پارس ناز پورتال

عکس جدید فریدون زندی و همسرش در خارج

عکس جدید فریدون زندی و همسرش در خارج

عکس جدید فریدون زندی و همسرش در خارج 

فریدون زندی فوتبالیست ایرانی و همسرش در اینستاگرام عکس هاي زیادی از خود به اشتراک می گذارند که در ادامه جدید ترین آنرا میبینید. آرزو شایان فر بانوی ایرانی و همسر فریدون زندی چندی پیش بعنوان بانون نمونه کار آفرین از سوی آلمانی ها انتخاب شد. او در زمینه طراحی طلا و جواهر فعالیت می‌کند

 

آرزو شایان فر همسر فریدون زندی در مورد رموز موفقیت خود در طراحی طلا و جواهر پس از کسب عنوان بانوی نمونه کشور آلمان به رسانه آلمانی «mrscity.de» گفت: من در روز هاي اول شروع اینکار فعالیت زیادی انجام می دادم و برایم بسیار سخت بود اما اینکار را دوست دارم.

عکس جدید فریدون زندی و همسرش در خارج

من در طراحی جواهرات از هر چیزی الهام می‌گیرم گاهی راه رفتن سگ ها و ساختمان هاي زیبا و مناظر طبیعی و … می‌توانند الهام بخش برای ساخت و طراحی جواهرات من باشند.من درحدود 14 سال داشتم که یک انگشتر از پدر و مادرم هدیه گرفتم و برای این که بتوانم گردنبند این انگشتر را در اختیار داشته باشم یک طراحی کردم و به شرکت فوق ارسال کردم و این طرح مورد قبول آن شرکت قرار گرفت.

 

من در ایران متولد شدم و پس از طی دوره دبیرستان به کشور انگلیس سفر کردم و پس ازآن به کشور آلمان رفتم و پس ازآن کار خودرا پس از فارغ التحصیلی از ایران آغاز کردم و بعد به هامبورگ رفتم و تصمیم به باز کردن یک فروشکاه آنلاین گرفتم.

 

در مورد تفاوت فروش آنلاین با فروشندگی در مغازه باید گفت که تنها تفاوت در ارتباط چهره به چهره است اما میتوان در فروش آنلاین نیز موفقیت هایي بدست آورد .من در هنر Art طراحی از هنر بزرگان ایرانی استفاده می‌کنم و می‌دانید که حتی در فرش هم هنر رنگارنگ ایران بسیار چشم نواز است .

 

الگوی کلی من در کار طراحی جواهرات شخص خاصی نیست من الگو هایي از افراد معمولی را برای خود دارم که شاید مشهور نباشند اما در موفقیت من نقش داشته اند.