پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

گزیده تصاویر اینستاگرام بازیگران و چهره هاي مشهور خارجی را برای شما در این مقاله حاضر کرده ایم که واقعا جالب می باشند. 

 

“سوفی ترنر” و “جو جوناس” هفته ي قبل با دادن خبر نامزدیشان همه ي را غافلگیر کردند*

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“مارک رافلو” و “کریس همزورث” در کنار یکی از هواداران خود در مراسم افتتاحیه ي فیلم “تور; رنگاروک” در سیدنی.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“مارک رافلو”، “تام هیدلستون”، “کیت بلانشت”، “کریس همزورث”، “تایکا وایتیتی”، “جف گلدبلوم” و “تسا ثامپسون” همه ي در مراسم افتتاحیه فیلم “تور; رنگاروک” در هالیوود حاضر شدند.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“جنیفر لوپز” و “الکس رودریگز” میزبان شوی تلویزیونی “یک صدا هستیم” شدند تا با کمک هنرمندان بیشمار حاضر در این مراسم برای مردم پورتوریکو کمک نقدی جمع کنند.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“سیه را”، همسرش “راسل ویلسون” و “هایدی کلوم” در کنار هم تماس کسانی که برای اهدای کمک هاي نقدی تماس می‌گرفتند را پاسخ دادند

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“سلنا گومز” و “ونسا هاجنز” هم با هم در یک گروه بودند.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“”ویلمر والدراما”، “ادگار رامیرز” و “ماریسا تومی”، خاله ي خوشگل مرد عنکبوتی در “مرد عنکبوتی; بازگشت به منزل”، از دیگر ستاره هاي حاضر در این برنامه بودند.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“ریکی مارتین” که پیش از این برنامه هم فعالیت هاي زیادی برای کمک به مردم زادگاهش، پورتوریکو، کرده بود، در برنامه ي “یک صدا هستیم” هم یک اجرای تأثیرگذار داشت.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“جرد لتو” و گل گلی هاي مادام العمر اش روی جلد مجله ي “کلش”.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهوقتی “الن دی جنریس” می‌خواهد در مقابل ابهت “دیدی” کم نیاورد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“جیمی فاکس” در تبلیغات یک برند نه عمده گرانقیمت ساخت کننده عینک طبی و آفتابی

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“کیت هادسون” هم هفته ي قبل مهمان برنامه ي تلویزیونی “الن دی جنریس” بود.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“مایکل فاسبندر” و “آلیشیا ویکندر” سرانجام ازدواج کردند* آن هم خیلی یواشکی*عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهشایعه آبستن بودن “ریحانا” از اول تابستان تا اکنون هر زمان پررنگ شده و مجدد از یاد میرود، اما مفید این شایعه سازان باید قبول کنند که اگر ری ری آبستن بود تا اکنون باید علامت هاي بارداری را خیلی واضح تر در وجود او
می‌دیدیم

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“جو منگنلو”، “سوفیا ورگارا”، “کولتون هاینس” و دوستش در مهمانی پنجمین سالگرد نخست به کار برند و بنیان خیریه ي “جس تایلر فرگوسن” به اسم “Tie The Knot”.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“هنری کویل” در این عکسش فقط یک عروس کم دارد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“مارگوت رابی” در یکی از عکس هاي فوتوشوتی که برای مجله ي “ال” کشور آمریکا داشته هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهمجله “اینترتینمنت ویکلی” برای ویژه نامه ي هالووین خود چهار جلد گوناگون با ستاره هاي سریال “سوپرنچرال” طراحی کرده هست. جلد مخصوص “میشا کالینز” که عمده هم وحشتناک نیست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“جنسن اکلس” هم با بچه گربه ي به این بامزگی، حتی با این قیافه ي جدی که به خودش گرفته هم عمده حال و هوای وحشتناکی ندارد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“جرد پادالکی” هم… مفید، کوشش خودش را برای وحشتناک بودن کرده هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“آنجلینا جولی” در مراسم افتتاحیه فیلم مستند جدیدش به اسم “جین” که قهرمان حقیقی آن “جین گودال” همین بانو سپید مویی هست که در کنار آنجی ایستاده؛ او یک دانشمند رفتارشناسی جانوران هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“بیانسه” در حال نمایش گردنبندی که به اسم خودش مزین شده هست*

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“مایلی سایرس” هم در کنار “لیام همزورث” برای پشتیبانی از “کریس همزورث” در مراسم افتتاحیه ي فیلم “تور;رنگاروک” شرکت کرد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهاحتمالاً برای اینکه از شر این ریش هاي سفید “راک” آسان شویم باید نیایش کنیم هر چه زودتر فیلمبرداری “آسمان خراش” به آخر برسد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“آریانا گرانده” تولد مادربزرگ نود و دو ساله اش را تبریک گفت.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“زک افران” هم با این عکس نه عمده اخیر تولد چهل و نه سالگی “هیو جکمن” را تبریک گفت.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“رابرت داونی جونیور” در دنیای حقیقی هم “سموئل جکسون” را به همان اندازه اي که آیرون من به نیک فیوری علاقمند هست دوست دارد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهیکی از تصاویر “فرگی” از فوتوشوتی که برای مجله ي “لوئومو وگ” داشته هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“جاستین تیمبرلیک” کمی قبل از مراسم افتتاحیه ي فیلم “چرخ حیرت آور”؛ از دیگر ستارگان این فیلم اخیر “وودی آلن” میتوان از “کیت وینسلت” اسم برد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“رایان رینولدز” در کنار یکی از عوامل فیلم “ددپول2″؛ او از هم اکنون دلش برای روزهای فیلمبرداری تنگ شده هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“بلیک لایولی” در یکی از هفت لباسی که فقط طی یک روز برای توزیع و تبلیغات فیلم جدیدش به اسم “فقط تو را می‌بینم” در مراسم هاي گوناگون به تن کرد. بی علت که به یکی از شیک پوشترین زنان هالیوود تبدیل نشده
هست*

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهباز هم “جیمی کینگ” و پسرش “لئو تیمز” که خیلی هم بامزه و دوست داشتنی هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“میشل فایفر” ستاره ي پنجاه و نه ساله ي زیباروی هالیوودی روی جلد مجله ي “ادیت”؛ او جدیدا با بازی در فیلم “مادر” تحسین منتقدان را برانگیخته بود.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“زندایا” جان، ما موهایت را فرفری و مضطرب می پسندیم

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“میسی ویلیامز” در حال امضا کردن پوسترهای فیلم کوتاه “Stealing Silver” که در حال حاضر دارد مراحل پس از فرآوری را میگذارند.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهاز قیافه ي این جناب سگ این طور به نظر میرسد که قصد خوردن “لوک ایوانز” را داشته باشد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“نیک جوناس” هم با انتشار همان عکسی که “سوفی ترنر” و “جو جوناس” با آن نامزدیشان را اعلام کرده بودند این رخداد مهم را به انها تبریک گفت. اما مفید چون خود آن عکس چیزی جز دو تا دست نبود ما ترجیح دادیم برای دادن این خبر یکی از تصاویر خود نیک را انتخاب کنیم.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“پرنس ویلیام” در حال تماشای رقص همسرش “کیت میدلتون” با خرس پدینگتون. همانگونه که قبلا هم گفتیم کیت آبستن هست و فرزند آن ها اوایل بهار به جهان خواهد آمد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“مسی” و جوجه ها.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“کریس رونالدو” و مادر فرزند چهارمش در برترین رستوران مادرید، گرچه به گفته خود کریس*

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهنیمار” با این عکس درکنار پسرش روز طفل را تبریک گفت.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهگویا “مارکو آسنسیو” بعنوان برترین فوتبالیست چپ پا بعد از “مسی” معرفی شده هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهمانند اینکه “بوراک اوزچیویت” کلا فراموش کرده دکمه هاي لباسش را ببندد.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“سرنای ساری کایا” در یک روز بارانی در استانبول؛ هر چند ما هیچ اثری از باران در عکس نمی‌بینیم

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهخیال زدن نسبت فامیلی “نورگول یشیل چای” با این بانو فهمیدن اینکه او خواهر بزرگترش هست، با دقت به شباهت آن ها کار عمده سختی نیست

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماهما که نه می‌دانیم، نه میخواهیم بدانیم “هادیسه” این لباسش را از کجا خریده هست، اما یک زمانی خواهرش همه ي ي لباس هایش را میدوخت. گرچه آن زمان ها هنوز اینقدر مشهور نشده بود.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“ایرم دریجی” بعد از مدتی طولانی بستری بودن در بیمارستان سرانجام سلامت خود را به طور کامل بازیافته و دوران نقاهت را هم پشت سر گذاشته هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“دمت آکالین” در سفر به شهرشان و پس از زیارت آرامگاه ي یکی از بزرگان.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“عامر خان” در کنار “ویرات کهلی” کاپیتان تیم ملی کریکت هند که یک عالمه هم از او تعریف کرده هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“ژاکلین فرناندز” ستاره ي سریلانکایی سینمای هند در کنار پدرش در دوبی؛ گرچه جهت رفع سوء تفاهم هاي احتمالی این سربند صورتی در واقع متعلق به ژاکلین هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“آلیا بهات” در مغازه ي اخیر “گوری خان” همسر “شاهرخ خان” که از چهره هاي شناخته شده ي هند در اساس ي طراحی داخلی هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“بیپاشا باسو” و خانواده در روز تولد مادرش که وی را در سمت راست عکس میبینید.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه“هریتیک روشن” و پسرهایش در مراسمی که مادرشان میزبانی آن را به عهده دارد، گرچه فقط دوتای وسطی پسرهای او میباشند.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“سلمان خان” در کنار برادرهایش “ارباز خان” و “سهیل خان” و خواهر و شوهر خواهرش.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“اسم جو هیوک” زیر این عکسش از هوادارانش خواسته بود که برای تیم بیسبال محبوبش نیایش کنند.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“سونگ هی کیو” روی جلد مجله ي “ووگ” کره.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“کیم سو هیون” و یکی دیگر از تصاویر تبلیغاتی بیشمارش.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

از قیافه ي “لي جون کی” معلوم هست که تازه از خواب بیدار شده و در حال صرف صبحانه هست.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

“لیتوک” در حال استراحت در وقفه ي ایجاد شده در یکی از فوتوشوت هایش.

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

در هیچ یک از تصاویر قبلی و بعدی “سونگری” چنین خالکوبی هایي روی بدنش دیده نشده اند*

عکس های بازیگران خارجی سری جدید این ماه

ستاره های مشهور خارجی،عکس های بازیگران خارجی،تصاویر بازیگران و ستاره های خارجی،بازیگران مشهور خارجی در اینستاگرام