پارس ناز پورتال

عطرهای مناسب برای فصل گرما

عطرهای مناسب برای فصل گرما

عطرهای مناسب برای فصل گرما 

برای فصل گرما باید عطرهایی که رایحه خنک دارند استفاده کنیم.برای شما پیشنهاد های خوبی داریم.با ما همراه باشید. هر سال و هر فصل عطرها و رایحه‌های جدید وارد بازار می‌شوند كه برخی فوق‌العاده خوشبو و برخی كمی عجیب به نظر می‌رسند.

 

اما در این میان برخی از عطرها و ادكلن‌ها ارزش آن را ندارند كه مبالغ زیادی را صرف خرید آنها كنیم و شاید بتوان با كمی اطلاع و آگاهی با همان هزینه‌ها بهترین انتخاب‌های ممكن را داشت.

 

این مقاله را بخوانید تا با برخی نكات تخصصی در مورد انتخاب عطر و ادكلن‌ها آشنا شوید و بدانید در فصل بهار و تابستان چه رایحه‌هایی مناسبند.

 

Elizabeth w magnolia Eaudeperfum 

از همان لحظه‌ای كه عطر آن به مشام‌تان برسد، دیگر نمی‌توانید فراموشش كنید و مصمم می‌شوید كه یك شیشه از آن را خریداری كنید. عطر الیزابت دبیلو مگنولیا بسیار سبك است و برای شب‌های تابستان و بهار بسیار رمانتیك به نظر می‌رسد.

 

تركیبات موجود در آن: گلبرگ‌های سفید مگنولیا كه به عطر زعفران و چوب صندل آغشته شده‌اند. الیزابت دبیلومگنولیا بوی عمیقی دارد و به جرأت می‌توان گفت كه از عطرهای كاملاً منحصر به فرد است. 

 

Acqua di parma-UU-‘-UU-‘s Blu Mediterraneo  

این عطر برای مهمانی‌ها و جشن‌های بهاری مناسب‌تر است؛ افرادی كه بیشتر اهل جشن و مهمانی هستند، بهتر است به فكر خرید این عطر باشند. رایحه شیرین آن بسیار دلچسب است و بوی گل‌های ترد را می‌دهد. به عبارت دیگر بوی شیرین این عطر اصلاً زیاد نیست و ایجاد دلزدگی نمی‌كند.

 

بهار، زیباترین فصل سال است و به همین دلیل مردم دوست دارند در این فصل بیشتر جشن بگیرند و در جشن‌ها شركت كنند، چرا كه بهار همیشه فرصتی برای زندگی كردن است، عشق ورزیدن و شاد بودن را به همه ما می‌دهد. آكوآدی پاراما بلو مدیترانئو عطری بهاری است و دقیقاً بوی جشن‌های این فصل را می‌دهد.

 

DKNY 

این عطر صورتی رنگ بوی شكوفه‌های بهاری را می‌دهد. بوی بسیار سبكی دارد كه تركیبی از بوی گریپ فروت، زردآلو، سیب و یاس است. بوی سیب در میان سایر عطرهای آن بیشتر مشهود است. بوی DKNY تركیبی از عطر گل‌ها و میوه‌هاست. 

 

Guelain L-UU-‘-UU-‘ heure Bleue

این عطر بسیار كامل به نظر می‌رسد و بوی ترنج و وانیل می‌دهد. 

 

Dior  

عطر دیور نیز بهار امسال به شما احساس طراوت و شادابی بیشتر خواهد داد. عطر Miss Dior Cherie L-UU-‘-UU-‘ Eau یا به عبارتی دیگر Dior بوی تند پرتقال، مشك سفید و برخی رایحه‌های دل‌‌انگیز و انرژی‌زا را دارد. رنگ آن سبز و بیشتر شبیه فصل سرسبز بهار است.

 

اگر مقداری از این عطر را به خود بزنید. تمام روز احساس پر انرژی بودن خواهیدداشت. با آنكه بوی دیور تند است، اما تندی آن آزار دهنده و غلیظ نیست و می‌توان از آن در جلسات كاری و حتی جشن‌ها نیز استفاده كرد. 

 

GUCCI

اگر می‌خواهید بهار امسال بیشتر احساس جوانی و طراوت كنید، بهتر است به فكر خرید عطر گوچی باشید، چرا كه گفته می‌شود بهار امسال این عطر دوباره به فروشگاه‌ها برمی‌گردد و یكی از برترین و بهترین عطرهای انتخابی برای خانم‌ها خواهد شد.

 

عطر گوچی امسال، عطر آناناس، گل peony و فلفل صورتی است و بسیار منحصر به فرد و خاص به نظر می‌رسد و احساس جسارت و چالاكی بیشتر به شما می‌دهد. عطر گوچی بسیار زنانه است و بوی لطافت و نرمی را می‌دهد. 

 

Moschino couture

این عطر بوی مشك و ادویه را می‌دهد. و فوق‌العاده به نظر می‌رسد. مثل این است كه این بو را سال‌هاست می‌شناسید و كاملاً آشناست. اگر این عطر را بزنید، متوجه می‌شوید كه دیگران نیز چقدر جذب‌تان می‌شوند و هر كس شما را در خیابان و یا هر جای دیگری ببینید، خواهد پرسید چه عطری به خودتان زده‌اید. 

 

Bvlgari Blv Notte

 جدیدترین رایحه بولگاری قرار است امسال بهار به بازار عرضه شود. بولگاری بلونات بوی ریشه جوز، زنبق، سوسن و كاكائوی تلخ را می‌دهد و برای بسیاری از طرفداران این عطر بولگاری مثل نوعی مسكن است. این عطر برای شب‌ها بسیار مناسب است. 

 

Hermes un Jardin sur le Nil

جدیدترین محصول كمپانی هِرمس است. بوی میوه انبه و شكوفه‌های درخت سدر را می‌دهد. عطر آن شما را به یاد برگ‌های درخت فلوس می‌اندازد.