن استفانی، ریچل مک آدامز، کارا دلوین

 

چرا آنها استایلیست های مهمی هستند: این تیم دونفره تابحال لباس های زیادی به ستاره ها پوشانده اند و روی فرش قرمز با انتخاب هایشان سر و صدای به پا کرده اند. آنها عاشق پیراهن های پشت بلند هستند و البته تنوع زیادی در کارشان دارند. از ریچل مک آدامز، نامزد جایزه اسکار برای فیلم “اسپات‌لایت” و دیگر مراسم

 

در فصل شلوغ جوایز، بگیرید تا گوئن استفانی و جنیفر لوپز که بطور هفتگی برای حضور در برنامه های تلویزیونی شان به کمک این استالیست ها نیاز دارند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که آنها تابحال به ستاره ها پوشانده اند: لوپز 46 ساله، ستاره سریال جدید “سایه های آبی” در مراسم گلدن گلوب امسال، نمادی از زیبایی و شیکی هالیوود قدیم بود. وی پیراهنی دست دوز به رنگ خردلی از جیامباتیستا والی پوشیده بود و با آن جواهرات الماس هری وینستون ست کرده بود.

 

زاگاردی درباره این لباس می گوید: «این رنگ برای همه غیرمنتظره بود و فوراً توجه همه را جلب کرد.» استفانی 46 ساله، داور برنامه تلویزیونی “وویس” نیز هنگام اجرای یکی از آهنگ هایش در شبکه ان بی سی، پیراهن شیفون سفیدی از مارکزا با پرهای کار شده پوشیده بود که بسیار زیبا بود و تمام نگاه ها را به سمت خود جذب کرده بود.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

ریسک روی فرش قرمز: این دو نفر برای حضور مک آدامز 37 ساله روی فرش قرمز مراسم اسکار امسال، پیراهنی زمردی رنگ از آگوست گتی انتخاب کردند که در واقع با انتخاب آن ریسک کرده بودند، زیرا این طراح لباس چندان معروف نبود و جزو طراحانی که معمولاً پیراهن اسکار می دوزند به حساب نمی آمد.

 

لباس برنده: گوئن استفانی (با پیراهن قرمز رنگ دست دوز از یانینا کوتور) و بلیک شلتون 39 ساله با اولین حضور خود به عنوان یک زوج پس از مراسم اسکار بیش از 140 هزار لایک در اینستاگرام جذب کردند. هان ظاهر استفانی را زیبایی دهه پنجاه با حالتی مدرن توصیف کرد.

 

کارلا ولچ (Karla Welch)

مشتریان: اولیویا وایلد، سارا پُلسون، کارلی کلاس، جاستین بیبر، میشل موناهان

 

چرا او استایلیست مهمی است: ولچ سلیقه عالی اش در لباس های مختلفی برای مشتریانش پیاده می کند، چه پیراهن شیکی از والنتینو برای اولیویا وایلد 32 ساله باشد، چه کت ساتن برای جاستین بیبر 22 ساله باشد. وی با انتخاب تاکسیدوی سفیدرنگی از سن لوران بجای انتخاب کت و شلواری معمولی،

 

این خواننده محبوب را در میان بلیبرها جذابتر و دوست داشتنی تر کرد و حتی تصویری از او روی فرش قرمز در اینستاگرامش منتشر کرد.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: اولیویا وایلد که بخاطر مستند کوتاهش نامزد جایزه اسکار شده بود، یکی از قدیمی ترین مشتریان ولچ است و دوست داشت در فرش قرمز مراسم اسکار خیلی زیبا و شیک به نظر برسد، بدون آنکه زیادی زرق و برقی باشد. ولچ برایش پیراهنی پلیسه و سفید رنگ از والنتینو کوتور انتخاب کرد

 

و آن را با گردنبند چوکر مرواریدی از نیل لین تکمیل نمود. وی درباره ظاهر وایلد در آن شب می گوید: «ظاهر اولیویا در شب اسکار این حس را منتقل می کرد که کاثارین هپبورن ممکن بود چنین لباسی بپوشد.» ولچ توضیح می دهد که چگونه صندوق ورودی پیام هایش بعد از آنکه وایلد روی فرش قرمز قدم گذاشت در حال انفجار بود!

 

ریسک روی فرش قرمز: وایلد که در سریال “وینیل” نقش آفرینی می کند با پیراهنی شنل مانند از والنتینو و تور سری از جینفر بهر، برای اکران نخست این سریال شبکه اچ بی او در نیویورک، کاملاً ریسک کرده بود.
طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسیدلباس برنده: تعجبی ندارد که ظاهر جاستین بیبر در مراسم گرمی توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرد. این ستاره پاپ همراه با برادر 6 ساله اش جکسون با کت طرح پلنگی ساتن سن لوران در پشت صحنه گرمی برای عکاسان ژست گرفتند و تصویری که بیبر از خودش در صفحه اینستاگرامش گذاشت بیش از 2.3 میلیون لایک خورد.

 

پترا فلانری (Petra Flannery)

مشتریان: دیزی ریدلی، اما استون، زوئی سالدانا، ایمی آدامز، اندرو گارفیلد

 

چرا او استایلیست مهمی است: استایلیست شماره یک هالیوود ریپورتر در سال 2015، امسال کمتر سرش شلوغ بود و بیشتر مشتریانش، یعنی استون 27 ساله، سالدانای 37 ساله و آدامز 41 ساله، در فصل مراسم و جوایز چندان فعالیت نداشتند. ولی فلانری همچنان توانست ستاره جوان و تازه کاری مانند دیزی ریدلی را همیشه شیک نگه دارد و برای کری مولیگان 30 ساله نیز لباس هایی آماده کند.

 

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: مشتری جدید فلانری، ریدلی 23 ساله است که برای فرش قرمز مراسم اسکار، پیراهنی مدرن با سوزن دوزی گلدار از شنل اوت کوتور به انتخاب وی پوشیده بود. این استایلیست این پیراهن را با جواهراتی از شنل و کفش هایی از کریستین لوبوتن با رنگ آمیزی کار دست ست کرده بود.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

لباس برنده: ریدلی برای شروع تور مطبوعاتی فیلم سینمایی “جنگ ستارگان” در لوس آنجلس، پیراهنی از دانتل و تور با خال های دست دوز از کلوئی پوشیده بود که فلانری آن را رمانتیک؛ جوان پسندانه و شاداب توصیف می کند. بیش از 100 هزار لایک بر تصویری که ریدلی از خودش در اینستاگرام گذاشته بود نشان می دهد که این انتخاب درست بوده و ریدلی با آن تا حدودی شبیه به پرنسس ها شده بود.

 

جیل لینکلن و جوردن جانسون (Jill Lincoln and Jordan Johnson)

مشتریان: جنیفر لارنس، کیرنان شیپکا، جنیفر گارنر

 

چرا آنها استایلیست های مهمی هستند: تقریباً یک سالی می شود که این زوج استایلیست از ریچل زوئی جدا شده اند و مشتریان شان، لارنس، گارنر، شیپکا و سوفیا ورگارا را با خودشان برده اند و طی این زمان آنها ثابت کرده اند که توانایی خاصی برای زیبا و شیک نشان دادن مشتریان شان به خصوص لارنس دارند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که آنها تابحال به ستاره ها پوشانده اند: جنیفر لارنس، ستاره 25 ساله فیلم “جوی”، با پیراهنی قرمز رنگ از دیور با برش هایی جانبی و گردنبند الماس شوپارد در مراسم گلدن گلوب تمام نگاه ها را به خود جلب کرده بود. این یکی از بزرگترین همکاری ها بین این سفیر برند دیور و خانه مد کریستین دیور بود.

 

پیراهن مشکی دیور لارنس با زنجیرهایی در کنار آن، در مراسم اکران فیلم “عطش مبارزه: مرغ مقلد – بخش دوم” در لندن نیز بسیار انتخاب جسورانه ای بود. پیراهن مشکی رومی آتلیه ورساچه ای که جنیفر گارنر در مراسم گلدن گلوب نیز پوشیده بود بسیار زیبا و باوقار بود که اولین حضور پررنگ وی روی فرش قرمز پس از جدایی از بن افلک بود.

 

لباس برنده: این دو استایلیست در انتخاب لباس برای مراسم عروسی سوفیا ورگارا در پالم بیچ فلوریدا، با جو مانگانیلو نیز کمک کردند. این ستاره سریال “خانواده مدرن” برای عروسی اش، پیراهنی دست دوز و سفارشی از زهیر مراد پوشید.

 

میکائلا اِرلانگر (Micaela Erlanger)

مشتریان: لوپیتا نیونگو، مریل استریپ، جان بویگا

 

چرا او استایلیست مهمی است: ارلانگر تابحال سه برنده جایزه اسکار از جمله مریل استریپ که سه بار برنده جایزه اسکار شده را آماده کرده است. پس از کمک به نیونگو 33 ساله در سال 2014، این استایلیست نیویورکی به ستاره های نوپای دیگری از جمله بویگا، بازیگر 23 ساله فیلم “جنگ ستارگان” و گل گدوت 30 ساله، بازیگر فیلم “زن شگفت انگیز” کمک کرده تا تیپ های درجه یک خود در حوزه استایل را حفظ کنند.

 

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: نیونگو در پایان مراسم کن، پیراهنی زمردی رنگ از گوچی با هدبندی به سبک قدیمی ست کرده بود و این ست را به یاد زمانی که جایزه اسکار را در سال 2014 برد، پوشید. ارلانگر در مورد ظاهر نیونگو که در شبکه های اجتماعی غوغا کرده بود

 

اینطور می گوید: «لوپیتا به اون پیراهن جان داد و همه چیز از سر تا پای ظاهرش، جادویی بود.» تاکسیدوی مشکی جرد لتو با مغزی دوزی قرمز و گل حریر قرمز و کفش های مخملی با طرح مار سنگ دوزی شده، یکی دیگر از تیپ های شیک شب مراسم اسکار بود که ارلانگر استایل آن را زده بود.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

ریسک های روی فرش قرمز: پیراهن زک پوزن لوپیتا نیونگو برای حضور در برنامه تلویزیونی “شوی روزانه” و تاکسیدوی سه تکه بنفش ورساچه بویگا که وی در اکران فیلم “جنگ ستارگان” در لوس آنجلس با یک دستکش پوشیده بود، هر دو استایل هایی خلاقانه و منحصر بفرد بودند.

 

مریل استریپ 66 ساله، با پوشیدن یک سرهمی نازک با طرح خال خالی در برنامه تلویزیونی جیمی فالون، کاملاً طرفدارانش را حیرت زده کرده بود. ارلانگر در مورد تیپ استریپ در آن شب می گوید: «مریل هم به ارتش بالمن پیوسته است.»

 

برندون مکسوِل (Brandon Maxwell)

مشتری: لیدی گاگا

 

چرا او استایلیست مهمی است: لیدی گاگا 29 ساله، در هر مراسم و رویدادی که شرکت می کنند نگاه ها را کاملاً به سوی خود جلب می کند و استایلیست او که اتفاقاً طراح مد نیز هست تمام تلاشش را می کند تا او همیشه شیک ترین و متفاوت ترین چهره باشد. با بیش از 72 میلیون فالوئر در توئیتر و نزدیک به 17 میلیون فالوئر در اینستاگرام لیدی گاگا،

 

می توان گفت که کار مکسول تا اینجا بد نبوده و در راه درستی قرار دارد.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: مکسول 31 ساله که اصالتاً اهل تگزاس است، برای مراسم اسکار، پیراهن سر همی سفیدی برای لیدی گاگا دوخته بود. گاگا که یکی از نامزدهای جایزه اسکار بود، سه لباس برایش توسط مکسول تهیه شده بود. برندون مکسول درباره شب مراسم اسکار

 

می گوید: «وقتی پسربچه بودم، مراسم اسکار محبوب ترین روز سال برام بود و همیشه آرزوم این بود که یکی از لباس های من روی فرش قرمز پوشیده بشه. حالا که این اتفاق افتاده باورم نمیشه.»فراتر از فرش قرمز: مکسول که حالا در نیویورک مستقر است، به کار خود در طراحی کت و شلوارهای آماده و پیراهن های سفارشی

 

ادامه می دهد که مشتریانی مانند گوئینث پالترو و جنیفر لارنس چنین پیراهن هایی را پوشیده اند. لیدی گاگا به هالیوود ریپورتر می گوید: «برندون مثل سازنده های موسیقی کلاسیک، کلکسیون هاشو درست می کنه.»

 

جین‌ان ویلیامز (Jeanann Williams)

مشتریان: نائومی واتس، امیلی مورتیمر

 

چرا او استایلیست مهمی است: ویلیامز بطور پیوسته برای خانم واتس لباس های شیک و زیبا تهیه می کند و مشتری تاپ خود را همیشه در لیست خوش پوش ترین خانم های فرش قرمز قرار می دهد.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: ویلیامز پیراهن کوتور الی صعب توسی رنگ و کار شده ای که برای نائومی واتس برای مراسم افتتاحیه کن تهیه کرده بود و شامل دامن پَر دوزی شده بود و با گردنبند الماس بولگاری ست شده بود، را خیره کننده می خواند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

ریسک روی فرش قرمز: از آنجائیکه فیلم “اسپات‌لایت” با بازی لیو شرایبر، همسر واتس، نامزد جایزه اسکار شده بود، خانم واتس 47 ساله به او اجازه داد تا صبح روز اسکار، پیراهن آبی آرمانی پریوه با کریستال های سواروفسکی را برایش انتخاب کند.

 

ویلیامز در مورد این انتخاب اینطور می گوید: «این پیراهن برای نائومی خیلی زرق و برقی بود. ولی انتخاب درستی بود، زیرا او در کنار لیو شرایبر بسیار باوقار به نظر می رسید.»

 

جسیکا پاستر (Jessica Paster)

مشتریان: امیلی بلانت، اولیویا مان، لینا هدی

 

چرا او استایلیست مهمی است: این استایلیست باتجربه به خاطر کمک به مشتریان معروفش در انتخاب لباس برای مناسبت های مختلف، مهم می دانیم.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: لینا هدی 42 ساله، ستاره سریال “بازی تاج و تخت” با پیراهن کوتور شرابی زهیر مراد در مراسم امی، به نظر پاستر بسیار زیبا بود: «هرگز ندیده بودیم که لینا اینقدر زیبا و شیک باشد.» خانم بلانت 33 ساله که نزدیک به ده سال است که پاستر همیشه او را برای همه مراسم ها آماده می کند،

 

در مراسم کن با پوشیدن پیراهنی متالیک از استلا مک کارتنی و زمردای آنا هو، توجه همگان را به خود جلب کرده بود.ریسک روی فرش قرمز: اولیویا مان در مراسم اکران فیلم Ride Along 2 در میامی، پیراهنی نارنجی رنگ از بالمن پوشیده بود که پانل های توری داشت. پاستر می گوید: «با آنکه پیراهن زیبایی بود،

 

من درباره بخش های حلزونی لباس خیلی نگران بودم.» پاستر برای اولیویای 35 ساله جهت حضور در مراسم اسکار، پیراهنی رومی و شیک به رنگ نارنجی از استلا مک‌کارتنی انتخاب کرده بود.

 

نینا و کلیر هالورث (Nina & Clare Hallworth)

مشتریان: کیرستن دانست، جیک جیلنهال

 

چرا آنها استایلیست های مهمی هستند: بازگشت کیرستن دانست با نقش تحسین شده اش در سریال “فارگو” به معنای بازگشتش به روی فرش قرمز نیز بود. چه با پیراهن شنل با منجوق دوزی های نقره ای در مراسم جوایز انتخاب منتقدین باشد، چه با پیراهن طرحدار والنتینو در مراسم AFI، این ستاره 33 ساله همیشه باوقار و زیبا به نظر می رسد.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که آنها تابحال به ستاره ها پوشانده اند: نینا اینطور می گوید: «پیراهن اوت کوتور والنتینوی مشکی دانست با جواهرات فرد لیتون، بسیار ظریف و زیبا و شیک بودند.»ریسک روی فرش قرمز: این خانم بازیگر برای مراسم اکران نخست فیلم Midnight Special در جشنواره فیلم برلین، پیراهنی جسورانه از گوچی پوشید که گلدوزی های به شکل پرنده داشت.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

فراتر از فرش قرمز: این استایلیست های دوقلو که در لوس آنجلس ساکن هستند هنوز هم برای فیلم های سینمایی کار می کنند و استایلینگ لباس های فیلم های We’re the Millers، The Amazing Spider-Man 2 و Horrible Bosses را انجام داده اند. یکی دیگر از علایق این دوقلوها کمک به مشتریان خصوصی برای تهیه

 

و خرید پیراهن های کوتور است. کلیر می گوید: «هیچ چیز هیجان انگیزتر از پرو لباس توسط دوزندگان و خیاطان استاد در این رشته نیست.»

 

وندی و نیکول فریرا (Wendi and Nicole Ferreira)

مشتریان: الیزابت بنکس، اوکتاویا اسپنسر، چنینگ تیتوم، تام کروز

 

چرا آنها استایلیست های مهمی هستند: این دو خواهر با خانم بنکس 42 ساله، کارگردان و تهیه کننده فیلم Pitch Perfect 2 سال پرکاری را پشت سر گذاشتند، زیرا الیزابت علاوه بر تور مطبوعاتی فیلم مذکور، دنباله بعدی فیلم “عطش مبارزه” را نیز داشت که باید دائماً جهت حضور در تورهای آن لباس تهیه می کرد.

 

تیپ های جسورانه و مدرنی از پیراهن جلوباز با شلوار گرفته تا لباسی رمانتیک از الی صعب، از استایل هایی بودند که این دو خواهر مسئولش بودند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که آنها تابحال به ستاره ها پوشانده اند: این دو نفر لباس شب لیمویی رنگ با سنگ های سواروفسکی را از مدت ها قبل برای حضور الیزابت بنکس در مراسم اولین اکران فیلم Magic Mike XXL در لوس آنجلس در نظر داشتند. وندی می گوید: «ما این تیپو از شش ماه قبل برای الیزابت در نظر داشتیم و منتظر بودیم مناسبت خوبی برای پوشاندن این لباس به او پیدا کنیم.

 

فرصت مناسبی پیش اومد و بالاخره همه چیز اونطوری که می خواستیم شد.» یکی دیگر از فرصت هایی که این زوج توانستند سلیقه خود را در آن به رخ بکشند، انتخاب لباس برای تام کروز 53 ساله در تور مطبوعاتی سال 2015 برای فیلم Mission Impossible: Rogue Nation بود که در آن موقعیت نیز خوش درخشیدند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

لباس برنده: الیزابت بنکس از لباس سرهمی شنل مانند سفیدرنگ رالف اند روسو که به سبک گریس کلی دوخته شده بود و سنگ ها و مرواریدهای نقره ای روی آن کار شده بود، تصویری در اینستاگرامش گذاشت که مورد پسند بسیاری از طرفدارانش قرار گرفت و به زعم وندی، بارها در این شبکه اجتماعی دست به دست گشت.

 

سامانتا مک‌میلِن (Samantha McMillen)

مشتریان: اِل و داکوتا فنینگ، جانی دپ، کریس راک، امبر هرد

 

چرا او استایلیست مهمی است: این استایلیست همه کاره هم برای آقایان و هم برای خانم های مشهور هالیوودی سلیقه بی نظیرش را به کار می کرد و در مراسم اسکار امسال برای کریس راک، مجری مراسم و همچنین برای مارک رافالو 48 ساله، نامزد جایزه اسکار، کت و شلوار ست کرد و امبر هرد را به یکی از خوش استایل ترین ستاره های حال حاضر تبدیل کرد.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: مک‌میلِن معتقد است امبر هرد 29 ساله در مراسم اکران نخست فیلم Magic Mike XXL در لندن قرمز رنگ از امیلیو پوچی با پاپیون مخملی مشکی و موهای بافته و آرایش چشم و جواهرات زیبا، از سر تا پا شیک و بی نقص بود.

 

فراتر از فرش قرمز: از این استایلیست برای لباس پوشاندن به مشتری قدیمی اش، جانی دپ، برای حضور در کمپین تبلیغاتی ادکلن دیور دعوت شد و مک‌میلِن در این باره می گوید: «جانی خیلی به ما کمک می کرد و برای تمام پروژه های غیرفیلمی فقط با من کار می کرد.»

 

پِنی لاول (Penny Lovell)

مشتریان: آن هاتاوی، رز بایرن، بلا هیث‌کوت

 

چرا او استایلیست مهمی است: پنی همیشه از فرصت هایی که ریسک بالایی دارند استقبال می کند، چه این فرصت به کریستن ویگ 42 ساله با لباس سرهمی رولان موره برای مراسم SAG ارتباط داشته باشد، چه به آن هاتاوی 33 ساله برای فرش قرمز مراسم Met Gala با پیراهنی با کلاه طلایی از رالف لورن برگردد.

 

لاول در مورد لباس هاتاوی می گوید: «کلاه روی فرش قرمز خیلی عجیب و غریبه، ولی من ریسک کردن رو دوست دارم.»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: برای مراسم Met Gala در نیویورک در سال 2015، وی پیراهن چرم قرمز تیره ای از کلوین کلاین برای رز بایرن 36 ساله انتخاب کرده بود.

 

ارین والش (Erin Walsh)

مشتریان: کِری واشینگتن، سارا جسیکا پارکر

 

چرا او استایلیست مهمی است: او همیشه برای خانم واشینگتن لباس هایی انتخاب می کند که یا خیلی پسندیده می شوند و یا مورد نفرت همه قرار می گیرند. پنج نفر از ستاره ها با سلیقه والش روی فرش قرمز مراسم موزه متروپولیتن راه رفتند: سارا جسیکا پارکر 50 ساله با لباسی از فیلیپ تریسی،

 

کری واشینگتن 39 ساله با لباسی از پرادا، مگی جیلنهال 38 ساله با لباسی از رولان موره، روث ویلسون 34 ساله با لباسی از اسکار دو لا رنتا و کریستن ویگ 42 ساله با لباسی از پرابال گورونگ و روز بعد این خانم استایلیست دخترش ماتیلدا را به دنیا آورد که حالا 9 ماهه است و در این باره می گوید: «دخترم صبر کرد تا همه ستاره ها آماده شوند و از این در بیرون بروند و بعد بیاید.»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: ستاره سریال ‌ Scandalبرای شرکت در مراسم امی، با کمک والش، پیراهنی چاکدار و از جنس دانتل متالیک از مارک جیکوبز انتخاب کرد.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

ریسک روی فرش قرمز: واشینگتن با پوشیدن پیراهنی چرم از ورساچه در مراسم اسکار نظرهای متفاوتی دریافت کرد که والش در مورد آن می گوید: «ما دوست داریم روی خط راه بریم و آزمون و خطا انجام بدیم و شاید همین باشه که قضیه رو جذاب و سرگرم کننده می کنه.»

 

ربه‌کا کوربین-ماری (Rebecca Corbin-Murray)

مشتریان: لیلی جیمز، سوفی ترنر، هالیدی گرینجر

 

چرا او استایلیست مهمی است: لیلی جیمز، ستاره 26 ساله فیلم Cinderella با پوشیدن پیراهن های گلدار و زیبایی که با داستان فانتزی این فیلم هم جور در می آید، ولی در عین حال مدرن و شیک نیز هست، با کمک ربه‌کا کوربین-ماری تبدیل به آیکون فشن این روزها شده است.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: این استایلیست لندنی و مشتری مشهورش با انتخاب پیراهنی سفید از الکساندر مک‌کوئین در مراسم اکران نخست فیلم Pride and Prejudice and Zombies در لوس آنجلس توجه همه را به خود جلب کرده بودند. ربه‌کا در مورد این لباس می گوید: «این ترکیب، ترکیبی بی نقص از لباسی مدرن، شیک و باحال بود.»

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

لباس برنده: برای مراسم اکران فیلم سینمایی Cinderella جیمز پیراهنی بسیار شیک از کلکسیون اوت کوتور الی صعب پوشیده بود که لباس رویایی بسیاری از دخترخانم ها بود و البته تصویر آن در اینستاگرام نیز توجه طرفداران بسیاری را جلب کرد.

 

رایان هیستینگز (Ryan Hastings)

مشتریان: رونی مارا، جنیفر آنیستون، جاستین ثیرو، کری مولیگان، رابرت پتینسون

 

چرا او استایلیست مهمی است: رونی مارا با کمک استایلیست خود در سال گذشته بیشتر لباس های سفید و مشکی می پوشید و امسال در جشنواره کن، پیراهنی از روشاس و در مراسم اکران فیلم Carol در نیویورک پیراهنی از کلکسیون اوت کوتور شنل به رنگ مشکی پوشید.

 

هیستینگز که یکی از همکاران مجله ونیتی فیر نیز هست، برای رونی مارا در فصل مراسم و جوایز، لباس هایی به رنگ های متفاوت از برندهایی همچون الکساندر مک‌کوئین، ولنتینو و ژیوانشی انتخاب کرد که همگی شیک و زیبا بودند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

تارا سوونن (Tara Swennen)

مشتریان: کریستن استوارت، چلسی هندلر، امیلی راتایکوفسکی

 

چرا او استایلیست مهمی است: تارا سوونن با انتخاب لباس هایی از کلکسیون شنل، برای کریستن استوارت 25 ساله، ظاهر خانمانه را به ظاهری شیک و مدرن و آینده گرایانه تبدیل می کند.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: استوارت پیراهن مشکی کوتاهی از جنس نیمه شفاف برای فشن شوی کلکسیون شنل کروز پوشیده بود که به نظر سوونن “یک اثر هنری تمام عیار بود”. سوونن از زمانی که استوارت 14 ساله بود تا بحال با او کار می کند.

 

ریسک روی فرش قرمز: پیراهن استیون خلیلی که سوونن برای بعد از مراسم اسکار برای راتایکوفسکی 24 ساله انتخاب کرده بود، به نظر او لباسی جسورانه بود که امیلی با جسارت آن را پوشید.

 

فراتر از فرش قرمز: این استایلیست که ساکن لوس آنجلس است و قبلاً دستیار ریچل زوئی بوده است می گوید که طرفدار طراحی داخلی است و امسال یک پروژه مهم دارد که فعلاً نمی خواهد درباره اش چیزی بگوید.

 

شِر کولتر (Cher Coulter)

مشتریان: رزی هانتینگتون-وایتلی، اورلاندو بلوم

 

چرا او استایلیست مهمی است: کولتر برای رزی 28 ساله در مراسم اکران فیلم Mad Max: Fury Road پیراهنی زیبا انتخاب کرد و انتخاب پیراهنی از کلکسیون اوت کوتور الکساندر ووتیه برای بلا حدید 19 ساله در مراسم گرمی نیز عالی بود.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: کولتر در ماه دسامبر سال گذشته شروع به کار با ورساچه کرد تا برای خانم هانتینگتون-وایتلی پیراهنی با طرح های طلایی تهیه کند و در این باره می گوید: «اینکه برای یک مشتری لباسی خلق کنید که واقعاً بازتابی از شخصیت او باشد، مثل این است که لاتاری را برده اید.»

 

لیسا اوانز (Leesa Evans)

مشتری: ایمی شومر

 

چرا او استایلیست مهمی است: این طراح لباس به ایمی شومر 34 ساله کمک کرد تا از استایلی که در فیلم Trainwreck داشت بیشتر به سمت لباس های کلاسیک تر پیش برود.

طراحان لباس ستاره های هالیوود را بشناسید

بهترین لباس هایی که وی تابحال به ستاره ها پوشانده: پیراهن ساده سفید رنگی از کلوین کلاین که خانم شومر برای مراسم منتخب منتقدین پوشید بدون آنکه زحمت زیادی صرف شده باشد، بسیار شیک و زیبا بود و خود خانم بازیگر در آن احساس راحتی زیادی می کرد.

 

ریسک روی فرش قرمز: پیراهن سفید و مشکی شیکی از پرابال گورونگ برای مراسم گلدن گلوب، انتخابی متفاوت بود. کار و استایل این طراح لباس نیز در فیلمClueless کاملاً مشهود است، زیرا او دستیار طراح لباس این فیلم نیز بود.