پارس ناز پورتال

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «379»

برترین و داغ ترین عکس های بازیگران و چهره هاي مشهور ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در ادامه ببینید که بسیار دیدنی هستند.

 

آغاز می‌کنیم با سلفی اي که دقیقاً در دقیقه ي یک ساله شدن سوفیا کوچولو گرفته شده است, درکنار پدر و مادر هنرمندش که باعث شده اند یک ساله شدنش برای 51 هزار نفر خوشایند باشد. تبریک فراوان به یکتا ناصر و منوچهر هادی. انشاالله جشن تولد هاي بعدی

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)فریدون اسرایی و رضا ایرانمنش دریک روز قشنگ در کرج. کاملا مشخص است که عزیزان در طول مراسم فقط در مورد آلودگی هوا و برنامه بودجه حرف زده اند و نقطه اشتراک دیگری پیدا نکرده اند, البته اگر عمو رضا فریدون را شناخته باشد*

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)ملیکا شریفی نیا که مو هاي خود رابه اتوشویی داده بود, در حاشیه اکران خصوصی فیلم /منزل کاغذی/ این عکس را درکنار شقایق فراهانی گرفت.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)اي کاش آقای رادش از این شعر مشهور زیر عکس دیگری استفاده می کرد.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)حمید هیراد, خواننده خوش صدا و مأخوذ به حیا که چند وقتی می‌شود با ترانه هاي ناب و صدای متمایز اش هواداران زیادی کسب کرده است, در جشن سالانه موسیقی ما شرکت کرده بود. حمید متولد سال 1370 است

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)همایون شجریان و سهراب پورناظری با آلبوم رگ خواب جوایز جشن موسیقی ما را درو کردند و الحق که با آن آلبومِ شاهکار لایق جوایز بودند.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)سلفی بازی بانمک نیما کرمی و دخترش نیل بانو.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)فرزاد فرزین با ترانه /عاشقانه/ جایزه برترین تک موزیک سال 1395 را کسب کرد.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)استاد داریوش اسدزاده در حال تغییر دادن جهان با لبخند خویش.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)فریبرز عرب نیا در سلفی هایش چنان تحقیر آمیز و از بالا به پایین نگاه می کند که گویی فالوئر هایش مردم کوفه هستند.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)آرش برهانی درکنار برادر عزیزش آقا سیاوش دریک جشن که به آن اشاره اي نشده است.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)چند بازی نیمکت نشینی کافی بود تا سید مهدی رحمتی هم رستوران بزند.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)خاطره بازی سید علی صالحی با عکسی قدیمی مربوط به پشت صحنه سریال ماندگار /امام علی «ع»/ ساخته استاد داود میرباقری که در آن نقش کوتاهی ایفا کرده بود. درکنار پرویز پرستویی و سایر همکاران.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)بهنوش بختیاری با این گریمی که ملاحظه می کنید بواسطه فیلم /لالا کن/ در جشنواره فیلم فجر سال جاري حضور خواهد داشت «البته اگر از سد هیئت داوران رد شود». فیلمی به کارگردانی مصطفی باقرپور کارگردان گم اسم سینما.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)امید نعمتی و سایر پالتی ها در حاشیه جشن سالانه موسیقی ما.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)مازیار خان خسته اي کمی استراحت کن و چند سالی فیلم نساز. سینما به همانند /سارا و آیدا/ احتیاج چندانی ندارد.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)کاوه آفاق عصا به دست در جشن موسیقی ما حاضر شده بود. انتها تلاشِ یک هنرمند برای سوژه گشتن و دیده شدن.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)پرستو بانو گلستانی در حال گشت و گذار در شوشتر زیبا در گرمای جان بخش جنوب.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)عکسی که سیما تیرانداز از پشت صحنه سریال /از یاد ها رفته/ به کارگردانی بهرام بهرامیان به اشتراک گذاشته است.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)افسانه بانو افتخارات بی بدیل شما درسال هاي حضورتان در شرق آسیا بر کسی پوشیده نیست, ولی جسارتاً پرنسس به شاهزاده ي دختر می‌گویند و عنوان شاهزاده پسر شاهزاده است.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)اتفاقی خوب برای موسیقی ایران, گروه موسیقی مطرح آلمانی /شیلر/ در تهران کنسرت برگزار کرده بود که سینا سرلک درکنار کریستوفر ون دیلین رهبر این گروه عکس یادگاری گرفته است.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)بازیکنان پرسپولیس با تیپ غیررسمی در همان جشنی که آرش برهانی و برادرش هم حضور داشتند.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)یک کپیِ ضعیف از کاراکتر بزرگ و تکرار نشدنی سینمای جهان, کلاه قرمزی. / عکس بازیگران زن

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)شام مشترک دوستان پس از سال‌ها در هامبورگ. وحید هاشمیان و فریدون زندی پس از مدت ها دیداری تازه کردند. به یاد تیم ملی خوب و یک دستی که درسال 2006 داشیم.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)مهدی پاکدل, خوشتیپ تر از همیشه در اکران خصوصی فیلم /منزل کاغذی/.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)نیکی کریمی به نمایندگی از گروه فیلم /آذر/ در جشتواره فیلم شهر دبی حاضر شده بود که این عکس مربوط به فرش قرمز مراسم است. اگر شما هم مشابه من نگران دست هاي نیکی بانو هستید باید بگویم که پیگیری هاي ما برای خبر گرفتن از سلامتی نیکی و پیدا شدن دستهایش ادامه دارد.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)بله. همانگونه که شاهد هستید عمار تفتی سیر و سلوک عارفانه برگزیده و سر بر جیب مراقبت فرو برده است.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)آزاده زارعی و آتوسا حجازی در دیداری خیرخواهانه که بین تیم فوتسال هنرمندان و یاران ناصر حجازی برگزار شده بود. دیداری که عواید آن تقدیم زمين لرزه زدگان شد.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)تئاتر /گم و گور/ بدون تمدید شدنِ اضافی به آخرین اجرای خود رسید و پرونده اش بسته شد. نخستین تجربه الناز شاکردوست در تئاتر که به خوبی از پس آن برآمد. این هم عکس خداحافظی این نمایش درکنار امیر جعفری و پیمان قاسمخانی.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)لیلا بلوکات و بهاره کیان افشار به تماشای کنسرت حجت اشرف زاده نشسته بودند که در پایان این عکس را درکنار آقای خواننده گرفتند.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)احسان خواجه امیری و جایزه اش از جشن موسیقی ما درکنار همسر جان در حاشیه همین مراسم. آلبوم سی سالگیِ احسان به انتخاب مردم برترین آلبوم سال انتخاب شد.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)سارا خوئینی ها درکنار مهناز افشار پس از تماشای نمایش /الیور توئیست/ به کارگردانی حسین پارسایی و محمدرضا کوهستانی. مو هاي مهناز هم مطمئناً پوستیژ است, خیالتان آسان باشد.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)بهاره رهنما و همسرش زمانی به جشن موسیقی ما رسیدند که ته دیگ مراسم در حال خورده شدن بود.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)آرزوی سلامتی داریم برای برادر داریوش فرضیایی که در بیمارستان بستری است. امیدواریم هر چه زودتر سلامتی خودرا بازیابد.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)این حجم از مو دریک کودک چند ماهه واقعا غیر عادی و ناب ا ست. فقیهه بانو برایش اسپند دود کن.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)ایستادن مابین استاد هوشنگ مرادی کرمانی و استاد کیومرث پوراحمد یقیناً برای کوروش سلیمانی افتخاری بود.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)به این عمل در اصطلاح, /دون پاشیدن/ می‌گویند.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)رمز و راز موفقیت و داشتن هفته اي خوب؛ جدید ترین درس استاد مریم کاویانی.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)آقا مجتبی پیرزاده بازیگر خوب و توانای سینما و تلویزیون که این شبها با سریال /سایه بان/ میهمان منزل هاست. مجتبی با درخشندگی در /فروشنده/ اصغر فرهادی چهره شد

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)چند روز پیش تولد ناصر خان حجازی بودو آن ‌طور که باید به این رخداد نپرداختیم. پست پیمان معادی خیلی خوب از عهده اینکار بر آمده است. چه میزان ناصر حجازی ماندن سخت بودو تو ماندی. روحت خوشحال.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)علی زند وکیلی درکنار استاد کیهان کلهر در حاشیه جشن موسیقی ما, عکس پایانی مطلب امروز ماست. ممنون از این که امروز هم با ما همراه بودید.

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (379)

 

مطالب مربوط :

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «378»

عکس های بازیگران جدید و جنجالی «377»

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان «376»

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها «375»