پارس ناز پورتال

عکس احمد ایراندوست در کنار جنیفر لوپز

عکس احمد ایراندوست در کنار جنیفر لوپز

عکس احمد ایراندوست در کنار جنیفر لوپز 

احمد ایراندوست بارها عنوان کرده که زمانی بادیگارد جنیفر لوپز بوده هست و حالا عکس هایي از خودش در کنار این خواننده و بازیگر سرشناس منتشر کرده هست. احمد ایراندوست «دریس» بازیگر ایرانی و اهل آبادان و از عرب‌هاي ایران هست.

 

احمد ایراندوست متولد خرداد ماه سال 1349 در آبادان هست قبلاً بوکسور بوده که در سال 1368 به علت شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد, پدرش, شهاب ایراندوست هم از قهرمانان کشتی هم دوره غلامرضا تختی بوده‌هست.

 

او از سن 9 سالگی به خارج از ایران مهاجرت میکند و بعد از گذشت 7 سال زندگی در خارجدر سن 16 سالگی مجدد تصمیم به بازگشت به ایران می کند برای انجام خدمت سربازی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فعالیت میپردازند و بعد از آخر دوره سربازی به کشور امارات سفر می کند;

عکس احمد ایراندوست در کنار جنیفر لوپز

و به گزارش پارس ناز حرفه بادیگاردی را انتخاب می کند و بالاخره اینکار باعث می شود در دوبی بادیگاردشیخ محمد حاکم امارات متحده عربی بشود,و هم‌چنین در هالیوود نیز محافظ شخصی افرادی چون جنیفر لوپز,نیکلاس کیج, ماریا کری و ویتنی هوستون برن ادامز ملتون جون بوده‌ هست.

 

وی همین طور در دو فیلم در بالیوود نیز به ایفای نقش پرداخته, در زمان ساخت سریال شب‌ هاي برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شده و او هم نقش غول برره را با دقت به جثه اش به او داده, این رخداد ورود او به سینمای کشور ایران بود.