پارس ناز پورتال

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشته

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشته

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشته 

در گذشته عرف بوده است که مردگان رابا قرار دادن تکیه گاه در پشت سرشان به‌ صورت ایستاده و نشسته قرار داده و از آنها عکس می گرفته اند. انگلیسی ها در دوره ویکتوریا عرف ها و سنت هاي بسیار عجیبی داشتند که حتی مراسم خاکسپاری هم مشمول این مراسم عجیب‌وغریب آنها می شد.

 

در دوره ویکتوریا عکس گرفتن از مرده ها به اندازه گل بردن بر سر مزار عادی و متعارف بود. در واقع وقتی یکی از اعضای خانواده می مرد نخستین کاری که می‌کردند پیدا کردن دکتر قانونی یا متصدی کفن و دفن نبود چون کارهای مهمتری هم داشتند که در تقدم قرار بدهند.

 

پس نخستین کاری که میکردند پیدا کردن یک عکاس برای گرفتن عکس یادگاری از مرده ها بود. آیا تا حالا به ذهن شما رسیده بود که با دوربین عکاسی به مراسم خاکسپاری بروید؟

 

تجهیزات دوربین و عکاسی دراین دوره هزینه و قیمت بالایی داشت به اندازه هزینه هاي بالایی که امروزه مراسم خاکسپاری و کفن و دفن دارد. تعداد زیادی از خانواده ها به علت این‌که استطاعت پرداخت این هزینه هاي بالا را نداشتند نمیتوانند هیچ عکسی از پیکر بچه ها و یا خویشاوندانشان بعنوان یادگاری داشته باشند.

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشتهدراین تصویر دوقلوهایی را می‌بینید که یکی از انها که در سوی راست عکس قرار دارد مدت کوتاهی است از جهان رفته است.

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشتهدر تصویر بالا یکی از اعضای خانواده با بقیه فرق دارد. دختر کوچکی که در سوی چپ تصویر مشاهده میکنید از جهان رفته است. اما یک بدن مرده چگونه میتواند به این شکل بایستد؟ ادامه این پست را بخوانید تا به پاسخ این سوال برسید

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشتهاین تصویر نیز عکس یکی از مرده هاست که بي درنگ پس از مرگ او گرفته شده است. مضمون جالبی که دراین تصویر می‌بینید شیئی است که پشت پاهای او قرار دارد.

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشتهانها از این پایه ها برای سرپا نگه داشتن مرده هایشان استفاده می‌کردند تا در عکسها بنظر زنده بیایند.

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشتهبنظر شما کدام یک از این دو خواهر هنوز نفس میکشند؟ مطمئنا چند لحظه به عکس خیره شدید تا متوجه حضور یک مرده در عکس شوید. البته بیشتر از روی چشم هاي انها میتوان این را تشخیص داد.

عکاسی وحشتناک از مردگان رسم عجیب در گذشتهپایه هاي عکاسی از مرده ها متمایز بودند. آنها برای گرفتن تصاویر رسمی از پایه هاي صندلی شکل هم استفاده می‌کردند.