پارس ناز پورتال

عالی ترین روش ها برای سریع پولدار شدن

عالی ترین روش ها برای سریع پولدار شدن

عالی ترین روش ها برای سریع پولدار شدن 

رسیدن به ثروت با سرعت بالا آرزوی هر شخصی هست، افرادی که ثروت هاي هنگفتی دارند از بعضی نکات کلیدی بهره گیری نموده اند. عبارت “ چگونه سریع پولدار شویم “ را تایپ کنید و دکمه‌ي جستجو را در رایانه‌تان بزنید. با این‌کار با انبوهی از راه‌هاي گوناگون «و مسخره» مواجه می شوید. همۀ‌چیز آن‌قدر هیجان‌انگیز و مفید هست که بعید هست درست باشند.

 

و در تعداد زیادی از مواقع، یا کلاهبرداری میباشند یا دروغ. در نتیجه، تعداد زیادی از مردم واقعا باور نمیکنند که راهی برای سریع پولدار شدن وجود داشته‌باشد جز این‌که یک فامیل خیلی دور فوت کند و میلیون‌ها تومان برای‌تان ارث بگذارد.مفید، خبر این‌جاست – راه‌هاي ثابت شده‌ي مختلفی وجود دارد تا سریع پولدار شوید بدون آن‌که احساس عذاب وجدان داشته‌باشید، ولی بیشتر این راه‌ها آن‌قدرها هم سریع نیستند.

 

در این جا ۱۰ راه ثابت شده که سریع پولدار شویم آمده هست با ما همراه باشید

 

۱. یک کسب و کار راه بیاندازید

برای این‌که اطمینان حاصل کنید کسب و کار نوپای‌تان به موفقیت می رسد، می‌بایست بایدها کسب و کاری ذیل را به‌دلیل داشته‌باشید و آن‌ها را تمرین کنید:

 

از کاری که می کنید لذت ببرید.

– کسب و کارتان را جدی بگیرید.

– برنامه‌ریزی کسب و کار را تمرین کنید.

– فاینانس‌تان را هوشیارانه مدیریت کنید.

– فعالانه در فعالیت‌هاي بازاریابی شرکت کنید.

– بر نیازهای مشتریان‌تان متمرکز شوید.

از ترویج خود و کسب و کارتان خجالت نکشید.

– یک عکس حرفه‌اي کسب و کار نشان دهید.

– خدمات فردی ارائه دهید.

از فناوری‌هاي روز بهره بگیرید.

 

۲. در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید

زمین‌داری، قدیمی‌ترین نمایه‌ي ثروت هست.وقتی در ۲۰۰۸ تغییر اقتصادی شروع شد، املاک و مستغلات، سرمایه‌گذاران متمول زیادی را به خود جذب کرد. حتی امروز نیز، خرید، بازسازی و نهایتا فروش یک ملک راهی هست مطمئن برای کسب ثروت. به‌عنوان مثال، اگر وام ۲۰۰ میلیون تومانی گرفته باشید و ۵۰ میلیون تومان نیز از جیب خودتان برای خرید یک ملک

 

به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کرده‌باشید، آن‌گاه نهایتا آن را به قیمت ۴۰۰ میلیون تومان بفروشید، به‌راحتی توانسته‌اید پول‌تان را تقریبا دوبرابر کنید.

 

۳. سرمایه‌گذاری در بازار بورس

از یک فرد باهوش درخواست کمک کنید تا شما را راهنمایی کند چگونه میتوانید سریع پولدار شوید، او به شما سرمایه‌گذاری در بورس را توصیه خواهد کرد. هوشیارانه سهام را گزینه کنید و از سودهای مشتقه‌تان برای سرمایه‌گذاری بیشتر در بورس بهره گیری کنید. اینکار به شما کمک می کند آینده‌تان را بسازید.

 

اگرچه زمان‌هایي وجود دارد که سهام قابل بهره گیری نخواهد بود، ولی به محض این‌که در بازار معاملات بورس حرفه‌اي شوید، میتوانید تغییرات را پیش‌بینی کنید و دریافتی‌هاي‌تان را بازرسی دهید. کاری کنید با خرید سهم‌هاي بیشتر در زمان پایین بودن قیمت‌ها، نوسانات بازار بورس به نفع شما تمام شود.

 

۴. یک محصول اخیر اختراع کنید

زمانی‌که بتوانید محصول خودتان را خلق کنید، لازم هست از حمایت مالکیت معنوی برخوردار شوید. کار بعدی که باید برای کسب درآمد از آن انجام دهید این هست که یا مجوز بگیرید یا آن را واگذار کنید. با اخذ مجوز، قراردادی امضا میکنید که به شما پروانه یا جواز ثبت اختراع‌تان را می دهد. این پروانه محصول‌تان را بعدا تکثیر میکند، می‌فروشد و بازاریابی میکند. با واگذاری، شما مالکیت محصول‌تان را به‌صورت به عاملی که برگزیده‌اید دائم می‌فروشید.

 

۵. اجاره املاک

نکته‌ي مفید درمورد‌ي مالکیت املاک اجاره‌اي این هست که شما می توانید یک شغل ۱۷-۹ داشته‌باشید و درآمد مضاعفی نیز از این ملک کسب کنید. آن‌هایي که مَلّاک می شوند و به صورت تمام وقت در یک دفتر کار می کنند احتمالا زودتر بازنشسته می شوند.

 

۶. یک ویدیوی پربیننده «وایرال» بسازید

اینترنت مکانی هست بینظیر برای این‌که به دنبال راه‌هایي سریع پولدار شدن بگردید. اگر چیز منحصربه‌فردی دارید که میخواهید با دیگران به اشتراک بگذارید، با ساختن یک ویدیو و بارگذاری آن در یوتیوب اینکار را انجام دهید. تبلیغات یوتیوب به ازای هر ۱،۰۰۰ بازدید ۲ دلار پرداخت میکنند. اگر کانال یوتیوب شما به شهرت برسد می توانید قراردادهای بزرگی ببندید و میلیون‌ها تومان به جیب بزنید.خب این هم یک راه ثابت شده هست که سریع پولدار شویم.

 

۷. به وظایف سخت بله بگویید.

با وجود بحران‌هاي اقتصادی، مردم از داشتن هرگونه شغلی احساس رضایت دارند، حتی کارهایی که حقوق خوبی پرداخت نمیکنند. با این‌حال، در جاهایی‌که به دلیل شرایط اقلیمی، نرخ جرم، و ناآرامی‌هاي مدنی زندگی سخت هست، کارهای چالش‌برانگیزی به‌عهده‌ي شما گذاشته خواهد شد. مشاغلی مثل این‌ با حقوقی شش رقمی و اسکان رایگان، و نیز فرصت‌ها و تسهیلات سفر همراه خواهد بود.

 

۸. اندوخته‌ها و سرمایه‌گذاری‌هاي معاف از مالیات را گزینه کنید

تعداد زیادی از سرمایه‌گذاری‌ها مالیات‌تان را به شدت افزایش میدهند، ولی اندوخته‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایي وجود دارد که تأثیری بر مالیات‌تان ندارد. بعضی از این ها عبارتند از سپرده‌هاي مستمری و بعضی اوراق قرضه.

 

۹. کتاب چاپ کنید

چطور به‌عنوان یک نویسنده به‌سرعت پولدار شویم؟ داستان‌هایي بنویسید که خوانندگان بیشتری خواهان آن‌ها میباشند. خودتان داستان‌هاي‌تان را چاپ کنید و میلیون‌ها تومان درآمد کسب کنید. نایری بلویل، نویسنده‌ي داستان‌هاي عاشقانه گفت از چاپ کتاب‌هایش آموخته‌هست که اگر کتاب‌هایي بنویسید که به هم متصل میباشند، هر بار که بخش جدیدی منتشر می کنید، خوانندگان کتاب قبلی را نیز میخرند.

 

۱۰. خانه‌تان را به یک ستاره تبدیل کنید

فیلم‌ها، تبلیغات بازرگانی، و تلویزیون گروهی را به‌کار میگیرند تا برای فیلم‌برداری به‌دنبال مکان‌هایي بگردند. اگر خانه شما عناصر معماری منحصر به فرد یا جالبی دارد، شما میتوانید با اجاره دادن آن برای فیلم‌برداری پول دربیاورید.

 

ثروتمند شدن مستلزم کار چندان هست. اگر با مواردی درمورد‌ي انی‌که چگونه سریع و بدون زحمت پولدار شویم مواجه شدید، هوشیار باشید. به‌جای این‌که به دنبال راه‌هاي “چگونه سریع پولدار شویم” بگردید، راهی پیدا کنید تا در خانه پول درآورید.