پارس ناز پورتال

علت طلاق حمید گودرزی از زبان همسرش فاش شد

مجموعه : اخبار سینما
علت طلاق حمید گودرزی از زبان همسرش فاش شد

علت طلاق حمید گودرزی از زبان همسرش فاش شد 

چندی پیش حمید گودرزی و همسرش از هم جداشدند و خبر این جدایی از زبان هردو تایید شد و اکنون همسر حمید گودرزی از دلیل طلاقشان پرده برداشت. همسر حمید گودرزی که اکنون در آمریکا به سر می برد، به خبر طلاقشان که در رسانه ها منتشر شده واکنش نشان داد.

 

ماندانا دانشور در نامه ای در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی نوشت: بعنوان دفاع از شرافت زن ایرانی باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم

 

و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

 

در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم.

علت طلاق حمید گودرزی از زبان همسرش فاش شد

اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند. بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم .