پارس ناز پورتال

طول انگشت شست با اخلاق و رفتار چه رابطه ای دارد

طول انگشت شست با اخلاق و رفتار چه رابطه ای دارد

طول انگشت شست با اخلاق و رفتار چه رابطه ای دارد

طبق پژوهش های انجام شده توسط محققان این پدیده کشف شد که طول انگشت شست با اخلاق و رفتار انسان ها رابطه مستقیم دارد .تحقیقات پژوهشگران نشان داده است که شکل انگشتان دست خصوصاً انگشت شست رابطه تنگاتنگی با خلق و خوی انسان دارد.

 

فردی که بند بالائی انگشتش بلندتر از بندهای دیگر باشد، احساساتی و بسیار وفادار است و محبت و دوست داشتن دیگران در این فرد گاه به حد جنون می رسد.

طول انگشت شست با اخلاق و رفتار چه رابطه ای دارد

چنین فردی در حد اعلا وفادار است ولی اگر از طرف مقابل بی توجهی ببیند، کاملاً تغییر رویه می دهد و کورکورانه رفتار می کند زیرا همیشه خواستار توجه کردن طرف مقابل به خودش است و این فرد با چنین خلق و خوئی اکثراً طرف مقابل خود را از دست می دهد. شکلa

 

فردی که بند بالائی و میانی انگشتش یکسان و یک اندازه باشد ، معمولاً آرام است ولی این آرامش روحی شاید در اوضاع و شرایط متفاوت تغییر کند. چنین فردی به هر چیزی سریع واکنش نشان می دهد و برای کارهای خود به خوبی برنامه ریزی می کند و به همین دلیل به راحتی به اهداف خود می رسد.

 

این فرد عاقلانه رفتار می کند و روابطش با دیگران چندان تغییری نمی کند. چنین فردی تلاش می کند که روابطش را بهتر و بهتر کند ولی به کُندی و آرامی . طرف مقابل نیز همیشه به این فرد احترام می گذارد. شکلb

 

 

فردی که بند پائین انگشتش بلندتر از بندهای دیگر باشد، راستگو و مورد اعتماد است و خصوصیات فراوانی دارد که دیگران را به سوی خود جذب می کند. این فرد انسانی کاردان و بسیار هوشیار و پیش از هر کار و تصمیمی به خوبی فکر می کند. احساسات خود را کنترل و تلاش می کند که احساساتش را از دیگران پنهان کند.

 

پیش از آغاز روابط عاطفی با دیگران به خوبی فکر می کند. شکلc