پارس ناز پورتال

عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)

عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)

عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)

تصاویر بازیگران و افراد مشهور ایرانی در شبکه های مجازی که برای طرفداران خود به اشتراک گذاشته اند. تصاویر جشن مربوط به ابد و یک روز و بازیگران آن و تصاویر بازیگران در جاهای مختلف که برای شما هم جالب است. 

 

جشنی دیگر و مراسمی دیگر که دوباره ستاره های سینما را دور هم جمع کرد تا بهانه ای باشد برای تقدیر از هم، سلفی گرفتن و عرضه جدیدترین دستاورد های صنعت مد و پوشاک در سطحِ ملی. جشن منتقدان و نویسندگان سینما شب گذشته در تالار وحدت برگذار شد و با عکس هایی از این جشن مطلب را شروع می کنیم.

 

خنده های تحت فشارِ فاطمه خانم معتمد آریا به شوخیِ ضعیف یکی از مجریان عزیز.

عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)جایزه های این جشن را هم بچه های “ابد و یک روز” بُردند. قرار شد از جشن بعدی الکی عزیزان را به زحمت نیاندازند و خودشان تندیس ها و لوح ها را برای نوید محمدزاده و سعید روستایی پست کنند و این همه آدم را مسخره خودشان نکنند! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)پانته آ پناهی ها و طناز طباطبایی در حاشیه این مراسم. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)– مگه ما مسخره پدرتونیم هِی مراسم میگیرید و دعوت میکنید و بعد کلی معطلی جایزه ها رو میدید به همون قبلیا؟!

(البته لحن اعتراضات رخشان بنی اعتماد خیلی تند تر بود و ما در اینجا کمی خفیفش کردیم)

عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)امیرحسین آرمان و لادن مستوفی در حاشیه این مراسم. پوشیدن تیشرت ساده و پیراهن دکمه باز از روی آن، مُدی بیات که به لطف مهران مدیری و دورهمی اش دوباره روی بورس آمده است. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)شبنم خانم مقدمی هم یکی دیگر از جوایز را از گروه “ابد و یک روز” به خود اختصاص داد.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)برندهای وطنی در سرمایه گذاری روی پریناز آنقدر دست روی دست گذاشتند که “سن لوران” او را از چنگشان در آورد! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)از معدود خوبی های این مراسم این بود که مار را تا چند ماهی از عکس های طناز طباطبایی تأمین خواهد کرد و تا آن موقع نباید نگران درخواست ها، کامنت ها و دایرکت های شما عزیزان مِن باب عکسی از طناز باشیم! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)گویا به نوید گفته بودند که به یک “خز پارتی” دعوت است و او با این تیپ دهه چهلی راهی مراسم شده بود، ولی وقتی فهمید ایستگاهش را گرفته اند، سریع کاپشن چرم مشکی اش را با این کاپشنِ ریاست جمهوری عوص کرد تا خیلی خیت نباشد! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)برویم سراغ باقی عکس ها. سلفی لیلا رجبی و همسر جان در کنار مهدی طارمی و حسین ماهینی در جشن تولد پر سر و صدا و اعیانی ای که حسین ماهینی برای خودش گرفته بود. حتی در بخشی از میهمانی خودش را با کادوی چند میلیونی ای که برای خودش گرفته بود سورپرایز کرد و با ذوق خودش را بغل کرده و از شادی اشک ریخت! امروز عصر هم قرار است با خودش به یک رستوران شیک در درکه برود.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)همزمان با جشن بالا، جشنواره چلچراغ هم – با چ چ خ* کمتر – در حال برگزاری بود که میلاد کی مرام در آن حضور داشت.

 

*”چ چ خ” علی رغمِ شباهت موجود، هیچ ارتباطی به آواهای ارتباطی با چهارپایان ندارد و نمادی اختصاری و رسمی مربوط به مراسم ها و جشن هاست. مخفف عبارت “چگالیِ چهرهِ خفن” است که از موضوعات مهم این مدل جشن ها به شمار می آید و میزان مهم بودن آن جشن یا مراسم را نشان می دهد! واحد شمارش چ چ خِ هر مراسم؛ “چهره بر متر مکعب” است.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)خبر رسید که متاسفانه محمدرضا لطفی و فرهنگ شریف، با دیدن این عکس یک بار دیگر به رحمت خدا پیوستند.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)پارس ناز : احسان علیخانی و نگاهی مملو از “اوه اوه چه خبره اینجا؟!” در حاشیه جشن چلچراغ. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)امیرحسین صدیق در پشت صحنه پروژه جدیدشان. البته این پروژه ربطی به سینما ندارد و یک پروژه عمرانی – ساختمانی است!
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)ممنون از امیر قادری عزیز که با این عکس زیبا یاد و خاطره سلطان ایرج قادری را زنده کرد. روحش شاد و قرین آرامش.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)منصور خان پورحیدری بار دیگر محتاج دعاهای شما عزیزان است. در این شب عزیز جنتلمنِ فوتبال ایران را فراموش نکنید.
پست آرزوی سلامتی علی پروین برای دوست و هم بازی قدیمی اش را شاهد هستید.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)مریلا زارعی در جشن چلچراغ.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)عکس یادگاری مهدی مهدوی در کنار یک پلنگ تایلندی. البته این پلنگ تایلندی کاملاً بی خطر است. مهدی جان از آن پلنگ های سرحال و پر خطر تایلندی هم عکس بگذار! جای دوری نمی رود! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)عکسهای بازیگران سیما خانم تیرانداز و یک عکس نیمه هنری در عمارت مسعودیه همراه با توصیه ای عجیب به فالوئر هایش! چشم خاموش نمی کنیم ولی شما هم این عینکت را قرض بده تا هنگام خواب خیلی به مشکل نخوریم! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)وقتی آدم عکس را می بیند اولین برداشتش این است که یک اتفاق تلخ افتاده و یا به یک ماجرای غمبار و تراژیک اشاره شده است. کپشن را که میخوانیم متوجه میشویم حدسمان کاملاً صحیح بوده است!
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)فرهاد اصلانی، روح الله حجازی و مسعود سلامی به همراه جایزه هایشان در جشن چلچراغ. جایزه هایی که بیشتر بهشان می آید برای تجلیل از قهرمانان ورزش زورخانه ای تقدیم شده باشد تا یک جشن سینمایی – فرهنگی! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)تیم ملی بسکتبال کشورمان با درخشش حامد حدادی قهرمان چلنج کاپ آسیا شد و حامد جشن قهرمانی اش را با خواهر زاده فقسلی اش برگزار کرد. تبریک و خسته نباشید به عزیزان بسکتبالیست کشورمان که یک سر و گردن بالاتر از بسکتبال آسیا هستند. البته این موضوع در مورد حامد دقیقاً “یک سر و گردن و سرشانه” بالاتر میشود! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)– دخترم امروز هم مثل دیروز کلی سنجاق رو دستمون موند.

+ اشکا نداره بابایی. خدا بزرگه.

(و سپس عکسِ زیر)
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)افتخاری دیگر! الناز شاکردوست، مانکن جدید کمپانی بین المللی Zebra که از دیرباز در صنعت لوازم التحریر فعالیت دارد.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)عمو فرج گل سفیدی و آقا بهزاد رحیم خانی، دو تن از خوب های روزگار.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)نهار دوستانه رضا رویگری و همسر جان در کنار دوست عزیزشان. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)شکر خدا حال مهدی خیلی خوب است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد. امیدواریم هیچ جوانی هیچگاه رنگ بیمارستان را نبیند. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)حامد جان مواظب باش نیو استایلِ در پیش گرفته مغایرتی با اُلداَرزش ها نداشته باشد.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)سلفی مهراب قاسمخانی با یک پاندای خسته در باغ وحش پکن. تا جایی که میدانم همه پانداهای موجود در کره زمین خسته هستند و این صفت در مورد پانداها خیلی خاصیت ندارد! البته استثناهایی هم وجود دارد. مثل پاندای کونگ فو کار و پاندای عزیزی که شب ها جلوی رستوران نایب جردن قِر می دهد و پول میگیرد.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)سلفی یگانه پنکه ی عالم موسیقی در کنار یگانه پلاستیکِ عالم سینما.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)سلفی حامد جان کمیلی و همکاران در حاشیه جشن تولد بهروز شعیبی در پشت صحنه کار جدید عزیزان. ویشکا آسایش هم در عکس حضور دارد. تبریک فراوان به آقا بهروز. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)خیلی هم نیاز به کپشن نیست. خودمان داریم می بینیم و متوجه می شویم که تیپ زده و در حال رفتن به یک جایی هستید. به سلامت. از کنار دیوار بروید.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)عکسی آتلیه ای از ستاره خانم اسکندری در حال شادمانه گذشتن از آستانه اجبار. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)معنی “تجربه ای متفاوت” را هم به لطف کامبیز دیرباز فهمیدیم! نوشته سعید نعمت الله، ساخته بهرنگ توفیقی با بازی کامبیز دیرباز و اسمی متشکل از نام یک خانم، تجربه ای است که هیچگاه در تلویزیون پیش نیامده و کاملا بکر و اتفاقی نو در تاریخ سینما و تلویزیون کشور است!
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)با نزدیک شدن به ماه محرم باشگاه های بدنسازی روزهای شلوغی را سپری می کنند و پر مشتری تر از هر زمانی هستند. البته این توضیحات ربطی به سلفی “مشکوک طور”ِ مهدی مدرس ندارد و یک فکت عمومی بود!
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)عکسی جالب که مجید خان مظفری بمناسبت تولد دخترش نیکی به اشتراک گذاشت. عکسی که نشان میدهد در دوران تولد نیکی، شهرام صولتی بیشتر از هر هنرمند دیگری روی بورس بوده است!
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)سلفی علی جان عظیمی خواننده خوب و صاحب سبک کشورمان به همراه بهرام رادان در حال لندن گردی.  که من باد میشم میرم تو موهات، حرف میشم میرم تو گوشات …
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)مهدی پاکدل، امیرحسین مدرس و همکار عزیزشان در روزهای ضبط فیلم سینمایی “نرگس مست”.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)حمایت قاطع و همه جانبه ترانه علیدوستی از مانی حقیقی و اصغر فرهادی در واکنش به اظهارات یکی از نشریات داخلی. گویا عزیزان از این نشریه شکایت کرده اند و خانه سینما هم بیانیه داده که تا آخر پشتشان است، ولی باید در نظر بگیرند که زور دولت و وزارت ارشاد هم به این نشریه نرسیده و نباید انتظار خاصی از نتیجه پیگیری های خود داشته باشند. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)در این میان کیهان ملکی تصمیم گرفت فیلم فروشنده و تصمیم هیئت انتخاب اسکار را بکوبد. مزاحمش نمیشویم. بکوب عزیزم! 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)زحمتِ پیام پزشکی این هفته را بهاره رهنما کشیده است. “میگرن خر است”.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)اشکان جان خطیبی در ادامه اروپاگردی اش به هلند و موزه ونسان ون گوک رسیده است و همانطور که میبینید با دیدن آثار هنری و حجم هنر و نبوغ این نقاش افسانه ای تصمیم به خودکشی گرفته است.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)توئیت بدون شرح مهناز افشار، در انتظارِ بازگشتِ یار. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)قیافه کاوه آفاق، وقتی متوجه میشود در جشن سالانه یکی از نهادهای رسمی نامزد بهترین خواننده سبک “پاپ” شده است :)) 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)لیلا اوتادی پس از پیدا کردن کپشن ادبی مناسب و مورد نظر، عکس جدیدش را آپلود کرد.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)پرویز پرستویی، همایون اسعدیان و یکی از دوستان در حال قدم زدن در خیابان های چین. اساتید فصل خوبی را برای سفر به شرق دور انتخاب کرده اند. فصلی خوش آب و هوا و سرشار از زیبایی های بصری و غیر بصری!
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)نه اشتباه نکنید، این عکس هیچ ارتباطی به پروژه های تاریخی ندارد و مربوط به مراسم دیشب جشن چلچراغ است! فقیهه سلطانی دیشب سنگ تمام گذاشته بود!
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)شما را با تعدادی بیمارِ فرصت طلب و عقده ای آشنا میکنم. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)آخرین مدالمان در پارالمپیک هم طلایی بود. بچه های زحمتکش تیم والیبال نشسته گل کاشتند و بار دیگر نشان دادند که ایران قدرت بلامنازع والیبال نشسته در دنیاست. 
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)ولی طلای مرتضی مهرزاد خیلی دلچسب تر از طلای بقیه بود. وقتی جوان قد بلند و گوشه گیری را بخاطر می آوریم که به همراه مادر از درد ها و رنج هایش در برنامه ماه عسل می گفت. از طعنه ها و تمسخر ها و آزارهای دیگران که او را مجبور به ترک تحصیل و خانه نشینی کردند.

 

اما حالا او یک قهرمان است. در طول ایام برگزاری پارالمپیک هیچ سایت و رسانه معتبری در دنیا باقی نماند که درباره مرتضی ننویسد و او را نستاید. فقط او میتوانست خود را از کنج خانه به سکوی قهرمانی پارالمپیک بکشاند. فقط یک ابرمردِ دوست داشتنی به نام مرتضی مهرزاد.
عکس بازیگران و افراد مشهور ایرانی در فضای مجازی (114)

 

برترین ها