پارس ناز پورتال

این عصاره ها برای لاغر شدن مفید هستند

مجموعه : رژیم و تغذیه
این عصاره ها برای لاغر شدن مفید هستند

این عصاره ها برای لاغر شدن مفید هستند

برای لاغر شدن حتما نیاز نیست تا سراغ روشهای سخت و طاقت فرسا بروید بلکه اگر راه درست آن را انتخاب کنید می توانید به راحتی لاغر شوید. تعداد زیادی از افراد دوست دارند بدانند چطور میتوانند چربی‌هایشان را بسوزانند و سریعتر وزن کم کنند که هم شیوه‌اي سالم باشد و هم موثر. به همین علت، عصاره‌ها یا روغن‌هاي گیاهی برای کاهش وزن ، یکی از برترین گزینش ها میباشند.

 

عصاره‌هایي که به شما معرفی میکنیم به شما کمک می کنند تا چند کیلوگرم از وزن تان کم کنید و ضمنا از بدن‌تان در مسیر کاهش وزن، به خوبی حمایت می کنند.چهار نوع عصاره‌ي گیاهی وجود دارد که واقعا باور داریم میتوانند برای لاغری سریع خوب باشند

 

عصاره گریپ فروت
عصاره گریپ فروت، آنزیم‌هاي بدن را فعال کرده و به بدن‌تان کمک می کند تا چربی‌هاي بدن را آب کنید. ما میدانیم که گریپ‌فروت میتواند برای کاهش وزن خوب باشد و این که عصاره‌ي گریپ‌فروت از پوست آن گرفته می شود، که حاوی مقادیر بسیار زیادی از ترکیبات خاصی مثل دی لیمونین «D-limonene» هست و به متابولیسم کمک کرده و غدد لنفاوی را پاکسازی و عملکردشان را تقویت می کند.

 

اگر مقدار کمی از عصاره‌ي گریپ‌فروت را روی پوست بهره گیری کنید، ادرارآور و محرک خوبی برای سیستم لنفاوی هست، به همین علت هست که از این عصاره در تعداد زیادی از کرم‌هاي برطرف‌کننده‌ي سلولیت و ترکیباتی که برای برس کشیدن خشک میباشند، بهره گیری میشود.عصاره‌ي گریپ‌فروت، برترین عصاره‌اي هست که به بدن در چربی سوزی و کاهش وزن کمک می کند زیرا آنزیم‌هاي بزاق دهان را فعال کرده و در نتیجه چربی‌هاي بدن بهتر تجزیه می شوند.

 

اگر عصاره‌ي گریپ‌فروت را با نعناع هندی یا پچولی ترکیب کنید میتواند اشتها و گرسنگی‌تان را کم کند و برای همین وسیله‌ي خوبی برای کاهش وزن به شیوه‌اي سالم هست.چند قطره از این ترکیب را در آب آشامیدنی‌‌تان بریزید، یا در فضای منزل و محل‌ کارتان پراکنده کنید و یا وقتی میل به خوردن داشتید، کمی از آن را روی سینه یا مچ دست‌ها ماساژ دهید.

 

عصاره دارچین
بعد از عصاره‌ي گریپ‌فروت، عصاره‌ي دارچین برترین ماده برای کاهش وزن هست. بارها و بارها اثبات شده که عصاره‌ي دارچین می تواند به تنظیم قند خون و همین طور تنظیم چیزی در بدن‌تان به نام GTF که همان عامل تحمل گلوکز هست کمک کند.عصاره‌ي دارچین، قند خون را متعادل کرده که در بلندمدت برای کاهش وزن و کاهش میل به شیرینی خوب هست.

 

تنظیم نبودن قند خون میتواند منجر به پرخوری، کمبود انرژی و اضافه وزن شود اما افزودن عصاره‌ي دارچین به میوه، چای، جودوسر، پختنی‌ها و یا اسموتی‌ها میتواند سرعت ترشح گلوکز در جریان خون را کم کند.

 

عصاره زنجبیل
بعد از دو عصاره‌ي گفته شده، عصاره‌ي زنجبیل انتخاب خوب دیگری برای کاهش وزن هست. زنجبیل میل به شیرینی را کاهش داده و التهاب را در بدن کم میکند. اگر قصد کاهش وزن و همزمان کاهش التهاب و گرچه حمایت و مراقبت از سیستم گوارش و بهبود جذب مواد مغذی را دارید، مطمئن باشید عصاره‌ي زنجبیل انتخاب بسیار مناسبی هست.

 

ترکیبات موجود در زنجبیل، جینجرول نامیده میشوند. از نظر علمی اثبات شده که جینجرول‌ها میتوانند التهابات ناشی از مریضی را در روده‌ها کاهش دهند و جذب مواد معدنی و ویتامین‌ها را به طور کلی بهتر کنند، در نتیجه انرژی سلولی بهتری برای کاهش وزن داشته و به هدف خود نزدیک‌تر میشوید.

 

مطالعه‌اي که در سال ۲۰۱۳ انجام شد و نتایج آن در نشریه‌ي هندی Physiology and Pharmacology منتشر شد می گوید، عصاره‌ي زنجبیل دارای فعالیت‌هاي آنتی‌اکسیدانی بوده و خواص چشمگیری از نظر ضدالتهاب بودن و ضد درد بودن دارد. در تحقیقات صورت گرفته روی موش ها، بعد از یک دوره‌ي یکماهه‌ي درمانی با عصاره‌ي زنجبیل،

 

سطح آنزیم‌ها در خونشان افزایش یافته بود، همین طور در همین مدت، رادیکال‌هاي آزاد از بین رفته و کاهش چشمگیری در التهاب دیده شد.

 

از این عصاره ها چگونه برای کاهش وزن بهره گیری کنیم؟

اگر هدف‌تان کاهش وزن هست میتوانید گاهی از ترکیب این عصاره‌ها بهره گیری کنید و یا به طور جداگانه انها را به کار ببرید. می توانید یک قطره از هر کدام را در آب ریخته، یا بصورت موضعی بهره گیری کنید و یا در هوا اکران کنید. اگر می خواهید عصاره‌اي را به صورت موضعی به کار ببرید پیشنهاد میکنیم از یک روغن سبک دیگر مثلا روغن نارگیل کمک بگیرید، مخصوصا اگر از عصاره‌ي دارچین بهره گیری میکنید.

 

یک راه ساده هم این هست که عصاره را روی میز کارتان یا در فضای منزل بپاشید، بوی فوق‌العاده‌اي دارد و برای کاهش وزن خوب هست. بیش از ۵هزار سال هست که از عصاره‌ها بهره گیری میشود.عصاره‌هاي گیاهی یکی از قوی‌ترین داروها در جهان میباشند، اما عصاره‌ي گریپ‌فروت، دارچین و زنجبیل، موثرترین عصاره‌ها برای کاهش وزن محسوب می شوند.

 

و اما روغن کرچک!
شاید واقعا ندانید روغن کرچک چیست و چه می کند. ما برایتان می گوییم روغن کرچک هم چه خواص شگفت‌انگیزی دارد و چطور در کاهش وزن به شما کمک میکند، طوری که بتوانید در عرض دو هفته، چهار کیلوگرم از وزن‌تان کم کنید.روغن کرچک کاری میکند که بدن‌تان تبدیل به یک خودرو چربی سوزی شود، سرعت متابولیسم‌تان را بالا می برد و بدن‌تان را وادار میکند تا چربی‌هاي ذخیره شده را بعنوان منبع سوخت مصرف کند.

 

روغن کرچک مزه‌ي خوشایندی ندارد اما اگر با یک اسموتی خوشمزه‌ي میوه ترکیب اش کنید مزه‌اش را نخواهید فهمید. یک اسموتی میوه اگر با روغن کرچک ترکیب شود، یک صبحانه‌ي بینظیر و کامل برای کاهش وزن هست.روغن کرچک برای کاهش اشتها نیز خوب هست که در نتیجه میل‌تان را به خوردن اسنک بعدازظهر کاهش می دهد.

 

با مصرف روغن کرچک احساس انرژی، سیری و سرزندگی خواهید کرد و به راحتی می توانید در برابر وسوسه‌ي یک نوشیدنی‌ شیرین یا بستنی پرکالری مقاومت کنید.

 

خواص دیگر روغن کرچک

روغن کرچک اضافه بر کمک به لاغری و کاهش وزن، پوست‌تان را درخشان، ناخن‌هاي‌تان را تقویت و مو هاي‌تان را انعطاف‌پذیر میکند پس برای زیباتر شدن هم خوب هست.اگر می خواهید برای تقویت مو و ناخن و پوست از روغن کرچک کمک بگیرید باید به طور خوراکی آن را مصرف کنید. می توانید مقدار بسیار کمی از آن را روی مو هاي‌تان بمالید تا درخشان شده و مات و کدر نباشد. می توانید با کمک روغن کرچک لکه‌هاي باقیمانده از جوش را از صورت‌تان برطرف کنید.

 

ضمنا روغن کرچک می تواند سیستم ایمنی را تقویت کرده و از عفونت پیش گیری کند. آنهایی که از عود عفونت‌هاي قارچی رنج می برند می توانند روغن کرچک را به طور هرروز و به صورت خوراکی مصرف کنند تا از این عفونت آزاردهنده رها شوند. پس می بینید هرچند فواید روغن کرچک برای کاهش وزن، ایده‌آل هست، اما امتیازات فراوان دیگر آن باعث شده روغنی شگفت‌انگیز باشد.

 

روغن کرچک
 به گزارش پارس ناز گرچه اگر بخواهید روغن کرچک را همراه با فست فود مصرف کنید، نتیجه‌اي نخواهید گرفت اما اگر همراه با رژیم خوراکی مناسبی آن را مصرف کنید، می بینید که تلاش‌هاي شما برای کاهش وزن سرعت بیشتری می گیرد. مجبور نیستید کالری‌تان را آن قدر محدود کنید که به گرسنگی دچار شوید، فقط کافیست مواد مغذی و سالم را در برنامه‌تان داشته باشید.

 

روغن کرچک گران قیمت نیست، موثر هست و می توانید اثرش را روی وزن و زیبایی‌تان مشاهده نمایید. همین امروز یک بطری روغن کرچک تهیه کنید تا از فوایدش بهره‌مند شوید و اوضاع سلامتی‌تان را بهبود ببخشید.