پارس ناز پورتال

عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید

عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید

عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید

افراد مشهور خارجی در صفحه اینستاگرام خود اخرین عکس های خود را به اشتراک می گذارند که طرفداران هم استقبال می کنند. اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند.

 

از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود

 

و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

«هیو جکمن» با این عکس دومین سالگرد ازدواج «جورج و امل کلونی» را تبریک گفته و خاطر نشان کرد که با وجود حرف های کسانی که می گفتند این رابطه دوامی نخواهد داشت آنها موفق شدند. البته هنوز برای قضاوت در مورد این موضوع خیلی زود است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدیک عکس دیگر از «هیو جکمن» همراه با «زک افرون» و یکی دیگر از دوستانشان درحال تماشای یک مسابقه فوتبال آمریکایی؛ بهتر است زک سعی کند با هم سن و سال های خودش به تفریح و گردش برود.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«لئوناردو دی کاپریو» کنار «باراک اوباما » قرار گرفت تا با یکدیگر در مورد مسئله پراهمیت تغییرات آب و هوایی به صحبت بپردازند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«امیلی بلانت» اعلام کرده که در دوره بازی در فیلم «دختری در قطار» بارداری خود را از عوامل این فیلم مخفی کرده بوده تا مشکلی برایش پیش نیاید!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«رایان رینولدز» که به تازگی برای بار دیگر پدر شده است در حال تبلیغ ساعت های «پیاژه»؛ به هر حال بچه بزرگ کردن خرج دارد!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدپیاده روی صبح گاهی «بن افلک» و «جنیفر گارنر» که حدود یک سال پیش از هم جدا شده بودند!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«کریس و لیام همزورث» همراه با پدر و مادرشان به تماشای مسابقه تیم فوتبال استرالیایی مورد علاقه خود در استرالیا رفتند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیددرست است که یک عکس دیگر هم از «لیام همزورث» دیده اید، اما او در این عکس خیلی جذاب تر از آن بود که بخواهد نادیده گرفته شود!عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیداین همه آرایشگر روی صورت «ادل» کار می کنند، اما او هنوز یک ذره هم آرایش کردن را از آنها یاد نگرفته است!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدمثل این که «میراندا کر» کمی در استفاده از فیلترها و افکت ها زیاده روی کرده است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«رابرت پتینسون» و «اف.کی.ای. توییگز» که خیلی ها فکر می کردند و حتی امیدوار بودند به زودی از هم جدا شوند همچنان خیلی خوب دارند به رابطه خود ادامه میدهند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«هیلاری داف» که به تازگی نامزدی اش با مربی شخصی خود را اعلام کرد دچار احساس پلنگ بودن شده است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«ریحانا» با کلکسیونی که برای Puma X Fenty طراحی کرده است برای اولین بار به عنوان یک طراح در هفته مد پاریس حضور پیدا کرد.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«تام هیدلستون» روی جلد مجله اینترویو.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«تیلور سوییفت» موقتا نتوانسته یا شاید هم نخواسته یا هنوز تصمیم نگرفته اعلام کند که رابطه جدیدی را شروع کرده و همراه با «کارا دلوینیه» به تفریح های شبانه اش پرداخته است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«هری استایلز» پس از غیبتی خیلی طولانی از اینستاگرام فعالیت خود را با اشتراک گذاشتن عکس هایی که برای مجله «انادرمن» گرفته به طر مجدد آغاز کرد.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«جنیفر انیستون» و «جاستین ثرو» بدون توجه به شایعات دیدار برد پیت و جنیفر قبل از طلاق برنجلینا اوقات خیلی خوبی را دارند با هم می گذرانند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید««نایل هوران» و ستاره های سابق فوتبال ایرلند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدبه نظر شما «آنا کندریک» چند درصد از فاکتورهای لازم برای انجام کار مادلینگ را دارد؟!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«لیدی گاگا» به طور رسمی اعلام کرد که شایعات پخش شده در رابطه با این که او اجرای هاف تایم سوپر بول را انجام خواهد داد کاملا صحت دارند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«بلیک لایولی» فقط سه روز بعد از وضع حمل در مراسم عروسی یکی از دوستان نزدیکش!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«الکساندر اسکارشگرد» هم با بازی در فیلم «افسانه تارزان» خیلی مورد توجه قرار گرفته ، اما راستش را بخواهید ما این عکس را بیشتر به خاطر «تئو جیمز» که خیلی درخواست شده بود به اشتراک گذاشتیم.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«ماریون کوتیار» در آخرین روز از فیلم برداری فیلم «ارواح اسماعیل» به کارگردانی «ارنو دپلشن» فرانسوی، برای سفر فوق العاده ای که داشته و افراد فوق العاده ای که شناخته از او تشکر کرد.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدحضور «هایلی استینفلد» در شوی بهار و تابستان 2017 والنتینو در هفته مد پاریس؛ در مورد جریان حضور این آقایان بی شمار در اطراف هایلی و هماهنگی لباس هایشان با او هیچ اطلاعی در دست نیست.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«گوئینت پالترو» در تولد 44 سالگی اش این عکس بدون آرایش را از خودش با هوادارانش به اشتراک گذاشت تا به آنها بگوید گذشته، حال و آینده اش را از صمیم قلب دوست داشته و می پذیرد.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدبالاخره سرمای هوا موفق شد «امیلی راتایکافسکی» را مجبور کند نه تنها لباس آن هم از نوع غیر بدن نما به تن کند، بلکه موهایش را هم بپوشاند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«راک» در کنار «جک بلک» و «کوین هارت» در ست فیلم برداری «جومانجی» در هاوایی؛ این فیلم قرار است 28 جولای سال آینده اکران شود! این میزان از دقت در برنامه ریزی قابل تحسین نیست؟
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیداز قیافه ای که «کریس رونالدو» به خودش گرفته کاملا مشخص است قصد داشته نهایت جذابیت خود را به نمایش بگذارد و خوب انصافا هم موفق شده است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«گریت بیل» و کتانی های «آدیداس» جدیدش که برای او حکم سلاحی قدرتمند را دارند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«خامس رودریگز» در لباس بنفش رئال مادرید.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«کریم بنزما» به آنهایی که از او نفرت دارند گفته عاشق این نفرت آنهاست، چرا که او را تشویق می کند بیشتر تلاش کند!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدقبول دارید باور کردن این که پسر «نیمار» این شکلی باشد کار سختی است؟
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«گولبن ارگن» همراه با پسرهایش به نام های «اطلس»، «ارس» و «گونِی»، در هتلی در کاپادوکیه، یکی از زیباترین شهرهای ترکیه و جهان!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدمثل این که «مریم اوزرلی» رژیم غذایی خیلی سفت و سختی را دنبال می کند که باعث شده به غیر از بینی و چشم هایش چیزی از صورتش باقی نماند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«کمال دوئولو» که به تازگی با افتادن از پله های خانه اش و کمایی که خوشبختانه زیاد طول نکشید حسابی خبرساز شده بود، در کنار مادرش.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«سرهات تئومان» و «ابراهیم کندیرجی» در پشت صحنه سریال «Kacin Kurasi» که این روزها از شبکه ATV ترکیه پخش شده و با وجود داستان پیش پا افتاده ای که دارد مورد استقبال وسیعی نیز قرار گرفته است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدبا تمام احترامی که برای طرفداران «ایدو تاتلیسس» قائل هستم باید بگویم حتی یک در صد از استعدادهای پدرش در خوانندگی را هم به ارث نبرده است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«سلمان خان» پنجاه ساله کم کم باید بپذیرد که دارد از دوران اوج خود فاصله می گیرد.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«هارشواردان کاپور» پسر «آنیل کاپور» و برادر «سونام کاپور» که اولین فیلم او به نام «Mirzya» تا چند روز دیگر روی پرده سینما خواهد رفت.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«کاجول» با این عکس از آمریکا خداحافظی کرده و به خاطر سفر خوبی که به این کشور داشته تشکر کرد.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«آیشواریا رای» در کمال سادگی، اما زیبایی پیش از حضور در یک مراسم.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«شاهرخ خان» و همسرش «گوری خان»، یکی از موفق ترین زوج های بالیوود که 25 سال از ازدواج آنها می گذرد.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«آتیا شتی» آنقدر از هنر دست آرایشگرهایش راضی بوده که نتوانسته صبر کند تا بعد از اتمام کار آنها از خودش عکس بگیرد.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«لی جونگ شین» با ژستی که انگشتر و دستبندش را به طور کامل به نمایش گذاشته است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیدنظرتان در مورد لباس «سوهیون» چیست؟!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«لی جی اون» معروی به «آی یو» و «سو هیون» در صحنه ای از سریال «عاشقان ماه» که خیلی از ستاره های دیگر کی پاپ نیز در آن ایفای نقش می کنند.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«سونگ هی کیو» در رستورانی که یا جای خیلی معروفی نیست، یا همه صندلی های آن به خاطر او رزرو شده است!
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدیداگر من جای «بکهیون» بودم این سلفی را در اینستاگرام به اشتراک نمی گذاشتم.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«پارک چان یول» که موفق به پیدا کردن ماسک نشده، این بار خودش را در یقه لباسش مخفی کرده است.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید«هنری» در حال خواندن مجله با کت و شلوار، آن هم در تختخواب.
عکس داغ بازیگران خارجی در اینستاگرام و ستاره ها جدید