پارس ناز پورتال

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها (265)

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها (265)

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»

اخیر ترین عکس های بازیگران و چهره هاي مشهور و محبوب ایرانی در مجموعه جالب و خوشگل زیر برای شما از اینستاگرام انتخاب شده اند.

 

ماهایا پطروسیان و هیر کات جدیدش شروع مقاله امروز ماست. به امید این که همه ي ي شما عزیزان در طول زندگی هیر کاتتان بر وقف مراد باشد.

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»سلفی پاییزی امیرحسین آرمان و قلب رنگین کمانی اش, بازیگر محبوب و خوشتیپ سینما و تلویزیون.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»می‌تواند نامزد بیخود و بیجهت ترین سلفی ماه شود.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»مهدی فخیم زاده این همه ي ي برای برنامه اي که قرار بود به آن برود تبلیغ کرد, ولی تا آخر برنامه ننشستد و وسط آن قهرش گرفت و برنامه را ترک کرد. به دلیل طولانی شدن مکالمه تلفنی مجری با لاله اسکندری*
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»این یکی از تصاویر مجموعه ده عکسه پرستو صالحی از جشن تولدش هست و همانطور که پرستو گفته این مجموعه اول اوست* خودتان تا ته ماجرا بروید*/ تصاویر بازیگران

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»معلم هاي امروزی مدارس ابتدایی.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»معلم هاي ابتدایی زمان ما.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»قاب خانوادگی زیبای احسان خواجه امیری در کنار پدر و مادر عزیزش در یک کافه. آرزوی سلامتی دارم برای استاد ایرج عزیز در کنار خانواده دوست داشتنی اش.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»مصطفی کیایی در اوج تولید فیلم اخیر اش /چهارراه استانبول/ برای دومین بار مزه شیرین پدر بودن را چشید که جای دارد تبریک هاي صمیمانه خود را به مصطفی و محسن کیایی عزیز روانه کنیم. جانان بانو قدمت مبارک هست انشاااله.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»پست دوان دوان الناز شاکردوست و خواهر عزیزش که گویا در مسیر یک‌بار زمین خورده اند که آثار آن را روی شلوار عزیزان می بینیم.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»گویا رضا صادقی کار ناخوشایندی کرده بود که تیارا در این صحنه دارد پدرش را نصیحت میکند.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»منوچهر جان پیش از تبریک گفتن در شبکه هاي مجازی, روابط را در فضای حقیقی ترمیم کنید, طوری نشود که اینگونه سردی از پست ببارد. باریکلا.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»ماجراهای مهراب و فرزندانش. این قسمت؛ گذر زمان و رشدِ احمقانه.

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»پست ماچکی مهدی سلوکی به مناسبت تولد برادرش محمد سلوکی. مبارک ها باشد.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»ترافیک شما را خشمگین نمی‌کند ولی از سوال یک خبر نگار خشمگین میشوید؟* خیلی عجیب هست* هالوین هم که قبل بهنوش بانو, دیر به فکرش افتاده اید.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»هر چقدر هم سوپراستار و محبوب باشی, وقتی با یکی از اعضای خانواده زیبا آغداشلو مواجه شوی دوست داری در کنارشان تصویر یادگاری بگیری.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»هانا کامکار عکسی از خود با ویوی آرامگاه کوروش گذاشته و نوشته اتفاقی که تا بحال شانس تجربه اش را نداشته ام*
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»تفریحات کویری گلاب آدینه و شیرین بینا در اطراف یزد.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»لیلا بانو گوشه دنج شما سقف آرزوهای تفریحی ماست*
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»عکسی زیبا از استاد هوشنگ ابتهاج و نوه عزیزش. آرزوی طول عمر داریم برای سایه بلندِ ادبیات کشورمون.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»دورهمی بانو هاي بازیگر در یک رستوران به مناسبت تولد پرستو صالحی. کلا همیشه} خوشند و برخی اوقات برای خوشی هاي خود یک دلیل پیدا میکنند.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»دوشان فرزین.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»سردار امتحان بعنوان کادو از سوی عزیزی که صلاح ندیده نامش فاش شود, یک آیفون X دریافت کرده هست. مبارکش باشد. «داریوش پلی کرده, فندک را برداشته و به سمت تراس می رود»
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»کوروش سلیمانی و عمار تفتی به نجف اشرف مسافرت کرده اند. زیارتشان قبول حق.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»حظ می کنیم از هنر ناب ایرانی و باریکلا می‌گوییم به ذوق مفید حافظ ناظری برای گزینه این بک گراند برای عکسش.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»بلا به دور بهنوش بانو, امیدواریم هر چه سریع تر رخت سلامتی بپوشی. راستی در بیمارستان عرفان مریض با کتانی بستری می‌شود؟*
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»این روز هاي اوج خودشیفتگی خواهد گذشت و وقتی حرارت مغز آدمی پایین آمد, آنوقت هست که تک به تک این تصویر ها دیلیت خواهند شد.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»از چهره رامبد کاملا مشخص هست که زن و شوهر خلوت کرده بودند که امیرمحمد صلاح دید این خلوت را به هم بزند.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»خداحاظفی ماهور الوند با کاراکتر اش در فیلم جدیدی که نقش نقش بازی کرده هست.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»مارال بنی آدم در میان الماچینِ فرزندانش تولد خود را جشن گرفت. تبریک به این بازیگر مفید کشورمون.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»سلفی امیرکبیر با یکی از سرباز هاي دوره هخامنشی.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»میک آپ و سپس آتلیه. روندی که چهره هاي عزیز در روزهای بیکاری خود میگذرانند و نتیجه اش را من و شما لایک می کنیم.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»آزاه نامداری و گندم بانو فسقلی هم به آتلیه رفته بودند.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»آرام بانو نگذار ما در این خماری و کنجکاوی کشنده جان بدهیم. لطفا مشخصات کارِ این گریم را بگو*
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»یک سال از پرواز پدر استقلال و پرافتخار ترین مربی فوتبال ایران گذشت. دلنوشته مهدی رحمتی به این مناسبت را شاهد هستید. روح جنتلمن فوتبال ایران خوشحال و قرین رحمت باشد.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»تصویر بهاره کیان افشار در یکی از ژست هاي محبوب دختران سرزمینم.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»این یک پست نیست, این یک شکوائیه هست به نمایندگی از سوی تمام فالوئر هاي یغما گلرویی* یغما جان پول حجم اینترنت ما را تقبل می‌کنی که اینچنین صد تا صد تا استوری می گذاری؟ درضمن اینستاگرام در دیزی را باز گذاشته و محدودیت استوری را برداشته, در شما اثری از حیا نیست؟
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»مهراوه شریفی نیا در یکی از خیابان هاي شهر شهر شهر تهران. این دو خواهر پسر عمه جان و دوربینش را هم بیست و چهاری کنترات برداشته اند.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»با ما اینکار را نکن نفیسه جان. ما را با این متن ثقیل و غیر قابل هضم ات تنها مگذار* ما گنجایش این همۀ ي معنا را نداریم…
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»تصویر زیبای سیاوش مفیدی و سوپر من کوچولویش.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»بهاره جان هر چقدر هم فلو کنی چیزی از ارزش هاي عکست کم نمیشود* درضمن این تصویر نیست که مهم هست, لوکیشنی مهم هست که تصویر از آن جا آپلود شده, یعنی پالادیوم مال*
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»سپهر حیدری کل زندگی اش را برداشته و به سفر رفته هست.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»هومن سیدی این سلفی را با اندکی توضیح گنگ و سطح بالا به اشتراک گذاشته تا بر خفن بودنش تاکیدی مجدد داشته باشد. نوید محمدزاده هم زیر تصویر خندیده که بگوبد نه تنها ماجرا را فهمیدم, بلکه خیلی هم با آن حال کردم* ممنون از همراهی تان در مقاله امروز. تا فردا, یا حق.
عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران + تصاویر ستاره ها «264»

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان «263»

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها «362»

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس «361»