پارس ناز پورتال

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس «361»

جدید ترین تصاویر بازیگران سرشناس ایرانی در اینستاگرام و شبکه های مجازی را میتوانید در آلبوم اخیر زیر دیدن کنید و لذت ببرید.

 

شروع می‌کنیم با این عکس از شهریار فوتبال ایران پزشک علی دایی در کنار دخترکش نورا بانو, با آرزوی سلامتی برای همۀ نور دیدگانی که نشاط بخش و امید زندگی در تمامی خانواده ها میباشند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)سنگ تمام اینستاگرامی الناز شاکردوست برای نوید محمدزاده. آره رفیق, اینجوریاس*

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)هر شخصی صبح جمعه این عکس را در اینستاگرامش دیده, احتمال این که جمعه خوبی داشته باشد بسیار چندان بوده هست.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)پریچهر قنبری و پسرش آقا امیر علی که به تماشای نمایش مادرش رفته بود.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)رضا فیاضی با این استوریِ افسرده اش, فاجعه گذر زمان را مثل کشیده اي بر گوش ما خواباند. / عکس های بازیگران

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی در یک رستوران در حال خوردن غذا میباشند, گرچه اگر مردم بگذارند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)و لوس بازی هایي که هیچوقت تمامی ندارند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)عکسی دیدنی از بانو لعیا زنگنه در نمایی از فیلم /زنانی که با گرگ ها دویدند/ به کارگردانی امیر اطهر سهیلی کارگردان جوان و گمنامی که به نظر می‌آید با اقتباس از کتاب مشهوری به همین نام «زنانی که با گرگ ها دویدند» اثر کلاریسا پینکولا استس این فیلم را ساخته هست.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)هشتاد و پنجمین دربی به کام قرمز ها شد و نوش جانشان این شیرینی. آبی هاي عزیز هم که عیبی یوخ, نوبت برد انها هم می شود. شادی پرسپولیسی ها در اتوبوس را شاهد هستید.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)بنیامین در آن سر جهان برای دومین بار پدر شد که جای دارد تبریک هاي بی شمار خود را به سوی او روانه کنیم. بنیامین نام پسرش را /بن سان/ گذاشته هست. قطعا با آن درختچه هاي تزئینی که بن سای نام دارد, فرق می‌کند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)ستاره هاي خوشتیپ در مراسم توزیع خصوصی فیلم /زرد/, پرطرفدار اینروز هاي گیشه. بهرام رادان, بهاره کیان افشار و مهرداد صدیقیان. سه بازیگر توانا و پرطرفدار.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)همین اکنون به آریایی هاي اصیل توی خونه برخواهد خورد که چرا فلانی نام گربه اش را از شاهنامه گزینه کرده هست./ عکس بازیگران

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)سارا بانو بهرامی در مراسم توزیع خصوصی فیلم زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)اشکان خطیبی و همسرش هم در توزیع خصوصی زرد حضور داشتند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)ساره بیات یکی دیگر از میهمان هاي ویژه توزیع خصوصی زرد بود. ساره یکی از بازیگران اصلی این فیلم هست.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)سوالی که سروش صحت در این مطلب مطرح کرده و ذهن هزاران نفر را در سرتاسر کشور درگیر کرده هست. جواب چیست؟

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)درگذشت علی اشرف درویشیان نویسنده نامی و خوش قلم کشورمون خبر تلخ روز قبل بود. هنرمندی که حکایت هاي وی در حوزه هاي اجتماعی و سیاسی الهام بخش شمار زیادی از جوانان در دوران پهلوی بود و بار ها به جور قلمش زندانی شد. داشی اشرف روز قبل جامعه ادبیات را ترک کرد و هواداران و علاقه مندان اش را با حکایت هایش تنها گذاشت.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)حدیث بانو میرامینی که کماکان در روزهای عشقولانه پس از ازدواج به سر میبرد, این عکس را در حال گشت و گذار در ارتفاعات میهن به اشتراک گذاشته هست.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)هر شخصی صبری دارد, حتی اگر بسیار عاشق پیشه و جنتلمن باشد* «واکنش به عکس»

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)سلفی شبنم قلیخانی در کنار بهرام خان ابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)حامد بهداد در یک کافه. گویا توهم و مالیخولیا بر وی غالب گشته هست*

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)باران کوثری در برابر سینما میرزا کوچک خان رشت, به مناسبت توزیع فیلم /منزل دختر/ ساخته غوغایی شهرام شاه حسینی که پس از چند بار دستگیر و پس از کلی قیچی خوردن به توزیع در آمده هست. توصیه می کنم این فیلم بی احتیاط و ساختار شکن را هر چه زود تر مشاهده نمایید, چون اصلا بعید نیست که امروز بر پرده باشد و فردا نباشد.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)دورهمی سینمایی ها در جشن تولد 61 سالگی بهروز خان افخمی, دقیقا هم زمان با 61 سالگی بیل گیتس و همین طور 61 سالگی پزشک محمود احمدی نژاد* تولد هر سه همزاد عزیز مبارک*

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)مهران مدیری هم در مراسم توزیع خصوصی /زرد/ حضور داشت.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)آزاده جان ترسیدند بازی را طوفانی کنند و باد بیاید و وضعیت ناگوار شود.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)عکس یادگاری سیروس همتی در کنار گلاب آدینه و شیرین بینا که این روز ها هیچ جایی بدون هم نمی روند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)علی علیپور مهام جوان پرسپولیس و زننده تنها گل دربی در کنار خانواده عزیزش.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)عکس خواهرانه بهنوش و تینوش طباطبایی. خدا برای هم نگاه داردشان.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)نخستین سلفی بنیامین و با آقا پسرش. کوچولویی که من بعد عکسهای زیادی از وی خواهیم دید. پست تبریک عماد طالبزاده به بنیامین را شاهد هستید.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)برزو و بهار محترم در میان الپلان سریال /سر دلبران/ در یزد, شکار این عکس بی هوا شده اند./ عکسهای بازیگران

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)عمو رضا بابک هم از راه به در شد.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)گریم ساغر عزیزی در فیلم /آهوی پیشونی سفید 2/ به کارگردانی سیدجواد هاشمی. ساغر بانو در این فیلم نقش اختاپوس را بر عهده دارند. بله. نتیجه می گیریم که بانو هاي ایرانی در روز عروسی شان 5 میلیون هزینه کرده و خود را شبیه اختاپوس می کنند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)ملاقات بزرگمهر حسینپور و همکارش با استاد آیدین آغداشلو و پسرش تکین, به صرف چای قند پهلو به مناسبت تولد استاد. تبریک فراوان به مرد زیبا هنر ایران, آیدین آغداشلوی عزیز.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)همۀ وقت} برایم سوال بوده که این خنده هاي توأم با اخم بر اثر چه واقعه اي ممکن می‌شوند؟* مثلاً وقتی تیمت باخته یک نفر قلقلکت بدهد* پ.ن: یاغی کی بودی شما؟*

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)امید حاجیلی در حال گشت و گذار در میلان در یکی از رستوران دیدنی این شهر.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)مادربزرگ, مادر و دختر. عکس زیبایی که ناهید مسلمی و شیدا خلیق با مادر عزیز خلق کرده اند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)لیلا بانو زارع هنرمند متشخص و دوست داشتنی سینما در حاشیه توزیع خصوصی غیر مجاز «نام فیلم هست» در تالار بالکن شمس.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)شیث رضایی با این سلفی تولد پرستو صالحی را تبریک گفت. عجب*

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)رضا جان هنوز فرصت برای این توصیه ها چندان هست, بگذار بچه ها بازی شان را بکنند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)محسن افشانی در حال خوشگذرانی در یک استخر در دوبی. در آن سیاهی انتهای عکس می توان شمار زیادی از همسران رفقای محسن را هم پیدا کرد.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)پست فوق العاده فرزاد مؤتمن که در آن الناز شاکردوست را حسابی شرمنده کرده هست.
عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)آرمین جان مشکلی پیش آمده؟* چرا خنده هایت این شکلی شده؟ خدایی نکرده سکته که نکره اي؟*

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)نرگس محمدی و دسته گلی که همسرش علی اوجی برای او گرفته تا خستگی همسرش را در کند.

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)رضا گلزار اهل این کپشن هاي شاخ اینستایی نبود. با رفقای نا باب پریده هست*

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)رفقا اهل فن, مشاهده نمایید میتوانید خودرو نیکی کریمی را تشخیص بدهید*

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس (361)از این موضوع مطمئن باش مجید جان. اصلا هم زود نیست*

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و چهره های محبوب «360»

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران «359»

عکس های بازیگران و شخصیت های معروف «358»

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان «357»