پارس ناز پورتال

عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشته

مجموعه : اخبار سینما
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشته

عجیب ترین شغل هاي بازیگران و ستاره ها در گذشته 

بازیگران و ستاره هایي که اکنون میلیون ها دلار پول دارند و ثروتمند میباشند،اما شاید در قبل وضعیت خوبی نداشته اند و بهتر هست از قبل آنها با خبر شویم. پول درآوردن و ثروتمند شدن، هدفی هست که تقریبا همه ي مردم دنیا به دنبال آن میباشند و هر شخصی به روش خود در راستای تحقق این امر تلاش می‌کند. بعضی با هنر خود میتوانند به این چشم انداز رسیده و تحولی بزرگ در زندگی شخصی خود ایجاد کنند.

 

از جمله می‌توان به هنرپیشه ها، خواننده ها یا مدل ها اشاره کرد که با تلاش و گرچه تدبیر و پشت سر گذاشتن سختی ها و موانع، خود را به مدارج موردنظرشان رسانده اند.گرچه بعضی از این افراد، پیش از سرشناس و ثروتمند شدن، به مشاغل عجیبی اشتغال داشته اند که به احتمال چندان آگاهی از انها برایتان دیدنی خواهد بود. بنابراین، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مقاله با روزیاتو همراه باشید.

 

برد پیت پیش از هنرپیشه و سرشناس شدن، لباس عروسکی مرغ می پوشیده و در مقابل «رستوران El Pollo Loco»جذب مشتری می کرده هست. پس از آن راننده شخصی شده.برد پیت، پیش از هنرپیشه و سرشناس شدن، لباس عروسکی مرغ می پوشیده و در مقابل «رستوران El Pollo Loco»جذب مشتری می کرده هست. پس از آن راننده شخصی رقصنده ها بوده.

عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشته

الن دی‌جنرس پیش از این که کمدین سرشناس برنامه هاي تلویزیونی بشود، تمیزکننده صدف بوده هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهمتیو دیوید مک‌کانِهِي پیش از کسب جایزه اسکار و گلدن گلوب بعنوان تمیز کننده قفس مرغ ها مشغول به کار بوده هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهشان کانری، جایزهٔ اسکار برترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم تسخیرناپذیران پیش از بازیگری تمیزکننده تابوت بوده هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهجینا دیویس، بازیگر، تهیه‌کننده، نویسنده، مدل آمریکایی قبل از شهرت مانکن بوده هست. 
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهسیندی کرافورد، پیش از سرشناس شدن، به پوست کندن و تمیز کردن بلال می پرداخته هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهجرج کلونی، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی و برندهٔ جایزه اسکار و گلدن گلوب پیش از شناخته شدن در کارخانه ساخت تنباکو کار می کرده.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهاولین شغل مایلی سایرس هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی، تمیز کردن توالت ها بوده هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهمورگان فریمن بازیگر و کارگردان آمریکایی صاحب جایزه اسکار پیش از شهرت یک رقصنده حرفه اي بوده هست.

عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهوارن بیتی نیز پیش از دریافت اسکار، مامور گرفتن موش هاي خیابانی بوده هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهمگان فاکس، مدل و بازیگر آمریکایی پیش از شهرت در یک کافه فروش اسموتی مشغول فعالیت بوده و عروسک موز به تن می کرده هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهلیدی گاگا، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و بازیگر آمریکایی پیش از شهرت، رقص هاي مضحک و تقلیدآمیز انجام می داده هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشتهویکتوریا بکام، خواننده، ترانه سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان پیش از رسیدن به ثروت و شهرت، در برنامه هاي علمی بی بی سی لباس عروسکی می پوشیده هست.
عجیب ترین شغل های بازیگران و ستاره ها در گذشته