پارس ناز پورتال

عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانی

عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانی

عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانی

ستاره های المپیکی در حال خبرسازی و انتشار تصاویر خود با مردم ایران هستند,اولین مدال آوران کیانوش رستمی عزیز بود که تصاویرش هم خوب همه جا پخش شد.با بقیه ستاره ها همراه باشید و تماشا کنید. به همت تیم وزنه برداری کشورمان در المپیک، موتور مدال آوری کاروانمان استارت خورده و روشن شده است.

 

سهراب مرادی عزیز امروز صبح دومین طلای کاروان را کسب کرد تا برای دومین روز متوالی مردم ایران پس از چک کردنِ صبحگاهی گوشی های خود خوشحال و مغرور از افتخار آفرینی هموطنانشان بشوند. امیدواریم این استارت خوبی که خورده، توسط تکوانده و کشتی ادامه پیدا کند و در میانه راه ریپ نزند! تیم والیبال و حسن تفتیان هم به دور بعد صعود کردند که لایقِ آفرین اند.

 

عکس طلایی های کاروان کشورمان در سالن وزنه برداری دهکده المپیک ریو دو ژانیرو را شاهد هستید. عکسی که دکتر مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری آن را گرفته و توئیت کرده است.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیرضا یزدانی طبق عادت همیشگی اش، وقتی که در حین اجرای یکی از ترانه هایش به قسمتِ اوج آن رسید، چشم هایش را بست و چند دقیقه ای نعره زد. ولی پس از باز کردن چشمهایش، هیچ چیز مثل قبل از بستن آن ها نبود. از سالنِ پر از تماشاگر تنها چند لیوان بزرگ پاپ کورن روی دسته صندلی ها مانده بود

 

و مردی نارنجی پوش که داشت با جارو در بین صندلی ها این ور و آن ور میرفت و پدر جدِ کسانی که آشغال ریخته اند را مورد مرحمت قرار میداد. علی اوجی هم در ردیف اول در چُرتِ میان روزی به سر می برد. اینگونه شد که این تصویر زیر رقم خورد!
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیآسمان خراش های باتجربه ورزش ایران در افتتاحیه یک سوله! البته از صاحبین کسب و کار کشورمان بعید نیست نام محصولشان “سوله” باشد. مثلاً آبمیوه سوله، یا صابونِ حمامِ سوله. صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی. اوشین جان موقع تایپ، کپس لاک را خاموش نکن، آدم فکر می کند از چیزی عصبانی هستی!
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکسی عالی از احسان خواجه امیری و آقا ارشان که گویا در حال گردگیریِ تابستانی منزل هستند! اگر گذاشتند این بچه آلبومش را تکمیل کند… هر روز خانه تکانی و کار!

 

نکته دیگری که الآن متوجهش شدم، این است که “استرس بیش از حد باعث انفجار افراد میشود”. این جمله را به شهرداری تهران جهت بنر های اتوبانی پیشنهاد می کنیم. عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیامیرحسین رستمی با این عکس تولد پسر عزیزش عرشیا (یا ارشیا) را تبریک گفت. تبریک به آقا ارشیا (یا عرشیا)ی گل و ورزشکار.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیپست رامبد جوان به نمایندگی صد ها پستِ تبریکی که بمناسبت افتخار آفرینی سهراب مرادی آپلود شده است و آپلودشان همچنان ادامه دارد (بعضی از عزیزان دیر تر مطلع شده اند). 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیحسین مهری در پروژه جدیدشان نقش یک جوشکار زحمتکش را بر عهده دارد. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیاستاد جمشید مشایخی به همراه نوه عزیزش صحرا خانم میهمان خندوانه خواهند شد. صفحه رسمی استاد این خبر را اعلام کرده است. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیکاملاً مشخص است که عزیزان با عکس های یادگاری خود پدر شوالیه آواز را در آورده اند و رُس اعصابشان را کشیده اند! نفر بعدی که برای عکس یادگاری پیش استاد بیاید، خونش گردن خودش است!
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیاین عکس مربوط به تریلر جدید سریال سریال واکینگ دِد نیست، مربوط به کنسرت روزبه نعمت اللهی است.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیحمایت علی کریمی از لیلا رجبی و همه ورزشکاران مدال آور و مدال نیاور کاروان ایران در المپیک. به عوامل و کارشناسان شبکه ورزش توصیه می کنیم که این عکسِ لیلا رجبی و نقش پرچم ایران بر ناخن های ایشان را ببینند تا از این به بعد در تشخیص افراد بی غیرت، بهتر عمل کنند. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیمهدی باقر بیگی یا همان آقا مجید “قصه های مجید”، دیروز برای بار دوم حس شیرین پدر شدن را تجربه کرد. تبریک به مهدیِ عزیز. امیدواریم قدمِ آوین خانم پر از برکت و شادی برای او و خانواده اش باشد. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکس یوسف تیموری (با 1 هفته سابقه باشگاه) و پسرخاله عزیزش (با 8 ماه سابقه باشگاه) پس از صرفِ یک دست بیلیارد. بله یوسف جان، میدانیم شما برنده شدی، چون اگر بازنده بودی هیچگاه این پست آپلود نمیشد.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیامیر دلاوری و سیاوش خیرابی در این روز مبارک خود را به پابوس صاحبِ این جشن بزرگ رسانده اند تا زیارت کرده و هوای دل را تازه کنند.  سیاوش جان، بجای پوشیدن ایکس لارج و تحمل سختی های ناشی از فرو دادن شکم به داخل و ایستادن مثل کاراکتر امین حیایی در اخراجی ها، روزی نیم ساعت ورزش کن و کمتر همبرگر بخور. همین!
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیعلیرضا قربانی با تاخیر یک ماهه به چالش عکس سیاه و سفید پیوست. یک خسته نباشید حسابی خدمت خواننده خوش صدای کشورمان. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکس سامان احتشامی، موزیسین با اخلاق و متشخص به همراه همسر جان پس از اجرای سامان در یک ارکستر. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیسمانه پاکدل با عکسی با بک گراند غار علیصدر تولد امام رضا (ع) را تبریک گفت. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیکسانی که میخواهند لانتوری و مریم پالیزبان را با هم ببینند، امروز از ساعت 17 تا 21 خود را به پردیس کوروش برسانند. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیمریم شیرزاد دوبلور خوب کشورمان در کنار استاد لوریس چکنواریان دیروز در حاشیه یک مراسم این عکس را “گذاشت و نگاشت” کرده است. گویا منظورشان از این عبارت همان آپلود خودمان است. باز جای شکرش باقی است که از عبارت “عکسِ داغ، کپشنِ داغ” استفاده نکرده اند! 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیدختر خانم ها فکر نکنند که فقط خودشان می توانند زلف بر باد داده و عکس هنری بگیرند! 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیامیرکربلایی زاده، آزاده زارعی و کامبیز امینی در نمایی از تئاتر جدید عزیزان. آزاده تا به اینجا در سینما و تئاتر بیش از اینکه نقشِ دختر بازی کرده باشد، نقش کاراکتر پسر ایفا کرده است.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیمریم جان یک شاخه گل برای 100 هزار فالوئر؟! 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانییک “عجب گیری افتادیم”ِ خاصی در چشمانِ کلئوپاترا خانم دیده می شود. مصری اگر می دانستند نام یکی از خدایان و بزرگترین ملکه تاریخشان قرار است روزی نامِ سگِ محسن افشانی شود، مثل هندی ها از همان ابتدا به گاوپرستی مشغول می شدند. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیمزاحم راز و نیاز و عبادت بهنوش بختیاری نمی شویم. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیمهتاب خانم کرامتی و مسعود خان فروتن در مراسم رونمایی از کتاب «قصه های دهه شصت». 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیسلفی مسعود پاکدل در کنار سلین دیون و خواهر دوقلوی سلین. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیخانم معتمدآریا هم در مراسم رونمایی از کتاب «قصه های دهه شصت» حضور داشتند. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانی– آقای گلریز به توصیه تون آش رشته رو توی قابلمه دسینی پختم، فوق العاااده شد!

+ حالا کجا شو دیدی خانم؟! سبزی ها شو با ساتور “برادران زنجانپور به جز اکبر” خرد نکردی ببینی چه شاهکاری میشه!
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیسیروس همتی بازیگر خوب تئاتر و سینما در نمایی از نمایش “خروس می خواند”. چه عجب یک عنوان و اسم منطقی برای تئاتر هایمان پیدا کردیم! با حال و روزی که تئاترمان دارد بیشتر انتظار میرفت نام نمایش “خروس تخم میگذارد” باشد. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانی– برادر، غلط کردم! جانِ من بیخیال شو!

+ حرف نباشه. یا عکس تو اینستاگرام، یا پارکینگ!
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانینازنین بیاتی به کنسرت ناظری ها رفته بود که ناگهان رفیق قدیمی اش را روی سن در حال نوازندگی دید. اینگونه بود که کنسرت با وقفه ای نیم ساعته رو به رو شد.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیممنون از پرویز خان پرستویی که همین جور گوله گوله روحیه راهی ریو دو ژانیرو می کند. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیپست زیبای مسعود ده نمکی، کارگردان و تهیه کننده سینما بمناسبت ولادت امام رضا (ع). 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیکپشن عکس را بخوانید و به اشاره ای که در انتهای کپشن شده توجه کنید.

بله، خوشبختانه راه حل قطعی عشق های غیر زیبا و کم شکوه پیدا شد! با ارسلان قاسمی دیگر نگران عشق های تاریخ مصرف دار نباشید. برای ثبت نام همراه با 6 قطعه عکس و کپی شناسنامه و کارت ملی به دایرکت این عزیز مراجعه کنید.

 

اگر همین حالا ثبت نام کنید، به عنوان هدیه یک عدد لایک و کامنتِ “AaAaawWwlii BoOd” در زیر عکسِ دلخواه خودتان نیز به شما تعلق خواهد گرفت.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکس متفاوت سید مهدی رحمتی که در تعطیلی پیش آمده در لیگ برتر به کربلا و بین الحرمین رفته است.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیپویا امینی و همسر محترم در حالِ روسیه گردی. عکس قبلی که از پویا دیدیم در زیر آفتاب سوزانِ سیستان در شهر سوخته بود، حالا هم در روسیه. یک مقدار نگرانِ تَرَک خوردن پویا به دلیل تغییر ناگهانی دمای بدنش هستیم! 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیدیوار مهرداد داره، مهرداد هم اینستاگرام داره! #هار_هار_هار
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانینیلوفر لاری پور با این عکس از کودکی هایش حداقل سه ماه تلاشِ ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستای مقابله با مصرف قلیان را شست و بُرد. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانی:)))

ممنون از رضا ساکی عزیز، طنازِ خوش قلمِ کشورمان.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیاین هم خروجیِ عکسی که در بالا از بهنوش بختیاری دیدیم. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیعلی انصاریان و مادر عزیزش هم در شب تولد امام رضا (ع) سعادت حضور در حرم مبارک ایشان را داشتند. خوشا به سعادتشان. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیعکس کراپ شده ی سهیلا هادیزاده بازیگر سینما و تلویزیون همراه با جمله ای که هِدِر 45 درصد از وبلاگ های دهه هشتاد را به خود اختصاص داده بود. یک بار هم این جمله را در کنار یک عکس محزون از حسین پناهی دیده ام. خلاصه جمله ی پدر و مادر داری است!
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیامیرحسین مدرس عزیز در کنار حجت اشرف زاده در مشهد مقدس در حال رفتن به یک مراسم یا همایشی برای اجرا. (البته مطمئن نیستیم، شاید هم دارند میروند بازار رضا برای خرید پفک هندی). 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیبیژن جان مطمئنی از اتوبوس جا نمانده ای؟ لبخندت یک مقدار بودار است! 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیافشین ذی نوری هم در حرم امام رضا (ع) بود. ای کاش عزیزانی که به صورت همزمان در حرم حضور داشتند با هم هماهنگ می کردند و یک عکس دسته جمعی می گرفتند تا خوراکِ اسلاید شوی مجله هم جور می شد! 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیجناب حسینیان جسارتاً گویا مراسم فردا شب است و اشتباه به اطلاعتان رسانده اند! حالا که زحمت کشیده اید و آمده اید، می توانید کمی با صندلی های خالی تمرین کنید.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیخانواده امیرسلیمانی منهای کمند به همراه الهام پاوه نژاد برای اجرای نمایششان راهی اصفهان هستند.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیمجید صالحی و نیوشا ضیغمی در نمایی از یک فیلم جدید که به زودی در تمامی سوپرمارکت های معتبر کشور اعم از کریم دریانی، عباس آقا، اکبر شانجانی، حاج محمود گرون فروش و آقا یونس، اکران خواهد شد. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیوقتی که مدیر مدرسه نیامده و توپ فوتبال داخل اتاقش است و درب هم قفل است. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیگویا زحمات و کِشت و کار برزو روی سر مبارکش بالاخره به بار نشسته و محصول داده است. آن هم چه محصولی! امیدوارم مثل اکثر محصولاتِ امروزی دستکاری ژنتیکی نشده باشد! 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیدیروز تولد 72 سالگی زنده یاد استاد علی حاتمی بود. مردی که تا سینمای ایران هست، نام ایشان هم زنده خواهد بود. روحشان شاد و تولدشان مبارک. 
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانیبا این سلفیِ قهرمانانه از سهراب مرادی عزیز این مطلب را به پایان میبریم. ممنون از سهراب که متوجه شده باید کدام روی مدال را رو به دوربین بگیرد تا مشکلی پیش نیاید! با تشکر از همه شما عزیزان بابت همراهی تان.

یا علی.
عکسهای داغ خبری از بازیگران و ستاره های ایرانی

 

منبع:برترین ها