پارس ناز پورتال

عکس های آنجلینا جولی و فرزندانش در یک پاساژ

مجموعه : اخبار سینما
عکس های آنجلینا جولی و فرزندانش در یک پاساژ

عکس های آنجلینا جولی و فرزندانش در یک پاساژ 

آنجلینا جولی به همراه برد پیت زوج معروف هالیوودی هستند که طرفداران بسیاری دارند.این زوج سه فرزند خوانده از کشورهای مختلف دنیا دارند. روز یکشنبه آنجلینا جولی سه تن از فرزندانش زهرا 11 ساله و دوقلوهای هشت ساله اش ناکس و ویوین را به گردش پاساژ وست فیلد در محله توپانگا، لس آنجلس برد.

 

 این ستاره 41 ساله و برنده جایزه اسکار به جای پوشیدن لباسی معمولی تر برای بازدید از پاساژ، یک پیراهن مشکی بلند، عینک خلبانی با فرم طلایی و یک کیف مارک دار را برای این گردش انتخاب کرده بود.
عکس های آنجلینا جولی و فرزندانش در یک پاساژآنجلینا جولی و دخترش ویوین در خرید

 

آنجلینا و سه فرزندش را یک بادیگارد و یک پرستار بچه به صورت نسبتا نامحسوس همراهی می کردند. آنها در فروشگاه اپل (Apple) توقف کردند و با یک پاکت سفید از آنجا خارج شدند و به نظر می رسید از فروشگاه های دیگر نیز بازدید و خرید کردند، چرا که در دست بادیگارد و پرستار، چندین پاکت خرید مشاهده می شد.

 

ویوین، دختر هشت ساله آنجلینا جولی وبرد پیت که اکنون موهای بلوند نسبتا بلندی دارد، تاپ صورتی با تصویر یک فیل را با شلوار طوسی و صندل ست کرده و یک عروسک پشمی را نیز با خود حمل می کرد و در طول بیشتر مسیر دستش در دست مادرش بود.
عکس های آنجلینا جولی و فرزندانش در یک پاساژآنجلینا جولی و سه فرزندش با همراهی نامحسوس یک بادیگارد و یک پرستار

 

برادر او ناکس تی شرت سفید را با شلوارک مشکی، جوراب و کتانی پوشیده بود و خواهر بزرگشان زهرا نیز پیراهن طوسی خود را با شلوار مشکی و صندل صورتی ست کرده بود.این زوج علاوه بر این سه فرزند، دو پسر به نام های مدوکس و پکس و دختر دیگری به نام شایلو دارند.عکس های آنجلینا جولی و فرزندانش در یک پاساژآنجلینا جولی همراه با دخترانش زهرا و ویوین و پسرش ناکسعکس های آنجلینا جولی و فرزندانش در یک پاساژآنجلینا جولی و فرزندانش در پاساژ