پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید

آخرین عکس های بازیگران خارجی در اینستاگرام 

تصاویر بازیگران مشهور خارجی در شبکه اجتماعی اینستاگرام راکه برای طرفداران خود به اشتراک گذاشته اند را می‌توانید در زیر دیدن نمایید. 

 

«جانی دپ» که برای مراسم افتتاحیه فیلم جدید «دزدان دریایی کارائیب» به ژاپن سفر کرده بود، در فرودگاه این کشور با استقبال گسترده هواداران ژاپنی خود روبرو شد.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدکیتی پری تور کنسرت هاي مجموعه جدیدش به نام «Witness» را آغاز کرده و طبق معمول خیلی هم مورد دقت هوادارانش قرار گرفته و بلیط هاي زیادی هم برای این کنسرت ها فروخته هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید

«گوئینت پالترو»، «جسیکا آلبا» و «ویلیام» در مهمانی شروع مجموعه «سرزمین نرم افزارها» که توسط کمپانی اپل و در مورد سازندگان نرم افزارهای محبوب دنیای مدرن؛ این سه نفر از چهره هاي معروف حاضر در این مجموعه تلویزیونی میباشند.
عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«پال ویسلی» همراه با سگ بی اعصابش، گرچه خود پال هم این جا کمی بی اعصاب به نظر می سد.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«هیو جکمن» همراه با پدر خنده رویش روز پدر را به همه ي باباهای جهان تبریک گفت.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدظاهرا «اسکات ایستوود» اضافه بر هنرپیشگی در دنیای ماهیگیری هم دستی بر آتش دارد.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«ریحانا» و پسر بامزه «دی جی خالد» که آهنگ جدید مشترکشان هم این روزها حسابی گل کرده و در صدر آهنگ هاي محبوب انگلستان هم قرار گرفته هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«سلن دیون» سر صحنه فیلمبرداری «ماتریکس 2» نیست، این جا اپرای پاریس هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«شاهزاده ویلیام» و «کیت میدلتون» همراه با بچه هاي دوست داشتنی خود در بازدید از رژه مخصوص روز تولد ملکه شرکت کردند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«لورد» در حال خوشحالی کردن به مناسبت انتشار جهانی مجموعه «ملودراما» گرچه خوشحالی کردن لورد هم مانند بقیه کارهایش کمی وحشتناک هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«کیم کارداشیان» به مناسبت روز پدر تصویر «کانیه وست» همراه با پسر کوچولویشان را به اشتراک گذاشت، اما جناب وست گویا چنان با شبکه هاي مجازی قهر هست که حاضر نیست حتی از صفحه کیم هم خودش را به کسی نشان بدهد.عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«لئوناردو دی کاپریو»، «اورلاندو بلوم» و «توبی مگوایر» در یک دور همی مردانه در منهتن.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«جنیفر لوپز» و «الکس رودریگز» در حال استراحت و صرف ناهار پس از بازدید از موزه لوور پایس؛ مدیونید اگر فکر کنید جی لو در این تصویر قصد نمایش طلا و جواهراتش را داشته هست

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیداین واقعا بامزه ترین حالت قیافه «جاستین بیبر» در تمام این چند سال جدید بوده هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«شان مندس» در تبلیغی برای برند «امپریو آرمانی».

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«مارک والبرگ» روز پدر را در حالی در کنار این دخترش گذراند که دلش برای همسر و سه فرزند دیگرش تنگ شده بود؛ مدیریت کردن این همۀ زن و بچه از مشکلات مهم ستاره هاي هالیوودی هست

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«جو جوناس» در جشنواره «ماچ موزیک ویدیو» در کانادا؛ جو و «آلیسیا کارا» مجری هاي جشنواره امسال بودند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«جاش دوهامل» در حال سلفی گرفتن با هوادارانش در مراسم افتتاحیه فیلم جدید مجموعه «تبدیل شوندگان» به نام «آخرین شوالیه»در گوانگ ژوی چین

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیداز قیافه «جرد لتو» معلوم هست خودش هم فکر نمی کرده این همۀ آدم برای تماشای دیوانه بازی هایش جمع شوند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«جیسون موموا» در کنار «پیتر دینکلج» دیگر هنرپیشه سریال «بازی تاج و تخت» که برای ایفای نقش «تیریون لنیستر» برنده دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب شده هست. گرچه این دو در مدت بازی در این سریال هیچ گاه در کنار هم قرار نگرفتند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«جنسن اکلس» نادم و پشیمان از شریک شدن در خوردن یخ در بهشت با همسرش.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«سلما هایک» به جشنواره کن قبل فلشبک زد و یادی از دوستان خوبش «جیک جیلنهال» و «آدام سندلر» کرد

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«جاستین تیمبرلیک» همراه با تبریک گفتن به همه ي پدرهای جهان، در روز پدر این به قول خودش دو فرشته را بزرگترین هدیه هایي دانست که دریافت کرده هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«سلنا گومز» در صحنه اي از موزیک ویدیوی آهنگ جدیدش به نام «Bad Liar».

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیداین تصویر «اوما تورمن» مربوط به هفته پیش و مراسم جایزه تونی بود، اما حیف نبود که یک چنین خانم خوش تیپی از قلم بیفتد

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«راک» صبح روز پدر و پیش از رفتن به محل کار، همراه با دختر کوچولویش که به گفته خود راک محو وسعت سر کچل بابایش شده و هر کاری کرده اند نتوانسته اند کاری کنند که به دوربین لبخند بزند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«مندی مور» هم روز پدر را به همۀ باباهای مفید جهان و مهمتر از همه ي بابای خودش تبریک گفت.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«لیندسی لوهان» با این تصویر تولد برادر کوچک ترش، کودی، را تبریک گفت و اضافه کرد که دلش برای او خیلی تنگ شده هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«کری واشینگتن» و دیگر صداپیشگان انیمیشن خودرو ها «3»، «آرمی همر»، «اوون ویلسون» و «کریستلا آلونزو» که افراد مشهور کاملا شناخته شده میباشند در روز آغاز پخش این فیلم همۀ را به تماشای آن دعوت کردند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«الیزابت بنکس» و همه ي دست اندرکاران زیباسازی او برای حضور در مراسم موسسه «زنان در سینما» که به طور سالانه به منظور شناساندن و تشویق زنانی که در عرصه سینما مشغول به فعالیت میباشند و ایجاد فرصت هاي اکثر برای انها برگزار میشود.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدتصویر «انسل الگورت» به مناسبت پخش فیلم «بیبی راننده» که خود انسل خواننده آهنگ آن هم بوده هست روی جلد مجله «بیلبورد» قرار گرفت.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«زندایا» که عکسش برای نخستین بار روی جلد مجله ووگ قرار گرفته هست با غرور و خوشحالی خاصی در خیابان هاي لندن قدم می‌زند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید

تلاش «ناتالی امانوئل» برای زیباتر نشان دادن جوش صورتش عمده موفقیت آمیز نبوده هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدیعنی ممکن هست «امیلیا کلارک» با این کفش هاي پاشنه دار یوگا تمرین کرده باشد؟!

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«ماهرشالا علی» با بردن جایزه اسکار پیروز شد بالاخره خودش را به روی جلد مجلات مهمی مانند «جی کیو» برساند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«کت گراهام» با این نگاه و آن لبخند گوشه لبش به هر شخصی که دارد نگاه میکند قاعدتا باید برای خودش نگران بشود!

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدبه این قیافه ي فوق درسخوان «شای میچل» نگاه نکنید، در واقع اصلا اهل این کارها نیست!

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«جیمی کینگ» با این تصویر روز پدر را به مهربان ترین و برترین بابای جهان، «کایل نیومن» تبریک گفت.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«کریس رونالدو» با هیجان بسیار از روز جهانی اهدای خون استقبال کرده و همه ي را به انجام اینکار فرا خواند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدلیونل مسی در تلاش برای خواباندن بچه ها کم مانده بوده که خودش هم خوابش ببرد.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«نیمار» و پسر کوچولویی که شاید قیافه اش عمده شبیه پدرش نباشد، اما تمام اخلاق و رفتارهای وی را به ارث برده هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«کاکا» در روز پدر با این تصویر از پدر خودش به دلیل اینکه به او یاد داده هست چطور پدر مهربانی باشد تشکر کرد و از بچه هایش هم به دلیل اینکه فرصت پدر بودن را به او می‌دهند قدردانی کرد.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«نسلیهان آتاگول».

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«ابرو گوندش» با این تصویر از هوادارانش نظرسنجی کرده که موهایش را کوتاه کند یا نکند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید

«مصطفی ججلی» که پس از ماجرای جدایی و خیانت به همسرش مورد هجوم مردم کشورش قرار گرفته بود هفته قبل با انتشار عکسی گفت به دلیل اینکه بلد نیستید در مورد چیزهایی که از انها خبر ندارید نظر ندهید دیگر اجازه نظر گذاشتن در صفحه ام را به شما نمیدهم!

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«پلین کاراهان» زمانی که سر کار نباشد تمام وقتش را با همسر و فرزندانش میگذارد و یک مادر و همسر مشابه هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«آراس بولوت اینملی» تولد دوستش را با این تصویر تبریک گفت. آخرین قسمت سریال «نفوذی» که آراس این اواخر مشغول بازی در آن بود این هفته در تلویزیون ترکیه با پایانی خوش پخش شد

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدسلفی «لي جونگ سوک» همراه با سگ بامزه اش.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«جی چانگ ووک» در تلاش برای بیرون آوردن عروسک ها از این جعبه شیشه اي.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«لي جون کی» با یک لباس نیمه سرخپوستی در فوتوشوتی که اشاره نشده به کدام مجله و یا برند تعلق دارد.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدسلفی «بائه سوزی» در زمان عملیات جذاب سازی توسط آرایشگران.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«کیم سو هیون» با گل هایي زیبا در روزی به قول خودش زیباتر.
عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«یه سونگ» با این قیافه اي که برای خودش درست کرده میتواند قهرمان یک فیلم وحشتناک درست و حسابی شود.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«هریتیک روشن» پس از مدت ها عدم حضور در اینستاگرام هفته قبل با تصویر هایي از خودش و خانواده اش در یک قایق تفریحی به اینستا بازگشت.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«شاهرخ خان» و سوهانا، دختر هفده ساله اش، روز پدر را در رستورانی که همسرش «گوری خان طراحی کرده هست گذراندند.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«سلمان خان» با گریم فیلم «Tubelight» در بین مردم.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید«سونام کاپور» در یکی از پیراهن هاي کلکسیونی که به همراهی خواهرش «رئا کاپور» طراحی کرده هست.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدحتما همه ي خانم ها این حال «کاریسما کاپور» بعد از یک مهمانی پر زرق و برق را درک می‌کنند.عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدیدبه احتمال عمده تعداد ستاره هایي که ابروهای پیوندی دارند حتی با احتساب «کاجول» هم به تعداد انگشتان دست نمیرسد.

عکس های بازیگران خارجی در تابستان سری جدید