پارس ناز پورتال

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)

مرور گذشته ها همیشه برای انسان لذت بخش بوده است.این حس را می توان هنگام ورق زدن آلبوم عکس کودکی ها تجربه کرد. یک مسافرت جذاب و خواستنی در کوچه پس کوچه های تاریخ با تصاویری بکر و دیدنی از سال های دور. تصاویری دیده نشده که ما را به ده ها سال قبل می‌برد و حس مسافرت در تونل زمان را برای ما تداعی می‌کند. 

********

 

تصویری از مردان گینه نو، 1970 میلادی.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)تصادف و برخورد واگنهای خط شمالی شیکاگو بین خیابان هریسون سال 1953 میلادی.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)دستگیری و در اسارت ایرما گرزه در برگن بلزن، آلمان، در سال ۱۹۴۵ میلادی.

 

ایرما گرزه یک نظامی آلمانی در دوره رایش سوم و سرپرست بخش زنان در اردوگاه مرگ برگن بلزن بود.وی در ۱۳ دسامبر ۱۹۴۵ توسط ارتش بریتانیا با طناب دار اعدام شد. اردوگاه کار اجباری برگن ـ بلزن از بزرگترین اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی بود که در سال ۱۹۴۰ در جنوب غرب شهر برگن بازگشایی شد. این اردوگاه ۲ اردوگاه فرعی نیز داشت.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)آبشار نياگارا سال 1911 میلادی كاملا يخ زد.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)مظفرالدين شاه و شكار پلنگ. در گذشته شكار نشانه اقتدار بود و هرچه شكار قوي تر اقتدار بيشتر.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)عکس تراژيک از دیدار 2 خواهر با پدر و مادر بزرگشان در شرق آلمان به فاصله یک سیم خاردار که بعدها دیوار برلین شد – سال

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)گل فروشی زیر باران، پاریس یال 1950 میلادی.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)يك دختر شش ساله كه از طبقه سوم يك ساختمان در حال آتش گرفتن به بيرون پرت شده است و آتش نشان ها اميدوارند كه او را بگيرند. سئول كره جنوبي سال 1972 میلادی.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)اتوبان مرگ با نام رسمي اتوبان هشتاد در عراق. مورد حمله نيروهاي ايراني قرار ميگرفت و بعد از جنگ هم مورد حمله نيروهاي آمريكايي. اين نتيجه بمباران نيروهاي عراقي توسط ارتش آمريكا در سال 1991 میلادی هست.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)ميرزا نقي خان نبي الدوله وزير مختار كشور و همسر آمريكايي اش فلورانس روبروي كاخ سفيد.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)لحظه حمل يك شاتل فضايي آمريكا توسط يه بويينگ 747 و اسكورت توسط دو اف 18.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)ادوارد وادلو با 2.72 سانت قد، بلندقدترين انسان شناخته شده در تاريخ.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)جهنم سرا پلادا يكي از معادن بزرگ طلاي برزيل سال 1982 میلادی.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)نيروگاه چرنوبيل بعد از انفجار. در چرنوبيل دو انفجار بزرگ رخ داد كه دومي باعث متلاشي شدن سقف بتني نيروگاه شد. اگر سقف از بين نميرفت اين اتفاق از يك فاجعه به يك حادثه تبديل ميشد.

عکسهای دیدنی به گذشته بوسیله تونل زمان (11)