پارس ناز پورتال

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018 

تعداد زیادی از جراحی های زیبایی هستند که درسال 2018 مد خواهند شد و کمی تعجب برانگیز هستند که مردم رو به سوی این جراحی ها بیاورند. امروزه تصحیح شکل ظاهری از طریق جراحی به یک موضوع متداول و پذیرفته شده مبدل شده است که دراین میان جراحی موسوم به جراحی پلاستیک «جراحی زیبایی» بیشتری محبوبیت را داشته است.

 

رینوپلاستی «جراحی زیبایی بینی»، ماموپلاستی و لیپوساکشن روشهای پراستفاده در جراحی زیبایی هستند که طرفداران بسیاری دارند. اما جراحان زیبایی همواره روشهای جدیدی برای جراحی را در نقاط دیگری ازبدن به مشتریان خود پیشنهاد میدهند که کمتر شناخته شده هستند و هنوز رواج روشهای دیگر را ندارند. در ادامه این مطلب شما رابا جراحی هاي زیبایی خاصی که غیر متداول بوده اما به زودی بیش از پیش مورد دقت قرار گرفته و متعارف خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

 

۱۳- کاشت موی بدن

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018کاشت مو نه تنها روی سر و صورت بلکه در تمامی نقاط بدن قابل انجام است. برای مثال میتوانید مقدار مو هاي ناحیه سینه و شکم رابا استفاده از این روش افزایش داد تا ظاهر مردانه تری به بدن فرد بدهد. بدین ترتیب مردانی که دچار کمبود مو در ناحیه صورت خود هستند نیز میتوانند با مراجعه با جراحان زیبایی یک ریش بسیار جذاب داشته باشند.

 

۱۲- کاشت عضله

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018اگر نمیخواهید وقت خودرا در باشگاه به ساختن عضلات و عرق ریختن بگذرانید اما شدیداً دوست دارد که عضلانی بنظر برسید یک روش جراحی زیبایی برای اینکار نیز وجوددارد. البته این روش هیچوقت باعث افزایش قدرت شما نمیشود اما ظاهر شما را عضلانی نشان خواهد داد.

 

۱۱- جابجایی بافت چربی بدن
جراحان زیبایی می‌توانند چربی هاي بدن شخص را از یک نقطه ازبدن او به نقطه اي دیگر منتقل کنند و دیگر نیازی به ایمپلنت هاي سیلیکونی نیست. در واقع دراین روش بافت مایع شده چربی از یک نقطه ازبدن گرفته شده ودر قسمت دیگری ازبدن که به بافت چربی بیشتری نیاز دارد تزریق خواهد شد. برای مثال از چربی پشت زانو افراد لاغراندام که در همه ی افراد از یک بافت چربی تشکیل شده گرفته شده و به نقاطی مثل باسن تزریق می‌شود.

 

۱۰- ایجاد چال گونه

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018امروزه رویای کسانی که دوست دارند چاله هاي گونه زیبایی داشته باشند نیز به حقایق پیوسته است. البته باید بدانید که این جراحی همیشگی بوده و به عبارت ساده برگشت پذیر نیست.

 

۹- تغییر خطوط کف دست

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018برای کسانی که به طالع بینی و مشخص شدن سرنوشت افراد از طریق خطوط کف دست اعتقاد دارند، نیز جراحان زیبایی یک روش ناب پیشنهاد می‌کنند که بطور کامل نظم این خطوط را تغییر می‌دهد. در واقع این تغییرات طبق خواسته افراد روی کف دست انها ایجاد خواهد شد.

 

۸- بزرگ کردن ماهیچه پشت ساق پا

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018اینروزها داشتن ماهیچه ساق پای پهن نیز متعارف شده و بدین ترتیب جراحان زیبایی با استفاده از بافت هاي سیلیکونی ناب ساق پاهای شما را در صورتی که یک اندازه نبوده یا از نظر شما بیش از حد باریک باشند به حد دلخواهتان خواهند رساند.

 

۷- ناف
بنظر می‌رسد که هر چه میزان هم که ظاهر یک شخص بی نقص باشد باز دلایلی برای رفتن زیر تیغ جراحان پلاستیک وجوددارد. یکی از این جراحی هاي زیبایی، جراحی تغییر شکل ناف است.

 

۶- سینه هاي یک روزه
دراین روش جراحی زیبایی موزیانه مقداری محلول نمکی مخصوص به سینه ها تزریق شده و حجم آنها افزایش داده میشود و تنها دو روزبعد همه ی چیز به حالت اولیه خود باز میگردد.

 

۵- کوتاه کردن انگشتان پا

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018زنان به حاضر زیبایی حاضرند هر کاری بکنند و استخوان بیرون زده در ناحیه انگشتان، رگ هاي واریسی پا و یدگر نشان هاي ناخوشایندی که پس از حضور دریک مراسم عروسی خودنمایی میکنند ازآن چیزهایی هستند که زنان اصلاً تحمل انها را ندارند. جراحان زیبایی برای این مشکل نیز چاره اندیشی کرده و کف کفشی ساخت کرده اند که برای همیشه همراه شما خواهد بود. دراین جراحی در واقع از چربی بدن فرد گرفته شده و به کف پای او تزریق میشود

 

تا حساسیت آن افزایش پیدا کند. همینطور با تزریق کردن بوتاکس به پاشنه نیز میتوان کاری کرد که زنان بدون این‌که احساس درد داشته باشند ساعت ها کفش پاشنه بلند بپوشند. علاوه بر این، به منظور این‌که انگشتان هنگام پوشیدن کفش هاي نوک باز ظاهر بی نقصی داشته باشند روش جراحی زیبایی کوتاه کردن انگشت ها نیز وجوددارد.

 

۴- تغییر رنگ چشم

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018استفاده از لنز تنها راه تغییر دادن رنگ چشم نیست. جراح زیبایی می‌تواند با کار گذاشتن یک عضو مصنوعی سیلیکونی در عنبیه چشم از طریق ایجاد برشی کوچک در قرنیه، رنگ چشم شما را تغییر دهد. شما می‌توانید هر رنگی را انتخاب کنید. علاوه بر این میتوانید اینکار را بارها و با رنگ هاي مختلف انجام دهید.

 

۳- لیفت کردن لب بالا

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018بعضی از زنان لب هاي سلبریتی هاي سرشناس را دوست داشته و می‌خواهند لبانی مثل آنها داشته باشند. برای داشتن شباهت با این سلبریتی ها میتوان با کاهش فاصله بین لب بالا و بینی به نتیجه دلخواه رسید.

 

۲- کاشت مو در ناحیه ابرو و مژه

عجیب ترین جراحی های زیبایی مد سال 2018اکستنشن مژه و خط ابرو روزانه کاری کسل کننده است که وقت تعداد زیادی از خانمها می‌گیرد اما یک راه دردآور دیگر نیز برای اینکار وجوددارد. میتوان با برداشتن مو از ناحیه پشت سر، آنها رابه ابرو و مژه ها پیوند زده و دیگر از دست آرایش طولانی و کسل کننده هر روزه خلاص شد.

 

۱- جراحی زیبایی صدا
برای پایین آوردن تُن صدا، جراحان زیبایی با بریدن بخش کوچکی از بافت حلق یا تزریق بوتاکس در تارهای صوتی شما رابه صدای مطلوبتان خواهند رساند. برای بالا بردن تُن صدا، یک ایمپلنت بین عضلات حلق قرار داده شده و یا با استفاده از لیزر تارهای صوتی کوتاه می‌شوند.