پارس ناز پورتال

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان «329»

آخرین و جدید ترین عکس های بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی را برایتان در آلبوم زیبا و جالب زیر حاضر نموده ایم که می‌توانید دیدن نمایید.

 

سلفی پرستو صالحی در کنار نیوشا ضیغمی و فرزاد حسنی در حاشیه یک مراسم. سه هنرمندی که تنها وجه اشتراک بینشان همین سلفی هست که دیروز انداخته اند!

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)

صبا بانو این تصویر فقط حس و حال شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد, بلکه روی حس و حال ما هم تاثیر بسزایی دارد!

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)

امیر جعفری و حسین سلیمانی چشم براه نشسته اند که یک نفر به سکوتشان برسد. مزاحم انتظارشان نمی شویم.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)خوشتیپ هاي میهن در فرش قرمز اختتامیه جشنواره فیلم ونیز.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)عمو رضا طفل بیش فعالِ خود را به یک نسل تعمیم نده. با مرسی.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)نهار خانوادگی آتیلا پسیانی در کنار همسر و فرزندانش در سواحل زیبای میهن. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)قورباغه سواری الناز حبیبی در موزه اي در سوئد. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)مهراب قاسمخانی, نیما فلاح و سحر ولدبیگی درگیر یک کار کمدی اخیر میباشند که این روز ها در کیش در حال ضبط هست.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)خاطره حاتمی یار وفادارِ سری مطالبِ ما, در حاشیه بازدید از گالری نقاشی هاي آذرخش فراهانی.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)پیام جان مشخص هست که سواحل ریودژانیرو و هاوایی را ندیده اي. گرچه ما هم ندیده ایم ولی خب نخوردیم نون گندم, دیدیم در تصاویر مردم.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)پولاد کیمیایی اسکار بزرگ ترین تصویر خراب کنِ قرن را با این حضور بی جای خود بین بزرگان و اساتید هنر کشورمون به دست آورد! در حاشیه کنسرت استاد کیهان کلهر, با حضور استاد هوشنگ مرادی کرمانی, استاد مسعود کیمیایی, پزشک محمدجواد ظریف و استاد مجید انتظامی.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)در نگاه استاد چشم آذر به اشکان یک /چه اصراریه خواننده بشی؟/ خاصی مستتر هست.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)سلفی بی خود و بی جهت هادی ساعی و آقا پسرش.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)خاطره بازی به سبک حسن اسدی با این تصویر قدیمی مربوط به سریال /غریبانه/ ساخته قاسم جعفری. در کنار غلامحسین لطفی, زنده یاد حسن جوهرچی, سعید شیخ زاده و مهدی سلوکی.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)ماهایا پطروسیان زیر درخت هاي یک پارک این سلفی را گرفت و روز زیبای شهریوری مان را خوشحال کرد. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)مرجان شیرمحمدی, مهناز افشار, گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی در پشت صحنه فیلم /لس آنجلس – استان تهران/ ساخته ي اخیر تینا پاکروان. مشارکت تجاری پرویز پرستویی و تینا پاکروان در کافه رستورانشان منجر به مشارکت سینمایی بین این دو عزیز گشته هست.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)هر چهره نوشکفته اي که تصمیم می گیرد بیش از قبل شناخته شود, تصمیم به کنسرت گردیِ حرفه اي می کند و حتی یک کنسرت را هم در هیچ جای ایران جا نمی اندازد. سوگل طهماسبی هم فعلاً در این مرحله هست.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)مرجانه بانو گلچین از کنسرت گرد هاي اصیل و قدیمی در کنار برادر عزیزش. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)تصویر خانوادگی لاله صبوری در ساحل دریای خزر, در آخرین روز هاي تابستان 96.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)پیمان معادی به رخداد همسر ارجمند در حال تماشای کنسرت – نمایش اخیری که رامبد جوان در برج میلاد برگزار کرده بود و به لطف تخفیفان توانست سالن را پر کند.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)مبر ز موی پسیدم حدس به عمر دراز, جوان ز رنگ مویی پیر می شود گاهی.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)عکسی فوق العاده از شهرام حقیقت دوستِ کوچک در کنار هم کلاسی هایش. تشخیص شهرام اصلا کار سختی نیست.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)تصویر آتلیه اي امیر غفارمنش و پسرش آقا راستین که هزار ماشاالله اصلا به امیر نمی‌آید. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)استاد بهمن دستور آرا یکی دیگر از میهمانان ویژه کنسرت استاد کیهان کلهر بود. کلا در این چند شب سالن وزارت کشور به لطف جناب کلهر به تالار مشاهیر تبدیل شده بود.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)شاکیِ بزرگِ سینما موفقیت شاکیِ کوچکترِ سینما را به او تبریک گفت, با عکسی کاملاً شاکیانه.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)واکنش حمید گودرزی وقتی می شنود که یک بازیگر عصبی با عرقگیرِ چرک یکی از معتبر ترین جوایز سینمایی را از آن خود کرده هست. بله, واکنش خاصی نشان نمی دهد و طبق معمول سلفی هاي صد من یه غاز می گیرد.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)مسعود ده نمکی امشب میهمان برنامه /کتاب باز/ با اجرای سروش صحت هست. برنامه اي فصل اولش را امیرحسین صدیق اجرا می کرد و اکنون به سروش رسیده. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)علاقه زاید الوصف شقایق فراهانی به اتومبیل نوشته هاي جماعت باعث شده روزی چند ساعت در خیابان هاي شهر وقت بگذارد تا این سوژه ها را شکار کند. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)استاد حسام نواب صفوی در حال تهیه و تنظیم مارش نظامی مناسب برای حمله امپراطوری پارس و فتح مکه.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)سردار مشعوف و مذقوق از رویش سبیل ها. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)شهرزاد کمالزاده با لباس غواصی در چابهار. شهرزاد بانو ساحل چابهار کوسه چندان دارد, لذا به هنگام شنا مانند یک دست و پا چلفتی, مراقب باش تا در مسیر دهان کوسه قرار نگیری. 

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)عکسی ناب از ستاره هاي پاپ دهه شصت, زمانی که شادمهر در ایران بود و سعید پورسعید از مردانِ عدد یک پاپ بشمار میرفت و صدای /تو مانند گلی/ اش از هر اتومبیل, کوی و منزل اي شنیده میشد. بیش از 20 سال از این تصویر قبل و شادمهر در آن سوی جهان به درخشش ادامه می‌دهد ولی جبر روزگار زورش اکثر از سعید بوده و طبق شنیده ها جناب پور سعید این روزها در رستوران ها و مراسم هاي شخصی می خواند.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)دورهمی یغمایی هاي موسیقی پس از مدت ها. کاوه و کامیل در دو طرف استاد و پدرشان, کوروش خان یغمایی همه ي وقت جوان.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)الناز جان علم فلسفه و انسان شناسی را شرمنده خود کردی. نکن از اینکار ها.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)برترین قاب امروز را ایرج طهماسب و کیهان کلهر رقم زدند. مگر داریم از این دو بهتر؟  

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)رضا گلزار در گذر زمان; پستِ انتهایی مقاله امروزمان هست.

عکسهای بازیگران +خبرهای جدید هنرمندان (329)

 

مطالب مرتبط :

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها «328»

عکس های بازیگران +اخبار هنرمندان سرشناس «327»

عکس های بازیگران +اخبار چهره های معروف «326»

عکسهای بازیگران و ستاره های دوست داشتی «325»