پارس ناز پورتال

طرز تهیه شرینی ماکارون با رنگ های مختلف

طرز تهیه شرینی ماکارون با رنگ های مختلف

طرز تهیه شرینی ماکارون با رنگ های مختلف 

اگرتمایل دارید تا در مهمانی خود از شیرینی های رنگارنگ و چشم گیر استفاده کنید می توانید ماکارون درست کنید که خوشمزه هم هست. شیرینی های کوچک رنگی مخصوص خانم های با ذوق و خوش سلیقه است. مخصوص آنهایی که به جز طعم شیرینی به ظاهر آن نیز توجه زیادی می کنند. این ماکارون های رنگی را برای این دسته از افراد آموزش داده ایم.

طرز تهیه شرینی ماکارون با رنگ های مختلفمواد لازم:

خلال بادام 60 گرم
پودرشکر (Icing suger) 120 گرم
سفیده تخم‌مرغ 3 عدد
شکر دانه‌ریز 60 گرم
رنگ‌های ژله‌ای به دلخواه به میزان لازم
رنگ و اسانس به دلخواه

 

مواد لازم برای کرم میانی:

پنیرخامه‌ای 150 گرم
خامه فرم‌گرفته 150 گرم
رنگ و اسانس به دلخواه

 

روش تهیه:

1. سفیده‌ها را با همزن بزنید تا ابری شود، سپس شکر دانه ریز را کم‌کم اضافه کنید و با همزن بزنید تا یکدست و سبک شده، سفیده از کاسه جدا نشود. پودر شکر و خلال بادام را درون غذاساز بریزید تا کاملا پودر و نرم شود. سپس به سفیده اضافه و کاملا مخلوط کنید تا یکدست شود. در آخر رنگ و اسانس دلخواه را اضافه کنید.

 

2. مواد را درون کیسه قیف ریخته و روی صفحه مخصوص ماکارون که صفحه سیلیکونی است به اندازه لازم بریزید؛ به طوری که از قالب بیرون نزند. سپس به مدت یک ساعت استراحت دهید و در فر 110 درجه به مدت 20 دقیقه بگذارید. صفحه‌های سیلیکونی ماکارون و آیسینگ شوگر (پودر شکر) را می‌توانید از لوازم قنادی‌های بزرگ تهیه کنید.

 

طرز تهیه کرم:

خامه قنادی را بزنید تا کاملا فرم بگیرد. سپس پنیرخامه‌ای، رنگ و اسانس دلخواه را نیز اضافه و مخلوط کنید. وقتی ماکارون‌ها کاملا سرد شدند از روی صفحه جدا کنید و مقداری کرم روی آنها بگذارید و در ظرف یا جعبه موردنظر بچینید.

 

نکته: ماکارون‌ها باید کاملا خنک شوند و سپس از صفحه سیلیکون جدا کنید؛ در غیر این‌صورت به صفحه می‌چسبند.