پارس ناز پورتال

این عادت ها کار شما را به هم می ریزند

این عادت ها کار شما را به هم می ریزند

این عادت ها کار شما را به هم می ریزند 

وقتی شما مشغول انجام کاری هستید باید به نحو احسنت آن کار را پیش ببرید و برخی خصلت های بد که باعث عقب افتادگی شما می شوند را از خود دور کنید. هنگامی‌که راه‌بردهای رشد را مورد مطالعه قرار می‌دهید تمرکز بر کسب و کار آسان می‌شود. زندگی شخصی ما بیش‌تر از آنچه باور داشته باشیم

 

به کسب و کار مان وابسته است. هرچند راحت است وانمود کنیم همه چیز از هم جداست، اما واقعیت این است که هر جنبه از زندگی ما در سایر جنبه‌ها ریشه می‌دواند. کسب و کار شما شخصیت تان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، و بالعکس زندگی شخصی‌تان کسب‌وکارتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این عادت ها کار شما را به هم می ریزند

اگر کسب و کارتان دچار مشکل شده است، شاید زمان آن رسیده‌باشد که زندگی شخصی خود و اثرات آن را روی کسب و کارتان بررسی کنید. پنج عادت فردی زیر به کسب و کار شما آسیب می‌رسانند.

 

۱-کشمکش با حدومرز کاری

اینکه نتوان بین نگرانی و مسئولیت تمایز گذاشت باعث می‌شود بسیاری از کارآفرینان به‌شدت فرسوده و درمانده شوند. وقتی حدومرز کار ترسیم نشده باشد، کل دنیا بر روی شانه‌هایتان خواهد بود و زیر فشار بسیار سنگینی خواهید رفت.

 

کمی از کار خود فاصله بگیرید و به‌قدری استراحت کنید تا بتوانید خلاق، کارا و اثربخش باشید. با اختصاص میزان کافی استراحت به ذهن و جسم خود، کسب‌وکارتان را به مراحل بعدی هدایت کنید.

 

۲- ضعیف بودن در امور مالی فردی

کنترل نداشتن بر امورمالی فردی می‌تواند ذهن شما و کسب‌وکارتان را به بیراهه ببرد. وقتی ذهنتان درگیر مسائل مالی باشد، مغزتان آزاد نیست و نمی‌توانید آن کارآفرین خلاقی شوید که می‌توانستید باشید. تأثیر افزایش مخارج فردی‌تان روی کسب‌وکارتان فراتر از اثرات ذهنی است. چون ممکن است

 

این وسوسه را در شما ایجاد کند که حقوق خود را افزایش دهید و آن پولی که می‌توانست به توسعه کسب‌وکارتان کمک کند را از شرکت خارج کنید.اگر کنترل خود بر مخارجتان را بازپس گیرید، کسب‌وکارتان رشد می‌کند و پررونق خواهد شد.

 

۳- مشکلات در روابط فردی

مشکلات در روابط فردی – به‌ویژه مشکلات حاد – می‌تواند درهای بسیاری را روی تجارت شما ببندد. مشکلات در روابط فردی انرژی را از کسب‌وکارتان می‌گیرد و سرزندگی را از شما دور می‌کند. هرچه رابطه نزدیک‌تر باشد، مشکلات بیش‌تری از لحاظ عاطفی، ذهنی و جسمی گریبان‌گیرتان خواهد بود.

 

وقت بگذارید و روابطی را که نیاز به ترمیم دارند بهبود ببخشید و روابطی که سمی هستند را کنار بگذارید. با بهبود روابط فردی خود، کسب‌وکارتان را بهبود بخشید.

 

۴- ورزش نکردن

مشهور است که بسیاری از کارآفرینان به جسم خود بی توجه‌اند. ورزش نکردن قدرت جسمی و ذهنی شما را کاهش خواهد داد. اگر به میزان کافی فعالیت جسمانی نداشته باشید، اعتماد به نفستان نیز دچار خدشه خواهدشد. با توجه به تمامی اثرات مثبت ورزش بر سلامت جسمی و ذهنی،

 

انجام آن بسیار حیاتی می‌نماید. اگر مدتی است که از لحاظ جسمی فعالیت کمی داشته‌اید، ورزش‌کردن می‌تواند باعث صدمه‌هایی شود لذا به آهستگی شروع به ورزش کنید در آن مپاومت داشته باشید.

 

۵- استراحت نکردن

بدون استراحت کردن کارهای‌تان دو برابر مدت زمانی که یک خواب کامل داشته باشید به طول خواهد انجامید. مغز خسته مغزی کند خواهدبود ولی با وجود این، ما کارآفرینان آن‌چنان در کار غرق می‌شویم که جایی برای استراحت و تمدد اعصاب باقی نمی‌ماند.
این عادت ها کار شما را به هم می ریزندروی بهبود چیزی تمرکز کنید که جزیی از مسئولیت‌های شما است و نگرانی‌هایتان را به کسانی واگذار کنید که مسئول آن‌ها هستند. این‌گونه می‌توانید موانع ذهنی‌تان آ برطرف کنید. با ترسیم حدود کاری تزلزل‌ناپذیر، ذهن خود و کسب‌وکارتان را نجات دهید.

 

پرورش این پنج عادت کمک خواهد کرد تا شرکت خود را متحول کنید و آن را به مراحل بعدی هدایت کنید. هرچند کمال یک شبه میسر نمی‌شود، اما می‌توانید تنها با اندکی تمرکز بهبودهایی شگرف بیابید. اگر متوجه شدید که عادتی خاص بزرگ‌ترین معضل شما است، انرژی زیادی را برای بهبود آن عادت خاص اختصاص دهید.