پارس ناز پورتال

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها «272»

آخرین تصاویر بازیگران و چهره هاي معروف ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای شما که علاقمند به دنیای سینما و هنر هستید آورده ایم.

 

لیندا کیانی و علی سلیمانی با گریم هاي خسته خود در پشت صحنه کار جدیدشان. در کنار تمجید بدون مقدمه لیندا از حمید نعمت الله و کارهای وی، علی الخصوص سریال دوست داشتنی “اوضاع سفید”. “رگ خواب” که یکی از برترین فیلمهای جشنواره فیلم فجر امسال بود «اگر نگوییم برترین» اخیر ترین ساخته آقای نعمت الله هست

 

که پس از شب هاي قدر به پخش عمومی در خواهد آمد و یک پیشنهاد ي جدی برای سینما دوستان که آن را مشاهده نمایید و تک تک لحظات حضورتان در سینما و مشاهده یک فیلم بینظیر، لذت ببرید.

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)

پویا امینی و پسرش در حال شادیِ دُردُری پس از صعود ایران به جام جهانی فوتبال 2018.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)سلفی اهالی محترم رسانه در حاشیه مراسم افطاری اي که به میزبانی شهرداری شهر تهران در بوستان گفتگو برگزار شده بود. یک نفر به شهرداری محترم استان تهران یادآوری کند که انتخابات تمام شده هست! الکی بیت المال را هدر ندهید.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)مینا ساداتی و بهناز جعفری، در حال اجرای یکی از نمایشنامه هاي پروژه پرستاره “دی روز” به کارگردانی علی سرابی.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)خاطره بازی شبنم مقدمی با عکسی از 13 سال پیش، مربوط به تئاتر ماندگار “بی شیر و شکر” ساخته پزشک حمید امجد. تئاتر هاي غنی آن موقع کجا و تئاتر هاي کیلویی امروز کجا!
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)یکتا ناصر و دختر توپولویش سوفیا در یک آتلیه.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)مهران رنجبر و سه نقش از شش نقشی که در یک تئاتر بر عهده دارد.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)سلفی میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی با صورت نشسته سر میز صبحانه در هتلشان در لهستان.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)حمید هوتب.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)گریم دیدنی و متفاوت شهرام حقیقت دوست در یک کار اخیر که نام آن “شب چره” هست.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)سلفی خانم هاي هنرمند در پشت صحنه سریال “پنچری” ساخته برزو نیک نژاد. شهره سلطانی و سولماز غنی را شناختم فقط.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)سلفی خاله سارا، خاله قاصدک و خاله شریفی مقدم در یک دورهمی دوستانه.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)عکسی دیدنی از کودکی هاي هوتن شکیبا که به مناسبت زاردوزش آن را به اشتراک گذاشته هست. تبریک به این بازیگر مفید و توانای سینما و تئاتر کشورمون.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)نوید محمد زاده با این استوری و به زبان کردی تولد رفیقش هوتن شکیبا را تبریک گفت.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)سلفی بدون شرح علی انصاریان که ریش هاي بعضاً سفیدش سوژه ي آن هست.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)تجمید و تبریک ویژه فرهاد مجیدی به کارلوس کی روش.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)یادی می کنیم از استاد بابک بیات که روز قبل تولد ایشان بود. برای این مرد تکرار نشدنی موسیقی آرزوی سعادت اخروی و شادی روان داریم.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)پست دیدنی احسان خواجه امیری که در آن به شباهتی که با جوانی هاي پدرش استاد ایرج دارد، اشاره کرده هست.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)دورهمی هاي مربوط به سریال “دیوار به دیوار” پایانی ندارند!
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)شیلا خداداد در یکی از پردیس هاي سینمایی شهر تهران.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)فریدون آسرایی با بی کیفیت ترین تصویر ممکن از خودش، از مردم خواست که در این شب ها دعایش کنند.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)تصویر دیدنی برزو ارجمند و پسرش جانیار که عینک ها را پدر و پسر با هم ست کرده اند.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)جمله اي سنگین و کنایی، در عمارتی لاکچری. جدید ترین پست علی کریمی.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)جشن تولد نازنین فراهانی بازیگر مفید سینما و تلویزیون در آخرین روز فیلم برداری سریال “دیگری” در کنار همکاران عزیزش. حمیدرضا پگاه و همسرش هم در تصویر حضور دارند.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)متین ستوده کماکان در یزد هست و تصویر هایي از خود در کوچه پس کوچه هاي این شهر آپلود می کند.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)سلفی مجید واشقانی و حسین رفیعی، دو هنرمند اراکی در حال گشت و گذار در استان کرمان.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)مجید خراط ها و علی کاظمی و سایرین، پیش از عزیمت به کربلای معلی. زیارت قبول.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)عزیزان هنرمند در یک رستوران بین راهی، با حضور سیروس گرجستانی، داریوش سلیمی، نادر سلیمانی و فتحعلی اویسی، در کنار حجمی باورنکردنی از انواع سیگار روی میز!
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)تصویر زیبای سارا خادم الشریعه و آتوسا پورکاشیان، دو عضو جدانشدنی از اخبار ورزشی بانوان.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)تصویر یادگاری زورکی سحر ولدبیگی در کنار جودی آبوت!
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)محمدرضا غفای این روزها سخت در حال تمرین نقاشی هست و پیشرفت قابل ملاحظه اي هم داشته هست. س یادگاری زورکی سحر ولدبیگی در کنار جودی آبوت!
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)بابک جهانبخش هم روی به تصویر گرفتن کنار مجسمه ها آورده هست.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)عکسی دیدنی از مهران رجبی و پسرش در حاشیه مراسم افطاری اهالی رسانه.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)امیرحسین صدیق هم به پروژه “آتش و قداره” پیوست.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)سحر جعفری جوزانی و پست هاي همیشگی اش.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)عکسی بینظیر و دوست داشتنی که دو تن از تاج سر هاي سینمای کشور ایران در آن حضور دارند. استاد محمدعلی کشاورز و استاد عزت الله انتظامی در کنار مجید خان انتظامی، مربوط به روزی که جناب کشاورز به عیادت جناب انتظامی رفته بودند. آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برای بزرگان سینمای کشور ایران.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)سلفی حامد کمیلی، لیلا برخورداری، سارا رسولزاده، پانته آ بهرام، پانیبال شومون و ستاره پسیانی در پشت صحنه یکی دیگر از اجرا هاي پروژه “دی روز”.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)کمتر از یک هفته به پخش سری دوم شهرزاد مانده و انتظار ها دارد به اتمام می‌رسد. با این تصویر مربوط به گریم پریناز ایزدیار در این سریال، همۀ شما را به خداوند بزرگ می سپاریم. التماس دعا، یا حق.
عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها «271»

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی «270»

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام «269»

بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ «268»

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران «267»

عکس های بازیگران و ستاره ها «266»

 

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها (272)