پارس ناز پورتال

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی به کانال ارتباطی ستاره ها و سوپراستارها با مردم تبدیل شده است و بازیگران و هنرمندان از این طریق ارتباط خوبی را با طرفداران خود برقرار کرده اند. در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

 

با عکسی آتلیه ای از بانو آزیتا لاچینی این شماره را شروع می‌کنیم. امیدواریم متانت و محبت ذاتی بانو لاچینی الهام بخش ما و شما تا پایان این مطلب باشد. عکس از پیام ایرایی.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

وقتی حسین خان یاری را چله تابستان در وسط بیابان خفت می‌کنند و او هر چه قسم می‌خورد که کیف پولش همراهش نیست و موبایلش هم ارزش چندانی ندارد، کسی باورش نمی‌شود. (دلنوشته های یک زخم خورده).
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسلفی یهویی هومن برق نورد، حبیب رضایی و دوست عزیزشان در جایی که حتماً صلاح نبوده که ما بدانیم کجاست، وگرنه ذکر می‌شد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسلفی برزو ارجمند و همسر جان در حاشیه تهران گردی شان. البته این تهرانگردی با آن تهرانگردی ای که احمد مسجد جامعی در ذهنمان جا انداخته تفاوت زیادی دارد!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسلفی متین ستوده و صبا راد داخل یک هواپیما، به مقصدی که حتماً صلاح نبوده که ما بدانیم؛ وگرنه به آن اشاره می‌شد!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

سالار عقیلی، امیرعباس گلاب و روزبه نعمت اللهی در پشت صحنه کنسرت روزبه. تیپِ روزبه عالی و خاص است، فقط یک کشکول نقره ای و یک تبرِ کوچک کم دارد که همه چیز تمام شود! دستمال جیب آقا سالار هم نقش آلارمِ دید در تاریکی را برای سایرین دارد.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیامیر جان واقعاً این کشتیِ آمریکایی ماشین نوستالژی “کودکی” ات بوده است؟! معلوم است که دوران کودکی سختی را گذراندی، چون ماشین نوستالژی کودکی اکثر مردم یا ماشین بیگلی بیگلی با کمک فنر افسانه ای اش بود، یا اتوبوس خانم فریزر.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیامیر دژاکام با این پست اعتراضی و آوانگاردانه اش، ستون های شهرداری و شورای شهر تهران را به لرزه درآورد!
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعکسی قدیمی از مونا فرجاد، سیاوش مفیدی، حامد تهرانی، فاطمه هاشمی و شهاب عباسی در پشت صحنه برنامه شکرآباد که بهار امسال پخش شد و تمام شد و اثری ازش نماند.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسلفی نازآفرین کاظمی و روشنک گرامی، دو هنرمند جوان و آینده دار تئاتر و سینما در پشت صحنه تئاتر جدیدشان که نامش «رویای یک شب نیمه تابستان» است. من بودم نام تئاتر را «رویای یک شب نیمه تابستان با کولر روشن» میگذاشتم تا دلچسب تر و مشتری پسند تر شود.

در ضمن مو ها پوستیژ است.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسعید شبخ زاده با یک تیر دو نشان زد و از فرصت پیش آمده توسط چالش عکس سیاه و سفید استفاده کرد تا عکسی از کودکی اش بگذارد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیکسانی که به چالشِ عکس سیاه و سفید دعوت می‌شوند و در رودربایستی مجبورند شرکت کنند و عکس بذارند را می‌شود زیر سبیلی تحمل کرد، ولی کسانی که بیست نفر دیگر را به این چالش مسخره و بی روح و هویت دعوت می‌کنند قابل بخشش نیستند!
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیپست خوش رنگ و به موقعِ پریناز ایزدیار در بحبوحه دنیای سیاه و سفید سایر چهره ها.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیحالا چون جَوِ به راه افتاده سیاه و سفید است، عزیزان چراغ خلاقیتشان روشن شده و هر پستِ دیگری را هم سیاه و سفید می‌گذارند تا نشان دهند که چقدر زیرک هستند!
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیکمند جان آن تک چشم مبارک را هم از کادر خارج میکردی تا عکس این تپلِ فسقلی خراب نشود.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیبرومند ترین خواهران دنیا.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسیر صعودی دایانا حکیمی در انجام تزئیناتِ جانبی به نحوی است که اصلاً بعید نیست چند ماه دیگر شاهد سلفی ایشان در حالی که یک آچار فرانسه از سوراخ بینی اش آویزان کرده، باشیم.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعکس یادگار پوران درخشنده در کنار سینا سرلک پس از تماشای اجرا*ی ایشان.

* به کنسرتی که مجوز نداشته باشد و در اماکن، تالار ها و سالن های رسمی کشور برگزار نشود، اجرا می‌گویند!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیخب رعنا جان یا از فردا مکان دیگری را انتخاب کن، یا یک سگ شکاری همراه خود ببر! غصه کتک خوردن شما را هم ما باید بخوریم؟!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیرضا نیکخواه بازیگر کهنه کار طنز کشورمان هم عکسی از کودکی اش رو کرد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیهادی طباطبایی، دروازه بان قدیمی و خوش تیپ فوتبال کشورمان در حال خارجگردی.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیپنجشنبه است و روز یاد کردن از کسانی که دیگر بینمان نیستند. شاید از علی طباطبایی در این بین کمتر از سایر عزیزان سفر کرده یاد شده باشد که جای دارد این شماره را به روح او تقدیم کنیم. روحش شاد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیخاطره بازی با فرامرز خان قریبیان در دوران تکرار نشدنیِ “گوزن ها”.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیمحمود خان عزیزی، بازیگر باسواد و متشخص سینما و تلویزیون که چند ماهی پس از اینکه در انتخابات مجلس 77 ام شدند و راهی به بهارستان پیدا نکردند، ازشان خبری نبود که شب گذشته با همسر عزیز در پردیس کوروش حضور یافتند و به این غیبت و بی خبری پایان دادند.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیچالش ها و اپلیکیشن های مخربِ روح و روان دست به دست هم دادند و به صورت همزمان به اعصاب بنی بشر حمله کرده اند! ترسمان این است که عکس با این اپلیکیشن هم به چالش تبدیل شود!
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعییعنی یوسف کرمی هم بازیگر شد؟!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیفرهاد خان اصلانی در مراسم اکران عمومی فیلم «دختر» ساخته رضا میرکریمی. فیلمی که آقا فرهاد در آن خیره کننده ظاهر شده است.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیفرشته کریمی با یک عکس رنگی دل مردم را شاد کرد و اندکی فحشِ آبی رنگ به جان خرید.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعکس یادگاری حمید ماهی صفت در کنار رسول خان نجفیان. شما هم مثل من وقتی رسول نجفیان را میبینید به صورت خودکار آهنگ “عجب رسمیه، رسم زمونه” در ذهنتان پلی میشود؟ یا فقط من این بیماری را دارم؟!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعزیزان در مراسم اکرانِ “خیلی خصوصی” فیلم سلام بمبئی. رضا گلزار و قربان محمد پور در کنار استاد مجید مجیدی و استاد کمال تبریزی.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعینفیسه روشن اخیراً تحقیقات و مطالعات خود را در مبحث روانشناسی حیوانات شروع کرده است و به زودی تجربیات تلخ و شیرینش از این تحقیقات را در قالب کتابی به نام “حیوانگرام” منتشر خواهد کرد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیرضا گلزار همچنان دارد به فعالیت های بیزنسی خود ادامه میدهد و پس از فروشگاه لباس ورزشی و رستوران، این بار به مادلینگ در یک نمایندگی مجاز تولید و توزیع نان بربری روی آورده است.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیوقتی به رضا گفتند که بیلبوردِ یک بربری فروشی شده، این شکلی شد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

… آخرشم یک گوشه تنها نشست و دیگه به هیچ خَری دل نبست.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعکس و خاطره ای دیگر از مهراب قاسمخانی. خاطره ای که مثل همیشه خواندنی است. مهراب جان همین که با این شلوار تا قله کوه توانسته ای بروی چیزی از فتح اورست کم ندارد!
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیلحظه واریز حقوق در انتها/ابتدای ماه.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیچالشی دیگر. البته این چالش برخلاف حالت ظاهری اش که بنظر مسخره می آید و آدم را یاد انتخابات شورایای محلات می اندازد، تفکر و هدفی ستودنی پشت خود دارد. این کمپین برای حمایت از کودکان قربانی آسیب های اجتماعی به راه افتاده است. نفس عمل پسندیده است ولی متاسفانه در شکلِ عمل کمی کوتاهی شده است!

 

کلمه “پویش” را هم به جای “چالش” به کار می‌برند تا اقدام خود را با این کلمه ی فلک زده، لوث و بی ارزش نکنند.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعکس هنری صابر ابر از صبحانه شیکش، با گوشی ای که هفت، هشت باری از دستش به زمین افتاده است.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیکلمه “دلقک بازی” را هم به معانی واژه “شیطنت” اضافه می‌کنیم. البته شینطت انواع و معانی دیگری هم دارد که در ادامه خواهید فهمید.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسلفی پانته آ پناهی ها و ستاره پسیانی در حال شینطت برای تبلیغ تئاترشان.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسلفی رامبد جوان و مهدی سلطانی سروستانی در برنامه ای که پایه و اساسش روی “شیطنت” بنا شده کلا!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسعید مدرسِ خوشتیپ در حال شیطنت با گیتارش.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعییک سلفی شلوغ و سرشار از انواع شیطنت ها در پشت صحنه کنسرت فرزاد فرزین. مهدی مدرس، احسان علیخانی، نیوشا ضیغمی، حسام نواب صفوی و سیاوش خیرابی که در آن تَه دارد در شیطنت غرق میشود. به چنین سلفی هایی که همانندش خیلی کم یافت میشود، سلفی در وضعیت “puppy صاحبش را نمیشناسد” میگویند.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

عزیزان در حاشیه سریالی خالی از شیطنت. پژمان بازغی، سام درخشانی، شبنم قلیخانی (در وطن ماندگار شد؟!) و آشا محرابی.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیموشکِ ایرانی در گذر زمان.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیالیکا جان شما لطف کن و کلا از این سلفی ها نگیر! چه کاریه اصلا؟! (با لحن عادل فردوسی پور خوانده شود)

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیمهدی ماهانی سر صحنه داشت شیطنت میکرد که گرفتار شیطنت همکارانش شد و حالا آمده پیش رفیق دکترش که با کمی شیطنت حالش را جا بیاورد!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعلی جان باور کن اگر زیر پست هایت شعر نگذاری باز هم به همان اندازه قبلی فرهیخته هستی و چیزی از ارزش هایت کم نمی‌شود! یک کلمه بنویس در کلوسئومِ رُم! والسلام! شعرت برای چیست پسرِ گُل؟
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسلفی مهدی یراحی و احسان علیخانی در حاشیه کنسرت فرزاد فرزین. از چهره آن عزیز پشت سری مشخص است که شیطنت هایی در ذهنش دارد!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیدو، سه جین خانمِ بازیگر و هنرمند در یک جایی. شیطنت هم که دارد از عکس فوران می‌کند!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیپارس ناز :علی دایی هم به جمع میلیونر های اینستاگرام پیوست. البته منظورمان میلیونر در تعداد فالوئر است، از آن یکی جنبه که علی آقا بزنم به تخته میلیون برایش پول خرد است!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

اگر تا این لحظه فکر میکردید که فقط این خانم های محترم هستند که به آرایشگاه میروند و پس از آن با لباس های گل دار عکس آتلیه ای میگیرند، کاملاً در اشتباه بودید.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیاین طوری که آقای اکبری دارد به خورشید نگاه می‌کند، خوشید حق دارد که انقدر بی رحمانه و با بغضِ شخصی آتش بارانمان کند!
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیروزی روزگاری بوندس لیگا. جدال مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان در دیدار هامبورگ و هانوفر در سال 2006. امروزه چنین صحنه هایی را فقط در لیگ ستارگان قطر می‌توانیم ببینیم.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسید محمد موسوی دل را به دریا زده و آقای لوزانو و خانواده اش را در یک رستورانِ بالاشهری میهمان کرده است. اقدامی که معمولا پس از یک روز دردش بلند می‌شود و شخصِ جَوگیر متوجه عمقِ فاجعه ی رخ داده در حساب بانکی اش، میگردد. زمانی که دیگر فایده ای ندارد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیخلاصه پست: من دوباره مجری خوشا شیراز شده ام و هادی قندی را بیرون انداخته اند.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیقوز نکن محسن جان. گردن درد میگیری و بدنت بدشکل می‌شود.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیتشکر گلاره عباسی از پیام های تولدی که برایش ارسال شده بود. آرزوی سلامتی و موفقیت داریم برای بازیگر خوب و خوش اخلاق سینما و تلویزیون.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیدالتون ها بدونِ لوک خوش شانس با افتخار تقدیم می‌کنند؛ سریال علی البدل، به زودی از یکی از شبکه های صدا و سیما.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیحمایت سوشا مکانی از امیرتتلو.

 

تیتری که خودش به تنهایی 10 ماه محرومیت از حضور در مجامع ورزشی و هنری بدنبال دارد و نیازی به پیاز داغِ ما ندارد!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیلعیا زنگنه از این که در پروژه جدید مسعود کیمیایی حضور دارد بسیار خوشحال است. با شناختی که از سینمای استاد کیمیایی داریم، دو سرنوشت برای لعیا زنگنه در این فیلم پیش بینی می‌شود. یا با چاقو کشته می‌شود، یا از ترس آبرو خودکشی می‌کند! خلاصه زنده بمان نیست.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیاز حال و روز رستاک مشخص است که موسیقی را کنار گذاشته و دارد درسش را ادامه می‌دهد. برای او آرزوی موفقیت داریم.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیاین عزیزی که که مثل یک کینگ کونگِ اپیلاسیون کرده روی زمین پهن شده، محمود شهریاری مجریِ ممنوع التصویرِ تلویزیون و همایش های رسمی و خصوصی است. جناب شهریاری با این عکس مفهومِ تازه ای به عبارت “چندش آور” بخشیده اند.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیبخت آزاده مهدیزاده هم باز شد. مبارک باشد. ایشالا عروسی بچه شان.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیتصویری از جلسه مذاکره صلح بین نماینده جامعه هنری و نماینده جامعه پزشکی که در حال حاضر در هتل کوبورگِ وین در حال برگزاری است. کسری ناجی هم پایینِ پنجره ی اتاق جلسه چادر زده است تا اخبار را سریع تر از بقیه گزارش دهد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسلفی نیلوفر اردلان، کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان با پسر عزیزش. نیلوفر بیش از آنکه بخاطر استعدادِ فوتسالش شناخته شود، بخاطر حاشیه هایی که همسرش برای حضور وی در مسابقات جهانی ایجاد کرده بود، مشهور شد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی
دقیقا همان چیزی که ازش می‌ترسیدیم، سرمان آمد…

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

بازدید عمو مجید قناد از آثار هنری کودکان عزیز مبتلا به سندروم داون. دمشان گرم.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

آن دوست عزیز و زحمتکش اگر ریختِ خودتان را نبُرد هم نبُرد، ولی حتما چالش هایتان را بِبَرد!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

این عکس هیچ ارتباطی به جشن هالووین ندارد و مربوط به جشن تولد سیما مطلبی است. عرض پوزش بابت مزاحمت دوباره برای آن دوست عزیز و زحمتکش، این جشن هایشان را هم سر راهت بِبَر!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیتصاویری از حضور چهره ها در مراسم چهلم زنده یاد حبیب که در روستای نیاسته واقع در کتالمِ رامسر برگزار شد. روحشان شاد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیواقعا از زحمتی که دادم شرمنده ام. جسارتاً اگر حوصله داشتی این سلفی های هنری شان را هم ببر. واقعاً شرمنده.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعکسی از محمد رحمانیان در میان شاگردانش که گویا برای گزینش آن ها شرط جنسیت وجود داشته است! حسین پاکدل هم به عنوانِ ناظر کمیته انضباطی در جمع حضور دارد که حواسش به شیطنت ها باشد!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیحامد کمیلی هم میهمان خندوانه شده بود.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیمحسن کیایی هر سه پست یک بار، به بهانه های مختلف از همسرش تشکر می‌کند. جالب اینجاست که پس از هر تشکر بلافاصله عکسی از محسن در یکی از کشورهای اروپایی آپلود می‌شود. ارتباط عجیب و معناداری بین این پست ها وجود دارد که فراتر از سطح درک اینجانب است!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیسامان جان تا شما چشم می‌گذاری، ما هم برویم قایم شویم! (هار هار هار)

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیالناز حبیبی در یک شب خوب در کنار خواهر زاده های خوشگلش. البته آن خانم مشکی پوش باید خواهرشان باشد، چون مشخصات ظاهری شان به خواهر زاده بودن نمی‌خورد.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

کمی خود را جمع و جور می‌کنیم و می‌رویم سراغ عکس بعدی.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیرز رضوی در حال شیطنت در کنار یک دلفین در یک دلفیناریوم. البته هنوز مشخص نیست که شیطنت رخ داده در این بین از جانب دلفین بوده است، یا از جانب خانم رضوی!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیهومن جان؟ شما دیگر چرا؟!

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

عکس های بازیگران بنیامین بهادری، پس از 9 ساعت انتظار برای اینکه همسرش از میان فرش های موجود، یک نمونه اش را انتخاب کند. (دردِ خرید با خانم ها کشیده ام که نپرس…)

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیعزیزان هنرمند در حالِ آماده سازی خود برای اجرای یک رقصِ چوپی*.* رقصی مشتق شده از رقص کردی که در استان های همدان و لرستان رایج است.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیمحیا دهقانی در گرمای اشک آور این روزها راهی دوبی شده است. کاری که خودِ اهالی دوبی هم نمی‌کنند و در این فصل بیشتر به اروپا می‌روند. این عکس هم مربوط به هتل لوکسشان است، با حضور افتخاریِ شالی که جز در هنگام ثبت این عکس، در سایر لحظات و خاطراتِ این سفر نقش چندان موثری نداشته است.
عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعیاستاد داریوش اسدزاده، جوان 93 ساله سینما و تلویزیون در گریم جدیدشان که مربوط به یک سریال است. ممنون از این که بنده و شیطنت هایم را تحمل کردید. کارم در این شماره تمام شد. لطفاً آن عزیز زحمتکش بیاید و من را هم ببرد!

یا علی.

عکس بازیگران و ستاره های ایران در شبکه های اجتماعی

 

منبع:برترین ها