پارس ناز پورتال

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی «279»

تصاویر بازیگران مشهور و ستاره هاي معروف ایرانی در اینستاگرام را برای شما که علاقمند به دنیای سلبریتی ها هستید آماده نموده ایم. 

 

نیوشا ضیغمی بازیگرِ کم کار این روز ها که اکثر درگیر بیزنس میباشند تا سینما، این تصویر آتلیه اي جدید را از خود منتشر کرد

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)

سعید پدیده فوتبال ایران و آسیاست و می‌تواند یکی از ستاره هاي ماندگار فوتبال ایران باشد و در رده بزرگان قرار گیرد، گرچه اگر حواسش به حواشی دور و برش باشد و اینستاگرام دغدغه اصلی زندگی اش نشود. متاسفانه در این چند وقت جدید، سعید و پست هایش «و همین طور سردار آزمون» دارند به سمتی می‌روند

 

که کاملاً در مغایرت با زندگی حرفه اي یک فوتبالیست جوان هست و می‌تواند به سادگی وی را دچار حاشیه کند. اي کاش این جوانان داستان زندگی مجاهد خزیراوی جوان ایرانی اي که مسئولان بارسلونا را برای مشاهده بازی اش به ایران کشاند را بخوانند و بشنوند و عبرت بگیرند.
عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)مگر غیر این هست؟! من هنوز هم همین طور فکر می کنم!

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279) از اون نگاه ها که حواسش بهت هست…

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)عکسی که بعد از کورس بزرگ اسب دوانی گنبد کاووس گرفته شده هست. رقابتی که در آن اسب فرهاد قائمی اسب سردار را شکست داد و قهرمان شد.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)پژمان جان پیش از زدن انتخاب آپلود، یکبار دیگر تصویر و نوشته هایش را مشاهده نمایید. “ستو” خانم؟!!

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)– مادر جان نمیخوای بیخیال این سلفی بشی؟ اسیرمون کردی هر جا هر جا هی سلفی!

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)سامیار و ساتین، نفس هاي شیلا خداداد. خد ا حفظشان کند.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)الهه منصوریان ووشو کار مشهور بانوان ایران در مسیر مسابقات جهانی. الهه درصدد این هست که پس از ماجرای برنامه ماه عسل و مشهور شدن اش بار دیگر بتواند قهرمان جهان شود و احتمالاً به این مهم خواهد رسید.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)جشن تولد پشت صحنه ايِ پوریا پورسرخ در جمع همکاران پرشمارش. تبریک به پوریای با اخلاق و ورزشکار.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)یوسف کرمی و دوستان در کنار وزیر اعظمِ پادشاهی بویو.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)بهزاد خداویسی بازیگر مفید و دوست داشتنی سینما و تلویزیون به اتفاق همسر جان در حال گشت و گذار میباشند.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)سلفی ماشینی میلاد میداوودی ستاره اسبق استقلال در کنار دختران زیبایش آميتيس و آتريسا.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)پستی که جهان خانم دختر بزرگ رویا تیموریان برای مادرش گذاشته هست. برای خانم تیموریان بازیگر قدیمی و کاربلد کشورمون آرزوی سلامتی داریم.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)رفاقت هاي گلاره عباسی و رفیق دوربین دار اش ادامه دارد. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)آناهیتا درگاهی و مجید خان مظفری در نمایی از یک کار جدید که نامش “داستان سیاوش” هست و احتمالاً از تلویزیون و یا شبکه خانگی پخش خواهد شد.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)واقعاً چه علت دارد که آدم چنین عکسی از خودش را در این قطع به دیوار منزلش نصب کند؟! حالا نصب هم کرد چه علت دارد که آن گونه ملیحانه به آن زل بزند؟! حالا گیریم زل هم زد، چه علت دارد عکسی از خود در حال زل زدن به آن را در اینستاگرام بگذارد؟! هر پست مجید اخشابی ما را با دنیایی از سوال هاي بی جواب مواجه می کند!

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)امیر یگانه این تصویر خود را با تصویر مشهور آل پاچینو مقایسه کرد تا روز تلخی برای سینما دوستانِ سرتاسر جهان رقم بخورد.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)دورهمی عوامل “محله گل و بلبل” یکبار دیگر در لوکیشن این آلبوم دور هم جمع شدند و تجدید دیدار کردند. نکته اي که هست این هست که مسئولین سازمان چگونه عزیزان را با این ظواهر به داخل جام جم راه داده اند؟! 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)عکسی بی نظیر از چلچله جوانی فرامرز خان قریبیان، در دوران جولان قدرت ها و سید ها در کوچه گوزن ها. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)مریلا زارعی، فریبا متخصص و بهنوش طباطبایی در دومین شب مراسم پخش خصوصی فیلم “زیر سقف دودی”. همان یک شب مراسم برای پخش هاي خصوصی کافی نبود که دو شبش کردید؟! بیکارید که چنین بدعت هایي را باب می‌کنید؟!

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)سلفی معصومه کریمی یگانه مونوپاد دنیای چهره ها پس از تماشای یک نمایش، در کنار جهانگیر خان الماسی، امیر جعفری، رز رضوی، علیرضا مهران، سامان جلیلیان، سیروس همتی، سیاوش خیرابی، سیدعلی صالحی و سایر دوستان هنرمند.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)از نیش باز خانم خیراندیش کاملاً مشخص هست که برای نخستین بار هست که دارد سلفی می‌گیرد.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)استاد علی نصیریان، در حال درخشش در صحنه تئاتر در 83 سالگی. همه ي وقت بدرخشی استاد، همه ي وقت بدرخشی تنها ستاره ي باقیمانده و روشن از نسل اول سینما و تئاتر در آسمان هنر.
عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)نرگس محمدی و علی موتوری اش. بله. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)بهشاد مختاری افتخار ایستادن در کنار اکبر عبدی را پیدا کرد. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)بهنوشِ رنگی رنگی، بهنوش به این قشنگی! 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)روشنک گرامی بازیگر توانای سینما و تئاتر در سینما فرهنگ به تماشای نخستین پخشِ “بیوگرافی” نشست. نخستین فیلم بلند فاطمه ثقفی که در گروه هنر و تجربه به پخش درآمده هست.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)اقامت محمدرضا غفاری در اسپانیا ادامه دارد و در آنجا به آموختن هنر نقاشی مشغول هست. نقاشی با رنگ و بعضا هم نقاشی با بشقاب غذا!

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)سلفی محمدرضا خسروی با یک میمون تاکسیدرمی شده. شما هنری منفورتر از تاکسیدرمی کردن حیوانات سراغ دارید؟!

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)کمند امیرسلیمانی همه ي وقت می‌خندد. همۀ وقت} مثبت مینگرد و حالش مفید هست. آرزوی سلامتی داریم برای این بازیگر بی نظیر با اخلاق. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)سوشا مکانی وقتی دید که در هیاهوی بازار نقل و انتقلالت کمتر از قبل در حال دیده شدن هست، این تصویر را با این لباس ها به اشتراک گذاشت تا نیازش به دقت و دیده شدن را برطرف کند. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)عکسی زیرخاکی و نوستالژیک از روزهای خوشِ “ساعت خوش”، به کارگردانی مهران مدیری. نادر سلیمانی، یوسف صیادی، نصرالله رادش، امیر غفارمنش و رضا عطاران در کنار هم. رضا شفیعی جم، ارژنگ امیر فضلی، حمید لولایی، حسین رفیعی، مرحوم داوود اسدی، سعید آقاخانی، فاطمه هاشمی، رامین ناصر نصیر، زده یاد پوپک گلدره، نعیمه نظام دوست، جواد رضویان، معصومه کریمی و بهراد خرازى سایر بازیگران این آلبوم به یاد ماندنی بودند. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)شهرام قائدی و عکسی بامزه از دوران کودکی اش.  

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)برزو ارجمند این پست را به مناسبت سیزدهمین سالگرد ازدواجش به اشتراک گذاشت. تبریک به برزوی عزیز و همسر محترمش. عشقتان پایدار. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)آیدین ختایی مردِ آهنین سابق و بازیگر کنونی دو گریم از خودش در آلبوم هاي “مختارنامه” و “ماه تی تی” به اشتراک گذاشته هست. “ماه تی تی” یک سریال داستانی با تم ایرانی به کارگردانی داوود میرباقری هست که فعلاً تولید آن متوقف شده و عاقبتی نامعلوم دارد. 

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)سلفی مسعود امامی و پسرش در کنار شاهرخ استخری و دخترش، در تراس منزل یکی از عزیزان در شمال شهر تهران.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)پزشک بهرام بیضایی.
عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)تست گریم هدیه تهرانی برای فیلم “پدیده” ساخته جدید علی احمد زاده، در روزهایی که فیلم “مادر قلب اتمی” را هم روی پرده دارد. امیر جدیدی، مریم پالیزبان، مهرداد صدیقیان و پگاه آهنگرانی هم در این فیلم حضور دارند. درضمن امروز تولد 46 سالگی خانم تهرانی هم هست. تبریک بی پایان به خانمِ سوپراستار.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)قاب دوست داشتنی اسدالله یکتا در کنار همسر و پسرش محمد. آرزوی سلامتی داریم برای این خانواده صمیمی.  

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279) حضور مسعود شجاعی ⁩مقابل درب پلمپ شده جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان و ابراز تاسف او از تعطیلی ۲ ماهه این مرکز حمایتی و مددکاری کودکان کار. خوشحالیم که کاپیتان تیم ملی کشورمون یک انسان فرهیخته و انقدر دغدغه مند و با شخصیت هست. تمام پنالتی ها و بازی هاي فوتبال عالم فدای سرت کاپیتان.

 

باز هم فرا رسیدن عید سعید فطر را خدمت شما عزیزان جان تبریک عرض می‌کنم. انشاالله تعطیلات خوبی پیش رو داشته باشید. تا مقاله بعدی، خداوند یار و نگهدارتان.

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی (279)

 

مطالب مرتبط :

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان در تابستان «278»

جدیدترین عکس های بازیگران و تصاویر هنرمندان «277»

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها «276»

بازیگران ایرانی در اینستاگرام «275»

مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس «274»

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان «273»