پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)

عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)

عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ «261»

آخرین عکس های بازیگران و ستاره هاي ایرانی معروف و معروف در اینستاگرام را می‌توانید در آلبوم زیر دیدن نمایید.

 

این تصویر مربوط به کنسرت همایون شجریان و یا علیرضا عصار نیست، مربوط به کنسرت گروه دارکوب هست که در این ده سال هیچگاه در هیچ عکسی انقدر بی توجهی ندیده بودند. در کنار حامد بهداد و اشکان خطیبی و سایر دوستان. اي کاش یاد کیارستمی جایی جز طرح تیشرت بهداد و دوستش زنده میشد. 

عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)

عکسی بینظیر که علی کریمی از پسرش هیرس.ا و هیما دختر نازش در فودکورت پالادیوم گرفته هست. به بهانه تبریک تولد آقا هیرسا. ایشالا همۀ وقت} سلامت باشند.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)سلفی بدون شرح فرناز رهنما بازیگر مفید سینما، تئاتر و تلویزیون در کنار مادر عزیزش.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)جواد نکونام هم عکسی خوشگل به همراه فرزندانش به اشتراک گذاشت. شاید برایتان عجیب باشد ولی هنوز نام دخترکِ جواد که نزدیک به یک سال از تولدش میگذرد، در جایی ذکر نشده هست. یعنی ما در جایی ندیده ایم. درضمن جواد جان در مورد جمله ي اول کپشن ات خیلی مطمئن نیستم، یک سر به چهار راه ها و ایستگاه هاي مترو بزنی شاید نظرت برگردد.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)پرستو صالحی از وقتی که ماه مبارک رمضان شروع شده، لحظه به لحظه انجام وظایف الهی خود را، از سحری و نماز و عبادت گرفته تا افطار و آماده کردنِ سحری، همگی را در اینستاگرامش آپلود می‌کند و نمی‌گذارد در انجام تک تک مراحلِ ریای خود خللی وارد شود.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)موش بخوره قلبتو!
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)آن قدر که این مسی فیک به دار جهان رسید و از «محبت هاي» مردم بهره مند شد، مسی حقیقی نشده هست.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)«از داخل فرو میریزد…» – هه … عوضش من آیفون قرمز دارم!
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)انصافا در ماه رمضان امسال و سال هاي پیش جای مجید اخشابی حسابی خالی هست. بیاید و سمندش را زین کند و جمجمک برگ خزون بخواند.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)اشکان جان یعنی در سایر ماه هاي سال از دیگران بد می گویي و زیانت را به دشنام برمیگردانی و دل ها را مشکنی؟! نچ نچ نچ نچ
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)عکسی خاکستری از عوامل و بازیگران «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده. فیلمی پرستاره با هنرنمایی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان و بهاره کیان افشار.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)سردار آزمون به پشت صحنه آلبوم «پایتخت 5» سر زده بود که این تصویر یادگاری را در کنار بازیگران این سریال گرفت. در روزی که تولد بهرام افشاری هم بود. تبریک به این بازیگر مفید.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)رضا کیانیان، مانند همه ي وقت دغدغه ي مردم را دارد و صدای مردم هست. بار ها تاثیر گذاری رضا کیانیان در رساندن بعضی مطالبات مردم به رده هاي بالا را شاهد بوده ایم.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)السا فیروزآذر بازیگری که به لطف خاله اش تهمینه میلانی مطرح شد ولی نتوانست در سینمای کشور ایران از حد همان فیلمهای خاله اش فراتر برود. حالا هم او مانده و خاله اش.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)سفرهایی که نقش مُسکن را دارند. مسکن روح و اعصاب برای کسانی که از بهشتِ سیاست بیرون رانده شده اند.عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)آرش میراحمدی و دخترش «کارمانیا» آرش جان اسم دخترت هنگام صدا زدن کمی سخت و انرژی بر نیست؟! مثلا کارمانیا جان بیا تو کارا به مامان کمک کن.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)بله. متاسفانه اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد و بازیگران به چالش نوشیدن چای پیوستند. از فردا برای ورود به اینستاگرام باید با خود فلاسک و قنددان بیاوریم.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)امید جهان خواننده زیادی شاد کشورمون از رفاقت خود با امیر نوری پرده برداشت.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)علی اوجی، آزیتا موگویی و رضا یزدانی در پیاده رو هاي کانادا. علی جان قبول دارم که غم از دست دادن رفیق سخت هست ولی این علت بر این نمی شود که کلا به سر و وضعت نرسی، مخصوصا حالا که شاه داماد هم شده اي! آفرین پسر مفید.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)سلفی علی انصاریان در کنار ساناز سماواتی در حرم مطهر امام رضا «ع» در پشت صحنه فیلم سینمایی «بازگشته» گرچه اسمش سینمایی هست و ماهیتش به زودی در سوپرمارکت ها مشخص خواهد شد.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)مرسی.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)راهکار هاي پوریا حیدری برای گذراندن زمان تا رسیدن به اذان و موعد افطار. توصیه می‌کنم در این روز ها به هیچ عنوان به ساعت نگاه نکنید چون اصلاً مفید کار نمی‌کند. مثلا الآن ساعت را نگاه می‌کنی و می‌بینی 3 ظهر هست، چهار ساعت بعد دوباره ساعت را نگاه می کني و می بیني که شده سه و ربع. پس با دیدن ساعت خود را عذاب ندهید.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)سلفی شهرام قائدی با ظاهری کاملاً تابستانی در کنار دخترش سارینا خانم.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)استاد عبدالله اسکندری و همسر محترمشان میهمان نمایش مجید مظفری و دخترش بودند که در پایان این تصویر را گرفتند. از چهره ي استاد اسکندری کاملاً مشخص هست که از تماشای نمایش عزیزان حسابی لذت برده هست!
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)– خیالت راحت، کاری می کنم خون گریه کنن.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)تازه شاد شده بودیم که آقا شهرام به لباسهای موقر تن داده که با این استوری نشان داد خبری از تغییر پوشش نیست و آن یکبار هم اتفاقی بوده هست.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)فلور نظری پارسال یک سفر به کشور آلمان داشت و این سفر باعث شده دستور زبان فارسی را کلا فراموش کند و فعل را در اول جملاتش بیاورد.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)استاد مهراب قاسمخانی و شاگردانش در کارگاه آموزشی کمدی موقعیت «سیتکام». یک خسته نباشید ویژه خدمت استاد و شاگردانِ خوش شانسش.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)عکسی قدیمی و دیدنی از پشت صحنه آلبوم نوستالژیک «سیب خنده» نخستین ساخته رضا عطاران با حضور جواد رضویان، امیر غفارمنش، رضا عطاران، یوسف تیموری، مجید صالحی، بهراد خرازی، اشکان اشتیاق و خیلی هاي دیگر که ساعات خوشی را در دهه هفتاد برای مردم رقم میزدند.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)جشن خداحافظی سریال «دیوار به دیوار» با حضور بازیگران و عوامل این سریال و سایر میهمانان ویژه نظیر رضا عطاران و سیروس الوند شب قبل برگزار شد.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)عکسی دیگر از همین جشن. با حضور آزاده اسماعیل خانی، گوهر خیراندیش، ویشکا آسایش و مائده طهماسبی.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)مرچانه گلچین را می‌توان نماد مسافرت و خوشگذرانی در میان چهره ها دانست. غیر ممکن هست که در سفر و خوشگذرانی نباشند. شب هایي هم که در پایتخت میباشند قطعا در یک کنسرت و یا تئاتر حضور دارند.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)نجم الدین شریعتی مجری مفید و با اخلاق تلویزیون در جوار مقبره حضرت حافظ.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)بهنوش بختیاری در حال کیف کردن از خمودگی ماه مبارک رمضان «به گفته ي خودش».
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)مهدی پاکدل که قبلا هم بار ها نشان داده که عشقِ موتور هست، این بار سوار پادشاهِ موتورسیکلت ها شده هست.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)تصویر یادگاری کامکار ها در کنار استاد علی نصیریان که به تماشای کنسرتشان رفته بود. برای بزرگ اقای سینمای کشور ایران آرزوی سلامتی داریم.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)تصویر از کودکی همۀ داشته ایم چرا کودکی رویا تیموریان بازیگر مفید کشورمون را نگذاریم؟
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)تصویر دیدنی متین ستوده با لباس زیبای محلی در باغ دولت آباد یزد یکی از زیباترین باغ هاي این شهر جذاب.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)خیلی مفید بود احسان جان فقط دکور برنامه یک مقدار عجولانه طراحی شده بود و اکثر مناسب ویژه برنامه چهارشنبه سوری بود تا ماه رمضان که آن را هم به حرمت همه ي اشک هایي که با هم ریخته ایم نادیده می گیریم.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)بله بابک جان، او دیگر هیچگاه همراه ما نخواهد بود. ولی بابک جان نیمه پر لیوان را ببین. مخصوصا این فالوئر هایي که عکست را لایک می کنند!
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)مجید مشیری و همسر جان در حال گشت و گذار.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)این هم سلفی بهداد سلیمی و همسر عزیزش که هنوز از جو انتخابات بیرون نیامده هست.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)هوتن شکیبا بازیگر توانای سینما، تئاتر و تلویزیون، آن گونه تولد رفیقش بهرام افشاری را تبریک گفت تا پست پایانی مقاله امروز ما تبریک و شادباش باشد. ممنون از همراهی تان، یا حق.
عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ (261)

 

مطالب مرتبط :

سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان «260»

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام «259»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «258»

اخبار چهره ها و هنرمندان جنجالی این هفته «257»

مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی «256»

تصاویر بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی «255»