پارس ناز پورتال

عوارض برداشتن غده تیروئید در بدن

عوارض برداشتن غده تیروئید در بدن

عوارض برداشتن غده تیروئید در بدن 

غده تیروئید در بدن کارهای بسیاری انجام می دهد و هورمون های زیادی ترشح می کند. برخی اوقات به تشخیص پزشکان این غده از بدن بیرون کشیده می شود. 

 

خون دماغ : برای افزایش اطلاعات خود در زمینه سلامتی بایستی از منابع صحیح و علمی استفاده کنید.

 

خون دماغ انگل های مزاحم بدون تیروئید
کسب اطلاعات اشتباه نه تنها مفید نیست، بلکه ممکن است به سلامتی تان لطمه بزند. پس همراه ما باشید تا ببینیم این هفته چه مطالب سلامتی خدمت شما عزیزان ارائه گردید.

 

چرا مدام خون دماغ می شوم؟
خون دماغ : خون دماغ شدن ناگهانی، ترسناک و دلهره آور است. بدون شک برای خیلی از افراد پیش می آید که بعد از اینکه با فشار دماغ خود را می گیرند، با خونریزی مختصری مواجه شوند، اما اینکه به طور مرتب و ناگهانی خون از دماغ چکه کند کمی مشکوک است.در این صورت لازم است که به پزشک مراجعه کرده و مشکل تان را با وی در میان بگذارید. در این مطلب چند دلیل خون دماغ شدن و توصیه هایی برای کنترل آن را ارائه می دهیم.

 

کی دستگاه گوارشی را از نو تنظیم کنیم؟
خون دماغ : دستگاه گوارشی مسئول بخش عمده سلامت عمومی و تندرستی ماست. این تندرستی شامل سلامت روانی، روحی و جسمی می شود. نگاهی داریم به هفت علامتی که نشان می دهد سیستم هاضمه مان نیاز به تنظیم مجدد (resett) دارد.

 

دهانشویه خانگی برای خونریزی لثه
خون دماغ : آیا به طور مرتب دچار التهاب لثه می شوید؟ این مشکل باعث بروز خونریزی از لثه ها می شود که کمابیش در بین مردم جهان به امر رایجی تبدیل شده است. در این مطلب شما را با چند دهانشویه ی طبیعی و خانگی آشنا می کنیم که به رفع مشکل خونریزی لثه هایتان کمک می کنند.

 

راهکارهای افزایش تمرکز و حضور ذهن
خون دماغ : وقتی نمی توانید روی موضوعی تمرکز داشته باشید و توجه تان برای مدت زمان مشخصی، فقط روی یک فرد یا فعالیت خاص باشد، تنها یکی از علائم نشاندهنده این است که باید هرچه زودتر ذهن تان را پاکسازی کنید.

 

بدون غده تیروئید چه کنیم؟
خون دماغ : غده تیرویید در ناحیه جلوی گردن واقع شده است. هورمون های تیرویید بسیاری از فرآیند های شیمیایی را در بخش های مختلف بدن کنترل می کنند. گاهی اوقات پزشک مجبور می شود غده تیروئید فرد را با عمل جراحی از بدن خارج کند، مثلا در سرطان تیروئید.

 

چرا موقع خواب از دهانم آب می آید؟
از خواب که بیدار می شوید، می بینید بالش تان با آب دهان تان خیس شده است و رد آن در گوشه ی دهان تان هم باقی مانده است. تعجب می کنید که چرا موقع خواب، بزاق دهانتان جاری شده است. در اینجا چند علل رایج این حالت و اینکه چه می توانید برای رفع آن کنید را برای تان آورده ایم.

 

چطور از دست انگل ها خلاص شویم؟
خون دماغ : انگل، مواد مغذی را از بدن میزبانش می گیرد و معمولا سبب بروز علائم ناخوشایند و در نهایت بیماری های جدی در او می شود. اگر انگل از بدن میزبان خارج شود، نمی تواند زیاد زنده بماند و معمولا در طی چند ساعت و یا نهایتا یک روز می میرد.

 

اثرات مثبت آواز خواندن بر سلامتی
خون دماغ : برای بسیاری از ما آخرین تجربه آواز خواندن بر می گردد به گروه سرود مدرسه! شاید به نظر کمی مضحک باشد،اما باید گفت آواز خواندن می تواند تأثیرات جالب و البته مثبتی بر روی سلامتی ما بگذارد. تأثیرات مثبت بر بیماری آلزایمر، کاهش افسردگی مخصوصا در سالمندان و کاهش دفعات زمین خوردن در آنها و …همه از نتایج آواز خواندن مخصوصا به طور دسته جمعی هستند.

 

داروهایی که ریزش مو می آورند؟
خون دماغ : داروهای زیادی وجود دارند که به طور مستقیم روی پوست سر تاثیر می گذارند و به ریزش موها منجر می شوند. لذا اگر شما هم صبح با بالشتی پر از مو از خواب بیدار می شوید و در طول روز نیز شاهد ریزش آنها هستید، علاوه بر دیگر عوامل، حواستان به داروهای مصرفی تان نیز باشد.

 

چطور تب مالت می گیریم؟
خون دماغ : بیماری تب مالت یا بروسلوز به عنوان یکی از مهم ترین بیماری های مشترک انسان و دام محسوب می گردد. بیماری تب مالت از راه تماس با افرادی که قصاب یا دامدار هستند و یا لبنیات غیرپاستوریزه مصرف می کنند منتقل می شود.

 

عواملی که یبوست را بدتر می کنند
خون دماغ : تغییرات ساده در برنامه غذایی و شیوه زندگی در بیشتر موارد به شما کمک خواهد کرد که علائم یبوست از بین بروند و یبوست را کنترل کنید.