پارس ناز پورتال

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی 

دو جوان که در مشهد با پوشش راننده تاکسی اقدام به تجاوز به مسافرین شان می کردند دستگیر شدند و به رغم تلاش هاي وکلای تسخیری شان سرانجام به اعدام محکوم شدند و سرانجام این متجاوزان به عنف در مشهد به دار مجازات آویخته شدند.این اعدام در ملا عام اجرا شد.

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

اعضای این باند پنج نفره خردادماه سال گذشته با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک که علائم تاکسی تلفنی بر روی آن بود، پس از سوارکردن زنان و دختران تنها در خیابان‌هاي مشهد این افراد رابه خارج از شهر برده و پس از اذیت و اذيت دسته جمعی و همچنین سرقت لوازم با ارزش‌شان، این افراد را نیمه شب در خیابان‌هاي مشهد رها میکردند. این مراسم در انتهای خیابان کوشش 32، بزرگمهر 20، پارکینگ کوی پلیس مشهد برگزار شد.

 

مراسم اعدام دو متجاوز در مشهد در ملا عام

مرد جوانی به جرم تعرض به یک دختر در دادگاه به اعدام محکوم شد اما هنگامیکه برای اجرای حکم در برابر چوبه دار قرار گرفته بود وکیل مدافع این محکوم 29ساله توانست سندی از رایانه دختر به‌دست بیاورد و متهم را از اعدام نجات دهد. این دختر جوان اردیبهشت سال 1394 شکایت کرده بود که مرد 29ساله‌ اي به نام غلام وی را ربوده ودر خلوتگاهش واقع در ماهدشت کرج به وی تعرض کرده است.

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

در پی این شکایت متهم جوان دستگیر شد در حالیکه گزارش دکتری قانونی هم نشان می‌داد متهم با دختر جوان رابطه داشته است براین اساس غلام به اتهام تجاوز به عنف در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد و قضات دادگاه وی را به اعدام محکوم کردند.

 

این حکم مورد تأیید قضات دیوان‌عالی کشور قرار گرفت ودر حالی‌که جوان محکوم قرار بود هفته گذشته در ندامتگاه کرج اعدام شود اما سرنوشت وی با تلاش وکیل تسخیری‌اش طور دیگری رقم خورد.

 

غلام را یک شبانه روز قبل از اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل کرده بودند اما وکیلش با جمع‌آوری اطلاعاتی از سیستم رایانه دختر جوان توانست به قضات اجرای احکام ثابت کند جوان محکوم به مرگ مرتکب تعرض به زور نشده است. به سرعت پرونده برای رسیدگی دوباره به دادگاه کیفری یک استان البرز به ریاست قاضی رنجبر ارجاع شد و نمایش فیلمی که از رایانه دختر به‌ دست آمده بود نشان داد.

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

این دختر با رضایت کامل خود تن به ارتباط داده است و به این ترتیب غلام از اعدام نجات یافت. وی گفت زندگی دوباره‌ام را مدیون وکیلم هستم ودر این چند روز که برای اعدام با خودم خلوت کرده بودم فرصتی بود که توبه کنم و حالا بدون هیچ تردیدی دریافته‌ام که خداوند توبه مرا پذیرفته است من کارگر ساختمان هستم و تقریبا ده سالی است که از افغانستان به ایران آمده‌ام و نمیدانستم با یک هوس شیطانی چه بلایی سرم می آید.

 


 

و قاتلان سلاله پنج ساله و امیرحسین ده ساله به اعدام محکوم شدند

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

قاتلان دو کودک که در جنایت‌هاي جداگانه دو کودک رابه قتل رسانده بودند، با احکام دادگاه به مرگ محکوم شدند . قرار است یکی از این قاتلان دو کودک که در مشهد دست به جنایت زده، در ملأ‌عام به دار آویخته شود.

 

قاتلان دو کودک

یکی از محکومان مردی است که دختری پنج‌ساله رابه کام مرگ کشاند. این پرونده از روز ششم اردیبهشت به جریان افتاد. ساعت ۱۱:۳۰ آن روز والدین کودک پنج ساله که سلاله نام داشت، متوجه شدند از این دختر خبری نیست. دختربچه برای بازی به کوچه رفته و ناپدید شده بود. والدین او که ساکن روستای‌ گری شهرستان آق‌قلا هستند، به جستجو در روستا پرداختند اما اثری از او به دست نیاوردند.

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

بهمین دلیل از متولی مسجد روستا خواستند چند بار خبر مفقودشدن سلاله را اعلام کند تا شاید کسی وی را ببیند و به انها کمک کند، ولی اینکار هم فایده‌اي نداشت. در نهایت خانواده سلاله بعد از دو ساعت تلاش بی‌حاصل در حالی‌که تقریبا مطمئن شده بودند اتفاق ناخوشایندی رخ داده است، به کلانتری رفتند و اعلام شکایت کردند.

 

انها در پاسخ به این سؤال که به چه کسی مظنون هستند، نام مردی را آوردند که به مواد مخدر اعتیاد داشت و سابقه کیفری نیز در پرونده او ثبت شده بود. به‌ این‌ ترتیب مظنون بازداشت شد . او ابتدا گفت از سرنوشت سلاله خبر ندارد، اما در نهایت به قتل این کودک اعتراف کرد و گفت پيکر وی را در انبار خانه یکی از اهالی روستا که در منزل حضور ندارد، پنهان کرده است. وقتی مأموران به محل موردنظر رفتند جنازه کودک را پیدا و به دکتری قانونی منتقل کردند.

 

ابتدا این شائبه وجود داشت که مرد معتاد دختربچه رابه قصد اذيت جنسی ربوده باشد، اما متخصصان اعلام کردند به این بچه تجاوز نشده و قاتل وی را خفه کرده است. متهم در بازجویی‌هاي تکمیلی گفت: صبح آن روز به خانه یکی از اقوام سلاله رفتم تا از او درخواستی داشته باشم، اما آن فرد به من جواب رد داد. خیلی ناراحت شدم و از او کینه به دل گرفتم. در حال بازگشت سلاله را دیدم و برای این که از این فرد انتقام بگیرم کودک را ربودم و به انباری بردم.

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

وی را در آنجا خفه کردم. قصد داشتم جسدش را در زمین‌هاي کشاورزی اطراف روستا دفن کنم تا ردی از این قتل باقی نماند، اما همان زمان چند بار اسم سلاله را از مسجد روستا تکرار کردند و من که ترسیده بودم پيکر را همان‌جا رها و فرار کردم. متهم بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادگاه کیفری استان گلستان محاکمه شد. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان، درباره این پرونده گفت:

 

پرونده قتل «سلاله»، دختربچه اهل شهرستان آق‌قلا، در دستگاه قضائی استان تشکیل و با دستور صادرشده به‌فوریت بررسی شد. وی در خصوص پرونده قاتلان دو کودک ادامه داد: پس از بررسی دوماهه پرونده حکم این پرونده صادر و قاتل از نظر قتل کودک به قصاص و از نظر آدم‌ربایی به ۱۵ سال حبس محکوم شد. رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: درصورت عدم اعتراض، حکم صادرشده به اجرای احکام ارجاع میشود.

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

ودر صورت ارائه اعتراض، بررسی‌ اعتراض انجام و رأی نهایی صادرشده اجرا میشود. دومین مرد اعدامی فردی است که پسری ۱۰ساله را در مشهد ربود و سپس با ضربات سنگ و چاقو به قتل رساند.

 

محکومیت قاتل امیر حسین به اعدام

این پرونده نیز اول اردیبهشت و پس ازآن تشکیل شد که خانواده امیرحسین به پلیس آگاهی مشهد رفتند و خبر دادند فرزندشان ربوده شده است. مادر امیرحسین توضیح داد: صبح پسرم به قصد رفتن به مدرسه از خانه خارج شد، اما یادش افتاد سرویس دنبالش نمی آید بهمین دلیل زنگ در را زد و از من خواست برایش آژانس بگیرم من هم اینکار را کردم. دقایقی بعد پرایدی سفیدرنگ جلوی پای امیرحسین توقف و وی را سوار کرد

 

اما من به این که آژانس آن‌قدر زود رسیده بود، شک کردم و وقتی به دفتر آژانس زنگ زدم، گفتند اتومبیل‌شان پراید نیست همان موقع بود که فهمیدم اتفاق بدی برای بچه‌ام افتاده است». درحالی‌که تحقیقات تازه آغاز شده بود پيکر پسربچه‌اي خارج از شهر پیدا و معلوم شد جنازه متعلق به امیرحسین است. بهمین دلیل راننده ناشناس تحت تعقیب قرار گرفت ودر بررسی‌هاي اولیه دو نکته کشف شد

 

نخست آنکه پراید موردنظر دو آنتن داشت و دیگر این که روی آن شکل مارمولک نقاشی شده بود. کارآگاهان در نهایت توانستند متهم را شناسایی و وی را دستگیر کنند. این مرد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد. او گفت: وقتی پسرک را تنها در خیابان دیدم برای اذيت جنسی او وسوسه شدم و سریع به‌سمتش رفتم. او از من پرسید آیا راننده آژانس هستم من هم جواب مثبت دادم به‌این‌ترتیب وی را ربودم و قصد داشتم به وی تعرض کنم.

 

اما پسربچه مقاومت کرد بهمین دلیل وی را با سنگ و چاقو کشتم. این متهم بعد از پایان تحقیقات ابتدایی در دادگاه کیفری استان خراسان‌رضوی محاکمه ودر نهایت به جرم قتل به قصاص در ملأ‌عام و به جرم آدم‌ربایی به زندان محکوم شد. این حکم بعد از تأیید در دیوان عالی کشور به اجرا درمی‌آید.

 


 

و اما جوان اعدامی در اندیمشک بعد از انداختن طناب دار دور گلویش زنده ماند

پسر ۲۵ ساله اي که در اندیمشک مرتکب قتل شده بود با با پیگیری مستمر و تلاش‌هاي فراوان مسئولان و نیکوکاران ، در حالی‌که طناب دار دور گردنش بود توانست رضایت بگیرد و از مرگ نجات پیدا کند. در ادامه ماجرای نجات جوان اعدامی در اندیمشک را بخوانید.

 

نجات جوان اعدامی در اندیمشک

عاقبت دو شیطان متجاوز به دختران مشهدی +جدیدترین خبرها و حوادث روز

جوان ۲۵ ساله اندیمشکی محکوم به قصاص نفس با تلاش و کوشش فراوان مسئول امور اداری و اعضاء شورای حل اختلاف اندیمشک از چوبه دار نجات یافت.

 

نجات پسر جوان از چوبه دار

ماجرا از این قرار بود، سال 91 جوانی در درگیری خانوادگی دایی خود رابه قتل رساند و با معرفی خود به کلانتری، پرونده‌اي با موضوع قتل عمد تشکیل ودر دادگاه ثبت و منجر به صدور حکم قصاص وی شد.

 

قتل دایی در اندیمشک

این جوان که از کار خود پشیمان شده بود سالها و ماه‌ها در انتظار اجرای حکم اعدام خود بسر می برد که سرانجام با پیگیری مستمر و تلاش‌هاي فراوان مسئول امور اداری و اعضاء شورای حل اختلاف اندیمشک و همکاری نیکوکاران محلی و برگزاری چندین جلسه با خانواده مقتول،

 

این جوان برای اجرای حکم قصاص در پای چوبه دار حاضر شد ودر حالیکه مرگ را دریک قدمی خود احساس میکرد خوشبختانه اولیاء دم طناب دار را از گردن وی بیرون کشیده و با اینکار خداپسندانه جوان اندیمشکی را از مرگ حتمی نجات دادند.