پارس ناز پورتال

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

 

تعداد زیادی از مدلینگ ها و افراد معروف برای داشتن زیبایی بیشتر دست به انجام عمل های جراحی زیادی می‌زنند که برخی اوقات عجیب است. پیکسی مدل معروفی که با جراحیهای زیبایی زیادش و هزینه های بالای عملهای جراحی پلاستیک خودرا بر سر زبانها انداخته اینبار عنبیه چشم هایش رابه تیغ جراحان پلاستیک سپرد…

 

به گزارش پارس ناز این مانکن معروف که جایی در بدنش نمانده که مورد عمل زیبایی قرار نداده باشد اینبار رنگ عنبیه چشمانش رابا عمل جراحی تغییر داد .

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

اینبار پیکسی چشمانش را برای تزریق نوعی ایمپلنت به دست جراحان زیبایی سپرد . وی که مدتی قبل برای جراحی بینی اش در پارس به سر می‌برد ، اینبار برای تغییر رنگ چشمانش به هندوستان سفر کرده است .به گزارش پارس ناز Pixee Fox، بیست و شش ساله، بعنوان بخشي از روياي خود , رنگ چشمانش رابه طور دائمی تغییر داد

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

در حال حاضر وی که قبلا 18 اپليکيشن زيبايي داشت که مجموعا 80،000 پوند بود ** 4،100 پوند در ايمپلنت های چشمي صرف کرد تا روياي کارتوني خودرا بيشتر محقق کند.Pixee که چشمهاي آبي داشت، گفت: “اين چيزي است که من از وقتی که خيلي جوان بودم، مي خواستم. من واقعا مي خواستم يک رنگ چشم متفاوت داشته باشم.

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

من براي اولين بار در مورد اين عمل جراحي سه سال پيش شنيده بودم و مي دانستم که بايد به زودی آنرا داشته باشم. رنگي که براي آن انتخاب کرده ام ، سبز دریایی است. اين واقعا زیباست و چيزي است که هر شخصی بطور طبیعی نمی تواند این رنگ چشم را داشته باشد.

 

من نگران نيستم که این تغییر دائمي باشد چون اصلا پشیمان نخواهم شد اتفاقا من از جراحي پلاستيک مي خواهم دائمي بماند .

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

پيش از اين: چشم های Pixee قبل از عمل جراحي آبي بود.

 

اين روش براي استفاده زيبايي در اکثر کشورهاي غربي بطور گسترده ای در معرض نيست، اما اغلب براي اصلاح ناهنجاري های بيني استفاده مي شود.Pixee تصميم گرفت تا آنرا توسط پزشک سارج مونجال در بيمارستان چشم اسپکترا در دهلي نو، هند انجام دهد.

 

اين عمل شامل داشتن دو ايمپلنت داخل چشم، ساخته شده توسط «BrightOcular» شرکت ايالات متحده، به داخل چشم است که از طريق يک برش 2.8 ميليمتري وارد می‌شود. ايمپلنت ها به هم چسبيده و به داخل چشم تزريق مي شوند ودر نهايت در حالت استراحت قرار مي گيرند.نگاه جديد: Pixee پس از روش دوم در New Dehli، هند، چشمان وی را نشان مي دهد

 

اين روش براي هر چشم 15 دقيقه طول مي کشد و تحت بي حسي موضعي انجام مي شود. اين تغییر رنگ دائمي است مگر آنکه بيمار با ديگر عمليات تهاجمي انجام دهد.خطرات اصلي این عمل افزایش فشار داخل چشم يا عفونت است ** هرچند پزشک مونجال مي گويد که ما حدود 70 تا 80 چشم را انجام داديم و با فيض خدا همه ی آن ها موفقیت آمیز بوده است.

 

Pixee رنگ سبز دریایی را انتخاب کرد زیرا این رنگ چشم بطور طبیعی کمیاب است.پزشک مونجان معتقد است که حدود هشت نفر اين جراحي را براي اهداف زيبايي در سراسر جهان ارائه مي دهند. پس از عمليات که در ماه آوريل انجام شد، Pixee توانست در بعضي از مناظر اطراف دهلي نو را ببیند

 

او گفت: “من فکر کردم که براي ظاهرم مورد قضاوت قرار می گیرم و واکنش های بدی در هند ببینم، اما اصلا این طور نبود و رفتار هر کس براي من بسيار دوستانه و دوست داشتني است.

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

“کشور هند زيبا است و من قطعا مي خواهم دوباره به این جا سفر کنم.مردم هند حيرت زده تماشا کردند که Pixee در کناتتل، مرکز دهلي نو خريد می‌کرد.در ميان آن ها Vijay Raina می گفت : “اين اولين بار است که من تا به حال چيزي شبيه به اين ديده ام. او داراي کمر خیلی باریک و باسنی بزرگ است . قوس کمر او زیباست . اين زيبا و جذاب است. 

 

همکار بيننده ويشالي بوتان افزود: “نگاه او بسيار متفاوت از خانم های هند است. اين منحصر به فرد است. Pixee برای رسیده به رویاهای کارتونی خود بيش از 125،000 دلار صرف کرده است

عمل زیبایی عجیب و باورنکردنی پیکسی مانکن مشهور جهان +عکس

در آينده، این مدل سوئدی مي خواهد تا دور کمر خود رابه 14 اينچ کاهش دهد تا نام او در رکورد های گینس بعنوان دارنده کمترين دور کمر در جهان،ثبت شود.Pixee، که در اصل از نزديکي استکهلم، سوئد است، هميشه به شخصيت های کارتوني مانند جسيکا خرگوش، آئورا از زيبايي خواب و Holli علاقه داشته است.

 

او مي گويد منحني های بدن خودرا دوست دارد و نسبت دور کمر به دور باسن نسبت به بدنش ايده آل زنانه است.بعضی از هرینه های جراحی این مدل معروف توسط طرفدارانش پرداخت شده است. او در Instagram بيش از 200،000 طرفدار دارد.

 

پیکسی که می خواهد با کوچک تر کردن دور کمرش رکورددار رکورد های گینس بشود میگوید من تازه عمل جراحی کرده ام ودر دوران نقاهت خود هستم. در حال حاضر من بايد التیام پیدا کنم. من فقط مي خواهم بخورم و خوشحال باشم ** اما تا پايان سال من قصد دارم براي آن بجنگم. رکورد دار کوچکترين کمر آمريکايي کتي يونگ، 78 ساله است.

 

مجموع ليست جراحي های Pixee تاکنون :

2 ايمپلنت چشم ** 6000 دلار «£ 4،100»

3 برداشت استخوان دنده ** 9000 دلار «6000 پوند»

4 بار رينوپلاستي ** 19،000 دلار «12،600 پوند»

4 بار افزايش سایز پستان «200cc، 525cc، 800cc، بيش از 1400cc» ** 40،000 دلار «26،500 پوند»

2 لیپوساکشن ** 7000 دلار «4،600 پوند»

2 Blepharoplasties ** 8000 دلار «5،300 پوند»

1 Labiaplasty ** 5000 دلار «3،300 پوند»

1 لیفت ابرو- 3200 دلار «2،200 پوند»

1 لیفت باسن ** 12000 دلار «8000 پوند»

کرایولیپولیز ** 1،000 دلار «660 پوند»

تزريق چربی ** 7،500 دلار «5،000 پوند»

تزريق لب ** 7،5 دلار