پارس ناز پورتال

این عروس ماه عسل خود را به تنهایی گذراند

این عروس ماه عسل خود را به تنهایی گذراند

این عروس ماه عسل خود را به تنهایی گذراند

ماه عسل سفری دونفره برای عروس و دامادها است و طبیعی است که هردو با هم به این سفر می روند اما این عروس پاکستانی به تنهایی و بدون داماد به ماه عسل رفته است!

 

ماه عسل تک‌نفره

تنها سفر رفتن سختی‌های خود را دارد؛ اما شرایط زمانی بدتر می‌شود که این سفر از اساس ماهیتی دونفره داشته باشد و ماه‌عسل شما محسوب شود.رویای یک زوج پاکستانی که برای لحظه لحظه سفر ماه‌عسل خود به یونان برنامه‌ریزی کرده بودند، زمانی بر باد رفت که آژانس مرزی این کشور به داماد برای ورود روادید نداد.

 

این اتفاق زمانی رخ داد که تمام مخارج سفر پرداخت شده بود. در نتیجه عروس پاکستانی ناچار شد به همراه پدر و مادر همسرش به این سفر برود.ایده تصاویر غم‌انگیز تک‌نفره با دستی باز به نشانه جای خالی همسر زمانی شکل گرفت که ارسلان در آغاز نامزدی برای یک سفر کاری راهی بوداپست شد. او از آن جا عکسی فرستاد تا ناراحتی خود را به نامزدش نشان دهد.

 

هما به خبرنگار بی‌بی‌سی گفت: این اقدام به نوعی عادت بدل شده است و هر زمان که یکی از ما به تنهایی به سفر می‌رود، چنین کاری را انجام می‌دهد. جای خالی همسرم را بسیار زیاد حس کردم و اگر به اصرار خودش نبود هرگز بدون او به سفر ماه عسل نمی‌رفتم.

 

عکس‌های سفر ماه عسل هما در اینترنت تماشاگران زیادی داشته است و امکان دارد این اقدام به یک رسم در میان زوج‌های جوان تبدیل شود. این زوج اکنون در لاهور هستند و امیدوارند در نخستین سالگرد ازدواج خود بتوانند به سفر ماه عسل بروند.

عکس‌های سفر ماه عسل تک‌نفره عروس پاکستانیاین عروس ماه عسل خود را به تنهایی گذراند

این عروس ماه عسل خود را به تنهایی گذراند

عکس‌های سفر ماه عسل تک‌نفره عروس پاکستانی این عروس ماه عسل خود را به تنهایی گذراندعکس‌های سفر ماه عسل تک‌نفره
این عروس ماه عسل خود را به تنهایی گذراندسفر ماه عسل تک‌نفره عروس پاکستانی

این عروس ماه عسل خود را به تنهایی گذراند