پارس ناز پورتال

عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان

عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان

عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان

بازیگران و خواننده ها و دیگر ستاره ها از طریق اینستاگرام ارتباط خوبی با طرفداران خود برقرار کرده اند و با گذاشتن تصاویر لحظه ای از خود طرفداران را به وجد می آورند. اینستاگرام این روزها تبدیل به دفتر خاطرات تصویری خیلی ها شده است.

 

با کمی دقت می توانید «رزی هانتینگتون» را در شیشه عینک «جیسون استتهام» ببینید.

عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«جنیفر لوپز» هم وارد دنیای طراحان شده و می خواهد با «جوژپه زانوتی» طراح سرشناس کفش های زنانه همکاری کند. اگر ذوق او در طراحی لباس به خوبی سلیقه اش در لباس پوشیدن باشد نتیجه حتما عالی خواهد بود.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«مت دیمون» این روزها با قسمت جدید مجموعه پرطرفدار «بورن» با عنوان «جیسون بورن» روی پرده سینما قرار گرفته است.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«مریل استریپ» لباسی با طرح پرچم آمریکا به تن کرده و مثل خیلی دیگر از هنرمندان به حمایت از «هیلاری کلینتون» پرداخته و در مدح او سخنرانی کرد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«کیتی پری» نیز همچنان به حمایت از نامزد انتخاباتی محبوب خود ادامه داده و او را بهترین انتخاب برای افراد روشن فکر از جمله خودش، خواند.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهاندیدن «راک» با آن همه کبکبه و دبدبه ، در حال عوض کردن پوشک دختر کوچولویش او را برای ما حتی از قبل هم دوست داشتنی تر می کند. به قول خودش وقتی دخترش شماره دو داشته باشد او مرد شماره یک میدان است!
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«جیمز فرانکو» در صحنه ای از فیلم « در نبردی مشکوک» که تهیه کننده و کارگردان آن خودش است و چهره های سرشناسی از جمله خودش، «رابرت دووال» و سلنا گومز در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم در فستیوال فیلم ونیز افتتاح خواهد شد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«بیانسه» و دختر 4 ساله اش «بلو آیوی» در حال گذراندن تعطیلات تابستانی.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهاندر موفق بودن «جاستین بیبر» هیچ شکی نیست، ولی هنوز خیلی راه مانده تا بخواهد به حدی برسد که با کسی مثل «الویس پریسلی» مقایسه بشود.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«لئوناردو دی کاپریو» روی کشتی Alucia و در کنار دریانوردان در حال ساخت مستند جدیدش در مورد تغییرات آب و هوایی.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«سلنا گومز» همچنان با انرژی و انگیزه بسیار در گیر و دار تور آلبوم «Revival».
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«کیم کارداشیان» و همسرش «کانیه وست»، خدا و الهه خود خفن پنداری، جلوی دوربین مجله «هارپرز بازار».
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«ویکتوریا بکهام» با این عکس با یک تیر دو نشان زده و همزمان حمایت خود را از «کلوئی مورتز»، دوست یا به قولی نامزد پسرش بروکلین، و «هیلاری کلینتون» را اعلام کرد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهاناین عکس را گذاشتیم که اگر «یان سامرهلدر» و همسرش «نیکی رید» را جایی از پشت سر دیدید هم بتوانید آنها را بشناسید.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهانتعجب نکنید، «لیدی گاگا» هنوز مادر نشده است و سیسیلیتا، این کوچولوی بامزه، دخترخوانده اوست.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«ریس ویترسپون» با این عکس تولد همسرش «جیم» را به او تبریک گفت.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«مایلی سایرس» در حال سفر همراه با سگش و احتمالا «لیام همزورث» که گوشه ای از او را در عکس می بینید.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهاننمی شود انتظار دیگری از «رابرت داونی جونیور» داشت، او واقعا نمی تواند آرام بایستد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«تیلور سوییفت» و «تام هیدلستون» زوج جنجالی این روزها که باید دید رابطه شان چه مدت دوام خواهد آورد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«سوفی ترنر» با تغییر رنگ موهایش ریسک بزرگی کرده است، همه تصویر سانسا را با موهای قرمزش در ذهن خود دارند، ولی انصافا سوفی مو بلوند هم خیلی زیباست.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«تیلور لاتنر» به عنوان الگوی یک آقای شیک پوش و خوش تیپ در مجله «جی کیو».
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهانمثل این که «سیلوستر استالونه» در تلفن همراهش عکسی از جشن «بلو دایموند» بنیاد «داجرز» نداشته و مجبور شده از روی یک عکس دیگر این عکس را گرفته و با هوادارانش به اشتراک بگذارد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«پاتریک شوارتزنگر» با این عکس تولد پدرش «آرنولد» را به او تبریک گفت. آرنولد روز 30 جولای 69 ساله شد!
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهانمثل این که مادر «بری لارسون» وقتی که بچه بوده به او یاد نداده که این طوری نشستن خطرناک است!
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهانوقتی «میسی ویلیامز» تبدیل به گربه اسرار آمیز «آلیس در سرزمین عجایب» می شود.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«ماریا شاراپووا» با یک بارانی خوشگل گل گلی از برند «نایکی».
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«کریس رونالدو» جلوی دوربین برند لوکس پرتغالی «ساکور برادرز».
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«نیمار» از این که می تواند در المپیک ریو در میان نمایندگان کشورش باشد بسیار خوشحال است و به خودش افتخار می کند.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«لوئیز سوارز» در کنار دوست و هم تیمی اش «لیونل مسی» که با ظاهر جدیدش خیلی از هوادارانش را شگفت زده کرده است.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«گولبن ارگن» دقیقا دارد به چه چیزی می خندد که به نظر این بچه ها خنده دار نیست؟ با این شرایط آوردن خنده به لب این بچه ها باید کار سختی باشد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«ایرم دریجی» و دوست تازه عروسش «گولشن» در حال گردش و تفریح در پلاژ.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهانتب کودتا هنوز فروکش نکرده است و همچنان ستاره های ترکیه در کنار مردم کوچه و خیابان به حمایت از، به قول خودشان، دموکراسی می پردازند. «بنگو»، «مصطفی ججلی» و «مورات دالکیلیچ» در خیابان های آنکارا.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«گوکهان تپه» هم در کنار دوستان و هم وطنان خود مخالفتش را با کودتا اعلام کرد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«مصطفی صندل» و «ایرم دریجی» هم موفق شده اند با بقیه دوستانشان یک گوشه خلوت پیدا کرده و برای فرار از برچسب خوردن حمایت خود از دموکراسی را اعلام کنند.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهانلازم نیست خیلی باهوش باشیم که بفهمیم شخصی که در کنار «سونر ساری کابادایی» نشسته برادرش است.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«بوراک اوزچیویت» به عکسی از پرچم ترکیه اکتفا کرده و سپس به اشتراک گذاشتن همان عکس های هوادارکش خود ادامه داد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«هازار ارگوچلو» و «انگین ازتورک» که این روزها در حال بازی در یک پروژه مشترک هستند.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«سونگری» با این عکس خود گفت که قرار است دهمین سالگرد گروه «بیگ بنگ» را در اوساکا جشن بگیرند.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«یونگ جون هیونگ» با این عکس سیاه و سفید و حالتی که در چهره اش است خیلی خوشحال به نظر نمی رسد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«کیم جی سو» با گریم خیلی بامزه تر از این حرف ها می شود، ولی خوب همین طوری هم اصلا بد نیست.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«کلارا لی» را از کدام سریال به یاد می آورید؟
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«ژو می» همراه با هم گروهی اش «کیم ریووک» که ظاهرا خودش در اینستاگرام حساب ندارد.
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان«لی جون کی» در کنار «بکهیون» از گروه «exo».
عکسهای خفن بازیگران و ستاره های کشورهای مختلف جهان