پارس ناز پورتال

علت درد خانم ها در رابطه جنسی چیست؟

مجموعه : حذف شده است
علت درد خانم ها در رابطه جنسی چیست؟

علت درد خانم ها در رابطه جنسی چیست؟

یک سوم خانم ها اظهار میکنند که در حین آخرین رابطه جنسی خود درد داشته اند.علت این درد چیست؟چگونه این درد را از بین ببریم؟ اگر که رابطه جنسی همیشه برای شما لذت بخش نبوده ، بهتر است بدانید که تنها نیستید.

 

با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سال ۲۰۰۹ حدود ۳۰ % از زنان درد را در آخرین رابطه جنسی که داشته اند مورد اشاره قرار داده اند. درد در حین رابطه جنسی نه تنها باعث از بین رفتن آن لحظه می شود بلکه عواقبی نظیر ترس از رابطه جنسی ، کاهش میل جنسی و از دست دادن حس صمیمیت را بهمراه خواهد داشت.

 

برخی از خانوم ها توجهی به این درد نمی کنند. در واقع فکر می کنند که صرفا تصوری از درد داشته اند در صورتی که این اصلا درست نیست. بهتر است بدانید که این درد واقعی است و شما باید به علت آن پی ببرید.

 

ـ بدون شک زنان دیرتر از مردان تحریک می شوند و این یک حقیقت است که زنان به عشقبازی علاقه ی بیشتری دارند. این عشقبازی باید برای شما هیجان انگیز باشد. بدون شک این امر از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای برخی از زنان بوسیدن ، نوازش و هم آغوشی و برای برخی تحریک دهانی نوعی عشقبازی و تحریک بشمار می آیند.

 

پی بردن به این امر که کدام عشقبازی برای شما موثر خواهد بود می تواند آغازی باشد از شروع فرآیند طبیعی جریان خون به آلت تناسلی. برخی از زنان نمی دانند چه عاملی سبب تحریک آنها می شود که بهتر است روی آن تمرکز کنند زیرا در اینصورت از ایجاد بسیاری از مشکلات جلوگیری می کنند.

 

این تمرکز بهتر است در حین رابطه صورت گیرد که با کدام فعالیت توسط همسرتان بیشترین احساس لذت بشما دست خواهد داد.

 

ـ اگر که از روغن به مقدار کافی استفاده نکنید بدون شک عمل دخول برای شما دردناک خواهد بود. بعلاوه، بافت های واژن برای دخول آلت تناسلی اگر به اندازه کافی مرطوب نشده باشند ، بعد از حدود ۵ تا ۷ دقیقه که در حال رابطه هستید این دستور به مغز شما می رسد تا درد شما کمی کاهش یابد.

 

عوامل دیگر که به کندی جریان کمک خواهد کرد دوش آب گرم و حمام است که سبب خشک شدن ترشحات واژن می شوند. قرص آلرژی نیز همان اثر را در بافت های واژن دارد که در دیگر غشاهای مخاطی انجام می دهد. همچنین استفاده از قرص های ضدبارداری هورمونی نیز باعث خشک شدن واژن شما خواهد شد.

 

تنها توصیه ای که متخصصین در این زمان ارائه می دهند این است که مطمئن شوید در حین برقراری رابطه جنسی روغن و یا کرم های مخصوص را در کنار خود دارید.

 

ـ کارهای زیادی را باید در طول روز انجام می دادید و تمام آن تنش و استرس را با خود به رختخواب برده اید. آرام بودن و آرامش داشتن نقش مهمی در برقراری رابطه جنسی و علاقه به آن ایفا می کند.

 

قبل از اینکه مشغول عشقبازی شوید بهتر است استرس را کنار بگذارید و ذهن خود را آرام کنید.در نتیجه آماده شروع یک رابطه جنسی خوب خواهید بود. سعی کنید در کلاس های یوگا یا مدیتیشن شرکت کنید تا آرامش حاصل از آن در برقراری رابطه ای لذت بخش به شما کمک کند.

 

ـ رابطه جنسی نوعی فشار سخت برای برخی از خانوم ها بشمار می آید. این بدان معناست که شما لاغر هستید و شریک جنسی شما هیکلی بزرگ دارد و یا چاق می باشد و این امر باعث می شود که شما فشار بسیاری را تحمل کنید.

 

در برخی از موارد روغنکاری می تواند کمک کند. اما زمانیکه آلت تناسلی مرد به گردن رحم ضربه می زند یا در سطح ناراحت کننده ای از کشش قرار می گیرد باید پوزیشن رابطه جنسی را تغییر داد.در بسیاری از مواقع زنان از گفتن کلمه ” آرام تر” در حین رابطه جنسی اجتناب می کنند.

 

پس سعی کنید پوزیشنی را انتخاب کنید که زن در قسمت بالا یا روی بدن مرد قرار گیرد تا فشار و درد کمتری را احساس کند.